لیست پرسشها (21,575 پرسش)
امیر سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 403 مشاهده پرسش
سلام دکتر محترم اورولوژی بنده جوانی ۲۹ساله هستم که حدود ۷ماه پیش درحین معاشقه ورابطه جنسی طرف جنسی که آلت بنده درحالت نعوظ بود نشست وصدای شکستگی را کاملا شنیدم واینکه همان لحظه درد وکبودی نداشتم و ۱ماه بعد پیش اورولوژی هم رفتم که شکستگی خفیف اتفاق افتاده وتا الان بعد از ۷ماه از اون موضوع آلت بنده درحالت نیمه نعوظ وهمچنین زمانی که داخل شلوار باشد به سمت چپ کجی داره وهمچنین سرخی وخون مردگی دورلبه کلاهک آلتم ایجادشده وفکرم درگیر این شده که کجی بیشترنشود ودچار بیماری پیرونی نشوم من درشهرستان هستم اگر لازم می دانید خدمت تون برای معاینه برسم عکس هارو هم می فرستم درضمن بنده مجرد وبعد ازاون ماجرا دخولی نداشتم خواهشا حواب بدهید دچارافسردگی شدید شدم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۷( 7 سال پیش)
کجی زیاد نیست که عمل بخواهد
-
- من زگیل تناسلی داشتم که خودتون واسم کرایو کردین
ایا در دهان من زگیل وجود دارد؟ - باعرض سلام من پسری هستم 25ساله من با وجودیکه نعوض توبی داشتم ولی بازهم بخاطر ماندگاری بیشتر ،از قرص سیلدونافیل استفاده میکردم ،حالا مدت یک هفته میشه که اصلا نعوظ کامل ندارم وحتی هنگام صبحگاهی هم هیچ بلند نمیشه ،خیلی نگرانم کرده اگه رهنمایی فرمایید ممنون تون میشم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۷( 7 سال پیش)
دا رو را قطع کنید
-
- سلام<br>
دکتر جان 55 ساله هستم مدت زیادی است پروستاتیت مزمن دارم و psa خیلی خوب است ولی حجم پروستات یک مقداربزرگتر شده که در سوال قبلی فرمودید مشکلی نیست الآن سوال این است که عدم نعوظ (فقط موقع انزال نعوظ انجام می گیرد) مربوط به پروستات است یا نه؟ برای درمان چه اقدامی باید انجام بدهم؟ متشکرم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۷( 7 سال پیش)
نه ارتباطی ندارد
-
- سلام خدمت دکتر گرامی بنده جوانی ۲۹ساله هستم که حدود ۷ماه پیش درحین رابطه جنسی از ناحیه آلت صدای شبیه شکستگی شنیده شد که شریک جنسی هنگام نشستن درروی آلت نعوظ یافته این اتفاق افتاد در همان موقع کبودی ویاشل شدن آلت اتفاق نیفتاد اما متاسفانه بعد از گذشت یک ماه از آن موضوع ناحیه کلاهک آلت سرخ شده وهمچنین درحالت نیمه نعوظ به سمت چپ انحراف پیدا کرده که پیش دوتا اورولوژی هم رفتم گفتن شکستگی خفیف حالا بعد از گذشت ۷ماه درد درهنگام نیمه نعوظ کجی آلت واگر زیر شلوارنعوظ پیدا کند هم به سمت چپ انحراف داره که با دست صاف می کنم همچنین سرخی در قسمت کلاهک شده ترس ازاین موضوع دارم که درآینده بیماری پیرونی که خطرناک هست پیشروی نکنه دکتر من شهرستان هستم خواهشا اگر نیاز می بینید بیام معاینه ام کنید خیلی افسرده شدم دچارترس از کجی آلت وبیماری پیرونی. عکس هایی رو می فرستم لطف بفرمایید نظرتون را ابراز کنید ع
-
امید یکشنبه ۱۱ شهریور ۹۷( 7 سال پیش)
سوال بنده را پاسخ ندادید لطفا اگر وقت دارید جواب بدهید - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام آقای دکتر
در خصوص زگیل تناسلی میخواستم راهنمایسم کنید
سال ۹۳ مبتلا شدم نمیدونم نوعش چی بود از دو سه تا شروع شد و چون فکر میکروم جوشه با اصلاح کردن بیشتر شد . با مراجعه به متخصص پوست با کوتر همشو سوزاند و محلولی دادن که اگه بازم زد بسوزانم چند ماه بعد یکی دوتا خیلی ریز ایجاد شد که با محلول سوزاندم حالا دیگه از اون زمان ضایعه ای مشاهده نکردم . سوالماینجاست
۱ آیا الان که در حال ازدواج هستم و برای خانمم واکسن گارداسیل تزریق شده و سنشون ۳۱ ساله براشون ایمنی ایجاد میشه ؟ هنوز رابطه برقرار نکردیم
۲ ایا خودم درمان شدم ؟ چون میگن نبودن ضایعه نشانه ناثل بودن نیست
۳ ) بعد از تزریق دوز دوم واکسنگارداسیل رابطه خیلی جزیی و سطحی با همسرم داشتم امکان داره الوده شده باشن؟ ممنون میشم راهنماییم کنید-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۷( 7 سال پیش)
ميتوانيد٢-اگر نداريد مشكلي نيست٣- ميتوانيد داشته باشيد
-
- سلام. یه مدت هستش روی آلت تناسلی ( زیر کلاهک) سه تا جوش ریز سفید به وجود اومده؟ نه خارش داره نه سوزش، آیا این زگیل هستش؟ آیا خطرناک و قابل انتقال هست؟ خیلی از لحاظ فکری درگیرم کرده. ممنونم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۷( 7 سال پیش)
اين زگيل نيست
-
- سلام من دکتر پوست رفتم و کرایو کردن ولی خوب نشدن مثل جوش میمونن چیکار باید کرد
- باسلام و خداقوت
من دوتا زائده کوچیک داشتم دکتر گفت زگیل هست گفتن پدوفیلین استفاده کن میره حتی من بهش گفتم کرایو بهتره گفت برای شما کوچیکه نیاز نیس بعدش هم چندتا دونه ریز اطراف مقعدم زد اونارم دارم محلول میزنم ولی هنوز کامل نرفته اون دوتاهم خوب میشه دوباره درمیاد آزمایش hpv هم دادم منفی بود همش نمیدونم چیکار کنم کامل آیا ازبین میره؟ - سلام پسری 22ساله هستم مدت دوسال هست متوجه شده ام التم به سمت چپ کج است یادم نمیاد ازاول اینطوری بوده یا بعدا به وجود امده فقط یادمه سه یا چهار سال پیش رگ متورمی درست همون ناحیه که آاتم کج شده به وجود اومده بود وآلتم حالت ساعت شنی میگرفت که بعد مدتی این علاعم درست شد برای شما عکس میفرستم لطف کنید بگید کجی من مادرزادی است یا بعدا به وجود امده وپیرونی است
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

