اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 389 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    بنده 24 سال دارم و مشکلم اینه که آلتم به سمت چپ کجه و حس میکنم نسبت به چند سال قبل این کجی بیشتر شده
    مجرد هستم و رابطه ی جنسی نداشتم
    میخواستم بدونم این اندازه کجی نیاز به عمل داره ؟
    پیشا پیش از جوابتون ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      زیاد کج است بیایید صحبت کنیم۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
  • تصویر کاربر همایون یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر من پسری ۲۲ساله ،فقط یک رابطه جنسی طولانی از روی شلوار داشته ام،اما مدتی است متوجه وجود ۳ضایعه جوش مانند که قابلیت ترکیدن ندارندروی الت خود شده ام که شایدم از قبل هم بوده اند ولی من توجه نکرده ام ولی الان بسییار نگرانم که نکند زگیل باشند و طی ان رابطه از روی شلوار منتقل شده باشند. عکس نیز پیوست شده خواهشمندم کمکم کنید واقعا استرس زیادی کشیدم.
    1. تصویر کاربر همایون پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام اقای دکتر من واقعا مضطرب هستم لطفا جواب سوالمو بدین
      سپاس فراوان
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      اگر تماس دخولی نداشتید حتما زگیل نیست
    3. تصویر کاربر همایون جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      تشکر فقط دکتر جان این عکسم چک کنید ممنونم
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      دیدم
    5. تصویر کاربر همایون جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      مشکلی نیست دکتر شبیه زگیل نیست؟واقعا ازتون ممنونم خیلی استرس دارم
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      سپاس
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1097 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    عذر میخوام از مزاحمتم و وسواس زیادم.
    من روز۸ ام و ۳۳ ام آزمایشگاه کیوان آزمایش PCR HPV genome دادم و منفی بود - تا به امروز که۳۶روز میگذره هیچ بثورات پوستی مشاهده نکردم و حتی آزمایشگاه پاتوبیولوژی آزادی روز ۳۰ ام از چند نمونه ی مشکوک به شکل گلوله چربی و اسکین تگ هم PCR دادم و اون هم منفی بود که متصدی آزمایشگاه به دقت بررسی کردند .
    یک پزشک پوست پس از بررسی گفتند که ۲ ماه دیگه آزمایش بده و ۴ ماه و ۶ ماه دیگه تا مطمئن بشی -شاید ویروس طی این مدت بروز کنه- میخواستم بپرسم از نظر شما که متخصص این امر هستید لازم است باز هم آزمایش بدم یا خیر ؟؟
    آزمایش PCR HSV هم روز ۸ ام دادم و منفی بود. برای تبخال بازهم آزمایش لازم است؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      نیاز به بررسی تکمیلی نیست
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 519 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    عذر میخوام از مزاحمتم و وسواس زیادم.
    من روز۸ ام و ۳۳ ام آزمایشگاه کیوان آزمایش PCR HPV genome دادم و منفی بود - تا به امروز که۳۶روز میگذره هیچ بثورات پوستی مشاهده نکردم و حتی آزمایشگاه پاتوبیولوژی آزادی روز ۳۰ ام از چند نمونه ی مشکوک به شکل گلوله چربی و اسکین تگ هم PCR دادم و اون هم منفی بود که متصدی آزمایشگاه به دقت بررسی کردند .
    یک پزشک پوست پس از بررسی گفتند که ۲ ماه دیگه آزمایش بده و ۴ ماه و ۶ ماه دیگه تا مطمئن بشی -شاید ویروس طی این مدت بروز کنه- میخواستم بپرسم از نظر شما که متخصص این امر هستید لازم است باز هم آزمایش بدم یا خیر ؟؟
    آزمایش PCR HSV هم روز ۸ ام دادم و منفی بود. برای تبخال بازهم آزمایش لازم است؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      پس حتما نداری تکرار نمیخواهد
    2. تصویر کاربر محمد جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      جناب دکتر عذر میخوام ار سوالات زیادم .
      من بعد از این ۳۹ روز تغییری در پوست آلت تناسلی و ادرار حس نکردم ولی بعضی مقالات اشاره کردند کردند که HSV2 ممکن است تا ۳ ماه دوره ی پنجره داشته باشد .
      من که روز ۹ ام آزمایش دادم ، چند روز بعد برای تبخال تناسلی آزمایش بدم که مطمئن بشم آلوده نیستم؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      نه نگران بیخودی نباشید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    عذر میخوام از مزاحمتم و وسواس زیادم.
    من روز۸ ام و ۳۳ ام آزمایشگاه کیوان آزمایش PCR HPV genome دادم و منفی بود - تا به امروز که۳۶روز میگذره هیچ بثورات پوستی مشاهده نکردم و حتی آزمایشگاه پاتوبیولوژی آزادی روز ۳۰ ام از چند نمونه ی مشکوک به شکل گلوله چربی و اسکین تگ هم PCR دادم و اون هم منفی بود که متصدی آزمایشگاه به دقت بررسی کردند .
    یک پزشک پوست پس از بررسی گفتند که ۲ ماه دیگه آزمایش بده و ۴ ماه و ۶ ماه دیگه تا مطمئن بشی -شاید ویروس طی این مدت بروز کنه- میخواستم بپرسم از نظر شما که متخصص این امر هستید لازم است باز هم آزمایش بدم یا خیر ؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      ازمایش طبیعی است درمان نمیخواهد
    2. تصویر کاربر محمد جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      نیاز به تکرار آزمایش نیست؟؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      از نظر من نه
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ح جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 507 مشاهده پرسش
    با عرض سلام .من حدود یک سال پیش دچار یک زایده زیر بیضه ام شدم والان یعنی حدود یک ماه پیش فهمیدم که یک بیماریه که با با مراجعه به یک دکتر پوست گفتن که زگیله و انو لیزر کردند خانم بنده با مراجعه به دکتر زنان و معاینه معلوم شد که خدا را شکر دچار نشده اند .میخواستم سوال کنم که با وجود اینکه نزدیک یکسال بعد از نزدیکی با خانمم ایشون دچار بیماری نشدند ممکنه که آقای دکتر اشتباه کرده باشند و اینکه آیا راهی برای تشخیص از روش دیگر با وجود لیزر کردن زگیل وجود داره که مطمین بشم که من مبتلا به این بیماری هستم یا نه .ممنون میشم اگه جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      قبل از درمان باید ازمایش میدادید اگر فعلا ندارد نیاز به درمان نیست
  • تصویر کاربر کریم جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 473 مشاهده پرسش
    سلام عليكم
    خسته نباشید جانب دکتر
    من الان یک هفته که ازدواج کردم آلات تناسلی من شق نمی‌شود و زود انزالی هم دارم
    ممنون متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      باید بررسی شوید
  • تصویر کاربر یحیی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 449 مشاهده پرسش
    با سلام آقای دکتر
    همسر من چند سالی مبتلا به زگیل تناسلی بود که زود تحت درمان قرار گرفت و الان حدود چهار ساله که دیگه هیچ گونه ضایعه ای نداشته تا اینکه چند روز پیش یه دونه ی قرمز شبیه دونه های حساسیتی بزرگ رو دستگاه تناسلیش دیدم
    باید فورا به دکتر مراجعه کنم ؟
    عکسش رو براتون بفرستم ؟
    1. تصویر کاربر یحیی سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      پاسخ سوال
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      عکسش را بفرستید ببینم
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    سلام. ألت نناسلي ام اندکی خمیدگی دارد و ظاهرا در زیر آن پرده دارد فقط نمی دانم آیا این پرده طبیعی است؟
    اگر این پرده عمل شود چقدر در طول آلت تناسلی و انحراف آن تاثیرگذار است؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      این نیاز به درمان ندار‌د
  • تصویر کاربر م جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من پیش شما اومدم برای زگیل تناسلی ولی گفتین زگیل نیستند لک های مثل خال بودن اطراف مقعد و روی لبیای بزرگ و کوچک میخاستم بدونم اون لک ها میتونه بونویید پاپیلوزیس باشه؟شما گفتین خال هست ولی الان خیلی استرس دارم که اون باشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      بله ولی نیاز به درمان ندارد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب