اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر علی شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 441 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت اقای دکتر
    من با خوندن مطالب شما نگران شدم
    چون قسمت پایین التم مثل دون دون های ریزهست خیلیم زیاده اما برجستگیه خاصی نداره مگر موقع صفت شدن مثل جوشحالهای ریز میشه رنگ خاصیم نداره مثل حالتیکه ادم موهای زایدو میزنه و دوباره مو میخواد دربیاد.
    اینها طبیعیه یا همون زیگیل تناسلیه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
      اینها مهم نیستند
  • تصویر کاربر حمید یکشنبه ۳ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 399 مشاهده پرسش
    سلام خدمت دکتر عزیز
    من التم رو به پایین انحراف دارد یعنی خم است.ایا این مشکل مادرزادی است یا به خاطر مثلا موقع ختنه پوست الت رو زیاد بریدن است؟ و عکس هم فرستادم ببینید چند درجه انحراف دارد
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
      این به عمل نیاز ندارد
    2. تصویر کاربر حمید یکشنبه ۳ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
      ممنون دکترجان
      فقط اینکه ایا به خاطر ختنه یا پوستی که مثل پرده نزدیک بیضه است باعث این انحنا شده؟؟
      ممنون میشم اگر پاسخ بدید
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      در هر صورت دست کاری نکنید بهتر است
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حمید شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 506 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    این زگیل تناسلی است؟
    چند ماهی است این را بر روی پایه آلت تناسلی دارم.
    اگر بله، چکار باید کرد؟
    قبل از ازدواج رابطه داشته ام.
    الان همسر و دو فرزند دارم، نگران آنها هستم.
    برای وضعیت زناشویی باید چه کار کرد؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
      ااین زگیل است کرایو کنید
  • تصویر کاربر محسن یکشنبه ۳ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    فیلم جراحی شما به روش بخیه رو دیدم، و تو سایتتون هم خوندم که یک عمل سرپایی و ی روز مرخص میکنین.
    اما چندتا سوال ذهنمو مشغول کرده
    اول اینکه، بعداز عمل و بعداز طی کردن دوره یک‌ماهه، اگر در حالت تحریک فشار رو الت بیشتر بشه ممکنه از بخیه ها دوباره پاره بشه یا بنا به هردلیل ممکنه تو فشار جای جوش خوردگی بخیه ها پاره بشه و کجی الت برگرده؟
    دوم اینکه هزینه این عمل با دفترچه تامین اجتماعی چقدر میشه؟
    سوم اینکه، بعد از  اتمام جراحی میشه بصورت عادی شلوار پوشید و کارهای عادی روزانه انجام داد؟
    چهارم اینکه الت بنده از چهار نطقه مختلف دارای شکستگی هست و رابطه جنسی رو خیلی سخت کرده برام، ایا این چهار نقطه بخیه بخوره اندازه الت بیشتر از دوسانت کاهش پیدا میکنه؟
    پنجم اینکه، اگه لازم به جراحی شدن باشم باتوجه به زمان محدودم در شغلی ک دارم، از لحظه اقدامم برا عمل چند روز طول میکشه تا مرخص بشم؟
    ممنون‌از حسن توجه شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
      مقدار کجی زیاد نیست عمل نمیخواهد
    2. تصویر کاربر محسن شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
      جناب دکتر بنده واقعا تو برقراری رابطه اذیت میشم.
      ب سختی و فقط تو ی سری حالتهای مخصوص میتونم دخول رو انجام بدم.
      در ظاهر کجی زیاد ب چشم نمیاد ولی با کوچکترین فشاری از جای شکستگی ها کج میشه و دخول ب سختی انجام میشه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
      باید حضوری بیایید صحبت کنیم
    4. تصویر کاربر محسن شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
      من شغلم جوری هستش که فقط درماه ۵ روز مرخصی دارم.
      بفرمایید کی میشه خدمت برسم تا مرخصیمو تنظیم کنم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      بک جلسه ویزیت وصحبت ضروری است۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر 09103472512 یکشنبه ۳ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 571 مشاهده پرسش
    دوست من دختره از روی لباس خود ارضایی کرده و بعد از اون یه لکه خون به اندازه یه لپه روی لباس زیرش دیده و الان خیلی نگرانه که نکنه بکارتش آسیب دیده یا نه آیا پرده بکارتش آسیب دیده لطفا کامل توضیح بدید که خیالش راحت شه از موضوع

    ویا اگر آسیب دیده خود به خود قابل ترمیم هست یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
      متخصص زنان ببینند بهتر است
    2. تصویر کاربر 09103472512 شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
      خسته نباشید این همه توضیح دادید
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      تشخیص سالم بودن پرده فقط توسط معاینه زنان تشخیص داده میشود
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر نبوی شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 462 مشاهده پرسش
    با سلام آقای دکتر.من در اواخرتابستان گذشته بعلت صفر بودن تعداد اسپرم ، عمل واریکوسل انجام دادم . و تا کنون تعداد اسپرم هایم تغییری نکرد و همچنان صفر است. البته در آزمایشات مکرر با برسی دقیق آزمایش یکی و دوتایی اسپرم پیدا کردن ولی ان هم ضعیف . برای ادامه درمان به دکترای دیگه مراجعه کردم . و آنها گفتند آزمایش هورمون باید بدم .و من هم انجام دادم . Fsh در جوابرآزمایش 16 بود. بعد از مشاهده جواب آزمایش عمل بیوپسی را پیشنهاد دادند. حالا من از شما میخواهم تا منو راهنمایی کنید.عکسهای آزمایشات قبلی و فعلی رو هم برای شما میفرستم. منتظر راهنمایی شما هستم.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
      اجواب بیوپسی را بفرستید ببینم
    2. تصویر کاربر نبوی شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام آقای دکتر هنوز عمل بیوپسی رو انجام ندادم
      شما پیشنهاد میکنید انجام بدم.
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
      انجام دهید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سجاد شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 645 مشاهده پرسش
    آقای دکتر یه چیزی رو هم باید بهتون بگم اینه که بعد از اون ماجرا الان نعوظم اندکی شله و زودتر به حالت اولیه خود برمیگرده و کوچیک میشه.همچنین اندکی درد و احساس سنگینی در بیضه راست و مجاری بالایی آلت تناسلی ام دارم.
    به نظر شما نشتی وریدیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
      بیشتر هصبی است ورزش کنید
  • تصویر کاربر سهند شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 408 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    چند ماه قبل در قسمت تناسلی من چند عدد زگیل مانند به وجود آمد اما چون شناخت نداشتم بی توجه به مسلئه ماندم
    یک هفته بعد از آن تعداد آن ها بیشتر شد و مدتی بعد کم شدن و من فکر کردم بهبود یافته باز به پزشک مراجعه نکردم، الان 4،5 ماهی از آن قضیه میگزرد زیگیل های تناسلی دوباره شدت یافته اند
    و از آن مهم تر این بار در پا ها و بازو و دست ها زگلیل های قرمز رنگ اما بسیار ریز تر به وجود آمده...
    آیا این بیماری زیگیل تناسلی، تبخال است یا حساسیت؟
    اگر hpv باشد با واکسن درمان میشود؟
    آیا ممکن است علائم اچ ای وی ایدز نیز باشد؟
    بهترین راه درمان آن چیست؟
    آیا بعد از درمان زگیل ها باز مسری هستن؟میتوانم ازدواج کنم و بچه دار شوم؟ اگر ایدز بود چه؟
    22 سال دارم.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
      اینها زگیلند ودرمان کرایو
  • تصویر کاربر امیر شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    Amir:
    سلام جناب دکتر
    من حدود9ماهه عقد کردم و فقط تماس پوستی داشتم که دوهفته پیش متوجه ضایعه ریز در ناحیه بالای آلت تناسلی شدم که بلافاصله فریز کردم و آزمایش دادم
    عکس زگیل بعد از فریز رو باراتون ارسال میکنم و نتیجه آزمایش که تایپ 6میباشد
    حالا من چند ماه باید صبر کنم که مطمن شم کاملا برطرف شده و سرایت نمیکنه و اینکه همسرم ضایعه ندارند. متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
      باید ازمایش میدادید
  • تصویر کاربر جواداسكندرزاده شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 458 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشى بى ادبيه بنده آلت تناسليم كوچيكه ببخشيدشق نميشه زودانزالى دارم حس نزديكيم ندارم ده ساله ازدواج كرديم يه بچه 7ساله دارم خواهشا راهنمايى كنيدهمسرم به خاطر اين ميخواهدجدابشه 35 سالمه لطفاراهنمايى كنيد ممنون 09104951496
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ تیر ۹۷( 8 سال پیش)
      بیایید صحبت کنیم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب