لیست پرسشها (21,575 پرسش)
صفا پنجشنبه ۲۱ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
سلام . من حدود 22 سال پیش با همسر اولم ازدواج کردم و ایشان با توجه به نشانه هایی که توضیح دادید احتمالا مبتلا به تبخال تناسلی بودند و من بعد از چند سال از ایشان جدا و با همسر دومم ازدواج کردم و بعد از چهار یا پنج سال نشانه های تبخال تناسلی در خانم دومم آشکار شد.این موضوع باعث شد که همسر دومم به من علی رغم وفاداری کامل من و نداشتن هیچ رابطه ای خارج از ازدواج به من مشکوک بشه .. حالا سوال من اینه که آیا ممکنه ویروس تبخال تناسلی از طریق من از همسر اول به همسر دوم منتقل و بعد از 5 سال دوره نهفتگی بروز کنه . لازم به توضیحه که همسر دومم بعد از یکسال از ازدواجمون باردار شد و هیچ مشکلی هم وجود نداشت تا این اینکه پس ازچند سال علام تبخال در همسرم بروز کرد . این را هم بگم که من نیز تا کنون هیچگونه علائمی از تبخال تناسلی نداشته و ندارم . لطفا بفرمائید آیا امکان این سرایت از طریق من و بروز آن پس از 5 سال امکان داره؟؟ و اگر جواب منفیه پس دلیل ابتلا همسر دومم چی می تونه باشه ؟؟ چون این موضوع باعث شده علاوه براینکه همسرم اعتمادش را به من از دست بده ، من نیز دچار شبهاتی بشم....-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
باید حضوری بیایید با خانم صحبت کنیم - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- با سلام
من ٢٧ ساله و مجرد هستم. رابطه جنسي تابحال نداشتم اما قبلا چند بار ليزر و اپيلاسيون بيرون انجام دادم. سوالم اينه با توجه به عكسي كه براتون فرستادم آيا اين زايده ها روي پرده بكارتم ممكنه زگيل يا تبخال تناسلي باشند يا طبيعي هست؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
اگر سکس داشته اید باید ازمایش دهید
-
- سلام اقای دکتر .همسر من دچار hpv با تیپ 6 هستن.ایا این بیماری به من منتقل شده ؟ ولی هنوز4ماه میگذره هیچ نشانه ای ندارم فقط دوماهه بعداز پریودیم تا یک هفته لکه بینی دارم.لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم.چه کارهایی باید انجام بدم.امکان داره همسرم از من گرفته باشن و متوجه این بیماری در خودم نبوده باشم؟
-
مریم یکشنبه ۱۷ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
اگه آلوده شده باشم با همین نوع ویروسی که همسرم دارن ینی تیپ ۶ منم با همین نوع الوده میشم یا ممکنه تیپ ویروس متفاوت باشه؟ - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام ، ۱۹ سال سن دارم ، آلتم تا موقعی ک یادم میاد یکم به سمت چپ انحراف داشت ، تقریبا از یک ماه پیش شروع کردم اون رو در سمت راست شلوار قرار دادن ، (خلاف جهت کجی) الان دو سه روزه آلتم در حالت خوابیده کمتر ولی در حالت نعوظ درد زیاد دارم و حتی دست زدن به وسطای آلت در نعوظ دردناکه برام و حتی ریشه اش هم درد میکنه و در نعوظ کامل احساس میکنم خیلی خیلی سفت و سخت و سنگین میشه آلتم و در موقع ادرار هم سوزش دارم ولی نه شدید،هم چنین رگ های آلتم خیلی برجسته شدن موضوع داره نگرانم میکنه ، چه مشکلی دارم ؟ درمان چیه ؟(واریکوسل هم در بیضه سمت راستم دارم)
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
سونو از الت کنید بفرستید
-
- سلام آقاي دكتر خسته نباشيد
تقريبا يك ماه پيش بود كه لكه ي قرمزي بر روي آلت تناسلي ام ايجاد شد كه در ابتدا خارشي نداشت. تقريبا دو هفته اي ميباشد كه لكه حالت سفيد رنگ شده و در هنگام نعوظ دچار خارش شديد ميشود
بنده در طول زندگي ام هيچ گونه رابطه ي جنسي و سكسي نداشته ام
اگر امكان دارد دارويي معرفي كنيد كه بتوانم مشكلم را بر طرف كنم
خيلي ممنون...-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۷ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
پماد تریامسینولون ان ان ج هر ۱۲ساعت بمالید
-
- دکتر از بچگی ختنه کردم اینا بام بود گوشت اصافس یا زگیل؟
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
اینها زگیل نیستند گوشت تضافه است
-
- سلام دکتروقت عالی بخیربنده ازناحیه نوک الت دچارزگیل شدم که چندبارفریزانجام دادم و1بارهم باجراحی برداشتن الان ازداخل مجاری دارم ودرددارم بعضی اوقات دچارعفونت میشم عکس رنگی داخل الت گرفتم که موقعه انجام عکس ازداخل التم خون اومدعکس هم توده ای نشون دادداخل التم دکترگفت بایدسستسگوپی کنی ایاباانجام سستسگوپی میشه زگیل رولیزرکردازداخل الت که دیگه نیاد.ایاازبین میرن ایا خانومم میتونه بارداربشه منی هنگام خروج ازمجاری الوده به زگیل نمیشه؟توروخداجواب واضحی بدیدکه بایدچکارکنم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
بیایید از نزدیک ببینم - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام
من آقا ۳۳ ساله هستم.چندتا سوال کوتاه داشتم.
1.آیا امکان انتقال ویروس از آلت زگیل دار در رابطه دهانی وجود دارد؟
2. بعد از درمان کرایو، آیا دیگر امکان انتقال از بین میرود یا فقط ظاهر آن درست میشود؟
۳. آیا امکان انتقال ویروس با تماس آلت مبتلا با نواحی غیر تناسلی فرد دیگر (مثلا سینه) وجود دارد؟
خیلی ممنون.-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
۱-بله ولی کم۲/خیلی کم میشود۳-نه اصلا
-
- با سلام ، وقت بخیر
ببخشید التم در حالت نعوذ به سمت شکم است، البته نه خیلی زیاد و نه خیلی کم.
می خواستم بدونم آیا مشکلی دارد یا نه هیچ اشکالی بعدا نخواد داشت.؟
ممنون از سایت خوبتون-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
لطفا عکس پر حالت نعوظ را بفرستید ببینم
-
- سلام.من برای نوبت گرفتن کریو تماس گرفتم مطب گفتن تا اول شهریور وقت ندارید باید چیکار کنم؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۷ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰ چهر شنبه همین هفته بیایید ببینم ادرس بگیرید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

