اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر صبوری یکشنبه ۲۲ مهر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    مدتی است متوجه شدم در ناحیه واژن ام ضایعاتی وجود دارد ک بعضی های آن نازک و بلند و بعضی ها به صورت خطی رشد کرده اند میخواستم بدانم آیا زگیل است یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
      بله بايد كرايو كنيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
    2. تصویر کاربر صبوری شنبه ۲۱ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام ممنون از این ک پاسخ دادین اما من باکره هستم و ۲۹سالمه و رابطه ای نداشتم آیا درمان هاخانگی مثل سرکه سیب موثر است اگر نه باید چکار کنم؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سینا جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 388 مشاهده پرسش
    با سلام
    آلت اینجانب در موقع نعوظ رو به پایین هستش و فقط با دستم میتونم بالا بیارم
    عکسش رو میفرستم، آیا نیاز به عمل جراحی دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
      اگر در سكس مشكل نداريد عمل نميخواهد
  • تصویر کاربر علی جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 394 مشاهده پرسش
    با سلام جناب دکتر خسته نباشین ممنون اززحماتتون
    آقای دکتر داییمن زیگیل تناسلی دارن و بد من با ایشان زندگی میکنم میخواستم بدونم از طریق دستگیره توالت حمام یا کنترل تلویزیون وسایل این چنین انتقال پیدا میکند؟
    بد خودم رابطه ای نداشتم ولی یه چی سیاه مانند نمیدونم شبیه چی بگم عکس شو میفرستم مثل خون مردگی چی یکم ترسیدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
      اين زگيل است بياييد كرايو كنم
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 396 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر وقت بخير متاسفانه من يه اشتباهي رو انجام دادم والان هم ٩ ماه هست تاوان پس ميدم آقاي دكتر نزديك ٢ماه بعد اشتباهي كه كردم سرماخوردگي گرفتم گلوم درد و تورم داشت بعدا خستگي خيلي زياد بي قراري بي اشتهايي كم كم بثورات پوستي شروع شد كه به شكل تاول هستند در تمام بدنم و....تو پايان ٨ ماه آزمايش hcv. Hbs. Hiv pcr antibody. Hav. سيفليس و خيلي آزمايش هاي ديگر و همه منفي بودن ولي هرچه قدر در مورد علايم تحقيق كردم ميبينم كلا علايم hivرو دارم و درست هم نميشم يكي ميگه ٣ماه آزمايش بده كه دادم يكي گفت ٦ماه يكي ميگه يكسال خواهشا كمكم كنيد ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
      ٦ماه بعد تكرار كنيد
  • تصویر کاربر علی جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 394 مشاهده پرسش
    باسلام جناب دکتر خسته نباشین ببخشید مزاحم شدم
    آقای دکتر دایی من به زگیل مبتلا شدن بد من در خانه با ایشان زندگی میکنم میخواستم بدون از طریق دستگیره توالت یا وسایل خونه مثل کنترل تلویزیون این چیزا انتقال پیدا میکند؟
    بد من خودم یه حالتی کنتر آلت خودم میبینم عکسشو میفرستم اگه لطف کنید بگین ممنون میشم من خودم اصلا رابطه جنسی نداشتم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
      نه ار اين واهها منتقل نميشود
  • تصویر کاربر S جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکترجواب ازمایش شوهرمه و ایشون الان ی سال که عمل واریکوسل انجام دادن قرص ویتامین و ال کارنتین و کلومفین هم استفاده کرد ولی نتجه عایدم نشد وجدیدن هم نمیتوانه خودشو تخلیه کنه و خیلی سرد مزاج و الان ۴و نیم سال اقدام ب بارداری کردیم ولی هر دکتر نطر شخصی خودشو میگه لطفا راهنمایی کنید و درضم طب سنتی تا چه حد تاثیر داره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
      بايد اي يو اي ويا اي وي اف كنيد
  • تصویر کاربر کبری جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
    سلام
    زگیل های ریز. دور مقعد ایجاد شده. بنظر شما بهترین راه درمان زگیل مقعدی چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
      بهترين درمان كرايو ايت تماس٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر علی جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    با سلام ایا شخصی که مبتلا به زگیل تناسلی دهانی هست میتواند از طریق بزاقش شخص سالمی را الوده کند و اینکه اگر زگیل دهانی در روی لوزه ها و ته گلو باشد امکان درمان ان هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
      بله
  • تصویر کاربر محمدحسین جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    سلام هفته قبل خدمت رسیدم کرایوکردیدیکی اززگیلهازیرناف بیشترداره میشه چکارکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
      بياييد بلينم
  • تصویر کاربر Mahrooz جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    سلام دكتر
    من دختر١٨ ساله ساكن اهواز ومجردم
    مرحله اول واكسن گارداسيل رو تزريق كردم
    مرحله دوم بايد ٩شهريورميزدم كه تا الان واكسن روپيدا نكردم و ميگن نيست
    چكاركنم بايد از اول بزنم؟يا موردي نيست تاخير افتاده؟
    درضمن دكتر اصلا اين واكسن هست؟پيداميشه؟تاالان كه پيدا نكرديم
    ممنون ميشم راهنمايي كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۰ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
      يك دوز هم كافي است
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب