اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر آزاده جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 389 مشاهده پرسش
    سلام. آقای دکتر . متاسفانه من از همسرم. مبتلا به اچ‌ پی وی ۱۸ شدم. آیا الان اگر واگسن بزنم از مبتلا شدن من به تایپ های دیگر جلو گیری میشود؟ یا خیر. با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      نگران مباشید نیازی نیست سالیانه تست پاپ اسمیر باید بدهید
  • تصویر کاربر م جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 470 مشاهده پرسش
    سلام.من40 سالمه بیست سال قبل عمل واریکوسل انجام دادم.تا چهار سال پیش مشکلی نداشتم و بچه هم دارم.ولی از چهار سال قبل تا الان به مرور میل جنسی م کم شده و حالت نعوذ هم کم شده.قبلا اگه چند روز ارضاء نمی شدم به شدت میل به تماس جنسی یا خود ارضایی داشتم.ولی الان اصلا مایل نیستم ویا حین مقاربت اصلا نعوذ کامل ندارم.قبلا میل زیاد که داشتم لمس کردن ناحیه بین دو پا و مقعد برام لذت بخش بود ولی الان اصلا مایل نیستم.الان مقداری ادرار داخل مثانه ام باقی میمونه که موقع فین کردن از آلتم بیرون میزنه. آزمایش پروستات دادم گفتن مقداری متورم هست ولی مشکل ساز نیست دارو ندادم.برای میل جنسی قرص دادنtiagrix.ولی موثر نبود.علت مشکلات من چیه چیکار کنم؟ ممنون میشم جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      در سن شما بیشتر روحی وروانی است بیایید چکاب کنم
  • تصویر کاربر خانم دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    نامزدم دچار کجی آلت تناسلی بیشتر از 30{9402817ef64c64556d589b806a7adb7b72d0c24739c10dd0340c6743f0a740ff} هست و 24سال سن داره و هنوز اقدامی برای جراحی انجام نداده
    به گفته خودشون به طور مادرزادی اینطوری هستن
    سوال من اینه که بعد از عمل جراحی در سال های آینده مشکل جنسی ناتوانی جنسی یا ناباروری برای ایشون ممکن است پیش بیاید ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      با عکس در حالت نعوظ بیایند صحبت کنیم
    2. تصویر کاربر خانم جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      خودشون در جریان نیستن که من پیگیر این مسئله هستم به همین خاطر عکسی در اختیار ندارم
      یعنی مسئله انقدر مهمه که بدون عکس تشخیصی داده نشد
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      بايد ببينم حضوري
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مصطفی دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    ضمن عرض سلام و ادب و آرزوی تندرستی برای تمام انسان ها مخصوصا پزشکان عزیز
    من حدود دو سال گذشته یک حالت زایده روی آلتم به وجود اومد که بعد از مدتی زیاد شد. پیش یک پزشکی مراجعه کردم که با یک دستگاهی شبیه به دستگاه هویه بود آنها را برداشت . بعد مدتی تو یک دوره استرس بسیار زیادی داشتم و غذا های با مزاج تند خوردم ! که مجدد این علام به وجود اومد اما خیلی خفیف مجدد مراجعه کردم اون دکتر گفت از استرس و فلفل باعث تحریک میشه. یک محلول ساختنی تجویز کردن که من ان را استفاده کردم مجدد پاک شدن . الان بعد 3 ماه حالت جوش یا نمیدونم چطور بگم زایده گوشتی خیلی خیلی ریز دیدم به وجود اومده . خواستم ببینم از حضور شریفتون مشورت بگیرم و بدون راه حل یا چیزی وجود داره ! ضمنا من به علت فعالیت هایی که دارم معمولا رطوبت عرق در بین پاهام وجود داره هر چند من تلاش میکنم که این ناحیه رو خشک نگه دارم وتمیز. ممنون میشم کمکم کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      عکسش را بفرستید ببینم
    2. تصویر کاربر مصطفی جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      فقط من عرض کنم اون سفیدی ها اطراف بخاطر پماد زینک است
    3. تصویر کاربر مصطفی جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      دکتر ضمنا من اصلا از تیغ برای شیو استفاده نمیکنم از واجبین یا ماشین اصلاح استفاده میکنم
    4. تصویر کاربر مصطفی یکشنبه ۱۷ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      عكس
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      از نظر من زگيل نيست
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر Amir جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
    سلام . وقتتون بخیر دکتر . خسته نباشید .
    خدمتتون عرض کنم بنده تا به حال هیچ نوع رابطه ی جنسی نداشته ام . منتها چندین ماه پیش یک بار با تیغ موهای زاید ناحیه تناسلی رو اصلاح کردم . از شانس بد از چند روز بعد تا الان گه گاه زاعده هایی بر روی پوستم و در اون ناحیه ایجاد میشود ‌. معمولا تکی . و عمدتا به شکل جوش های متورم . نمیدونم چرا واقعا باید این بیماری رو گرفته باشم . دانشجو ام و تا حالا نزدیک به رابطه ی جنسی هم نشده ام . تیغی هم که استفاده کردم توسط کس دیگری استفاده نشده بود . نمیدونم شاید به خاطر گرما ، یا لباس زیری که کاملا تمیز نبوده باعث عفونت شد ولی الان ترس دارم پیش دکتر برم . حتی نمیدونم پیش چه متخصصی برم .
    عموما زاعده ها یا مانند جوش چرکی قرمز و سرسفید و گاهی هم بی رنگن .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      عکسش را بفرستید ببینم
    2. تصویر کاربر Amir جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      بفرمایید
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      این چسز مهمی نیست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 516 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر ، لطفا خواهش میکنم خوانده شود دکتر من حدود 1ماه پیش ازدواج کردم ، کلاس هایی که رفتم.در مورد زگیل توضیح دادن ، نگاه کردم ،دیدم دونه های بسیار ریز سر سوزن ، پایین تر از کلاهک الاتم ، هست ، پیش دکتر رفتم، دکتر دید نمیدونم گفت اینا تو مردان هست ،و مشگلی نداره ، باز هم هفته بعد رفتم پیش همون دکتر گفت احتمال داشتن زگیل تناسلی هست تا 60 درصد ، بهم گفتن لیزر کنم برای احتیاط ، بنده لیزر کردم ، سوال من اینجاست ، ایا زگیل بوده ؟ اگر احتمال داره چند درصد ، و اینکه جناب دکتر ، من که اینا رو سوزاندم ،5روزه گذشته یه کرم دادن زدم رو زخم هاش ، خوب شدن زخم ها ولی جناب دکتر. کلاهک الاتم سرده ، از داخل بیشتر احساس میکنم ، یا اینکه احساس خیسی نوک التم میکنم ولی خیس نیست ، تو این چند روز پیش امده ، ایا طبیعی هستش ، و از بین میره ، یا اینکه افونت کرده ؟ یا هر چیز دیگه لطفا بهم بگین ؟ ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      عكسش را بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر ...... جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 21533 مشاهده پرسش
    من وقتی یوبوست دچار میشوم.از التم یک مایع بی بو ولی رنگ اسپرم خارج میشود.این مایع فقط و فقط در دفع مدفوع یوبوستی بیرون می اید .آن هم در بعضی از موقعات.من التم کمی هم به سمت راست کج شده ود سمت مخالف یعنی چپ التم بافت های نرمی که به شکل نیم دایره در آمده است ایا طبیعی است؟؟یا مربوط به خود ارضایی؟؟
    1. تصویر کاربر ...... پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      اینم عکس الت.اقای دکتر ضمن جواب دادن به سوالات بالا لطفا درجه کجی رو هم بگید.
    2. تصویر کاربر ...... پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      این هم در حالت ..لطفا مقدار کجی را بگویید،اگر دقت کنید در سمت چپ الت بافت های نرمی وجود دار ایا طبیعی؟آنها چه هستند؟لطفالطفالطفاکامل جواب بدید.
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      كجي كم است درمان نميخواهد خروج مني طبيعي است دارو لازم نيست
    4. تصویر کاربر ...... پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      آقای دکتر من در اینترنت خوندم که بافت فیبری در هر سمت الت در بیاد الت به همان سمت کج خواهد شد.ولی مال من ادر چپ در آمده ولی به سمت راست کج شده؟این چی هست؟وایا این کجی ممکن است بیشتر شود یا نه؟؟؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سونو کنید بفرستید ببینم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    10 ساله ازدواج کردم 2 ساله پیش مبتلا به زگیل کف پا شدم که اخیرا بعد از دو سال وقتی مراجعه کردم به دکتر پوست گفتن زیگیل کف پا است و با روش تزریق آمپول بلئومایسین اول تیر ماه تحت درمان قرار گرفتم .اینکه آیا با یک بار زدن آمپول این مدل زیگیل ها از بین میروند ؟
    وسوال بعدی این که کنار مقعدم یه گوشت اضافه کوچک درآمده که این هم تقریبا 8 ماه میشه که دیده میشه به 3 تا دکتر زنان مراجعه کردم جهت معاینات هر سه گفتن چیزی نیست و پاپ اسمیر هم پارسال انجام دادم مشکلی نداشتم .
    ولی باز هم خیلی نگردنم که این گوشت اضافه چی می تونه باشه .
    آیا با پاپ اسمیر و انجام آزمایش hpv میشه فهمید که من مبتلا به ویروس زیگیل هستم یا نه خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید.متشکرم . این عکس زیگیل کف پا 97414
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      بهتر است بياييد كرايو كنيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 438 مشاهده پرسش
    سلام مجدد خدمت شما دکتر گرامی
    جسارتا تشخیصتون تبخال بود برای سوالم.
    اما ب دلیل اشتباه تایپی متوجه نشدم.
    پاسخ دادید (تبخال است درمان مدارد)
    متوجه نشدم که درمان داره یا نه؟
    از چه دارویی استفاده کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      ندارد گهگاهي عود ميكند
  • تصویر کاربر آرش پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 399 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر و تیم محترم سوال بنده این چند وقتی هست چند ماهی هست که یه زیگیل حالت گوشتی زیر شکم تقریبا رسیده به پایین آلت تناسلی زدم یک دونه هست و یک دونه دیگر حالت ورقه ای نازک کوچیک روی کشاله ران پا زده میخواستم از دکتر محترم بپرسم اگه من عکس بگیرم بفرستم لطفا منو راهنمایی کنید که میشه با پماد خوب شه یا حتما باید جراحی بشه ممنون از شما و تیم محترمتون.با تشکر .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      بايد كرايو كنيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب