لیست پرسشها (21,575 پرسش)
سایه شنبه ۲۴ شهریور ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 387 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر.وقت شما به خیر.من هراز چندگاهی در ناحیه تناسلی احساس وجود یک برآمدگی هایی دارم که در عرض یکی دو روز از بین میرن و کمی خارش دارن.این ها رو بیشتر بعداز تمام شدن دوره پریودی یا یکی دو روز قبلش احساس میکنم.هیچ وقت نگاه نکردم که شکلش رو ببینم .فقط موقع شستن در دستشویی احساس ش میکنم.آیا این می تونن زگیل تناسلی باشه؟ من مجرد هستم.اگر لازم باشه میشه عکسش رو برای شما بفرستم تا در موردش نظرتون رو بفرمایید؟
ممنون از شما- با سلام و عرض ادب. من بعد از حدود 4 سال متوجه شدم که همسرم اختلال نعوظ داشته و قادر به ایجاد نعوظ کامل نمی باشد. رابطه زناشویی در حد دو ماه یکبار بوده که باعث اختلافات بسیار شده ( حتی در ابتدای ازدواج به بنده گفت که در مسیرم غضروف هست و من برای معاینه که رفتم پزشک زنان گفت که مشکل ندارم و بعد از معاینه با اسپکولوم بعد از سه ماه از عروسی اولین رابطه شکل گرفت). الان می خواهم برای دادگاه اقدام کنم و با توجه به صحبت های اطرافیانم متوجه شدم که همون رابطه دو الی سه ماه یکبار هم احتمالا بامصرف قرص بوده. حالا نگران هستم که برای فریب پزشکی قانونی نیز قرص مصرف کند و با مطالعاتی که انجام دادم قرصی مثل سیالیس می تونه تا 36 ساعت نعوظ رو بهبود ببخشه. می شه راهکاری معرفی کنید تا نتواند پزشکی قانونی را فریب دهد.
- سلام دکتر میشه براتون چندتا عکس بفرستم که ببینید زگیل تناسلی هست یا نه؟چون مورد شهرستان هستن و میخوان اگر بشه قبل از آمدن عکس رو ببینید
چهار عکس هست که یکیش برای ماه گذشته ست و سه تاش برای این ماه
ممنونم از شما-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۰ شهریور ۹۷( 7 سال پیش)
اینها صد در صد زگیلند درمان کرایو۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
- سلام آقای دکتر توروخدا چرا جواب نمیدهید
- با سلام
مردی هستم 29 ساله متاهل
چند وقت پیش متوجه لکه های سیاه رنگ ( 5 تا 6 عدد اندازه دانه های کنجد با برجستگی بسیار کم ) روی قاعده آلت تناسلی خودم شد با همسرم به پزشک طب پیشگیری مراجعه کردیم ایشون برای همسرم آزمایش اچ پی وی نوشتن و گفتن برای یکیتون کافیه اگه ویروس رو داشته باشین رو یکیتون خودشو نشون میده و بخاطر گرون بودن آزمایش نمیخواستن برای خودم آزمایش تجویز کنن ولی با اصرار خودم برای من هم نوشتن
بهرحال جواب آزمایش رو که بردیم برای همسرم از آزمایشگاه دکترخسروشاهی جواب اچ پی وی منفی و باب اسمیر هم بدون مشکل بود ولی برای خودم از آزمایشگاه مرکزی اچ پی وی مثبت با سروتیپ 16
بسیار خوشحال شدیم که همسرم مشکلی ندارن و چون 25 سالشونه سریعا براشون واکسن گارداسیل رو تجویز کردن( که هنوز موفق نشدیم پیدا کنیم) نکته اینجاس که اگه من آزمایش نمیدادم تکلیف چی بود؟ و اینکه اصلا امکانش هست که من داشته باشم و ایشون نداشته باشه؟
موضوع بعدی اینه وقتی برای درمان خودم پیگیر شدیم گفتن با یکی از 5 روشی که وجود داره با یک روش درمان ، ضایعات رو بردادن و بعدشم با رعایت نخوردن غذای چرب و ورزش کردن و سیگار نکشیدن و الکل نخوردن و میوه خوردن و ... و تجویز بعضی داروها سیستم ایمنی بدنم رو تقویت کنم. راستش این درمان با عقلم جور درنمیاد
خواستم نظر شما رو بدونم و اینکه اگه صلاح بدونید بیام خدمتتون برای ویزیت-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۰ شهریور ۹۷( 7 سال پیش)
از اساس دروغ است
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشی
29 سالمه و مجردم زود انزالم و وقتی التم شق میشه رو به پایینه. خیلی ممنون-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۰ شهریور ۹۷( 7 سال پیش)
عکسش را بفرستید ببینم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام دکتر عزیز. خواستم بدونم هزینه این عمل کجی الت تناسلی که فکر کنم مادر زادی میباشد چقدر است. و شما با بیمه نیروهای مسلح قرارداد دارید یا نه؟ اگر دارید با بیمه چقدر هزینه عمل هست. اگر ندارید ازادش چقدره؟؟
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۰ شهریور ۹۷( 7 سال پیش)
عکسش را بفرستید ببینم
-
- با سلام همسر من دو عدد زگیل تناسلی در بالای الت داشت که با کرایوتراپی برطرف شد و من ازمایش اچ پی وی تایپینگ دادم و پاپ اسمیر انجامدادم
اچ پی وی نوع ۶۶ مثبت شد و گفتن فقط باید چک شوم هر شش ماه و واکسن تزریق کنم تا با نوع ۱۱ و ۱۶و ۱۸ دچار نشوم
میخواستم ببینم که آیا وکسن تزریق کنم با توجه به اینکه ۴۰ سال سن دارم و آیا این خطرناک هست
خیلی استرس دارم و نگرانم
خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
و آیا بالا بردن سیستم ایمنی باعث از بین رفتن ویروس میشود.-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۰ شهریور ۹۷( 7 سال پیش)
سالیانه تست پاپ اسمیر دهید کافی است
-
- Mehran:
سلام آقای دکتر ببخشید مزاحم میشم من چهار روز پیش عمل جراحی اصلاح کوردی (کجی الت تناسلی) رو انجام دادم دیروز باند ها مو رو باز کردم استحمامم کردم میخواستم بدونم
1-از شب اول موقع خواب دچار نعوذ و درد میشم واسه همین نشسته میخوابم ، میخواستم بدونم مشگلی داره
2-لباس زیر نمیپوشم میتونم از لباس زیر (شورت) استفاده کنم.؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۰ شهریور ۹۷( 7 سال پیش)
با زمان بهتر میشوید
-
- باسلام. مایع منی ای که از من خارج میشود رقیق و آبکی است. میخواستم بدانم جای نگرانی ندارد؟ قبلن غلظت بیشتری داشت. ضمنا من یک بار هم حدودا 4 سال پیش عمل واریکوسل انجام داده ام که خوشبختانه عود نکرده است.
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۰ شهریور ۹۷( 7 سال پیش)
ازمایش دهید از مایع منی
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

