اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر حمید یکشنبه ۲۹ مهر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
    H@mid:
    با سلام اقای دکتر
    بنده به طور مادرزادی مشکل کجی الت دارم رو به بالا می خواستم ببینم با این روش درمان بخیه میشه اصلاح بشه با نه زاویه هم 32 حدودا هستش به صورت تقریبی. شکل ظاهری دقیقا مثل یک موز به سمت بالا سن هم 30 ..
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
      اگر مشكل دخول داريد بياييد ببينم
  • تصویر کاربر امیرحسین سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید
    دکتر جان ۲سال پیش نوک مجرای ادرارم برجستگی کوچیکی بوجود اومد سفید رنگ بود و شفاف بود دکتر تشخیص دادن زگیل هست و با برق سوزانده شد . چند وقت بعد دانه های ریزی در ابتدای التم بوجود اومد اونم درمان کردم . ولی مجدد اوت کرد در مجموع ۳ بار کورتر کردم دکتر .
    الان هم بعد از گذشت ۲ سال چند لکه بسیار ریز در ریشه التم هست بیشتر به شکل خون مرده و بدون برجستگی و درد نمیدونم چیه . اینها یکسال هست که وجود دارند ولی توجهی بهشون نکردم
    مسئله دیگه اینکه یک ماه هست که نوک التم از داخل درد میکند و از داخل تیر میکشه دکتر من توجهی بهش نکردم تا اینکه امروز داخل مجرای نگاه کردم متوجه نقطه روشنی شدم
    عکسشو واستون میفرستم دکتر . دکتر از داخل مجرا موفق نشدم عکس بگیرم
    دکتر ترو خدا کمک کنید خیلی کیفیت زندگیم پایین اومده میترسم ازدواج کنم یا با کسی رابطه داشته باشم
    واقعا شادابی رو از زندگیه من گرفته راهنمایی کنید دکتر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      زگيل است بياييد كرايو٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر مهنازمحسنی جمعه ۲۷ مهر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر من29سال مجرد که به زگیل تناسلی مبتلاهستم ازنوع کم خطر دکتر بهم پودوفیلین داد اما وقتی ازش استفاده میکنم پوستم زخم میشه وازمقعدم خون درمیاد دکتر گفت که فعلا استفاده نکن تازخمت خوب بشه بعددوباره استفاده کن اما هردفعه که استفاده کنم همینجورمیشه کرایوهم انجام دادم مقعدم ورم کرد اما زگیلام اصلا ازبین نرفتن الان توواژنم جوشای سفید زده مثل زگیل هستن بنظرشما چه درمانی روانجام بدم ازنظرروحیه افتضاحم بخدا یه راه حلی بهم بدین خواهشن وبنظرشما واکسن رو بزنم یانه چونکه بعضی ازدکترابهم میگن بزن وبعضیامیگن نزن ومن موندم که الان چکارکنم واکسن روبزنم یانه وبعضی ازدکترا بهم گفتن لیزرکن بعضیاهم میگن لیزرانجام نده نظرشماچیه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۷ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
      بیایید ببینم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
  • تصویر کاربر پوریا یکشنبه ۲۹ مهر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 420 مشاهده پرسش
    با سلام آقای دکتر من چندتا متخصص پوست رفتم واسه زگیل تناسلی گفتن 90 درصد احتمال نیست باشه و گفتن همشون سیستم دفاعی بدن ضعیف شده و استرس و این حرفا هیچ کدوم 100 درصد نگفتن زگیل هست
    یکی از دکترا شربت ایمیونس دادن و یکی دیگه ویتامین Aو پمباد E
    الان من نمیدونم باید چه کار کنم میشه راهنمایی کنید؟گیج شدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ مهر ۹۷( 7 سال پیش)
      بياييد ببينم از نظر من زگيل هستند
  • تصویر کاربر ماهان سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    سلام خدمت دکتر عزیز
    آقای دکتر من 25سال سن دارم و یادمه از زمانی که خودشناس شدم یه ضایعه های گوشتی در کشاله رانم بوددضایعه ها نرم بدون درد و خارش هستند.و ریشه کمی پهن و کمی آویزان تا الان که 25سالمه نه بزرگتر شدنه نه درد دارن و نه زیادتر شدنه.
