اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر آرک یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 517 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.من روز قبل متوجه وجود زگیل شدم وامروز به پزشک مراجعه کردم.وایشان فریز کرد.اما زگیل ها هنوز به همون شکل وجود دارن.آیا فریز کردن تاثیر نداشته یا طول میکشه که خوب بشن؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      مراجعه به پزشك خودتان
  • تصویر کاربر مجید چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    سلام، مایع منی من زرد رنگو ژلاتینیه، موقع خروج هم جهشش خیلی کمه، ایا من مشکلی دارم؟ باید به پزشک مراجعه کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      ازمايش بدهيد
    2. تصویر کاربر مجید دوشنبه ۸ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      میشه لطف کنید بگید احتمالش چقده که اسپرم هام قابلیت باردار کردن نداشته باشن؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      با ازمايش مشخص ميشود
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر اميد چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    جناب دكتر من قبلا از طريق سايت مزاحمتون شدم جهت كجي الت و جنابعالي فرمردين عمس بفرستم و الان عكس ميفرستم و سوالم از شما اينه ك كجي الت بنده قابل درمان هست و چون از شيرازم و تنها بايد بيايم خدمتتون تنها باشم نشكل نداره و از درد عنل خيلي ميترسم و حدود هزينشم اگ ميدونستم خيلي خوب بود چون وضعيت مالي انچناني ندارم و بايد پول جور كنم و از عكس بگيد اندازه التم كوچيك يا نازك نيس چون اين موضوع ذهنمو درگير كرده با تشكر و سپاس بيكران
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      ببر اساس تعرفه است اندازه خوبه
    2. تصویر کاربر اميد یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام اقاي دكتر كجي نگران كننده نيس و بعد با همون شماره ك تو سايت زدين تماس بگيرم حدود هزينشو ميگه؟؟من دفترچه خدمات روستايي هم دارم نميدونم قبول ميكنن يا ن
      با تشكر
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۸ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      بله تماس بگيريد
    4. تصویر کاربر اميد دوشنبه ۸ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام اقاي دكتر من دفترچه خدمات روستايي دارم براي درمان انحنا دفترچه رو قبول ميكنيد و درصورت پزيرش دفترچه چند درصد از هزينه كاهش ميابد چون من از شيرازبايد بيام خدمتتون هزينه رفت و برگشتم خيلي با تشكر
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      مهر ماه در خدمتم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر Amir یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 455 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشی.
    آلته من مادرزادی فقط موقع نعوظ به سمت پایین انحراف داره خواستم بپرسم نیاز به عمل هست یا نع؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      عكسش وا بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر Amir یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 416 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید
    میخواستم بگم من مادرزادی آلتم هنگام نعوظ به پایین انحراف داره بنظرتون عمل باید کرد؟؟اگه لازم هستش عکس بفرستم؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      عكسش را بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر علا یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 521 مشاهده پرسش
    جناب آقای دکتر کرمی
    با سلام , مردی 55 ساله هستم که مدت 5 سال بطور کلی میل جنسیم را از دست دادم و مشکل نعوظ دارم و همچنین زود انزال هستم . به پزشکان مختلفی از جمله متخصصان ارولوژی , غدد و ... مراجعه نمودم ولی متاسفانه هیچ کدام نتوانستند مشکل اصلی را تشخیص و برطرف نمایند . این موضوع بسیار مرا ناراحت و غمگین کرده است . برای من قرص تادالفیل 10 تجویز نمودند که با مصرف آن دچار سردرد شدید و تپش قلب می شوم .
    خواهشمندم به اینجانب کمک کنید تا بتوانم به زندگی عادی و طبیعی خودم برگردم.
    ارادتمند - آخرتی
    09122941581
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      بيشتر اين مسايل مشكل روحي ورواني است
  • تصویر کاربر حامد یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 449 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشد بنده چند وقتیه ازدواج کردم اما آلتم شق نمیشود و قبل از اینکه بخواد به شقی برسد انزال میشم قرص ویاگرا هم دوز۵۰ یکبار خوردم اما بازم جوابی نگرفتم مشکل چیه وراه درمانش چیه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      مطلب زود انزالي من را بخوانيد
  • تصویر کاربر محسن یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت اقای دکتر کرمی عزیز : التم موقع نعوظ سفت سفت نمیشودو شل است و رو به پایین است با زاویه 30_40 درجه از خط عمود یعنی فقط کمی از بیضه هام فاصله می گیرد. ایا شما استفاده از دستگاه وکیوم را توصیه می کنید؟با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      عكسش را بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر اژدری یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر من 7 سال ازدواج کردم میانگین هفته ای دوبار نزدیکی دارم ولی اول رابطه التم سفت بعد شل میشود و ارضا نمیشوم.تقربیا 6ماه است اینطور شدم من دو فرزند دارم قبلا بچه ها دیر مبخوابیدندعصبی میشدم.و این اتفاق یه شب بعد از عصبانیتم رخ داد.چکار کنم.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      عصبي است
  • تصویر کاربر سهیل یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 392 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما.
    آلت تناسلی من حدود 30-40 درجه انحنا به سمت چپ دارد به نظر شما درمان این مقدار انحنا لازم است؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد عكسش را ببينم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب