لیست پرسشها (21,575 پرسش)
حمید یکشنبه ۲۹ مهر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
H@mid:
با سلام اقای دکتر
بنده به طور مادرزادی مشکل کجی الت دارم رو به بالا می خواستم ببینم با این روش درمان بخیه میشه اصلاح بشه با نه زاویه هم 32 حدودا هستش به صورت تقریبی. شکل ظاهری دقیقا مثل یک موز به سمت بالا سن هم 30 ..-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۹ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
اگر مشكل دخول داريد بياييد ببينم
-
- سلام دکتر خسته نباشید
دکتر جان ۲سال پیش نوک مجرای ادرارم برجستگی کوچیکی بوجود اومد سفید رنگ بود و شفاف بود دکتر تشخیص دادن زگیل هست و با برق سوزانده شد . چند وقت بعد دانه های ریزی در ابتدای التم بوجود اومد اونم درمان کردم . ولی مجدد اوت کرد در مجموع ۳ بار کورتر کردم دکتر .
الان هم بعد از گذشت ۲ سال چند لکه بسیار ریز در ریشه التم هست بیشتر به شکل خون مرده و بدون برجستگی و درد نمیدونم چیه . اینها یکسال هست که وجود دارند ولی توجهی بهشون نکردم
مسئله دیگه اینکه یک ماه هست که نوک التم از داخل درد میکند و از داخل تیر میکشه دکتر من توجهی بهش نکردم تا اینکه امروز داخل مجرای نگاه کردم متوجه نقطه روشنی شدم
عکسشو واستون میفرستم دکتر . دکتر از داخل مجرا موفق نشدم عکس بگیرم
دکتر ترو خدا کمک کنید خیلی کیفیت زندگیم پایین اومده میترسم ازدواج کنم یا با کسی رابطه داشته باشم
واقعا شادابی رو از زندگیه من گرفته راهنمایی کنید دکتر-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
زگيل است بياييد كرايو٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام وقت بخیر من29سال مجرد که به زگیل تناسلی مبتلاهستم ازنوع کم خطر دکتر بهم پودوفیلین داد اما وقتی ازش استفاده میکنم پوستم زخم میشه وازمقعدم خون درمیاد دکتر گفت که فعلا استفاده نکن تازخمت خوب بشه بعددوباره استفاده کن اما هردفعه که استفاده کنم همینجورمیشه کرایوهم انجام دادم مقعدم ورم کرد اما زگیلام اصلا ازبین نرفتن الان توواژنم جوشای سفید زده مثل زگیل هستن بنظرشما چه درمانی روانجام بدم ازنظرروحیه افتضاحم بخدا یه راه حلی بهم بدین خواهشن وبنظرشما واکسن رو بزنم یانه چونکه بعضی ازدکترابهم میگن بزن وبعضیامیگن نزن ومن موندم که الان چکارکنم واکسن روبزنم یانه وبعضی ازدکترا بهم گفتن لیزرکن بعضیاهم میگن لیزرانجام نده نظرشماچیه
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۷ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
بیایید ببینم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
- با سلام آقای دکتر من چندتا متخصص پوست رفتم واسه زگیل تناسلی گفتن 90 درصد احتمال نیست باشه و گفتن همشون سیستم دفاعی بدن ضعیف شده و استرس و این حرفا هیچ کدوم 100 درصد نگفتن زگیل هست
یکی از دکترا شربت ایمیونس دادن و یکی دیگه ویتامین Aو پمباد E
الان من نمیدونم باید چه کار کنم میشه راهنمایی کنید؟گیج شدم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۹ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
بياييد ببينم از نظر من زگيل هستند
-
- سلام خدمت دکتر عزیز
آقای دکتر من 25سال سن دارم و یادمه از زمانی که خودشناس شدم یه ضایعه های گوشتی در کشاله رانم بوددضایعه ها نرم بدون درد و خارش هستند.و ریشه کمی پهن و کمی آویزان تا الان که 25سالمه نه بزرگتر شدنه نه درد دارن و نه زیادتر شدنه.
تا حالا هیچ رابطه جنسی هم نداشتم.
به دکتر پوست مراجعه کردم گفت زگیله.اما من تصور میکنم اسکین تک باشن.
خیلی استرس دارم نکنه اگه زگیل هستن برای ازدواجم مشکل ایجاد بشه.
ممنون میشم پاسخ بدید.-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
عكسش را بفرستيد ببينم
-
- سلام بنده بیست هشت سالمه متاهل مدتیهرو التم لگه های سفید درومد پیش دکتر رفتم گفت زگیل نیست پماد بهم داد و بعضی هاشون رفتن و بعضی ها سیاه شدن الان دوباره کمی دراومدن ایا اینا زگیلن
- سلام بنده بیست هشت سالمه متاهل مدتیهرو التم لگه های سفید درومد پیش دکتر رفتم گفت زگیل نیست پماد بهم داد و بعضی هاشون رفتن و بعضی ها سیاه شدن الان دوباره کمی دراومدن ایا اینا زگیلن
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
بياييد ببينم
-
- با سلام دکتر خسته نباشید.بنده 19 سالمه و به هنگام نعوظ آلت تناسلی من بح حالت حرفJ با زاویه رو به بالا می ایستد و حین نعوظ آلتم به شدت زیادی سفت و محکم میشود بطوریکه پایین آوردن آن و راست کردن آن با زحمت دست صورت میگیرد و نسبت به افراد دیگه و دوستانم حس میکنم آلت من سفتی زیادی دارد در حالی که آلت آنان به هنگام نعوظ در حالتی نیم شل هست و این موضوع باعث نگرانی من شده.خواستم بدونم آیا به بیماری پیرونی مبتلا هستم یا خیر؟ و آیا درمان داره؟و آیا این انحراف رو به بالا در حین رابطه برای من دردسر ساز خواهد شد یا خیر؟؟ همچنین بنده بدلیل ختنه شدن در سن 7 سالگی اطراف آلتم گوشت اضافه آورده در محل ختنه گاه خواستم بدونم میشه این گوشت اضافی رو بردارم؟؟ممنون میشم جوابمو بدید.با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
نياز به عمل نداريد
-
- با عرض سلام و خسته نباشید
آقای دکتر تورا بخدا رک و راست بهم بگید
بخدا نمیتونم برم آزمایش اسپرمو گرافی بدم
وقتی کیسه ی بیضه ی من در حالت شل و آویزان هست بیضه ی چپ من از بیضه ی راست من کوچکتر هست یعنی حالت گرد داره ولی بیضه ی راستم حالت بیضی شکل است شهوت من نرمال هست و به قولی نعوظ هم دارم و هنگام انزال مایع منی کم حجم هست و رنگ اون مایل به زرد هست
تو را به قرآن آیا این نشانه ی ناباروری هست یا نه
تو را بخدا صحبت آزمایش و اینها نکنید که نه میتونم
فقط جواب بدین خواهشا-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
بايد معاينه شويد
-
- با سلام خدمت آقای دکتر من 29 سالمه من حدود دو ماهی میشه در روی بیضم یک خال درآمده درد و خارش نداره و اندازش هم تغییری نکرده تقریبا دو هفته قبل از این که این جوش دربستید من جایی بودم دسترسی به حمام نداشتم و حدود 8 روزی نتونستم حمام برم و بعداز دو هفته متوجه این جوش شدم در ضمن من دفع پروتئین هم دارم و حدود 9 ماهی میشه قرص های ایمینورال 100 و 25 و کلسیتریول و لوزارتان 25 و آترواستاتین 20 مصرف میکنم و تو سن ده یازده سالگی هم روی پیشونیم یه زگیل درمیومد چندبار کندم دیگه در نیومد میخاستم ازتون بپرسم که آیا زگیل تناسلی هستش یا یه چیزی مثل آنژیوکراتوم با تشکر .
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
شك داريد ازمايش دهيد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

