لیست پرسشها (21,575 پرسش)
علی چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 504 مشاهده پرسش
اقای دکتر سلام من 4عدد زیگیل دور التم داشتم به اندازه نصف عدس که با محلول کوردیون از بین رفتن طی مدت چندروز و حالا پس از گذشت چندماه حدود5تا زیگیل کوچک اندازه دونهای اسپند که نمیدونم از قبل بوده یا تازه ظاهرشده مشاهده میکنم الان باید چیکار کنم-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴بیایید کرایو کنم
-
- احساس درد در موقع لمس موضع که گفتم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
بیایید معاینه کنم
-
- سلام .خدمت شما دکتر عزیز.پوزش این بنده حقیر را پذیرا باشید .اینجانب مدت یک سالی میشود که هم روی بیضه هایم و هم روی الت تناسلیم لکه های سفید رنگی زده .که روی بیضه خوب شده اما متاسفانه روی التم یک لکه مانده که خود هم نمیشود .چکار کنم البته از پمادی که از اصفهان از دکتر شریفات خریدم واستفاده کردم اون لکه ها رفت .اما این یکی چرا نمیره نمیدونم.اعصابمو ریخته بهم .خواهش میکنم کمکم کن.باتشکر
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
سلام اينها مسري نيستند بايد دكتر پوست برويد زگيل تب خال نيست
-
- سلام ممنون که وقت میذارید .جناب دکتر من اتریش زندگی میکنم و حدود 5 ساله هیچ رابطه ای به جز همسرم ندارم ولی قبلش و دوران مجردی خب پارتنر های زیادی داشتم .2 سال قبل دیدم روی آلت تناسلیم دو تا جوش زده بهش توجه نکردم ولی مدتی هست که تعدادشون به 5 رسیده و جاشون هم از زیر کلاهک به قسمت اتصال آلت به شکمم رفته من پیش دکتر رفتم برام تست hpv داد و من رفتم و انجام دادم البته اشتباه کردم و فقط اون دو تایی که بالا و زیر کلاهک بود رو برای تست دادم به هر حال تست اچ پی وی مثبت بود با ریسک کم و دکتر گفت هیچی نیست نه دارویی داد نه چیزی .همسرم باردار هست من موضوع رو به پزشک زنانش گفتم و ایشون فرمودند تو دنیا همه به این ویروس آلوده هستند از مادر پدر خودمون تا باقی و اعلام کردند هیچ مشکلی نداره جز دو نوع که باعث سرطان میشه البته یادم نیست گفتند دو نوع یا چند نوع ولی گفتند ریسک پایین مشکلی نیست و به بچه آسیبی نمیرسونه من سوالم از شما اینه اینجا سزارین نمیکنند و زایمان طبیعی مشکلی برای فرزندم ایجاد نمیکنه ؟ همسر من مشکلی نداره البته من دو تا زایده ریز دیدم رو لبه واژنش ولی شبیه زگیل نیست ولی خب حتما دچار شده چون من داشتم ولی به بارزی مال من نیست دومین سوالم آیا تست اچ پی وی رو تکرار کنم؟ چون که تمام زگیل هارو برای تست نشون ندادم و فقط دو زگیل قدیمی بالای آلت رو تست کردمند امکان داره این پایینیا از مدل های ریسک باشند و سوال آخر اینجا هیچ دارویی ندادند گفتند برو خداحافظ هیچی نیست همه دارند . ولی برای من آزار دهندست از زمانی که دیدم زگیل هست حتی نمیذارم همسرم بهم دست بزنه حس میکنم بدتر آلودش میکنم باری حذفش پماد خاصی هست؟ که در اروپا بتونم تهیه کنم؟ ممنونم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
عكسش را بفرستيد ببينم - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- جناب آقای دکتر سلام و خسته نباشید-من 54 ساله هستم-چند ماه است که ادرارم بطور کامل تخلیه نمیگردد وچند قطره آخر بصورت منقطع دفع میگردد-ضمنا سه سال است از همسرم جدا هستم -به تازگی با خانمی آشنا و قصد ازدواج مجدد دارم ولی تمایل جنسی ام خیلی کم است با خوردن کپسولهای Maxman و VigRx هم فقط کمی وضعیتم بهبود پیدا کرد-سوالم اینست که آیا این عدم میل جنسی به مشکل پروستاتم مربوط است و اینکه آیا برای درمان کم میلی جنسی ام آیا درمانی هست و یا بهبود ناپذیر است؟با سپاس-پرویز قبادی
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
بايد چك اپ هورمونهاي جنسي بدهيد
-
- سلام دکتر عزیز من یکبار برای وزیت خدمتتون رسیدم هیپوسپادیازیس و چسبندگی داشتم چون خانوادم همکارتون بودن در 5 سالگی عمل کردم الان 31 سالمه و خواستم بپرسم امکانش هست تیم تشکیل بدین انحنای به سمت پایین رو از بین ببرین؟ از نظر عملکرد مشکلی ندارم فقط نوع رابطه محدود به حالت روبه روی هم میشه و جهات دیگه به مشکل بر میخورم. از طرفی من همانژیوم هیوج کبدی 13 سانتی دارم ایا میتونم کیس جراحی باشم؟ این قضیه برام خیلی مهمه. انحنا تقریبا 70 درجه هست ب سمت پایین. از طرفی مطبتون وقت نمیدن برا وزیت. فرزند مدیر بیمارستان خصوصی تنکابن.
باتشکر.-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
عكس پايين مجرا را نيز بفرستيد بلينم محل عمل - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- با سلام خدمت شما.من حدودا یک سال هست که به زگیل تناسلی مبتلا شدم ولی سریعا پی گیری کردم از پدوفیلین استفاده کردم و بعد از ناپدید شدن زگیل ها واکسن زدم.ولی الان متوجه شدم دوتا زگیل دقیقا جایی که قبلا داشتم ظاهر شده چه کار باید کنم ممنون میشم اگه کمکم کنین
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
بهترين درمان فقط كرايو است فيلم من را بلينيد تماس٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- من طوری هستم که ناتوانی دارم خیلی ناراحتم مدت 12ساله اذدواج کردم 2 بچه دوقلو دختردارم 5سال جدابودم نزدیکی نداشتم الان 1ساله اذدواج کردم ولی ازاولش مشکل داشتم داروزیادمصرف کردم پیش دکترم رفتم چندمرحله دارو ولی بازمثل اولم میشم آلت من باخوردن قرصهای جنسی بادست زدن 2تا3دقیقه بلندمیشه هنگام نزدیکی گاهی اوقات شل میشه دوتا سه مرحله بیشتر شل وسفت میشه یامیتونم یا بیزارمیشم گاهی وقتا باقرصهای جنسی توبازار خوبه گاهی وقتا قرصها هم جواب نمیده هنوزبچه دارنشدم ازاذدواج دومم ازمایش گرفتم از منی گفتن خوبه فقط یه کم ضعیفه حالا چندسری رفتم دکترداروزیادداده ولی داروکه قطع میشه مشکلم ازریشه حل نشده خواهشن اگه راح حلی دارید بفرمایید درضمن داروی سرترالین100 ترازدون50 پروپرانول10 چون افسردگی دارم مصرف میکنم دیگه موندم چکارکنم ببخشید شماهم اذیت میشید من زاهدان هستم هرجورشما صلاح میدونین
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
اين مسيله از ريشه حل شدني نيست وبايدارو بخوريد
-
- سلام دكترجان با عرض سلام و خسته نباشيد
چند مدتي هست حدود ١ سال كه سرآلت تناسلي بنده پوست پوست شده بعد چند مدت در همان محل جوش سرسياه درومد كه بنده بعد گذشت چندماه قسمت سياه شده ي جوش رو خارج كردم بعد از گذشت چند رابطه ي جنسي همون محل باز جوش زد همون محل ميخواستم ببينم آيا نگران كننده هست؟-
اميد دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
دكترجان اين عكس ها واضح تر هستند - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- ايا ممكنه كه زير بيضه هم زگيل بزنه و اگر بزنه جزء زيگيل تناسلي محسوب ميشه چون من سابقه ي زگيل تناسلي رو داشتم و پارسال خود دكتر كرمي برام درمان كردن و چون من مجرد هستم اقاي دكتر گفتن قبل از ازدواج همسرم بايد واكسن گارداسيل بزنن حالا ميخوام بدونم بعداز ازدواج ميتونم با همسرم رابطه بدون كاندوم و رابطه ي دهاني داشته باشم.
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
بله به شرط تجويز واكسن براي خانم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

