اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 504 مشاهده پرسش
    اقای دکتر سلام من 4عدد زیگیل دور التم داشتم به اندازه نصف عدس که با محلول کوردیون از بین رفتن طی مدت چندروز و حالا پس از گذشت چندماه حدود5تا زیگیل کوچک اندازه دونهای اسپند که نمیدونم از قبل بوده یا تازه ظاهرشده مشاهده میکنم الان باید چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴بیایید کرایو کنم
  • تصویر کاربر سلام چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 488 مشاهده پرسش
    احساس درد در موقع لمس موضع که گفتم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بیایید معاینه کنم
  • تصویر کاربر ابوالحسن سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 495 مشاهده پرسش
    سلام .خدمت شما دکتر عزیز.پوزش این بنده حقیر را پذیرا باشید .اینجانب مدت یک سالی میشود که هم روی بیضه هایم و هم روی الت تناسلیم لکه های سفید رنگی زده .که روی بیضه خوب شده اما متاسفانه روی التم یک لکه مانده که خود هم نمیشود .چکار کنم البته از پمادی که از اصفهان از دکتر شریفات خریدم واستفاده کردم اون لکه ها رفت .اما این یکی چرا نمیره نمیدونم.اعصابمو ریخته بهم .خواهش میکنم کمکم کن.باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام اينها مسري نيستند بايد دكتر پوست برويد زگيل تب خال نيست
  • تصویر کاربر آرش جمعه ۱۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 467 مشاهده پرسش
    سلام ممنون که وقت میذارید .جناب دکتر من اتریش زندگی میکنم و حدود 5 ساله هیچ رابطه ای به جز همسرم ندارم ولی قبلش و دوران مجردی خب پارتنر های زیادی داشتم .2 سال قبل دیدم روی آلت تناسلیم دو تا جوش زده بهش توجه نکردم ولی مدتی هست که تعدادشون به 5 رسیده و جاشون هم از زیر کلاهک به قسمت اتصال آلت به شکمم رفته من پیش دکتر رفتم برام تست hpv داد و من رفتم و انجام دادم البته اشتباه کردم و فقط اون دو تایی که بالا و زیر کلاهک بود رو برای تست دادم به هر حال تست اچ پی وی مثبت بود با ریسک کم و دکتر گفت هیچی نیست نه دارویی داد نه چیزی .همسرم باردار هست من موضوع رو به پزشک زنانش گفتم و ایشون فرمودند تو دنیا همه به این ویروس آلوده هستند از مادر پدر خودمون تا باقی و اعلام کردند هیچ مشکلی نداره جز دو نوع که باعث سرطان میشه البته یادم نیست گفتند دو نوع یا چند نوع ولی گفتند ریسک پایین مشکلی نیست و به بچه آسیبی نمیرسونه من سوالم از شما اینه اینجا سزارین نمیکنند و زایمان طبیعی مشکلی برای فرزندم ایجاد نمیکنه ؟ همسر من مشکلی نداره البته من دو تا زایده ریز دیدم رو لبه واژنش ولی شبیه زگیل نیست ولی خب حتما دچار شده چون من داشتم ولی به بارزی مال من نیست دومین سوالم آیا تست اچ پی وی رو تکرار کنم؟ چون که تمام زگیل هارو برای تست نشون ندادم و فقط دو زگیل قدیمی بالای آلت رو تست کردمند امکان داره این پایینیا از مدل های ریسک باشند و سوال آخر اینجا هیچ دارویی ندادند گفتند برو خداحافظ هیچی نیست همه دارند . ولی برای من آزار دهندست از زمانی که دیدم زگیل هست حتی نمیذارم همسرم بهم دست بزنه حس میکنم بدتر آلودش میکنم باری حذفش پماد خاصی هست؟ که در اروپا بتونم تهیه کنم؟ ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      عكسش را بفرستيد ببينم
    2. تصویر کاربر آرش سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      خدمت شما
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من اینها زگیل نیستند خال زیر پوستی است
    4. تصویر کاربر آرش چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر من 20 خط مطلب نوشتم
      حتی نخوندین
      واقعا ممنون
      والا من هزینه هم دادم
      ببخشید اگر وقتتون رو گرفتم
      من گفتم رفتم تست اچ پی وی نمونه برداری آزمایشگاه گفته زگیل هست
      حتی نخوندین کامنت من رو
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام مجدد من متن را خواندم ازمایش چون از ضایعات زیر پوست گرفته نمیشود تایید کننده زگیل لوکال نیست ممکن است در هر جای بدن شما الودهگی به زگیل حتی نوع ژنیتال نباشد وازمایش مثبت گزارش شود۲-این ضایعات زیر جلیدی با دارو وغیره خوب نمیشود واز نظر من مهم نیستند۳-اگر ازمایش پاپ اسمیر گردن رحم خانم نرمال باشد نیاز به هیچ پی گیری ودرمان از ای به بعد نیست
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر پرویز سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    جناب آقای دکتر سلام و خسته نباشید-من 54 ساله هستم-چند ماه است که ادرارم بطور کامل تخلیه نمیگردد وچند قطره آخر بصورت منقطع دفع میگردد-ضمنا سه سال است از همسرم جدا هستم -به تازگی با خانمی آشنا و قصد ازدواج مجدد دارم ولی تمایل جنسی ام خیلی کم است با خوردن کپسولهای Maxman و VigRx هم فقط کمی وضعیتم بهبود پیدا کرد-سوالم اینست که آیا این عدم میل جنسی به مشکل پروستاتم مربوط است و اینکه آیا برای درمان کم میلی جنسی ام آیا درمانی هست و یا بهبود ناپذیر است؟با سپاس-پرویز قبادی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد چك اپ هورمونهاي جنسي بدهيد
  • تصویر کاربر امید جمعه ۱۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 469 مشاهده پرسش
    سلام دکتر عزیز من یکبار برای وزیت خدمتتون رسیدم هیپوسپادیازیس و چسبندگی داشتم چون خانوادم همکارتون بودن در 5 سالگی عمل کردم الان 31 سالمه و خواستم بپرسم امکانش هست تیم تشکیل بدین انحنای به سمت پایین رو از بین ببرین؟ از نظر عملکرد مشکلی ندارم فقط نوع رابطه محدود به حالت روبه روی هم میشه و جهات دیگه به مشکل بر میخورم. از طرفی من همانژیوم هیوج کبدی 13 سانتی دارم ایا میتونم کیس جراحی باشم؟ این قضیه برام خیلی مهمه. انحنا تقریبا 70 درجه هست ب سمت پایین. از طرفی مطبتون وقت نمیدن برا وزیت. فرزند مدیر بیمارستان خصوصی تنکابن.
    باتشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      عكس پايين مجرا را نيز بفرستيد بلينم محل عمل
    2. تصویر کاربر امید سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام. خواهش میکنم مطلب من رو خصوصی خصوصی نگه دارین اگر جایی درج کردین پاک کنید چون من اشتباه کردم معرفی کردم خودم رو محبت کنین بررسی کنید. چشم عکس منطقه عمل را میفرستم
    3. تصویر کاربر امید سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      دکتر عزیز من بیشتر الان نگران درج این مطالبم فکر میکردم خصوصی درج میشه. محبت میکنید بررسی کنید پاک شود. اشتباه کردم معرفی کردم. نگرانم.
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      عکس پایین مجرا را بفرستید
    5. تصویر کاربر امید پنجشنبه ۱۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام. چشم. براتون فرستادم.
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      نیامده
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر حدیث سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 395 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما.من حدودا یک سال هست که به زگیل تناسلی مبتلا شدم ولی سریعا پی گیری کردم از پدوفیلین استفاده کردم و بعد از ناپدید شدن زگیل ها واکسن زدم.ولی الان متوجه شدم دوتا زگیل دقیقا جایی که قبلا داشتم ظاهر شده چه کار باید کنم ممنون میشم اگه کمکم کنین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بهترين درمان فقط كرايو است فيلم من را بلينيد تماس٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر حمیدرضاصادقی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 429 مشاهده پرسش
    من طوری هستم که ناتوانی دارم خیلی ناراحتم مدت 12ساله اذدواج کردم 2 بچه دوقلو دختردارم 5سال جدابودم نزدیکی نداشتم الان 1ساله اذدواج کردم ولی ازاولش مشکل داشتم داروزیادمصرف کردم پیش دکترم رفتم چندمرحله دارو ولی بازمثل اولم میشم آلت من باخوردن قرصهای جنسی بادست زدن 2تا3دقیقه بلندمیشه هنگام نزدیکی گاهی اوقات شل میشه دوتا سه مرحله بیشتر شل وسفت میشه یامیتونم یا بیزارمیشم گاهی وقتا باقرصهای جنسی توبازار خوبه گاهی وقتا قرصها هم جواب نمیده هنوزبچه دارنشدم ازاذدواج دومم ازمایش گرفتم از منی گفتن خوبه فقط یه کم ضعیفه حالا چندسری رفتم دکترداروزیادداده ولی داروکه قطع میشه مشکلم ازریشه حل نشده خواهشن اگه راح حلی دارید بفرمایید درضمن داروی سرترالین100 ترازدون50 پروپرانول10 چون افسردگی دارم مصرف میکنم دیگه موندم چکارکنم ببخشید شماهم اذیت میشید من زاهدان هستم هرجورشما صلاح میدونین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      اين مسيله از ريشه حل شدني نيست وبايدارو بخوريد
  • تصویر کاربر اميد سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 484 مشاهده پرسش
    سلام دكترجان با عرض سلام و خسته نباشيد
    چند مدتي هست حدود ١ سال كه سرآلت تناسلي بنده پوست پوست شده بعد چند مدت در همان محل جوش سرسياه درومد كه بنده بعد گذشت چندماه قسمت سياه شده ي جوش رو خارج كردم بعد از گذشت چند رابطه ي جنسي همون محل باز جوش زد همون محل ميخواستم ببينم آيا نگران كننده هست؟
    1. تصویر کاربر اميد دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      دكترجان اين عكس ها واضح تر هستند
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بهتر است از نظر تشخيصي ازمايش از انها انجام دهيد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر ahmad سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    ايا ممكنه كه زير بيضه هم زگيل بزنه و اگر بزنه جزء زيگيل تناسلي محسوب ميشه چون من سابقه ي زگيل تناسلي رو داشتم و پارسال خود دكتر كرمي برام درمان كردن و چون من مجرد هستم اقاي دكتر گفتن قبل از ازدواج همسرم بايد واكسن گارداسيل بزنن حالا ميخوام بدونم بعداز ازدواج ميتونم با همسرم رابطه بدون كاندوم و رابطه ي دهاني داشته باشم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بله به شرط تجويز واكسن براي خانم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب