اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر م یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 422 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر. با توجه به عکسای ارسالی آیا جراحی لازم است ؟هزینه عمل چقدره ؟ آیا شامل بیمه مبشه ؟ سن من 47سال هست.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      اگر مشكل دخول نداريد عمل نميخواهد
  • تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 454 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشی اقای دکتر ببخشید مزاحم شدم یک چند روزی هست سر کلاهک التم دوتا لکه سفید زده میخواستم راه درمان یا اگه نیاز به دارو هست ر اهنماییم کنید ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      عكسش را بفرستيد
  • تصویر کاربر احمد یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 479 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من مدت زیادی خودارضایی می کردم. بعضی مواقع فیلم های جنسی رو نگاه می کردم و تا مدت مثلا دو سه ساعت خودارضایی نمی کردم. از پشت بیضه هام توده هایی بیرون آمده.
    آخرین بار اواخر اردیبهشت بود که خودارضایی کردم. بعد از اون ماه رمضان بود و بعدش رفتم سربازی. توی سربازی وقتی به فکر چیزهای جنسی میافتادم، به یک چیز دردناک فکر می کردم تا اون فکر از سرم بره. در این مدت دو بار در خواب محتلم شدم. این دو بار مایع زرد رنگ کم و چسبناک ازم خارج شده بود. بعد از بیست و هشم مرداد دیگه محتلم نشدم. تا یک ماه پیش که به موضوع جنسی فکر کردم و وقتی خوابیدم و بیدار شدم، مقدار خیلی کم در حد یک قطره منی ازم خارج شده بود.
    تا حدود سه ماه پیش وقتی برای نماز صبح از خواب بیدار می شدم آلتم حالت نعوظ داشت. ولی توی این سه ماه فقط یکی دو بار برام حالت نعوظ پیش اومده. ضمنا فکر می کنم میل جنسی م هم کمتر شده.
    به نظر شما مشکلم چیه؟ آیا نیاز به درمان دارم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      جاي نگراني نيست
  • تصویر کاربر هادی یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 376 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض خسته نباشید
    دکتر بنده تا جایی که در خاطرم هست دچار کجی آلت بودم به سمت چپ
    میخاستم ببینم نیازی به جراحی هست یا خیر؟؟
    سوال دوم اینکه اندازه آلت من 125 تا 13 سانتی متر هست آیا نرماله؟؟
    تشکر از شما در ضمن بنده 33 سال سن دارم و مجرد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      اگر مشكل دخول داريد بياييد درست كنم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠ ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر اسماعیل یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید بنده پسر 22ساله مجرد هستم آلت بنده در حالت نعوظ به سمت بالا است تصویرش را برایتان فرستادم میخواستم بدونم نیاز به درمان دارد؟ اگر نیاز هست به جراحی نیاز دارد؟ ممنون ازتون
    1. تصویر کاربر اسماعیل دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      متاسفانه عکس بارگذاری نمیشود
    2. تصویر کاربر اسماعیل دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      تصویر مربوطه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      نياز به درمان نيست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    من 28 سال سن دارم مبتلا به کجی الت تناسلی مادرزادی رو به پایین با انحنای 45 درجه هستم یک بار عکس فرستادم گفتین باید عمل شه.
    حالا سوالم اینه الت من موقع نعوط خیلی سفت و محکم میشه با دست خودم می خوام صافش کنم به سختی صاف میتونم بکنم چون سفت و محکمه .این بخیه ها که میزنین انحنا الت منو نگه می دارن یا نه؟ خیلی نگرانم لطفا زود جواب بدین چون تو فیلماتون که تو یوتیوب گذاستین نگاه کردم کسایی که التشونو عمل کردین زیاد سفت به نطر نمیرسه و راحت به هر جهتی با الیس خم می کنین.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      با عكس بياييد ببينم
  • تصویر کاربر مهرداد یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 380 مشاهده پرسش
    سلام
    وقت شما بخیر
    مدت یکهفته است که متوجه قهوه ای شدن رنگ منی خودم شدم ، رنگ ادرارم طبیعی هست و کلا شرایط عمومی بدنم نرمال هست و مشکلی ندارم
    با سپاس از لطف شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      عكس
  • تصویر کاربر مهرداد یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 416 مشاهده پرسش
    سلام
    وقت شما بخیر
    مدت یک هفته است که متوجه قهوه ای شدن رنگ منی خودم شدم، مشکلی در تغییر رنگ ادار ندارم شرایط عمومی بدنم طبیعی هست، ممنونم از پاسخ شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      عكس
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 390 مشاهده پرسش
    با سلام من آزمایش دادم دکتر ارولوژی گفت زیگیل دارم از نوع 6و11 کم خطر لیزر انجام دادم وبرام شربت برای تقویت سیستم ایمنی بدن و واکسن گاراداسیل تجویز کردن ولی الان مجددا بعد یک ماه تعدادی مجدد عود کرده است
    سوال اول میخواستم ببینم از بین روشهای خانگی که نام بردید کدام موثر تر است
    سوال دوم برای درمان کدام متخصص بهتر است متخصص پوست یا ارولوژی
    سوال سوم الان من در شرف ازدواج هستم باید چیکار کنم آیا درمان قطعی دارد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      تنها را درمان كرايو است٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر مهدي یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 460 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر بنده پرسشگر با كد رهگيريz92ct5140662
    هستم كه شما رژي اسكن بنده رو ديديد و فرموديد كه چكاب نرماله و مشكلم عصبيه و بايد دارو مصرف كنم ولي نفرموديد چه دارويي
    آيا لازمه كه به دكتر اعصاب و روان مراجعه كنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      سالميد دارو نميخواهد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب