اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر بي دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    1-ايا در مشكل نشتي وريدي هيچگونه نعوظي در كل زمان انجام نميشود؟
    2-ايا اگر شخصي داراي نعوظ صبحگاهي سفت به مدت 4 دقيقه باشد مشكل نشتي وريدي منتفي است؟
    3-اينجانب گاه گاه داراي نعوظ بي دليل روزانه و نعوظ صبگاهي دارم.و ليكن هنگام نزديكي با همسر اصلا تحريكي ندارم.قبلا خودرارضايي داشته ام.مشكل چيست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      شما كه نعوظ داريد طبق قانون نشتي نداريد
  • تصویر کاربر احسان دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 390 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشید من هجدهم همین ماه تو تبریز عمل کجی الت تناسلی دارم و میخواستم داروهایی راکه شما بعد از عمل ب بیماراتون برای جلوگیری از نعوظ شبانه تجویز میکنین و بمنم بنویسین تا از دازوهای شما استفاده کنم.و سوال دیگه ای ک داشتم بیمار که ی ماه نعوظ نداره بافت های التش اسیب نمیبینه؟؟ باسپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام بهتر است از دكتر جراحتان بگيريد بهتر است
  • تصویر کاربر حميدرضا دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 375 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخير
    لاي كشاله رانم يك دونه گوشت اضافه يا زيگيل نميدونم زده يعني ميتونه زيگيل تناسولي باشه اگر هست چيكار بايد بكونم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام زگيل است بايد كرايو كنيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر فرشاد دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 452 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من بدلیل وسواس فکری با تجویز متخصص چند سال کلومیپرامین75 مصرف میکردم از چند که وقت پیش رابطه داشتم نعوظم ضعیف شده و زود شل میشه دوز کلومیپرامین 50 کردم بهتر شدم اما بازم ضعیفه چکار کنم قرص سیلدنافیل استفاده کنم در ضمن کلومیپرامینو قطع کنم وسواسم شدید میشه 30سالمه و شکر خدا بیماری دیگری ندارم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      عارضه دارو است با قطع تدريجي بهتر ميشود
  • تصویر کاربر رامین دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 429 مشاهده پرسش
    با سلام‌ من کجی الت تناسلی رو به پایین دارم که هنگام دخول دچار مشکل میشوم ایا نیاز به عمل جراحی دارد وهزینه عمل ومدت عمل جراحی با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      اگر مشكل دخول داريد بياييد صحبت كنيم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر ز-ح دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 356 مشاهده پرسش
    اقاي دكتر سلام
    من زگيل تناسلي دارم يا نه؟
    ايا از طريق اپيلاسون زگيل تناسلي منتقل ميشود؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      زگيل نيست
  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 414 مشاهده پرسش
    سلام نوروزتون مبارک
    جناب اقای دکتر بنده 8سال هست ازدواج کردم ودوفرزند دارم ولی التم رو به پایین هست به طوری که پس از نعوذ به پایین انهنا داشته وبه طرف چپ کج می باشد .که زیبا نیست وشکل جالبی ندارد ایا نیازی به جراحی دارد؟واینکه چقدرعمل طول میکشد؟وهزینه ان چقدر میباشد.واینکه نمیدونم زود انزالی بنده به خاطر این مشکل است یا نه .
    پیشاپیش از راهنمایی وبذل محبت شما سپاسگذارم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام عكسش را بفرستيد بلينم
  • تصویر کاربر میلاد یکشنبه ۵ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 452 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر حالتون خوبه من 23 سالمه آلتم به سمت چپ انحنا داره وقتی میخوام برم ادرار کنم خیلی کج میشه به سمت چپ ، موقع نشستن هم خودش خود به خود به سمت چپ کج میشه به سمت پایین هم انحنا داره البته اینم بگم که آلتم موقع بلند شدن خیلی خیلی کم به سمت چپ انحنا داره یعنی موقعی که راه میرم در ضمن دیابت هم دارم خواستم ببینم نیاز به عمل دارم یا خیر از لحاظ جنسی هم مشکلی ندارم یعنی آلتم گاهی اوقات بلند میشه مجردم هستم خیلی نگرانم لطفا هر چه زودتر جوابمو بدین ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      عكسش را بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر مهدیار دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    آیا کسی که گرفتار زگیل تناسلی شده، تا ابد، حتی پس از درمان با کریو هم ناقل ویروس هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      اگر درمان كند شانس انتقال پايين ميايد
  • تصویر کاربر pedram دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    سلام وعرض ادب و خسته نباشيد.
    دكتر جان من٢٣ سالمه حدودا ٣ ماه پيش فريز كردم حدود ١٠ تا زيگيل رو و از بين رفتن ، اومدم خدمتتون مطب.
    الان مجدا يكي دو تا درآمده قسمت بالاي آلت تناسليم،
    ميخوام بدونم آيا نامزدم مبتلا ميشه الان كه رابطه جنسي دارم و داشتم تو اين چند ماه؟ (همون روزي كه فهميدم زيگيل به وجود امد چند بار رابطه جنسي داشتم با نامزدم)
    و اين كه كندن اين زيگيل چه عواقبي دارد؟
    به چه دليل دوباره زيگيل در آوردم؟
    بايد چيكار كنم؟
    (امروز ديدم ٢ تا خيلي ريز روي آلتمم به وجود امده)
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      دستكاري نكنيد لياييد بلينم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب