لیست پرسشها (21,575 پرسش)
لقمان سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 429 مشاهده پرسش
با سلام و عرض خسته نباشید
اینجانب مبتلا به زگیلهای تناسلی قهوه ای رنگ شدم و اطلاعات کامل را نیز کسب کرده ام در این مورد و تنها درخواست بنده اینه که شما دکتر محترم لطف بفرمایید و نام داروها و کرم های مربوط به درمان را به بنده ارسال کنید تا بنده اینجا خریداری کنم لازم به ذکر است که اینجانب در کردستان سکونت دارم و امدن به تهران برای من مقدور نیست.
با تشکر-
لقمان یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
جواب لطفا - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام خدمت شما آقای دکتر، روی آلت تناسلی من برجستگی هایی شبیه جوش های ریز و زگیل لمس میشه. باید چیکار کنم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام اینها زگیلند باید کرایو کنید
-
- با سلام آقای دکتر بنده حدود یک ماهی هست دچار سوزش در ناحیه کشاله ران و اطراف مقعد و
.. هستم که با مراجعه به دکتر عمومی تشخیص قارچ داد که هم پماد کلوترمازول میزنم هم قرص تربینافین داد تا چهل روز بخورم . زیاد می نشینم و تعریق زیاد دارم و وقتی لباس تنگ می پوشم این نواحی می سوزد. سه روز پیش موهای زائد این ناحیه را با تیغ زدم. اما دیروز یک مرتبه یک توده ای به وجود آمد کنار مقعد که تا قبل آن اصلا نبود چون هر روز من از میزنم چیزی لمس نکردم. الان سوزش داره و نگرانم که نکنه زگیل باشه. عکسش را فرستادم . متاهل هستم.ممنون میشم راهنمایی بفرمائید-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام این زگیل است
-
- سلام دکتر خسته نباشید.بعد خود ارضایی زیادی ک سه ماه پیش داشتم شکل آلت تناسلیم تغییر کرد به این صورت که پایین کلاهک تا وسط آلتم از سمت راست ورم کرد و همراه این ورم رگ کناری قسمت پایین آلتم بازم از همون سمت راست یه حالت درد و سوزش مانندی تا دو روز بهش دس داد.الان بعد این مدت شکل آلت تناسلیم ن تنها خوب نشده بلکه هر وقت خود ارضایی کنم باز از همون سمت راست ورم میکنه و رگ کناری قسمت پایین آلتم درد میگیره و ی مقدار کوچو آلتم به سمت چپ کج شده.الان سوال من اینه اگ خود ارضایی رو بزارم کنار خوب میشه؟یا حتما باید برم دکتر؟ و یه دونه از رگهای روی آلتم بعد اون خود ارضایی های زیاد سه ماه گذشته هر وقت خود ارضایی کنم باد میکنه و باعث میشه تا نزدیک ی هفته آلتم رو ب پایین خم باشه.ببخشید اگه سوالم طولانی شد
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام و احترام خدمت شما جناب دکتر، عکس آلت رو براتون ارسال میکنم، زاویه انحراف آلت بنده بیش از 30 درجه است، میخواستم در مورد هزینه و مدت عمل و اینکه آیا عمل سر پایی هست یا نیاز به بستری داره سوال بپرسم، فیلم های مختلف شما رو دیدم، هزینه و زمان بهبود خیلی برام مهم هست،
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام. و تسکر از مطالب مفیدتون.منمتاسفانه ۳ سال پیش زگیل تناسلی گرفتم و با یه دستگاه با جریان برق متخصص پوست همه رو سوزاند گه فکر کنمکوتر بود اسم دستگاه. دیگه ظاهر نشدن الان اگر ازدواج کنم زنم آیا از من مبتلا میشه بهواین زگیل ها یه خیر چون دکتر پوست گفتاگه ضایعه نباشه منتقلش نمیکنه و روشی هست با آزمایش الان بفهمم ویروس توی بدنمهست یا نه و در نهایت در ازدواج چیکار کنم که همسرم مبتلا نشه
- طبق نمونه برداری و ازمایشاتم زگیل داشتم . چهار مرحله لیزر کردم سه مرحله اول بیرون واژن رو زدن مرحله چهارم داخل واژن متاسفانه درگیر شده بودد. حالا میخام ببینم من 32 سالمه لازمه واکسن زگیل رو بزنم . در ضمن بیرجند هستم اقای دکتر و برا باردار شدن مشکلی ندارم ، تا کی ویروس تو بدنم میمونه ؟ و اینکه دکترگفت یه ماهه دیگه دوباره برم
- این جوشها از چیست راه درمان نه خارش نه ترشح دارد ولی بیشتر شده و چند تا شده است
- سلام و وقت بخیر.من 24 سالمه و بخاطر مشکا اضطراب قرص دلوکستین مصرف می کنم.جوونی خیلی زیاد خودارضایی می کردم.اخیره با یک نفر رابطه جنسی داشتم.بااینکه میل و تمایل جنسی ام خوب بود اما خوب نمی تونستم نعوظ رو حفظ کنم و بخاطر همین بطورمناسب نتونستم راابطه جنسی مناسب برقرار کنم.به نظرتان مشکا از چه چیز میتونه باشه؟دولوکستین یا خودارضایی ؟ و اینکه راهکار درمان اش به جه شکله ؟سیلدنافیل میتونه مناسب باشه> باتشکر
- با سلام و احترام من قرص تادالافیل 10 برای اختلال جنسی ناشی از استرس استفاده میکنم حدود یکماه می باشد و عالی جواب داده و چه استرس داشته باشم چه نداشته باشم در سفت ماندن آلتم خداروشکر تاثیری ندارد. و من 36 سالم هست و 10 سال ازدواج کردم حدود یکماه هست که اینطوری شده و من ساکن شیرازم و دکتری که در خصوص این قضیه رفتم آزمایش داد سطح تستسترون من پایین بود که آمپول دادو تادالافیل و ال آرژنین و عالی شدم در رابطه زناشویی. فقط اون روز دکتر من یه حرفی زد من استرس ورداشت و اون اینه که گفت زیاد این قرص تادالافیل 10 را استفاده نکن زیرا بدنت در دراز مدت مقاومت نشون میده و این قرص اثر خود را بر بدنت از دست میده در حالیکه حضرتعالی در سئوال قبلم که چند هفته پیش ازتون پرسیدم فرمودید اثرش کم نمیشه ادامه بده . میشه لطفا رهنمود فرمایید ؟ممنون
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

