لیست پرسشها (21,575 پرسش)
آرک یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 517 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر.من روز قبل متوجه وجود زگیل شدم وامروز به پزشک مراجعه کردم.وایشان فریز کرد.اما زگیل ها هنوز به همون شکل وجود دارن.آیا فریز کردن تاثیر نداشته یا طول میکشه که خوب بشن؟؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
مراجعه به پزشك خودتان
-
- سلام، مایع منی من زرد رنگو ژلاتینیه، موقع خروج هم جهشش خیلی کمه، ایا من مشکلی دارم؟ باید به پزشک مراجعه کنم؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
ازمايش بدهيد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام و احترام
جناب دكتر من قبلا از طريق سايت مزاحمتون شدم جهت كجي الت و جنابعالي فرمردين عمس بفرستم و الان عكس ميفرستم و سوالم از شما اينه ك كجي الت بنده قابل درمان هست و چون از شيرازم و تنها بايد بيايم خدمتتون تنها باشم نشكل نداره و از درد عنل خيلي ميترسم و حدود هزينشم اگ ميدونستم خيلي خوب بود چون وضعيت مالي انچناني ندارم و بايد پول جور كنم و از عكس بگيد اندازه التم كوچيك يا نازك نيس چون اين موضوع ذهنمو درگير كرده با تشكر و سپاس بيكران-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
ببر اساس تعرفه است اندازه خوبه - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشی.
آلته من مادرزادی فقط موقع نعوظ به سمت پایین انحراف داره خواستم بپرسم نیاز به عمل هست یا نع؟؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
عكسش وا بفرستيد ببينم
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشید
میخواستم بگم من مادرزادی آلتم هنگام نعوظ به پایین انحراف داره بنظرتون عمل باید کرد؟؟اگه لازم هستش عکس بفرستم؟؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
عكسش را بفرستيد ببينم
-
- جناب آقای دکتر کرمی
با سلام , مردی 55 ساله هستم که مدت 5 سال بطور کلی میل جنسیم را از دست دادم و مشکل نعوظ دارم و همچنین زود انزال هستم . به پزشکان مختلفی از جمله متخصصان ارولوژی , غدد و ... مراجعه نمودم ولی متاسفانه هیچ کدام نتوانستند مشکل اصلی را تشخیص و برطرف نمایند . این موضوع بسیار مرا ناراحت و غمگین کرده است . برای من قرص تادالفیل 10 تجویز نمودند که با مصرف آن دچار سردرد شدید و تپش قلب می شوم .
خواهشمندم به اینجانب کمک کنید تا بتوانم به زندگی عادی و طبیعی خودم برگردم.
ارادتمند - آخرتی
09122941581-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
بيشتر اين مسايل مشكل روحي ورواني است
-
- سلام خسته نباشد بنده چند وقتیه ازدواج کردم اما آلتم شق نمیشود و قبل از اینکه بخواد به شقی برسد انزال میشم قرص ویاگرا هم دوز۵۰ یکبار خوردم اما بازم جوابی نگرفتم مشکل چیه وراه درمانش چیه
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
مطلب زود انزالي من را بخوانيد
-
- با سلام خدمت اقای دکتر کرمی عزیز : التم موقع نعوظ سفت سفت نمیشودو شل است و رو به پایین است با زاویه 30_40 درجه از خط عمود یعنی فقط کمی از بیضه هام فاصله می گیرد. ایا شما استفاده از دستگاه وکیوم را توصیه می کنید؟با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
عكسش را بفرستيد ببينم
-
- سلام جناب دکتر من 7 سال ازدواج کردم میانگین هفته ای دوبار نزدیکی دارم ولی اول رابطه التم سفت بعد شل میشود و ارضا نمیشوم.تقربیا 6ماه است اینطور شدم من دو فرزند دارم قبلا بچه ها دیر مبخوابیدندعصبی میشدم.و این اتفاق یه شب بعد از عصبانیتم رخ داد.چکار کنم.با تشکر
- با سلام خدمت شما.
آلت تناسلی من حدود 30-40 درجه انحنا به سمت چپ دارد به نظر شما درمان این مقدار انحنا لازم است؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
بايد عكسش را ببينم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