    تا حالا هیچ رابطه جنسی هم نداشتم.
    به دکتر پوست مراجعه کردم گفت زگیله.اما من تصور میکنم اسکین تک باشن.
    خیلی استرس دارم نکنه اگه زگیل هستن برای ازدواجم مشکل ایجاد بشه.
    ممنون میشم پاسخ بدید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      عكسش را بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر مسعود سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
    سلام بنده بیست هشت سالمه متاهل مدتیهرو التم لگه های سفید درومد پیش دکتر رفتم گفت زگیل نیست پماد بهم داد و بعضی هاشون رفتن و بعضی ها سیاه شدن الان دوباره کمی دراومدن ایا اینا زگیلن
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      زگيل نيست
  • تصویر کاربر مسعود سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    سلام بنده بیست هشت سالمه متاهل مدتیهرو التم لگه های سفید درومد پیش دکتر رفتم گفت زگیل نیست پماد بهم داد و بعضی هاشون رفتن و بعضی ها سیاه شدن الان دوباره کمی دراومدن ایا اینا زگیلن
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      بياييد ببينم
  • تصویر کاربر بیمار سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 452 مشاهده پرسش
    با سلام دکتر خسته نباشید.بنده 19 سالمه و به هنگام نعوظ آلت تناسلی من بح حالت حرفJ با زاویه رو به بالا می ایستد و حین نعوظ آلتم به شدت زیادی سفت و محکم میشود بطوریکه پایین آوردن آن و راست کردن آن با زحمت دست صورت میگیرد و نسبت به افراد دیگه و دوستانم حس میکنم آلت من سفتی زیادی دارد در حالی که آلت آنان به هنگام نعوظ در حالتی نیم شل هست و این موضوع باعث نگرانی من شده.خواستم بدونم آیا به بیماری پیرونی مبتلا هستم یا خیر؟ و آیا درمان داره؟و آیا این انحراف رو به بالا در حین رابطه برای من دردسر ساز خواهد شد یا خیر؟؟ همچنین بنده بدلیل ختنه شدن در سن 7 سالگی اطراف آلتم گوشت اضافه آورده در محل ختنه گاه خواستم بدونم میشه این گوشت اضافی رو بردارم؟؟ممنون میشم جوابمو بدید.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      نياز به عمل نداريد
  • تصویر کاربر سعید سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید
    آقای دکتر تورا بخدا رک و راست بهم بگید
    بخدا نمیتونم برم آزمایش اسپرمو گرافی بدم
    وقتی کیسه ی بیضه ی من در حالت شل و آویزان هست بیضه ی چپ من از بیضه ی راست من کوچکتر هست یعنی حالت گرد داره ولی بیضه ی راستم حالت بیضی شکل است شهوت من نرمال هست و به قولی نعوظ هم دارم و هنگام انزال مایع منی کم حجم هست و رنگ اون مایل به زرد هست
    تو را به قرآن آیا این نشانه ی ناباروری هست یا نه
    تو را بخدا صحبت آزمایش و اینها نکنید که نه میتونم
    فقط جواب بدین خواهشا
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      بايد معاينه شويد
  • تصویر کاربر مجید سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 394 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر من 29 سالمه من حدود دو ماهی میشه در روی بیضم یک خال درآمده درد و خارش نداره و اندازش هم تغییری نکرده تقریبا دو هفته قبل از این که این جوش دربستید من جایی بودم دسترسی به حمام نداشتم و حدود 8 روزی نتونستم حمام برم و بعداز دو هفته متوجه این جوش شدم در ضمن من دفع پروتئین هم دارم و حدود 9 ماهی میشه قرص های ایمینورال 100 و 25 و کلسیتریول و لوزارتان 25 و آترواستاتین 20 مصرف میکنم و تو سن ده یازده سالگی هم روی پیشونیم یه زگیل درمیومد چندبار کندم دیگه در نیومد میخاستم ازتون بپرسم که آیا زگیل تناسلی هستش یا یه چیزی مثل آنژیوکراتوم با تشکر .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      شك داريد ازمايش دهيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب