لیست پرسشها (21,575 پرسش)
مهیا شنبه ۱۹ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
پسر 27 ساله دارم که با دختری در رابطه بوده که متوجه میشه به زگیل تناسلی مبتلا شده البته 6 ماهه که دیگه در ارتباط نیست و فعلا هیچ علامت فیزیکی نداره ولی ایا ازمایشی هست که مطمئن بشیم این بیماری و نگرفته یا درگیر هست؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۹ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
ندارد بیخیال
-
- با سلام .چن وقت پیش زیر کلاهک آلتم دچار التهاب همراه با خارش و گاهی سوزش شد و کم کم مقدار و شدت این التهاب افزایش یافت تا جایی ک از خط ختنه گاه تا لبه کلاهک آلت و نیمی از دور آلت را گرفت از راهنمایی های شما برای درمان ممنون میشم
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
عكس نرمال است
-
- با سلام خدمت آقای دکتر.دو ماه هست که روی آلت تناسلی من دو عدد برامدگی کوچک بود.رفتم به دکتر مراجعه کردم پماد آلوویر تجویز کرد.مدتی استفاده کردم برامدگی ها سیاه شدن!!!بعد از چند مدت چند برامدگی دیگر در زیر بیضه و مقعدم هم ظاهر شده است.لطفا مرا راهنمایی نمایید که آیا دچار زگیل تناسلی شده ام یا خیر با تشکر بسیار.
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۹ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
اینها زگیلند ودرمان کرایو است فیلم کرایو من را ببینید۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
- با سلام و خدا قوت استاد بزرگوار بنده 25 ساله هستم 5 ماه بلکه ام بیشتر هست لکه یا نقطه های قهوه ای کم رنگ رو ی پوستم هست که خیلی خیل کم رنگ هستن و عموما با دقت دیده میشن اما تازگیا حس کردم این لکه روی بیضه هم رنگ بیشتری پیدا کرده هم اندازه بزرگتری پیدا کرده واقعیت نگران شدم عکسش رو براتون میفرستم نقطه نقطه رو اطراف پوست بیضه لک قهوه ای هست ولی این بزرگ تر شده
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۵ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
تین درمان نمیخواهد - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام دکتر ، آلت تناسلی من به صورت مادر زادی به سمت راست کج میباشد ، در مقاربت دچار مشکل هستم ، 23 سال دارم ، لطف کنید عکسش رو ببینید. درمان این موضوع برای من خیلی اهمیت داره دکتر جان
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۵ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
بیایید صحبت کنیم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
- سلام دکتر خسته نباشین من حدودا یک ماه قبل وقتی صبح التم نعوذ داشت خواب الود التم به طرف پایین اوردم که یه صدای تقی شنیدم و بعدش هیچ عارضه ای مثل کبودی و تورم دیده نشد ولی الانا احساس یکم درد دارم از ناحیه انتحای التم و احساس میکنم نعوذم کامل نمیشه و التم زود نعوذشو از دست میده و یکم انحنای به سمت چپ داره عکسشو فرستادم در حالت نعوذ ایا امکان شکستگی یا نشتی وریدی هست که اینجوری شده یا من تلقین میکنم تورو خدا کمکم کنین دکتر دچار استرس شدم از شهرستان مزاحمتون میشم پا به ازدواجم ایا مشکلی برام پیش میاد یا نه. اینجا رفتم پیش ارولوژیست گفت شکستگی نیست ولی خوندم یه جا نوشته بودین شاید شکستگی سطحی و پوشش جسم غاری باشه ایا امکان دازه یا من از ترس شکست اینجوری شدم تورو به قران کمکم کنین ایا نیاز به عمل هست یا با دارو حل میشه
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۵ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
نیاز به عمل ندارد
-
- با سلام
جناب آقای دکتر حسینی، هزینه عمل جراحی کجی آلت تناسلی (به علت ثانویه)، چقدر میباشد؟
آیا داشتن بیمه تامین اجتماعی، کمکی به هزینه ها میکنه؟-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۴ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
باید حضوری بیایید
-
- سلام آقای دکتر آلت من درحالت نیمه نعوظ یه حالت ساعت شنی به خودش میگیره ولی بعدکه نعوظ کامل میشه برطرف میشه ومشکل نعوظ ندارم عکس فرستادم داخلش مشخص کردم آیا بعدها ایجاد مشکل میکنه برای نعوظ کامل یا طبیعیه؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۳ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
در این حالت مهم نیست
-
- با سلام و عرض خسته نباشیدبنده مردی 42 ساله هستم . متاسفانه مبتلا به زود انزالی و اختلال در نعوظ هستم.البته بعد از نعوظ ، انزال زود هنگام کمتر از 30 ثانیه باعث از بین رفتن آن میشود.چند سال پیش رفتم دکتر اورولوژیست برایم paxil و vizarsin تجویز کرد.چند ساعت قبل از نزدیکی یک و نیم پاکسیل میخورم و نیم ساعت قبل یک عدد ویزارسین100 که باید از دو روز قبل یک یا دوبار انزال داشته باشم (بستگی دارد به اینکه ارتباط قبلیم و فعلی چند روز فاصله داشته اگر زیاد باشد دوبار و اگر کم باشد یکبار)تا موقع نزدیکی زود انزالی نداشته باشم.و چون دو بار انزال دارم میل جنسی و نعوظم با یک عدد ویزارسین هم درست نمیشه مجبورم دو یا سه عدد قرص آفرودیت هم همراهش بخورم با این همه نعوظم باز هم موقع نزدیکی دائما مناسب نیست و اختلال دارد.فشار خون ندارم عمدتا فشار خونم رو به پایین است تا بالا. مشاهدات بالینی دکترها و علائمی که از نوجوانی داشتم حکایت از کمخونی دارد.در آزمایش دقیقی که داشتم دکتر گفت هموگلوبینت 13 هست که در مرز هستی. دیابت ندارم.لطفا راهنمایی بفرمایید.ممنون
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۳ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
باید تمرین کنید انزال را به تاخیر بیاندازید
-
- با عرض سلام ،وخسته نباشید خدمت پرفسور کرمی عزیز.بیش از دوماه از یک رابطه پرخطرم میگذرد باکاندوم.واین دوضایعه که یکی در روی آلتم به اندازه سر سوزن وفاقد چرک که با خودکار دورشو را خط کشیدم ،ویکی روی بیضه ایجادشد ،به شددت نگرانم .آقای دکتر اینها چی هستن،آیا زگیلن؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۳ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
سلام بیایید از نزدییک ببینم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

