لیست پرسشها (21,575 پرسش)
رسول دوشنبه ۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 429 مشاهده پرسش
سلام
اینجانب در سر ناحیه تناسلی بیشتر اوقات احساس سرما می کنم این مشکل حدود دو ماه که حس می کنم
آلتم با تحریک دستی هم به سختی راست میشه اما هنکام نزدیکی خیلی طبیعی و مثل قبل ها فورا راست می شه. در کل احساس جنسی کم شده توضیح اینکه تا قبل دو ماه خیلی پر حرارت بودم و حدود هفته ای چهار بار یا بیشتر اقدام به استمنا میکردم یعنی قبلا مشکلی نداشتم اما این اواخر بی میلی به سکس و احساس سرما و کوچکی زیاد آلت هنگام شلی ناراحتم میکنه با تشکر-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
با قطع بهتر ميشويد
-
- سلام آقای دکتر...آیا برجستگی های قرمز قارچی یا زگیل هستن آقای دکتر؟؟
- سلام جناب دکترکرمی
به عرض برسانم که بنده از۲سال قبل متوجه شدم موقع راست شدن التم عوض اینکه روبه بالا راست بشه زمان بزرگ شدن وراست شدن به سمت پایین کشیده میشه ورفتم پیش دکتردرمشهدقرص بتوماچندماهی مصرف کردم به اون صورت اتفاقی نیافتادباز۳تادکترعوض کردم قرصزوامپولهای متفاوت مصرف کردم دکتراخری داخل التم امپول تزریقدکردندوقراربود۴تادیگه تزریق بشه ولیدچون یکهفته دردکشیدم برای ۴تای دیگش نرفتم ولی حس می کنم کمی بهترشده الا تازمان اول برخاستن وراست شدن خوبه کمی بیشترکه میخوادراست بشه عوض سربالا راس شدن به پایین کشیده میشه وهمین باعث میشه دوساله تادیشب نزدیکی باهمسرم نداشته باشم دیشب اول اینکه نعوض سریع انجام گرفت ودرست نشد داخل مهبل بره بادارورفع میشه ؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۱ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
عکسش را بفرستید ببینم
-
- باسلام وعرض ادب واحترام خدمت جناب دکتر کرمی من چند وقت پیش مزاحم شما ازهمین طریق شدم اما جوابمو بطور کامل نگرفتم خواهشمندم درصورت امکان راهنمایی دقیق بفرمائید باتشکر از لطف فراوان شما بنده 20ساله سن دارم آلت تناسلی یاهمون بیضه ام درحالت معمولی کوچیک وتقریبا صاف هست اما در زمان بزرگ شدن بصورت بیش از اندازه بزرگ خواهد شد واین قطعا برای زمانی که بخوام اذواج کنم مشکل سازه چون آلت من کجه همونطوری که خودتون در جریان هستید انجام کار دخول خیلی بد صورت خواهد پذیرفت وشاید حتی برای کارهای آمیزشی قطعا مورد تائید همسر نیس تنها خواهشی که دارم اینه چطوری میتونم درمانش کنم چون خیلی ناراحتم واسترس دارم ویک ترس هم که دارم اینه چون جای خیلی حساسی هست آیا احتمال منجر به سرطان وجود داره یانه واینکه حتما لطفا هزینه این کارروهم بفرمائید ممنون میشم خیلی لطف ومحبت میکنید فقط یادآور خواهم شددکه هیچ مشکلی درخروج اسپرم یاهمون منی ندارم ومشکلی دررابطه باخروج ادرار نیست فقط بیش از اندازه کجی دارم
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
بايد بياييد عمل زيادي كج است
-
- سلام اقاي دكتر عزيز بنده ٢٠ سال دارم و آلت تناسلي بنده در حالت نعوظ شديد به سمت بالا و شكمم انحراف داره
و همچنين به سمت راست
در حالت عادي هم به ٢ طرف انحراف داره
همچنين در حالت نعوظ همراه با درد هستش
ممنون ميشم كمك و راهنماييم كنيد-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
اگر در دخول مشكل داريد بياييد درمان٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام من مدتي هست دور آلات تناسلي زگيل هاي زيادي زده
-
هادي یکشنبه ۴ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
p86xb2141979 - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر امروز صبح در دور کلاهک آلت تناسلی متوجه دونه های ریزی شدم که شبیه جوش های ریز بهم پیوسته هستند؛باعرض معذرت یک خال گوشتی در زیر کیسه بیضه دارم که دو اگشت با کشاله ران است اندازه اش تقریبا اندازه یک عدس میباشد.آیا لازم است نزد پزشک بروم یا خودشان خوب می شوند.
- سلام دکتر کرمی
ببخشید مزاحم میشم. من مرد 57 ساله هستم. از ابتدای ازدواج مشکل نعوذ و زود انزالی داشتم ولی تا حدی امکان عمل جنسی داشتم. لیکن مدتی است (بیش از یکسال) بطور کامل توان خود را ازدست داده ام . البته نعوذ با استفاده از قرص تادالافیل امکانپذیر می شود (تاحدی) ولی زود انزالی حل نمی شود. خواهشمند راهنمایی بفرمایید چون این مشکل روی زندگیم هم تاثیر بدی گذاشته.
متشکرم پایدار باشید-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
تنها راه مصرف دارو است - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشید. من چند روز پیش در یک سرویس بهداشتی عمومی بودم در آنجا شلنگ سرویس پر خون بود و من بعد از پایان کارم شلنگ سرویس را در دستم گرفتم و در همان لحظه برق سرویس رفت.من بلند شدم و رفتم بیرون از سرویس بهداشتی من بعد از 10_12ساعت بعد به خانه رسیدم. و وقتی که ميخواستم به حمام برم دیدم سر آلتم یه پنج. شیش قطره خون در سر الت دیدم و مطمئنم که خون از آن سرویس بر سر آلتم ریخته شده بود. حالا آقای دکتر. اگه اون خون حاوی ایذر باشه اینجوری انتقال پیدا میکنه به من. خواهش میکنم جواب بدین آقای دکتر من خیلی نگرانم با تشکر.
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۳ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
نه منتقل نمیشود
-
- با سلام ، من زگیل تناسلی رو کرایو ترابی کردم اما بعد گذشت 1ماه محل آن کمی قرمز مانند است آیا محل آن خوب می شود؟ زینگاکساید هم به محل میمالم. و این که برای کوتاه کردن موهای تناسلی از کرم های موبر استفاده میکردم که احساس می کنم حساسیت میدهند و زگیل ایجاد میکنند از چه روشی استفاده کنم؟ آیا اسپری موبر می توانم استفاده کنم؟
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
از دستگاه مًوضر استفاده كنيد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

