اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر حسین دوشنبه ۸ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 2061 مشاهده پرسش
    سلام دکتر .من موقع آمدن منی لذت میبرم ولی به محض اینکه منی شروع به حرکت کنه لذتم قطع میشه.ولی قبلا زمان ارگاسمم طولانی بود و تا چند ثانیه ادامه داشت .دکتر چ کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      عصبي است
    2. تصویر کاربر حسین دوشنبه ۱ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      آخه دکتر هم رفتم قرص تیوریدازین و کلومیپرامین و ....هم دادند ولی خوب نمیشم ‌.
      حالا تکلیف من چیه ؟ البته خودارضایی دارم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      قطع خود ارضايي
    4. تصویر کاربر حسین سه شنبه ۲ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      دکتر آیا غلظت خون و چربی خون و کبد چرب و عفونت ادرار در لذت هنگام انزال تاثیری دارد ؟چون من آدم چاقی هستم و کبد و چربی خون بالاست . آزمایش اسپرم هم دادم هیچ مشکلی در آزمایش اسپرم نداشتم .فقط کبد چرب و چربی خون و غلظت خون بالا دارم و عفونت ادرار خیلی کم .آیا لذت در هنگام انزال به این ها م مربوط میشه؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      نه
    6. تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      دکتر جان ازتون ممنونم .یک سوال دیگر برام پیش اومده .دکتر جان میگم که من موقعی که میخواست مایع منی بیاد محکم سر آلت رو فشار میدادم تا مایع منی روی لباس زیرم نریزد و بعد میرفتم جای مناسب تخلیه میکردم .میخوام بگم یک موقع مجرام آسسیب ندیده که لذت نمیبرم؟
      آیا لذت حین انزال به این کارم مربوط میشه ؟
      الهی خیر ببینید دکتر جان .خواهشا راهنماییم کنید
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      بيشتر عصبياست
    8. تصویر کاربر حسین شنبه ۶ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      ممنون دکتر .من که امیدی ندارم درمان بشم .فک کنم باید تا آخر عمر بخاطر این مشکل تنها و مجرد بمانم
    9. تصویر کاربر حسین شنبه ۶ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      دکتر من که امیدی به خوب شدنندارم فقط بگید چ دارویی مصرف کنم تا خوب بشم
    10. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      بيماري نگران كننده نداريد
    11. تصویر کاربر حسین یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      امکانش هست خود به خود با ازدواج کردن خوب بشم ؟
    12. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      بله
    13. تصویر کاربر حسین یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      تشکر دکتر جان .خیلی تشکر .بهترین دکتری که توی عمرم دیدم شمایین که بدون هیچ چشم داشتی به سوالات جواب میدهید .
      ایشالله همیشه موفق و شادکام و پرپول باشید .یا حق
    14. تصویر کاربر حسین دوشنبه ۸ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      دکتر منظورم از لذت حین انزال اینه که از آلت لذت میبرم ها ولی ماهیچه های کف لگنم انقباض سختی رو ندارند. .قبلا موقعی که انزال داشتم کف لگنم چنان انقباضی داشت که از لذت دیوانه میشدم
    15. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۸ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      تلقين وعصبي است
    16. نمایش سایر 14 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
    سلام دکتر .من موقع آمدن منی لذت میبرم ولی به محض اینکه منی شروع به حرکت کنه لذتم قطع میشه.ولی قبلا زمان ارگاسمم طولانی بود و تا چند ثانیه ادامه داشت .دکتر چ کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      عصبي است
  • تصویر کاربر یاس یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 530 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من با همسرم رابطه سکس دهانی داشتم و لبم زخم بود البته تا جایی که مطمئنم تبخال نبود ( ترک لب ) بود.
    ولی بعد از مدتی خانمم یه چیزی شبیه همون آفت دهن در ناحیه تناسلیش زده
    میخواستم بدونم همون تبخال تناسلی هستش و اینکه آیا بعد از خوب شدن دوباره امکان بردگشت هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ازمايش دهيد
  • تصویر کاربر Saeid جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 469 مشاهده پرسش
    سلام. جناب دکتر کرمی من 21 سالمه.به نظر شما الت تناسلی من نیاز به عمل داره؟؟ و اگر این چنین است خرج عمل و همچنین بعد از عمل مشکلی در ادرار به وجود میاد. و ایا میشه مخفی کرد این عملو از خانواده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بله فيلم عمل من در سايتم را ببينيد
  • تصویر کاربر سعید جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 452 مشاهده پرسش
    با سلام من پسری ۲۳هستم ساله هستم که به علت خود ارضایی زیاد دوچار عدم نعوظ آلت و زود انزالی شدم آیا درمان میشه ؟ درمان کامل دارد با فقط موقتی؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد بررسي شويد
  • تصویر کاربر Sadeq جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    با سلام. من در رسیدن به نعوظ کامل مشکل دارم ولی بیشتر از اون حفظ نعوظه. دکتر رفتم سونو گرافی داپلر داد انجام دادم. کمی رگ برگشت خون از دریچه راست رو نشون داد که دکتر گفت چیز خاصی نیست. ولی هنوز مشکل دارم. میخواستم یک وقت بدین و بدونم در صورت عمل هزینه اش چقدر است. مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد مداركت را ببينم
  • تصویر کاربر لعیا یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 464 مشاهده پرسش
    سلام تشکر میکنم از اینکه جواب سوال پسرم رادادید وخیلی خوشحال شدم که فرموده بودین نیاز به عمل مجدد ندارد چون پارسال کرمان عمل کرد درد شدیدی تحمل کرد ولی دوباره کجی برگشت کرد دکتر ولی االله دهقان یزد هم نظر شما رو داشتن که نیاز به عمل نیست. خدا پزشکای دلسوزی مثل شما رو که وقت میذارین برای خدمت به خلق حفظ کنه خدا خیر دنیا آخرت بهتون بده هیشه دعا گوی شما وخانواده تون هستم در پناه حق باشید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      در خدمتم
  • تصویر کاربر م جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    لازم ب ذکره مادرزادی تنگی مجرا و چسبندگی الت روی بیضه رو داشتم
    6 سالگی عمل شدم و یک سال پیش هم عمل کوردی انجام شده که تقریبا ب طور کامل بازگشت کرده
    ایا نیاز ب عمل دوباره هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      ميتواني نزديكي كني دست نزن
  • تصویر کاربر اصغر جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
    با سلام . جناب دکتر کرمی حضرت عالی درفایل صوتی مربوط به جراحی کجی آلت می فرمایید که کسانی که به لحاظ ظاهری و روحی مشکل دارند هم جراحی می فرمایید و همچنین در یکی از مقالات توضیحی خود مرقوم فرموده اید که این عمل را به صورت روتین انجام می دهید و عارضه خاصی ندارد و ممکن است مختصری تنها بی حسی ایجاد کند که بعد از مدتی از بین می رود (مرقومه خودتان). لکن خدمتتان رسیدم فرمودید که ناحیه حساس است وبی حسی ایجادمی کند تنها عمل را برای کسانی انجام می دهید که مشکل در مجامعت ایجاد می کند.که به علت شلوغی مطب و جلوگیری از اصراف وقت حضرت عالی حتی فرصت چانه زنی هم نشد .جناب آقای دکتر ضمن آنکه حسن نیت حضرت عالی در طبابت کاملا مبرهن است لکن آنچه خدمت شما متعرضم این است که تنها پزشک جسم نباشید و طبیت روح بیماران خود هم باشید . که این مرض (ممکن است به لحاظ پزشکی هیچ مشکلی نباشد)روح و عزت نفس بیمار جوان را درگیر می کند(تجربه شخصی).در مورد اینجانب حتی باعث تاخیر در ازدواج هم شده است.دعاگوی شما خواهم بود.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      اگر قبول عارضه احتمالي را ميكنيد من هر لحظه در خدمت شما جهت عمل هستم ما بايد كوچكترين احتمالات را بگيم تا فردا شرمنده نشويم بهترين مورد عمل كجي است كه باعث مشكل دخول افراد متاهل ميشود
  • تصویر کاربر علی شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 452 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید ,
    من چن عدد زگیل تناسلی کنار کیسه بیضه داشتم که اینارو کرایو کردم از بعد از کرایو که الان تقریبا یک هفته میگذره تا امروز احساس درد خفیفی در ناحیه بیضه میکنم , ایا این درد میتونه ناشی از انجام کرایو باشه؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      طبيعي است
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب