اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر Mehran شنبه ۳ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    با سلام دکتر. میخواستم ببینم طبق عکسی که فرستادم کجی آلت تناسلی بنده به سمت پایین بیش از حد و غیر عادی هست؟ و نیاز ب مراجعه به پزشک داره؟ ممنون میشم چون منو خیلی تو فکر انداخته .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      بايد حتما عمل كنيد فيلم عمل من در سايتم وا ببينيد تماس٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ ٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      خارج از نوبت
    3. تصویر کاربر Mehran چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      اخه دکتر عمل یک ریسک مگه نیست؟تا اونجایی که میدونم تو عمل امگان داره کلا آلت فلج بشه
    4. تصویر کاربر Mehran چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      دکتر عمل نکنم چه عواقبی داره؟ و اینکه تو رابطه مشکل نمیکنه ها.
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      پس عمل نكنيد
    6. تصویر کاربر Mehran پنجشنبه ۱ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      دکتر عمل نکنم تو آینده به مشکل برنخورم؟ جدی تر نشه؟ یا اینکه عمل کردن عوارض و ریسک داره یا خیر؟ ممنون میشم جواب این سوالام بدین
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      نه نگران نباشید
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر محمود چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 1022 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر اینجانب تقریبا دوسه سال است که پس ازااینکه دچارناتوانی جنسی شدم با مراجعه به دکتر وانجام معاینات ودرنهایت انجام سونوگرافی تخصصی نتیجه شد که به بیماری نشت وریدی مبتلا شدم که البته میدانم بیماری نشت وریدی درمان قطعی ندارد ولذا پس از آگاهی ازبیماری دکترمربوطه مدتی داروهای تقویتی تجویزکرد که به نتیجه ای منتهی نشد اینک سوال اصلی.اینجانب اینست که آیا راه حلی هست که چون نشت وریدی درمان ندارد داروی مخصوصی یا راه وروشی باشد که درهمان موقعی که تصمیم داریم باهمسر خود رابطه جنسی برقرار کنیم بامصرف آن دارو یاانچام آن روش موقتا حتی برای یک یادودقیقه نعوظ انجام گردد وورید مربوطه نشت نکند ؟ درضمن سوالی که درتکمیل سوال بالا به ذهنم خطور کرد باتوجه به پیشرفت علم پزشکی آیا تاکنون برای درمان بیماری نشت وریدی روش عمل جراحی کشف نشده است باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      نشت وريدي درمانش فقط دارو است وبس تادالافيل ١٠يك ساعت قبل از نزديكي
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 366 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    ضمن عرض خسته نباشید و تشکر
    جناب دکتر
    سوال بنده این است که از راه بزاق دهان به دهان ویروس hpv منتقل می شود یا خیر؟
    آیا برجستگی داخل عکس زگیل می باشد ؟
    با تشکر
    با آرزوی سلامتی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      اين شبيه زگيل است ازمايش دهيد
  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    با عرض سلام.
    خسته نباشید آقای دکتر کرمی عزیز.
    دوسوال مهم دارم خدمتتون ممنون میشم پاسخ دهید.

    سوال یک:دریک شرایط خاص بدون اینکه تماس پوستی داشته باشم و با داشتن کاندوم ،مقدار مایع منی یاترشحات‌واژنی یک روسپی ریخت کیسه بیضه من ،چقدر امکان انتقال ویروس اچ پی وی وجود دارد؟؟؟

    سوال دوم:آقای دکتر بعد از دوماه یک ضایعه با قطر یک سوزن باارتفاع یک یا دومیل در کنار کیسه بیضه ام بوجود آمد ،کنجکاوشدم دشتکاری کردم کنده شد ،زیرش مثله یک ریگ کوچک ریز سیاه وبسیار چسپناک به پوست بود ،عکس گرفتم ازش همون موقعه ،که متاسفانه عکسش زیاد واضح نیست ارسال میکنم خدمت شما، که اطرافشم کنده شد ،نقطه سیاه ریز سمت چپ مو وسمت راست همان نقطه سیاه ریز ضایعه است که عرض میکنم ،آقا دکتر چی ممکنه بوده ، چقدر امکان داشته زیگل باشد؟؟
    متشکرم ازشما ،یک دنیا ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      اولي با زمان مشخص ميشود٢-بايد ببينم
  • تصویر کاربر رضا چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 494 مشاهده پرسش
    با سلام درود.بنده مردی 37 ساله هستم که مدتیه درگیر اختلال نعوذ و زودانزالی و متعاقب اون کم شدن تمایل سکس باهمسرم شدم.تادافیل،سیتالوپرام،کلومیپرامین تعدادی داروهایی هستن که خوردم اما کامل جواب نگرفتم. درحالت خواب و جاهای تحریک کننده مشکل نعوذ ندارم اما وقت سکس نه.بخاطر شرایط کاریم 15 روز درماه دوراز همسر هستم و خودارضایی میکنم. آیا خودارضایی میتونه عاملش باشه؟قرص بوپروپیون در این زمینه کمکی میکنه؟در 15 روزی که دور از منزل هستم انزال نداشته باشم مشکلی پیش نمیاد؟زندگیم با یه بچه در آستانه طلاق هست.کمک بفرمایید ممنونم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      عاملش خود ارضايي است شما سالميد دكتر روانكاو برويد
  • تصویر کاربر مرتضی چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    سلام من چند وقتی هست که زیرآلتم خشک می شد قرص وپماد دکترها بهم داده بودن استفاده کردم خوب شدوبعد از چند وقت دوباره شروع شده الان زیر آلتم انکار گوشت اضافه داره توعکس براتون میفرستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      متاسفانه تبخال درمان قطعي ندارد
  • تصویر کاربر reza چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 402 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر. در ویکیپدیای انگلیسی ذیل مدخل پیرونی آمده که به روش فیزیکی هم قابل درمان است و فقط زمان درمان مشخص نیست. خواستم بدونم این تا چه حد درسته.

    Physical therapy and devices
    There is moderate evidence that penile traction therapy is a well-tolerated, minimally invasive treatment, but there is uncertainty about the optimal duration of stretching per day and per course of treatment, and the treatment course is difficult.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      اثر ندارد امتحان كنيد
  • تصویر کاربر مهدی سه شنبه ۲۹ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 406 مشاهده پرسش
    سلام.
    خسته نباشید آقای دکتر ،رابطه جنسی داشته ام چند ماه پیش.
    آیا این ضایعات روی کلاهک ونوک آلتم که گاهی چند تا شون هم ملتهب میشن زگیلن؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۹ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      از انها ازمايش دهيد
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من پسر و ۲۹ونیم سالمه تقریبا یک سال پیش دانه های قسمت ختنه گاه دیدم دکتر گفت زگیله لیزر کردم ولی بعد از ۲ ماه نمونه گرفتم pcr منفی شد ولی زیر شکم زگیل زد که از نثر شکل متفاوت بود نمونه گرفتم نوع ۶ و ۹۱ بود که دو تا از اونها بدون درمان از بین رفت ولی قسمت ختنه گاه دانه خیلی ریز بود که لیزر کردم خواستم نظر شما رو بدونم از نظر سرطان برا خودم و تا کی امکان زگیل زدن وجود دارد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      عکس
    2. تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      چن روز پیش لیزر کردم
    3. تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      دکتر جواب من چی شد از نظر سرطان و عود و انتقال و ریشه کنی جواب قطعی چی هست زینک و نوروبیون هم استفاده میکنم
    4. تصویر کاربر محمد دوشنبه ۲۸ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      دکتر بعضی سایتها گفته فقط ۱۰ درصد مواقع موجب زگیل میزنه چون بدن ضعیف هست و در همین ۱۰ درصد موجب سرطان میشود خواهشا جوابم رو بدید
    5. تصویر کاربر محمد دوشنبه ۲۸ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      دکتر خواهشا جواب بدید اینکه بعصی سایتها گفته فقط ۱۰ درصد افراد زگیل میزنن چون سیستم بدنشون ضعیف هست و این افراد سرطان میگیرن چقدر درست است
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      اگر ليزر زديد فقط بايد هر ٣ماه پيگيري كنيد
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر آرش پنجشنبه ۱ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 639 مشاهده پرسش
    سلام
    جناب دکتر آیا ضربه به آلت در حالت غیر نعوظ خطرناکه؟ به طور اتفاقی کش لباس زیر با شدت به زیر نوک آلت برخورد کرد و یک لحظه آلت رو از وسط آورد رو به بالا ، مثل تا کردن ، اما درد یا مشکلی ندارم فرمش هم الان عادیه تغییری نکرده
    دچار مشکلی نمی شم آیا؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      نه در این حالت مهم نیست
    2. تصویر کاربر آرش یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      مرسی بابت پاسخ
      جناب دکتر در حالت نعوظ کامل یعنی در لحظه ای که به اوج می رسه آلتم رو به سمت بالا زاویه داره
      البته عکسی که ارسال کردم موبایل یکم کج بود اما زاویه آلت با افق مشخصه ، آیا این میزان خطرناکه؟

      مورد بعدی احساس می کنم کلاهک آلت حالت طبیعی نداره در زمان غیر نعوظ یعنی اون نوکش ی جوریه

      ممنون می شم به این دو سوال پاسخ بدید عکس ارسال کردم
    3. تصویر کاربر آرش سه شنبه ۲۹ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      جناب دکتر کلاهک آلت سمت راستش با چپ قرینه نیست و یک لکه های سیاه رنگی خیلی کم رنگ روی سمت راستش هست ، همچین موردی تا حالا برا کسی پیش اومده؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      از نظر من مشكلي نيست
    5. تصویر کاربر آرش چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 سال پیش)
      درود بر دکتر کرمی عزیز
      جناب دکتر من یکم بیضه چپم به لمس حساس بود و موقع نشستن اذیت می کرد در حالت ایستاده یا درازکش راحتم ، کمی هم به کمرم می زد ، البته واریکوسل هم دارم
      دکتر ارولوژ بعد از معاینه بهم گفت بیضه ات حساسه ، فلوکستین داده بهم ، این مگه برای بیمار افسردگی نیست؟ یعنی مشکل روانی دارم؟؟
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      نه اهميت ندهيد
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب