لیست پرسشها (21,575 پرسش)
محمد یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 460 مشاهده پرسش
باسلام خدمت دکتر اینم عکس آلتم دیگه از این بالاتر نمیاد خواستم ببینم با عمل درست میشه-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
نه با عمل زياد بالا نميايد
-
- سلام آقای دکتر من دختری مجرد 25 ساله هستم که یک ساله دچار زگیل تناسلی شدم بار اول با کرایو همه ی زکیلام رفتن ولی بعد از 3 ماه دوباره عود کردن از سری قبل بدتر الان دوباره 4 جلسه فریز شدم که زگیلای بزرگ همه از بین رفتن ولی تعداد زیادی زگیل ریز دارم که فقط با نور چراغ قابل رویت هستن من باید چیکار کنم؟ زگیلای اطراف مقعدم هم بعد 4 جلسه فریز هنوز خوب نشدن ؟ من یه ماه دیگه عروسیمه حس مرگ رو دارم
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
بياييد ببينم - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- با سلام و احترام
بنده 6 ماه پیش 2 عدد زگیل تناسلی در ناحیه پایه آلت داشتم (نوع 43 با ریسک پایین) که سوزانده شد.
امشب چیز جدیدی در نزدیکی همان قسمت مشاهده کردم .خواهشا عکس هارو ملاحظه کنید و به من بگید این زگیل تناسلی هست ؟ 1 عدد قهوه ای رنگ هست ولی برجسته نیست و بیشتر زیر پوست هست.
با سپاس-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
فعلا نياز به درمان ندارد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- هزینه درمان کجی آلت حدودا چقدر است و اینکه آیا امکان حضور دکتر در اصفهان وجود دارد یا اینکه فقط باید در تهران حاضر شد ؟و چند روز درمان طول خواهد کشید ؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
بر اساس تعرفه است
-
- آقاي دكتر فرموده بوديد عكس بفرستم .
اين دانه هاي ريز سفيد هيچ درد و ترشحي ندارند .
آيا نياز به درمان دارند ؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
ديدم مهم نيست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- عکس
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
عكس نيافتاده
-
- سلام
روی آلت تناسلی من جوش های ریز سر سفیدی هست که بیشتر در ناحیه زیر آلت وجود دارد و بخصوص با کشیدن پوست آلت بیشتر نمایان می شود.
می خواستم بپرسم این ها چی هست ؟ آیا مشکلی ایجاد می کنه؟
در ضمن با فشار دادن این جوش ها هم چرکی ازشون خارج نمی شه!
درمانش چی هست؟ اقا هستم
در ضمن هیچگونه درد و خارشی ندارد
ممنون-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
دستكاري نكن عكسش را بفرستيد ببينم
-
- سلام دکترعزیز.سالهابخاطراینکه بتوانم بیشترنزدیکی داشته باشم ازسیلدنافل استفاده می کردم.الان طوری شده که دیگربدون سلدنافل قادربه نزدیکی نیستم.صبح زمان بیدارشدن نعوظ خوبی دارم ولی زودی ازبین میرودتابیدارمیشوم.درضمن واریکوس خفیف وپروستات هم دارم ولی درحدعمل نیس ودکترمیگه چیزمهمی نیس.بابدبختی یه کم نعوظ دارم ولی کامل نیس ونعوظ کامل من گاه گاهی هست بعضی مواقع.توراخداکمکم کنید.یایه دکترتوشیرازمعرفی کنیدبرم پیشش.خسته شدم بخدا
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
ورزش كنيد از نظر روحي خودت را وابسته كرده اي با قطع خوب ميشود
-
- سلام اقای دکتر مدتی هست متوجه شدم روی التم لکه های سیاه هست میخواستم بدونم اینا چی هست چطوری رفعشون کنم؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
ديدم مهم نيست
-
- سلام .من 15 روز پیش جراحی اصلاحی کردی انجام دادم ولی بخیه های ختنه گاه جذب نشده .آیا اصلا جذبی هست یا باید بیام بخیه هارو بکشم .فدات .ممنون
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
داخل جذبي نيست
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

