لیست پرسشها (21,575 پرسش)
محمد یکشنبه ۱۰ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 477 مشاهده پرسش
با سلام
تا بحال از دو سال پیش رابطه داشتم و حدود 4 ماه است که فقط با یک نفر رابطه دارم! و ایشان با کس دیگری رابطه نداشته و حدود 1ماه پیش آزمایش پاپ اسمیر داده بود و علائمی از زگیل تناسلی هم نداشته! حدود سه هفته پیش چند دانه بسیار ریز در حدود 1میلیمتر بر روی کشاله رانم احساس کردم! یکی از آنها را کندم و همان دانه ها پس از دو هفته به این شکل در آمده اند که کمی تیره تر از پوستم هستند و درد یا علائمی ندارند! خواستم ببینم آیا زگیل تناسلی است یا اسکین تگ؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
اینها زگیلند بیایید برای کرایو۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰ ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
- سلام دكتر جان
من بيمارستان رازي كرايو درماني كردم
ولي يك مقدارش يجورايي جاش هنوز هست
ازمايش و نمونه گيري هم كردم و امادست
ولي ديگه نميخوام برم بيمارستان رازي
ميخواستم برايه كرايو درماني برسم مطبتون
شما كرايو روً صلاح ميدونيد يا ليزر كه هميناييم كه مونده ، كلا از بين ببريم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
تنها درمان زگیل کرایو است برو دوبتره معاینه شوید
-
- با عرض سلام و خسته نباشید. آقای دکتر چند سوال داشتم از حضورتون.بنده چند مدت پیش متوجه دانه هایی روی آلت تناسلیم شدم که با مراجعه به پزشک تشخیص دادن که زگیل تناسلی هست با توجه به راهنمایی های شما در وب سایتتون از روش کرایو استفاده کردم و بعد از 3 جلسه کاملا از بین رفتن حالا بعد از انجام کرایو در 2 ناحیه که زگیل تناسلی بوده خیلی اوقات خارش دارم با این که چیزی از زگیل نمونده. سوال بنده اینه این خارش ها طبیعیه و راه حل از بین بردنش چی هست و سوال بعدم این هست کسی که زگیل تناسلی داشته حتما به ویروس hpv آلودست ؟؟ و این که چه مدت این ویروس در بدن باقی میمونه من الان حدودا 3 ماهی میشه که درمان کردم و از آن زمان رابطه جنسی هم نداشتم میخواستم بدونم الان ارتباط برقرار کنم برای طرف مقابلم مشکلی ایجاد میکنه یا نه واین ویروس اصلا از بین میره یا نه.و آزمایشی هست که بتونم انجام بدم که بدونم hpv دارم یا نه چون چند جا خوندم برا مردا آزمایشی نیست. ببخشید که طولانی شد با تشکر.
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
بهترین درمان کرایو است اگر ندارید نه با زمان از بین میرود
-
- با سلام خدمت آقای دکتر کرمی
من حدود 7 ماه پیش انحنای آلت تناسلیم را شما عمل کردید ولی بعد از گذشت 7 ماه از عمل سه تا دانه مثل سنگ در وسط آلت خود احساس میکنم که هنگام نعوظ مرا به شدت اذیت میکند این دانه های سنگی هنگام نعوظ سفت و تیز میشوند
خواهشمندم پاسخ دهید که چیکار کنم
ویزیت حضوری میخواهم لطفا کمکم کنید-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
اين بيماري پيروني تست ودرمان ندارد
-
- سلام.
یک سال و نیم هست ازدواج کردم.شوهرم هیچ گونه مشکل ظاهری بر روی التشون نداشتن و همچنین خودم،و هیچ گونه رابطه خارج از عرف.
توی این مدت برای جلوگیری از باردار شدن،بیشتر روابطمون از کاندوم بوده.
هفته پیش قبل از نزدیکی،واژنم خشک بود و امادکی لازم رو نداشتم و به همین دلیل احساس درد کردم بعد متوجه التهاب و دانه های ریزو برجسته ای روی لبهای کوچک واژن شدم.به پزشک مراجعه کردم پماد کلوتریمازول موضعی،و زینک رو به من دادن،و گفتن دوهفته استفاده کنم.به دلیل پریودی نتونستم فعلا استفاده کنم.و گفتن در صورت برطرف نشدن احتمال زگیل تناسلی دادن.چطور ممکنه؟؟؟
از ان موقع خواب و خوراک از من گرفته شده و زندگیم پر از استرس و فشار روحی شده.
مشکل من چی میتونه باشه؟
ایا ممکنه زگیل باشه؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
از نظر من مشكلي نيست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر عزیز
من حدود چند ماه پیش در انتهای آلتم چندتا تاول زد.نمیدونستم اسمشو به چه صورت نام ببرم.تاول.یا تبخال.در هرصورت به صورت تاول بود.و وقتی ترکوندمش آب ازشون خارج شد.و بعدش زخم شد.و تعدادشون هم بیشترشد
و الان بعد از چند ماه باز ظاهرشدن.به همون صورت قبلی
با عرض پوزش فقط میخواستم حدودا بهم بگید چی میتونه باشه و از چه دارویی استفاده کنم؟
آیا نگران کننده ست؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
تب خال است درمان مدارد
-
- سلام جناب دکتر
من ۲۰ سالمه و هنگام نعوظ آلتم به چپ انحراف داره و در ضمن روی قسمت کلاهک هم دانه هایی وجود داره تا حالا هم رابطه ی جنسی نداشتم میخواستم ببینم نیاز به عمل داره یا نه عکس رو هم به همراه پیام براتون آپلود کردم لطفا راهنماییم کنین
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
كمتر تز ٣٠درجه است نياز به ندارد
-
- سلام اقای دکتر چند درصد احتمال ایجاد سرطان دهانه رحم در اثر ابتلا ب زگیل تناسلی در دختر باکره وجود داره؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
در دختر باكره امكان مدارد
-
- بيشتر اوقات بعد از سكس در ناحيه پرينه دچار تورم و خارش ميشوم اين وضعيت تا ٧،٨ روز ادامه دارد ولي با نداشتن سكس خود به خود بهبود پيدا ميكند . از قرص مترونيدازل و ژل شستشو روزانه هم استفاده ميكنم ولي تأثير ندارد.همچنين از سركه سفيد و اب . فقط در ناحيه پرينه يا ميان دو راه احساس خارش و تورم دارم ... شبيه به دانه زير پوستي ميشود . دليل اينكه اين اتفاق مي افتد چيست و لطفا جهت درمان كمكم كنيد .ممنون .و اينكه چرا خود ب خود به مرور خوب ميشود و بعد از سكس اوت ميكند
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
بايد عكسش را بفرستيد ببينم
-
- با سلام
آذرماه ٩6 در پايين بدنه آلت خود زگيل مشاهده شد و بعد از مراجعه به متخصص آزمايش اچ پي وي رو در بيمارستان لاله به صورت نمونه گيري انجام داده و جواب آزمايش خودم و همسرم در تمامي موارد اچ پي وي كنسل بود
تا اينكه حدود دو هفته است بعد از شيو
دونه هاي قرمزي همانند جوش برگشت مو حدود 6 عدد كنار هم در ناحيه راست و پايين آلت (سمت خواب) ظاهر شده
چه بايد كرد !؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
اين شبيه تبخال تست
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

