لیست پرسشها (21,575 پرسش)
محمد یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
با سلام
اقاي دكتر طبق تحقيقات ك انجام دادم در اينترنت بايد پاپول مرواريدي شكل باشد
درسته؟!
و اينكه بقيه اين پاپول ها خيلي مشخص نيستند ولي اين يكي كه عكسشو واستون فرستادم و دوباره مي فرستم از سطح الت كمي برامده تره
ايا مشكل جدي نداره؟ چون بعد از رابطه پر خطري كه داشتم متوجه اش شدم كه البته همونطور كه گفتم نميدونم قبلش هم بوده يا نه؟
و اينكه براي از بين بردن اين پاپول ها چه راهكاري رو پيشنهاد ميدين؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
اینها درمان نمیخواهد
-
- سلام و خسته نباشيداقاي دكتر من هر 4 ماه يه بار يه سري تاول هاي ريز روي الت تناسليم ميزنم الان ٣ دوره است اين طوري ميشه بعد يه مدت خود به خود ميره پماد و قرص اسكلوير و داكسيسيكلين ميخورم ايا خطر ناك است؟بايد چي كار كنم؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
اينها تبختلند ودرمان همان اسيكلووير است هر شب يك عدد
-
- سلام من و نامزدم دچار زیگیل شدیم که من با پماد و اون با کرایو درمان کردیم . ما عقد نکردیم و نامزدم اصرار داره که جدا شیم میگه واسه تو خطرناکه چون ممکنه سرطان رحم بگیری . و در ضمن من آزمایش دادم و از نوع خطرناک نبود . حالا من باید جدا شم ؟ و این که من با هر کسی رابطه داشته باشم باز هم به اون فرد منتقل میشه و دوباره واسه من خطرناکه 😔تروخدا راهنماییم کنین یه رابطه 2 ساله داره واسه این مریضی از بین میره 😔
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
اگر واكسن بزنيد كافي است - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- 4ماه پیش یه دنه های قرمزی در ناحیه تناسالی من زد که پیش یکی ازهمکارتون رفتم برام کرایو کردن بعد از اون یعنی تو فروردین دوباره یه دونه های قرمزی در ناحیه تناسالی ام زد که گفتن چیزی نیست5فروردین پیش شما اومد م گفتید چیزی نیست من دوباره عکساش میفرستم البته جاش خوبه شده دقیقا اینا چیه من ازمایش خون تبخال تناسالی هم انجام دادم که منفی بود اقای دکتر بعد از 5میشه گفت ازمایشش100درصد درست است شرمند یکم سوالم زیاد بود اینا تبخال یا جوش معمولی بعد از 5ماه که باکسی رابطه نداشم ایا ازمایش خون تبخال تناسالی که منفی است 100درصد درست است
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
ازمایشات خوبند
-
- سلام وقت بخیر خستهنباشید
چند روزیه در قسمت ختنه گاهم ورم ایجاد شده و زیر ختنه گاه یه رگ متورم هم هست مه دور ختنه گاه بصورت حلقه ای هست روی سر الت هم حالتی مثل قارچ هست خیلی نگرانم کرده ممنون میشم پاسخ بدید و کمکم کنید-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
از نظر من درمان نمیخواهد
-
- سلام اقاي دكتر
بنده مدتي پيش يك رابطه جنسي پر خطر داشتم (بدون كاندوم) كه اين رابطه واژني بوده
اكنون متوجه حضور يك سري دانه هاي ريز شدم بر روي منطقه ختنه گاه كه البته نمي دانم قبلا هم بوده يا نه
مي خواستم علت را بدانم؟
از ابتلا به بيماري هاي جنسي نگرانم-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
فعلا صبر كنيد اگر زياد نشود وبزرگ نشد درمان نميخواهد
-
- با سلام و عرض خسته نباشید من و خانمم حدود 45 روز پیش به ظاهر دچار علایم زگیل تناسلی شدیم و بعد از مراجعه به دکتر و تشخیص ایشون کرایوتراپی انجام دادیم و خانمم ازمایش پاپ اسمیر و hpy انجام دادن و خداراشکر منفی بود و دیگر دچار ضایعه نشدن ولی خودم حدود 10 روز پیش در همان ناحیه دوباره به طور خیلی خفیف تر دچار همان ضایعه ها شدم و دکتر نمونه برداری انجام دادن و جسارتا نتیجه ازمایش را خدمتتون ارسال میکنم اگر امکانش هست نظرتون و راه های درمانش را بهم بگین ممنون میشم و در ضمن بعصی مواقع دچار خارش شدیدی هم میشن
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
عکسش را بفرستید ببینم - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- با سلام
چندروز پیش سوالی پرسیدم
(با سلام
خسته نباشید
دو هفته پیش بنده یک رابطه جنسی محافظت نشده داشتم (اولین رابطه جنسی من هم بوده) از همان روز احساس درد در ناحیه ختنه گاه حی میکنم که در اثر برخورد با لباس زیر تشدید میشه و وقتاییم که مشغولم چیزی حس نمیکنم و درد ندارم
احساس سوزش و درد هنگام ادرار ندارم و هیچگونه زایده اضافی هم مشاهده نشده تا حالا
می خواستم علت رو بدونم ؟چون واقعا از لحاظ روحی تاثیر بدی روم گذاشته
ممنون میشم
از ابتلا به بیماری های مقاربتی میترسم)
می خواستم بپرسم علت این درد چیست و اینکه گاهی اوقات با احساس خارش همراه است که نمیدانم دلیل روانی دارد یا خیر؟
و اینکه جهت اطمینان از عدم ابتلا به بی بیماری های جنسی نظیر سوزاک،سفلیس و... ایا ازمایش UA UC کفایت میکنه یا ازمایش دیگری نیاز است؟-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
فعلا نگران نباش اگر بثورات پوستي يا ترشح ديدي اطلاع بدهيد
-
- سلام دکتر خسته نباشد
من 24 سالمه و یک سنگ 10 میلی تو حالبم بود و با عمل tul سنگ رو خرد کردن و توی حالم دبل جی گذاشتند من تو این 3هفته که دبل جی داخل حالبم بود موقع رابطه جنسی مشکلی نداشتم و منی هم خارج میشد،بعد 3هفته رفتم واسه در اوردن دبل جی و بعد از خروج دبل جی،حالا وقتی رابطه جنسی انجام میدم ارضا میشم ولی منی بیرون نمیاد
تورو خدا کمکم کنید دارم از استرس میمیرم-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
چند هفته صبر کنید
-
- سلام خسته نباشید آلت من چند ساله به این شکل در اومده: روی بدنه آلتم ضایعه پوستی بوجود اومده که وقتی فشارش میدم از داخلش یه چیز سفید رنگ مثل چرک بیرون میزنه... هر چقدر تو سایتها گشتم ببینم این نوع بیماری چیه، نه عکس نه فیلم و نه مطلبی دیدم که مربوط به این بیماری باشه و من هنوز مراجعه نکردم به پزشک، چون میترسم
نه دردی دارم و سوزشی، فقط گاهی اوقات شاید در طی سال چند بار اتفاق بیفته که خارش داره
ممنون اگر پاسخ بدید
خدا خیرتون بده-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
نگران کننده نیست - نمایش سایر 1 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

