لیست پرسشها (21,575 پرسش)
امیررضا پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 542 مشاهده پرسش
سلام و خسته نباشی.دکتر الان من دوماه که الت تناسلی عمل کردن موقع نوئذ درد شدید دارم در قسمت هایی که دکتر برش زده بخیه زده می خواستم ببینم کی درد عمل خوب میشه.الان دوماه گذشته هنوز درد دارم ممنون- سلام
دکتر من عکس های مورد نیاز رو فرستادم و شرایطم اینه که :
آلتم انحنا به چپ و کمی پایین داره
و فکر میکنم مادرزادی هست
سوالاتم هم اینه :
1- کجی من چه مقدار هستش ؟
2- با توجه به شرایط من هزینه عمل چقدر هست ؟
3- مدت زمان درمان کامل چقدر هستش ؟
اگه معاینه بیشتر نیاز هست لطفا بفرمایید
باتشکر-
احسان پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
لطفا نام من منتشر نشه - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام دکتر
آیا ختنه ناقص در سن ۲۶سالگی قابل اصلاح است
چگونه؟
اگر لازمه عکس بفرستم
باتشکر - سلام آقای دکتر وقت بخیر؛
یکسال قبل کجی آلت تناسلیمو جراحی کردم و کاملا اصلاح شد. ولی چند روز قبل موقعی که نعوظ داشتم با دست یکدفعه به سمت چپ هلش دادم صدای شبیه پاره شدن بخیه ازش اومد ...از اون لحظه به بعد موقع نعوظ درد داره ..بنظر شما چیکار کنم ؟ ایا بخیه هام پاره شدن ؟-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
اگر كج نشده مهم نست
-
- با سلام
آیا با بیمارستان یا جایی که دفترچه بیمه قبول کنن همکاری دارید؟باتشکر - امکان ارسال عکش به صورت خصوص به شما هستش یا نه ؟از چه طریقی باید اقدام کنم
- باسلام.جناب دکتر بنده 21سالمه و مجردم و حدود یکساله ک متوجه شدم میل جنسیم خیلی کمه و از قبل میدونستم واریکوسل دارم و الان خواستم برا ازمایش اسپرم نمونه بگیرم ک خیلی تلاش کردم و بعد از چندین ساعت تونستم نمونه بگیرم
مشکل این بود التم راست نمیشد و من حتی صبحا وقتی ازخواب بیدار میشم التم مثل بقیه راست نیست دکترگفته سایز بیضه هات کوچیکه و ازمایش تستسترون و پرولاکتین و ... نوش برام ک خدمتتون فرستادم نتیجشو.خواستم بپرسم مشکل چیه.درضمن واریکوسلمو هنوز عمل نکردم-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
باید بررسی شوید
-
- با سلام
اینجانب در چند ساله گذشته با مشکل ترشح منی بدون هیچگونه تحریک در روز مواجهه شده ام لذا در طول روز چندین بار دچار این عمل می شوم لذا از شما پزشک محترم تقاضای راهنمایی اینجانب را دارم. - با عرض سلام وخسته نباشید
جناب دکتر من از مریض های شما هستم و چون شهرستان کار می کنم نمیتونم خدمت برسم
من برج 11 خدمت رسیدم برای دونه هایی که روی آلتم زده بود شما آزمایش pcr رو برام نوشتید من آزمایشگاه کیوان رفتم و دکتر بررسی کردند گفتند چیزی نیست
جای اولیه کاملا خوب شد فقط چند لک هنوز هست ولی چند تای دیگه زد
به دکتر متخصص عفونی هم مراجعه کردم گفتن چیزی نیست و زیر این جوش ها چربیست(نظر دکتر)
این دونه ها نه درد ، خوارش یا ترشح نداره
دکتر لطفا راهنمایی بفرمایید - سلام اقای دکتر من 20 سالمه التم رو به پایین است خیلی واسم سخته دکترم رفتم گفت تقریبا40 درجه رو پایین است تقریبا از وسط حالا باید چی کنم؟ به خانواده هم نتونستم بگم اگه میشه راهنماییم کنید؟ بعد هر وقت بشه میتونم عمل کنم یا زمان خاصی داره؟هزینشم چقدره؟واقعا نمیدونم باید چی کنم از همه لحاظ سخته واسم!!بعد حتما مشکل حل می شود؟؟؟؟؟؟؟؟
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
باید عکسش را ببینم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

