لیست پرسشها (21,575 پرسش)
امیر شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
سلام فرمودین با عکس براتون فرستادم جدید
1.از سن پایین متوجه کجی الت شدم از وسط الت انحنا داره به سمت چپ
2. در هنگام نزدیکی صدای تق شنیدم اما مشکل خونمردگی اینا نداشتم 6 سال پیش اتفاق افتاد و از اون به بعد 2 بار دیگه به علت فشار که هنگام نزدیکی داشتم صدارو شنیدم که همراه با کمی درد همراه بئد که در قسمت اتصال الت به بدن شنیده شد . ولی علایمی ندارم
به خاطر شرم نتونستم به پزشک مراجعه کنم خواهشمندم راهنمایی کنید در دو مورد احتیاج به مراجعه و عمل هست؟ برای بزرگ تر شدن الت چه راهی هست؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
اگر سكس مشكل داري بايد عمل كنيد
-
- سلام دكتر من چند روزي هست كه قسمت بالاي آلت تناسلي يه دونه زده كه شبيه همين عكسايي كه زده به اسم زگيل تناسلي هستش خيلي نگرانم و ميترسم يعني زگيل تناسليه امكان داره چيز ديگه باشه ؟!
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
بايد ببينم
-
- با عرض سلام خسته نباشی خدمت دکتر کرمی
دکتر من جوان 23 ساله هستم با قد 188 وزن 119 کیلو که شکم بزرگی ندارم اما زیر شکم دارم دکتر الت من در حالت عادی احساس میکنم به بلوغ نرسیده و رشد نداشته بنظر خودم خیلی کوچیک و نازک بنظر میرسه اما در نعوظ 14 سانتی متر ولی باز هم احساس میکنم نازک هستش التم آیا این مشکل هست نازکی الت درمان داره ممنون میشم پاسخ بدید با تشکر-
امیراحمدی پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵( 9 سال پیش)
دکتر لطفا جواب منو بدید ممنون - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام آقای،دکتر عزیز.وقت به خیر.چندماه پیش،متوجه برجستگی رو آلت تناسلیم شدم.که.درد و سوزش داشت و بزرگ تر میشد پیش،دکترم رفتم گفتن زگیله و درمان رو با پودوفیلین شروع کرد چون میگفت میترسم با اسید درد داشته باشی.بعد در مراحل بعد از اسید استفاده کرد نه تنها برطرف نشد بلکه زیاد هم میشه و بعد گفتن باید با برق بسوزونم .تا اینکه با وب سایت شما آشنا شدم.می خوام با کرایو تراپی درمان بشم اما می ترسم اونم عود کنه.تو وبسایت دکتر های دیگه دیده بودم که میگن عود میکنه .....آخه از راه دور میام پیشتون ...دوست دارم زودتر تموم شه.آقای دکتر کرایو تراپی با برق فرق داره؟آیا آزمایش لازمه؟ من فقط پاپ اسمیر انجام دادم...ممنون که پیاممو خوندین
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
مطلب سايت من را بخوانيد وفيلم كرايو را ببينيد
-
- سلام آقای دکتر . متاهلم تازه عقد کردم هنوز زندگی زناشوییمو شروع نکردم 28 سالمه قبلا یه آزمایش اسپرم داده بودم نشونتون دادم گفتین نرماله الان یه سونو گرافی و یه ازمایش جدید شمارش اسپرم دادم دکتر اورولوژی برام قرص Pentafil 400 و قرص ال- کارنیتین امین 250 روزی یک عدد به مدت سه ماه روزی یک عدد برام تجویز کرده میخاستم ببینم نظر شما چیه .. قرصها رو بخورم ؟ وضعیتم چطوره .من قرص فیناستراید 1 برای موهام مصرف میکنم میترسم مشکلی باشه.ممنون
main parameters
semsn volums 4.80 normal more than 2
semen ph 8.00 normal 7.2- 8
sperm count 48.01 normal more than 20
motile sperms 34.97 Abnormal more than 60
progressive sperms 33.24 Abnormal A>25% OR A+B>50%
ROUND CELL 3.1 Abnormal 0-1
normal Morphology 45.00 normal more than 40
spermatogenic 1-2 Abnormal 0-1
WBC 18-20 #VALUEI 0-1
morphology analysis report
normal morphology 45 normal more than 40
Abnormal morphology 55 normal less than 60
آزمایش سونو گرافی هم که انجام دادم به شرح ذیل است
Both testicles are normal in size and echopattern with no sign of solid or systic lesion
Both epididiymises are normal in size and echopatern
there is no sign of hydrocele or scrotal mass billatrally
No sign of varicocele or herniated bowel loops is seen
ینم آزمایش تیروئیدمه قبلا انجام دادم
TEST RESULT NORMAL
T4(ELECSYS) 6/64......................4/4-11
T3(ELECSYS) 1/04......................0/6-2/1
TSH(ELECSYS) 1/09....................0/25-5-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
بايد معاينه كنم
-
- با سلدم .آلت از پایه هم کج هست همونطور تو عکس پیداست آیا خوب میشه؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
عكسش را بفرستيد
-
- با سلام و احترام
آقاي دكتر وجود تعدادي دانه هاي ريز سفيد روي بدنه آلت تناسلي كه درد و ترشح ندارند نشانگر چيست ؟ آيا نياز به درمان داره و راه درمانش چيه ؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
عكسش را بفرستيد ببينم
-
- سلام اقای دکتر
لطفا تا اخر بخونید
من دختر 22 از،اسفند تا تیر ماه زگیل داشتم زیاد!!! که همه دکترا گفتند باید لیزر و کرایو شی.
انجام ندادم.
الدارا هم 15 دونه مصرف کردم جواب،نداد.
از تیر تا الان سرکار میرم.کمی فکرم رو دور کردع از،زگیل و هزینه بالای عمل ها..روحیه ام بهتر شده و زگیل هام همه رفتند
!!!
فقط و فقط ده دونه مثل،خال مشکی در،ناحیه،مقعدم مونده.
الان باید چه کنم؟
اینا میرن؟
احتمال عود هست؟
با لمس کردن واژن احتمال انتقال هست؟
؟؟؟
چون ایترس برام خوب نیست و منم نگ ان شدم باز-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
بايد ببينم
-
- با سلام پس از رفع زگیل ها با روش کرایو بازهم باید شخص مبتلا لباس زیر و لوازم بهداشتی خود را جداگانه نگه دارد؟منظورم این ست اگر ظاهری اثری نمونه انتقال از حوله و لباس زیر احتمالش صفر میشه؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
نه نگران نباش
-
- سلام و خسته نباشید خدمت جناب دکتر
جناب دکتر من ۵۰سال دارم وداریی ۸تا فرزند وهنوز قدرت جنسی خیلی خیلی زیاد هست طوریی که خانوم ازم خیلی ازیات هست واز دستم خسته خودم من هم خسته هستم واز شما جناب دکتر عاجزانه درخواست دارم که به من یک امپول تجویز کنید تا بتوانم از شر این به طور کامل خلاص شوم با تشکر-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
راهي ندارد - نمایش سایر 4 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

