اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر امیر شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    سلام فرمودین با عکس براتون فرستادم جدید
    1.از سن پایین متوجه کجی الت شدم از وسط الت انحنا داره به سمت چپ
    2. در هنگام نزدیکی صدای تق شنیدم اما مشکل خونمردگی اینا نداشتم 6 سال پیش اتفاق افتاد و از اون به بعد 2 بار دیگه به علت فشار که هنگام نزدیکی داشتم صدارو شنیدم که همراه با کمی درد همراه بئد که در قسمت اتصال الت به بدن شنیده شد . ولی علایمی ندارم
    به خاطر شرم نتونستم به پزشک مراجعه کنم خواهشمندم راهنمایی کنید در دو مورد احتیاج به مراجعه و عمل هست؟ برای بزرگ تر شدن الت چه راهی هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      اگر سكس مشكل داري بايد عمل كنيد
  • تصویر کاربر مهسا شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 479 مشاهده پرسش
    سلام دكتر من چند روزي هست كه قسمت بالاي آلت تناسلي يه دونه زده كه شبيه همين عكسايي كه زده به اسم زگيل تناسلي هستش خيلي نگرانم و ميترسم يعني زگيل تناسليه امكان داره چيز ديگه باشه ؟!
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ببينم
  • تصویر کاربر امیراحمدی پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 537 مشاهده پرسش
    با عرض سلام خسته نباشی خدمت دکتر کرمی
    دکتر من جوان 23 ساله هستم با قد 188 وزن 119 کیلو که شکم بزرگی ندارم اما زیر شکم دارم دکتر الت من در حالت عادی احساس میکنم به بلوغ نرسیده و رشد نداشته بنظر خودم خیلی کوچیک و نازک بنظر میرسه اما در نعوظ 14 سانتی متر ولی باز هم احساس میکنم نازک هستش التم آیا این مشکل هست نازکی الت درمان داره ممنون میشم پاسخ بدید با تشکر
    1. تصویر کاربر امیراحمدی پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      دکتر لطفا جواب منو بدید ممنون
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام اندازه نرمال وراه بزرگي ندارد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر س.ل شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 605 مشاهده پرسش
    سلام آقای،دکتر عزیز.وقت به خیر.چندماه پیش،متوجه برجستگی رو آلت تناسلیم شدم.که.درد و سوزش داشت و بزرگ تر میشد پیش،دکترم رفتم گفتن زگیله و درمان رو با پودوفیلین شروع کرد چون میگفت میترسم با اسید درد داشته باشی.بعد در مراحل بعد از اسید استفاده کرد نه تنها برطرف نشد بلکه زیاد هم میشه و بعد گفتن باید با برق بسوزونم .تا اینکه با وب سایت شما آشنا شدم.می خوام با کرایو تراپی درمان بشم اما می ترسم اونم عود کنه.تو وبسایت دکتر های دیگه دیده بودم که میگن عود میکنه .....آخه از راه دور میام پیشتون ...دوست دارم زودتر تموم شه.آقای دکتر کرایو تراپی با برق فرق داره؟آیا آزمایش لازمه؟ من فقط پاپ اسمیر انجام دادم...ممنون که پیاممو خوندین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      مطلب سايت من را بخوانيد وفيلم كرايو را ببينيد
  • تصویر کاربر زارعی شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 591 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر . متاهلم تازه عقد کردم هنوز زندگی زناشوییمو شروع نکردم 28 سالمه قبلا یه آزمایش اسپرم داده بودم نشونتون دادم گفتین نرماله الان یه سونو گرافی و یه ازمایش جدید شمارش اسپرم دادم دکتر اورولوژی برام قرص Pentafil 400 و قرص ال- کارنیتین امین 250 روزی یک عدد به مدت سه ماه روزی یک عدد برام تجویز کرده میخاستم ببینم نظر شما چیه .. قرصها رو بخورم ؟ وضعیتم چطوره .من قرص فیناستراید 1 برای موهام مصرف میکنم میترسم مشکلی باشه.ممنون
    main parameters
    semsn volums 4.80 normal more than 2
    semen ph 8.00 normal 7.2- 8
    sperm count 48.01 normal more than 20
    motile sperms 34.97 Abnormal more than 60
    progressive sperms 33.24 Abnormal A>25% OR A+B>50%
    ROUND CELL 3.1 Abnormal 0-1
    normal Morphology 45.00 normal more than 40

    spermatogenic 1-2 Abnormal 0-1
    WBC 18-20 #VALUEI 0-1

    morphology analysis report
    normal morphology 45 normal more than 40
    Abnormal morphology 55 normal less than 60
    آزمایش سونو گرافی هم که انجام دادم به شرح ذیل است
    Both testicles are normal in size and echopattern with no sign of solid or systic lesion
    Both epididiymises are normal in size and echopatern
    there is no sign of hydrocele or scrotal mass billatrally
    No sign of varicocele or herniated bowel loops is seen
    ینم آزمایش تیروئیدمه قبلا انجام دادم
    TEST RESULT NORMAL
    T4(ELECSYS) 6/64......................4/4-11
    T3(ELECSYS) 1/04......................0/6-2/1
    TSH(ELECSYS) 1/09....................0/25-5
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد معاينه كنم
  • تصویر کاربر علی شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 496 مشاهده پرسش
    با سلدم .آلت از پایه هم کج هست همونطور تو عکس پیداست آیا خوب میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      عكسش را بفرستيد
  • تصویر کاربر شايان شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 518 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    آقاي دكتر وجود تعدادي دانه هاي ريز سفيد روي بدنه آلت تناسلي كه درد و ترشح ندارند نشانگر چيست ؟ آيا نياز به درمان داره و راه درمانش چيه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      عكسش را بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر مانا جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 489 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    لطفا تا اخر بخونید
    من دختر 22 از،اسفند تا تیر ماه زگیل داشتم زیاد!!! که همه دکترا گفتند باید لیزر و کرایو شی.
    انجام ندادم.

    الدارا هم 15 دونه مصرف کردم جواب،نداد.

    از تیر تا الان سرکار میرم.کمی فکرم رو دور کردع از،زگیل و هزینه بالای عمل ها..روحیه ام بهتر شده و زگیل هام همه رفتند

    !!!
    فقط و فقط ده دونه مثل،خال مشکی در،ناحیه،مقعدم مونده.
    الان باید چه کنم؟
    اینا میرن؟
    احتمال عود هست؟
    با لمس کردن واژن احتمال انتقال هست؟

    ؟؟؟
    چون ایترس برام خوب نیست و منم نگ ان شدم باز
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ببينم
  • تصویر کاربر الهام جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    با سلام پس از رفع زگیل ها با روش کرایو بازهم باید شخص مبتلا لباس زیر و لوازم بهداشتی خود را جداگانه نگه دارد؟منظورم این ست اگر ظاهری اثری نمونه انتقال از حوله و لباس زیر احتمالش صفر میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      نه نگران نباش
  • تصویر کاربر مرتضی پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید خدمت جناب دکتر
    جناب دکتر من ۵۰سال دارم وداریی ۸تا فرزند وهنوز قدرت جنسی خیلی خیلی زیاد هست طوریی که خانوم ازم خیلی ازیات هست واز دستم خسته خودم من هم خسته هستم واز شما جناب دکتر عاجزانه درخواست دارم که به من یک امپول تجویز کنید تا بتوانم از شر این به طور کامل خلاص شوم با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      راهي ندارد
    2. تصویر کاربر مرتضی یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      جناب دکتر من شنیدم امپولای داره یا قرصی به خدا خیلی ازیتم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      من نميدانم
    4. تصویر کاربر مرتضی سه شنبه ۲ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      تشکر جناب دکتر اگر راهی توانستی پیدا کردید ممنون میشم راهنمایی کنید
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      چشم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب