لیست پرسشها (21,575 پرسش)
علی شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 441 مشاهده پرسش
با سلام خدمت اقای دکتر
من با خوندن مطالب شما نگران شدم
چون قسمت پایین التم مثل دون دون های ریزهست خیلیم زیاده اما برجستگیه خاصی نداره مگر موقع صفت شدن مثل جوشحالهای ریز میشه رنگ خاصیم نداره مثل حالتیکه ادم موهای زایدو میزنه و دوباره مو میخواد دربیاد.
اینها طبیعیه یا همون زیگیل تناسلیه-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
اینها مهم نیستند
-
- سلام خدمت دکتر عزیز
من التم رو به پایین انحراف دارد یعنی خم است.ایا این مشکل مادرزادی است یا به خاطر مثلا موقع ختنه پوست الت رو زیاد بریدن است؟ و عکس هم فرستادم ببینید چند درجه انحراف دارد
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
این به عمل نیاز ندارد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر
این زگیل تناسلی است؟
چند ماهی است این را بر روی پایه آلت تناسلی دارم.
اگر بله، چکار باید کرد؟
قبل از ازدواج رابطه داشته ام.
الان همسر و دو فرزند دارم، نگران آنها هستم.
برای وضعیت زناشویی باید چه کار کرد؟
ممنون-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
ااین زگیل است کرایو کنید
-
- فیلم جراحی شما به روش بخیه رو دیدم، و تو سایتتون هم خوندم که یک عمل سرپایی و ی روز مرخص میکنین.
اما چندتا سوال ذهنمو مشغول کرده
اول اینکه، بعداز عمل و بعداز طی کردن دوره یکماهه، اگر در حالت تحریک فشار رو الت بیشتر بشه ممکنه از بخیه ها دوباره پاره بشه یا بنا به هردلیل ممکنه تو فشار جای جوش خوردگی بخیه ها پاره بشه و کجی الت برگرده؟
دوم اینکه هزینه این عمل با دفترچه تامین اجتماعی چقدر میشه؟
سوم اینکه، بعد از اتمام جراحی میشه بصورت عادی شلوار پوشید و کارهای عادی روزانه انجام داد؟
چهارم اینکه الت بنده از چهار نطقه مختلف دارای شکستگی هست و رابطه جنسی رو خیلی سخت کرده برام، ایا این چهار نقطه بخیه بخوره اندازه الت بیشتر از دوسانت کاهش پیدا میکنه؟
پنجم اینکه، اگه لازم به جراحی شدن باشم باتوجه به زمان محدودم در شغلی ک دارم، از لحظه اقدامم برا عمل چند روز طول میکشه تا مرخص بشم؟
ممنوناز حسن توجه شما-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
مقدار کجی زیاد نیست عمل نمیخواهد - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- دوست من دختره از روی لباس خود ارضایی کرده و بعد از اون یه لکه خون به اندازه یه لپه روی لباس زیرش دیده و الان خیلی نگرانه که نکنه بکارتش آسیب دیده یا نه آیا پرده بکارتش آسیب دیده لطفا کامل توضیح بدید که خیالش راحت شه از موضوع
ویا اگر آسیب دیده خود به خود قابل ترمیم هست یا نه-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
متخصص زنان ببینند بهتر است - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام آقای دکتر.من در اواخرتابستان گذشته بعلت صفر بودن تعداد اسپرم ، عمل واریکوسل انجام دادم . و تا کنون تعداد اسپرم هایم تغییری نکرد و همچنان صفر است. البته در آزمایشات مکرر با برسی دقیق آزمایش یکی و دوتایی اسپرم پیدا کردن ولی ان هم ضعیف . برای ادامه درمان به دکترای دیگه مراجعه کردم . و آنها گفتند آزمایش هورمون باید بدم .و من هم انجام دادم . Fsh در جوابرآزمایش 16 بود. بعد از مشاهده جواب آزمایش عمل بیوپسی را پیشنهاد دادند. حالا من از شما میخواهم تا منو راهنمایی کنید.عکسهای آزمایشات قبلی و فعلی رو هم برای شما میفرستم. منتظر راهنمایی شما هستم.با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
اجواب بیوپسی را بفرستید ببینم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- آقای دکتر یه چیزی رو هم باید بهتون بگم اینه که بعد از اون ماجرا الان نعوظم اندکی شله و زودتر به حالت اولیه خود برمیگرده و کوچیک میشه.همچنین اندکی درد و احساس سنگینی در بیضه راست و مجاری بالایی آلت تناسلی ام دارم.
به نظر شما نشتی وریدیه؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
بیشتر هصبی است ورزش کنید
-
- سلام آقای دکتر
چند ماه قبل در قسمت تناسلی من چند عدد زگیل مانند به وجود آمد اما چون شناخت نداشتم بی توجه به مسلئه ماندم
یک هفته بعد از آن تعداد آن ها بیشتر شد و مدتی بعد کم شدن و من فکر کردم بهبود یافته باز به پزشک مراجعه نکردم، الان 4،5 ماهی از آن قضیه میگزرد زیگیل های تناسلی دوباره شدت یافته اند
و از آن مهم تر این بار در پا ها و بازو و دست ها زگلیل های قرمز رنگ اما بسیار ریز تر به وجود آمده...
آیا این بیماری زیگیل تناسلی، تبخال است یا حساسیت؟
اگر hpv باشد با واکسن درمان میشود؟
آیا ممکن است علائم اچ ای وی ایدز نیز باشد؟
بهترین راه درمان آن چیست؟
آیا بعد از درمان زگیل ها باز مسری هستن؟میتوانم ازدواج کنم و بچه دار شوم؟ اگر ایدز بود چه؟
22 سال دارم.
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
اینها زگیلند ودرمان کرایو
-
- Amir:
سلام جناب دکتر
من حدود9ماهه عقد کردم و فقط تماس پوستی داشتم که دوهفته پیش متوجه ضایعه ریز در ناحیه بالای آلت تناسلی شدم که بلافاصله فریز کردم و آزمایش دادم
عکس زگیل بعد از فریز رو باراتون ارسال میکنم و نتیجه آزمایش که تایپ 6میباشد
حالا من چند ماه باید صبر کنم که مطمن شم کاملا برطرف شده و سرایت نمیکنه و اینکه همسرم ضایعه ندارند. متشکرم-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
باید ازمایش میدادید
-
- سلام خسته نباشى بى ادبيه بنده آلت تناسليم كوچيكه ببخشيدشق نميشه زودانزالى دارم حس نزديكيم ندارم ده ساله ازدواج كرديم يه بچه 7ساله دارم خواهشا راهنمايى كنيدهمسرم به خاطر اين ميخواهدجدابشه 35 سالمه لطفاراهنمايى كنيد ممنون 09104951496
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
بیایید صحبت کنیم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

