اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر امیررضا پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 542 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشی.دکتر الان من دوماه که الت تناسلی عمل کردن موقع نوئذ درد شدید دارم در قسمت هایی که دکتر برش زده بخیه زده می خواستم ببینم کی درد عمل خوب میشه.الان دوماه گذشته هنوز درد دارم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      طبیعی است
  • تصویر کاربر احسان پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 480 مشاهده پرسش
    سلام
    دکتر من عکس های مورد نیاز رو فرستادم و شرایطم اینه که :
    آلتم انحنا به چپ و کمی پایین داره
    و فکر میکنم مادرزادی هست

    سوالاتم هم اینه :

    1- کجی من چه مقدار هستش ؟
    2- با توجه به شرایط من هزینه عمل چقدر هست ؟
    3- مدت زمان درمان کامل چقدر هستش ؟

    اگه معاینه بیشتر نیاز هست لطفا بفرمایید

    باتشکر
    1. تصویر کاربر احسان پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      لطفا نام من منتشر نشه
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      دیدم عکس ار پهلو مهم است بفرستید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر ابراهیم جمعه ۲۲ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 456 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    آیا ختنه ناقص در سن ۲۶سالگی قابل اصلاح است
    چگونه؟
    اگر لازمه عکس بفرستم

    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۲ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بله
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 593 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقت بخیر؛
    یکسال قبل کجی آلت تناسلیمو جراحی کردم و کاملا اصلاح شد. ولی چند روز قبل موقعی که نعوظ داشتم با دست یکدفعه به سمت چپ هلش دادم صدای شبیه پاره شدن بخیه ازش اومد ...از اون لحظه به بعد موقع نعوظ درد داره ..بنظر شما چیکار کنم ؟ ایا بخیه هام پاره شدن ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      اگر كج نشده مهم نست
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    با سلام
    آیا با بیمارستان یا جایی که دفترچه بیمه قبول کنن همکاری دارید؟باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      در خدمتم
  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 390 مشاهده پرسش
    امکان ارسال عکش به صورت خصوص به شما هستش یا نه ؟از چه طریقی باید اقدام کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      همینجا
  • تصویر کاربر میثم پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 504 مشاهده پرسش
    باسلام.جناب دکتر بنده 21سالمه و مجردم و حدود یکساله ک متوجه شدم میل جنسیم خیلی کمه و از قبل میدونستم واریکوسل دارم و الان خواستم برا ازمایش اسپرم نمونه بگیرم ک خیلی تلاش کردم و بعد از چندین ساعت تونستم نمونه بگیرم
    مشکل این بود التم راست نمیشد و من حتی صبحا وقتی ازخواب بیدار میشم التم مثل بقیه راست نیست دکترگفته سایز بیضه هات کوچیکه و ازمایش تستسترون و پرولاکتین و ... نوش برام ک خدمتتون فرستادم نتیجشو.خواستم بپرسم مشکل چیه.درضمن واریکوسلمو هنوز عمل نکردم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      باید بررسی شوید
  • تصویر کاربر مجتبی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    با سلام
    اینجانب در چند ساله گذشته با مشکل ترشح منی بدون هیچگونه تحریک در روز مواجهه شده ام لذا در طول روز چندین بار دچار این عمل می شوم لذا از شما پزشک محترم تقاضای راهنمایی اینجانب را دارم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      عصبی است
  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 502 مشاهده پرسش
    با عرض سلام وخسته نباشید
    جناب دکتر من از مریض های شما هستم و چون شهرستان کار می کنم نمیتونم خدمت برسم
    من برج 11 خدمت رسیدم برای دونه هایی که روی آلتم زده بود شما آزمایش pcr رو برام نوشتید من آزمایشگاه کیوان رفتم و دکتر بررسی کردند گفتند چیزی نیست
    جای اولیه کاملا خوب شد فقط چند لک هنوز هست ولی چند تای دیگه زد
    به دکتر متخصص عفونی هم مراجعه کردم گفتن چیزی نیست و زیر این جوش ها چربیست(نظر دکتر)
    این دونه ها نه درد ، خوارش یا ترشح نداره
    دکتر لطفا راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      مهم نیست
  • تصویر کاربر ارش پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 433 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من 20 سالمه التم رو به پایین است خیلی واسم سخته دکترم رفتم گفت تقریبا40 درجه رو پایین است تقریبا از وسط حالا باید چی کنم؟ به خانواده هم نتونستم بگم اگه میشه راهنماییم کنید؟ بعد هر وقت بشه میتونم عمل کنم یا زمان خاصی داره؟هزینشم چقدره؟واقعا نمیدونم باید چی کنم از همه لحاظ سخته واسم!!بعد حتما مشکل حل می شود؟؟؟؟؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      باید عکسش را ببینم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب