لیست پرسشها (21,575 پرسش)
شاهین پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
با سلام. جناب آقای دکتر کرمی میخاستم بابت اینکه آلت من در حالت نعوظ ب صورت صاف وای نمیسته و از یک نقطه احساس میکنم مثل شکستگی داره-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
كج است واي نياز به عمل ندارد
-
- سلام خسته نباشید. روی التم اول یکی دوتا نقطه اندازه جوش دیدم رفتم دکتر بینارستان بعثت ی پماد. داد. و ی دارو ساختنی گرون وقتی میزدم پوست می انداخت و بعد. از چند. روز خشک میشد. از بین میرفت ولی بعد. از یمدت باز در میومد. البته یکیش شبیه زیگیل هست چندتای دیگ شبیه جوشه ولی داره بیشتر میشه چکار کنم خیلی ذهنمو ذرگیرکرده
-
علیرضا چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
سلام خسته نباشید. روی التم اول یکی دوتا نقطه اندازه جوش دیدم رفتم دکتر بینارستان بعثت ی پماد. داد. و ی دارو ساختنی گرون وقتی میزدم پوست می انداخت و بعد. از چند. روز خشک میشد. از بین میرفت ولی بعد. از یمدت باز در میومد. البته یکیش شبیه زیگیل هست چندتای دیگ شبیه جوشه ولی داره بیشتر میشه چکار کنم خیلی ذهنمو ذرگیرکرده - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- عرض سلام و وقت بخیر .
من پسری 24 ساله هستم. بهمن 96 و فروردین امسال رابطه داشتم با پسر.مفعول بودم .هر دو بار مقاربت دهانی داشتم و رابطه مقعدی اما دخول کامل صورت نگرفته است .دو ماه پیش هم رابطه داشتم با یک نفر دیگر.یعنی در کل سه رابطه با سه نفر.این بار سکس انجام شده کامل.اون افراد به نظرم با سکس ورکر ها رابطه داشتن.چقدر احتمال داره اچ پی وی گرفته باشم .آیا ازمایشی هست که الان بدم و به طور قطع بهم بگه مبتلا شدم یا نه .ممنونم-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
شما در خطر خيلي بالاي انواع بيماريهاي مقاربتي هستيد مواظب خودت باش
-
- ایا واکسن گارداسیل باعث عقیم شدن و نازایی میشه
- Mehdi Ezt:
سلام وقت بخیر آقایی هستم 40 ساله حدود یکسال یا بیشتر که یدونه زائده گوشتی کوچک روی التم ایجاد شده و اینکه هیچگاه رابطه جنسی مشکوک هم نداشتم و این زائده بدون سوزش و خارشه. خواستم بدونم لزوما هر نوع زائده ایی در این ناحیه زگیل محسوب میشه و من باید چکار کنم-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
اينزگيل واضح است لياييد كرايو كنم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- ℳ:
سلام و خسته نباشید جناب دکتر من شهرستان هستم دوتا دکتر رفتم بابت انحراف الت مادرزادی .هر دو هم گفتن باید عمل بشه چون بیشتر از 45درجه انحرافه عکسم فرستادم براتون.یکیشون گفتن تو تخصص کاریش نیست .اون یکی هم روش برش از قسمت محدب الت رو پیشنهاد کرد که من باب میلم نیست .اگه شما بخواید عمل کنید روش عملتون چیه ؟و کدوم بیمارستان ها عمل میکنید خصوصی یا دولتی ؟-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
خیلی کج تست فیلم کن را ببینید بیایید درست کنم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴ - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با عرص سلا
آقای دکتر من دوز اول و دوم گارداسیل را با فاصله زمانی ۲ ماه تزریق کرده ام. اگر برای تزریق دوز سوم قبل از تمام شدن ۶ ماه از دوز اول تزریق را انجام دهم و فاصله بین تزریق دوز اول و سوم به جای ۶ ماه ۵ ماه شود اشکال دارد؟ چون من بعد از آن زمان ایران نیستم و باید تزریق را زودتر انجام دهم.-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
اشکالی ندارد
-
- با سلام و عرض ادب
جناب دكتر من از كليپ هايي كه جنابالي صحبت فرموديد،متوجه شدم كه ويروس اچ پي وي هرگز از بدن خارج نميشه و همواره در خون فرد باقي ميمونه و فرد همواره ناقل بيماري هست،ولي در مطالب ديگري كه پزشكان همكار شما منتشر فرمودند بيان شده كه ويروس بعد از چند سال احتمال داره توسط سيستم ايمني از بين برود و بدن پاك بشه،و همچنين پزشكان طب گياهي هم معتقدند با تصفيه خون ميتونن اين ويروس رو نابود كنند،كدوم يك از اين موارد صحت داره؟آيا هيچ اميدي به درمان هست؟
سوال بعدي اينه كه فردي كه آلوده شده،آيا زدن واكسن تاثيري در فعال نمودن سيستم ايمنيش داره كه مفيد باشه در درمانش؟
سوال بعدي اينه كه آيا آزمايش از مردان هم گرفته ميشه كه بدونن كدوم نوع ويروس رو داره دقيقا؟كه اگر بخواد ازدواج كنه همسرش با زدن واكس آيا مصون ميشه يا نه-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
سلام بهد تز ۲سال تزبیت میرود۲-واکسن برای قبل از الوده گی تست
-
- ta chayani:
با سلام من دختر باکره ای هستم و تابحال هیچ رابطه مشکوکی نداشتم و اینه اصلا اهل استخر لیزر و غیره نیستم از بچگی یه خال گوشتی روی شکمم داشتم بالاتر از آلت تناسلیم اون از بین رفت.چند سالی است د تقریبا روی ناحیه رانم قسمت بالای سینه و زیر بغلم زیگیل زده بودم 2 عدد پارسال رفتم دکتر معاینه کردن و فرمودن ک اسکین تگه.فریز کردم و از بین رفت حالا دوباره از همون اسکین تگ روی لبه بزرگ آلت تناسلیم زده. هم رنگ پوستم و خیلی ریزه و دقیقا از همون زیر بغلمم وجود داره.امکانش هست که زیگیل تناسلی باشه؟خیلی نگرانم و اینم بگم که ما ارث خال گوشتی و اسکین تگ داریم از طرف خانواده مادرم.خیلی ریزه و یکیه ولی میترسم-
مهدیه سه شنبه ۱۵ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
این هم عکسش اقای دکتر - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام دکتر جان خسته نباشید بنده 25سال سن دارم نعوظ صبحگاهی ندارم و تو رابطه هم به نعوظ کانل و سفتی نمیرسم و از نظر ازمایش خونی سالم بوده ام میزلن کلسترول و قند خون و.... تسترون ازاده بنده هم 17pgmlبوده است به درخواست پزشک ازمایش سونوگرافی داپلر با ماده پاپاورین انجام داده ام که نتیجه اش به شرح زیر است دکتر لطفا کمکم کنید و راهنمایی کنین که ایا قطر شریان های بنده نرمال بوده یا تنگ است و از حلاظ سیستم شریانی وریدی بنده سالم هستم یا نه و در چه رنجی قرار دارد
قطر شریان عمقی قبل از تزریق حدود 4دهم و 3دهم میلی متر میباشد.
قطر شریان ها بعد از 6دهم و 5دهم میباشد
بعد از تزریق ماده:
5دقیقه: سرعت ماکزیمم 75cms systolic و سرعت end distolic 25cms
10دقیقه: 70cms و 14cms
15دقیقه:70cms و 11cms
20دقیقه:68cmsو 8cms
25دقیقه:60cmsو صفر-
حمزه چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
مرسی - نمایش سایر 1 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

