اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۲ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 406 مشاهده پرسش
    سلام.آلت تناسلی من در ابتدا تقریبا نعوظ میشود و بعد شل میشود.یعنی در سفت ترین حالت هم دخول انجام نمیشود.داروی سیدنافیلد هم امتحان کرده ام که جز سردرد تقریبا بی اثر است.من 22 سالم است و دارای مشکلات روحی روانی و اعصاب خوردی هم هستم و متاسفانه سیگار هم مصرف میکنم.آیا امیدی برای درمان مشکل جنسی من دجود دارد؟با تشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد از نظر پنچري بررسي شويد
  • تصویر کاربر حامدزارعی سه شنبه ۲ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    سلام.من واسه نعوذوسفتی مشکلی نداشتم چندروزقبل ازیه بلندی پریدم پایین بعدش بین مخرج وبیضه هام احساس دردکردم.بعدازاون نعوذم خیلی کمشده وتاآلتم سفت میشه خیلی زودشل میشه.علتش چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      مهم نست
  • تصویر کاربر مرد پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    با سلام و ادب
    اگر خانم کسی هم زگیل و هم تبخال تناسلی داشته باشد برای ارتباط زناشویی با یکدیگر چه باید بکنند که به طور قطعی مرد این بیماری را نگیرد؟ و آیا برخورد بدن ها به هم بدون ایجاد رابطه نیز خطرناک است.
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      نه
    2. تصویر کاربر مرد سه شنبه ۲ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      مگه گفته نمیشه که از سطح پوست احتمال انتقال هست؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      كم هست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر احسان سه شنبه ۲ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
    با سلام بنده 30 سالمه و الت تناسلیم علاوه بر کوچکی به طرف بالا انحراف داره به نحوی که هنگام نعوظ و دخول درد شدیدی احساس می کنم خواهشمندم با توجه به عکسهای ارسالی بفرمایید آیا درمانی دارد و در صورت مثبت بودن عوارض آن را بیان کنید. خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      نياز به عمل نيست
  • تصویر کاربر مهران یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 449 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید
    آقای دکتر کرمی آیا می توان از دفترچه بیمه سلامت جهت درمان انحراف آلت برای تقلیل هزینه ها استفاده کرد؟
    ممنون میشم جواب بدین و بزودی جهت ویزیت به خدمتتون میرسم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      مهر ماه در خدمتم با دفترچه
  • تصویر کاربر * یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    سلام من یک سال پیش اون موقع که یکم بچه بودم ماهی یا چند ماه بسته به موقعیت داشت خودارضایی می کردم یک روز در حال خودارضایی بودم که بعد از این که انجام دادم یه دردی خفیف برام بوجود اومد که بعد از یه مدتی دیدم قسمتی از الت کبود شده و تو اینترنت که سرچ کردم فهمیدم شکستگی الت از نوع خفیف هست به خانواده اطلاع دادم و به دکتر مراجعه کردیم دکتر گفت مشکلی نداره اما التم یکم کج شده و من خیلی هم به این چیزا حساسم مشکلی ویش نمیاد و کجی الت درمان میشه؟ (لطفا این قسمت خوندید پاک کنید نمی خوام باشه:دکتر به من گفت اگه برای خودارضایی نباشه مشکلی نداره منم روم نشد نگفتم برای خودارضایی چون واقعا به طرف بد نگاه می کنن نمی دونم چرا! و می ترسیدم به خانواده ام بگه و کلا شرمنده بشم)
    لطفا لطقا کمک کنید
    نکته:من هیچ دردی و هیچ چیزی ندارم تنها مشکلم یکم التم کج شده و قسمت اسیب دیده یکم کبود شده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد عكسش را ببينم
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 814 مشاهده پرسش
    اقای دکتر احتمال داره رباط نگهدارنده آلت باشه آیا درست میشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      نه ارتباطي ندارد
  • تصویر کاربر sasan یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 510 مشاهده پرسش
    اقای دکتر من در شهرستان هستم و اینجا ازمایشگاه مجهزی وجود نداره و همچنین پزشکان قابلی
    به نظرتون مشکل چی میتونه باشه ؟ ایا این بیماری واگیر دار هست ؟
    یعنی میفرمایید زگیله؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      ازمايش دهيد
  • تصویر کاربر محمودی یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    من 36 سال سن دارم . درد در آلت تناسلی دارم وقتی عصبانی میشوم و یا کار انجام میدهم . بعد از انزال هم درد دارم . لطفا راهنمایی بفرمایید . البته چند سال پیش به خاطر همین مشکلات به پزشک مراجعه کردم ولی عفونتی مشاهده نشد و طبق آزمایشات و عکس هایی که گرفته شد سالم بودم و مشکلی نداشتم . دیگر تحمل این درد ها را ندارم و امانم را بریده است
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      از نظر من مهم نيست
  • تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    با سلام. الت من به طور مادر زادی در حالت نعوظ به پایین انحنا دارد... در عکس پیوست شده مشخصه... نیاز به جراحی هست یا خیر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      اگر بخواهيد ميشود صاف شود
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      فيلم عمل من را ببينيد در سايتم
    3. تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      با تشکر...من از نظر نعوظ مشکلی نداشتم ولی میخام ببینم خیلی غیر طبیعیه یا خیر...فیلم رو قبلا دیدم و ب همین جهت مراجعه کردم تو سایت... هزینه عمل چقده؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      براساس تعرفه وزارت بهداشت است
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب