لیست پرسشها (21,575 پرسش)
سعید سه شنبه ۱۳ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 560 مشاهده پرسش
سلام. با توجه به عکس ها و فیلم نظر جناب دکتر چیست. آیا نیاز به عمل اصلاحی دارد. چه سنی مناسب عمل است.
کودک ما 6.5 ساله است . قطر آلت درحالت نعوظ 2.5 و طول آن 6 سانتیمتر حدودا است. عکس ها در حالت نعوظ می باشد اگر نظر جناب دکتر در مورد عمل است چه عملی نیاز است. انحراف ادرار هم طبق ویدیو دارد که هنگام صبح گرفته شده و آلت در حالت غیر نعوظ بود که هنگام ادرار مقداری به سمت چپ کج می گردد. با تشکر فراوان.- من دچار بی میلی جنسی شدم قبلا خیلی خوب بودم 37 سال سن دارم اصلا میل ندارم و اختلال هورمونی دارم تستوسترونم در حدود 3 هست که رنج نرمال تو آزمایش از 28 تا 8 هست هر چی هم جنسینگ روزال ژلی تادالافیل کلومیفن و ... خوردم جواب نمیگیرم لطفا بفرمایید راه درمان چیه؟ ممنون
- با سلام
بنده مدتی پیش به دلیل تعدادی زگیل تناسلی به پزشک اورولوژی مراجعه کردم که با لیزر زگیل ها رو برداشتن . اما با اینکه هنوز 2ماه از لیزر نگذشته! به شدت زگیل ها دارن زیاد میشن ، و بصورت پراکنده در قسمت بالای الت به وجود میان. نگران کننده ست برام، چون هرروز تعدادشون بیشتر میشه.
میخواسم وقت بگیرم برای درمان بیام پیش شما. ممنون میشم هرچه زودتر بهم وقت بدین.-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۳ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقاى دكتر بنده مشكل كجى آلت تناسلى دارم به طرف چپ زاويه سى درجه..اين مشكل من مادر زادى هست براى مراجعه بايد چيكار كنم
- با سلام من 30 سالمه قبلا که نزدیکی طبیعی داشتم زیر ختنه گاه من دچار تورم ، زخم ، داشتن ترشح ، درد در بیرون و داخل الت و لوله ادراری ، سوزش ادرار و فرو رفتگی الت در حالت تحرک بودم اماالان چند مدتی میشود که از کاندوم استفاده میکنم زخم الت و ترشح ان بهتر شده اما بقیه علایم همچنان هست و بصورت شدید اذیت دارد و سوال دیگر اینکه ناحیه اطراف چسبیدن الت به بدن که اصلاح میشود دچار سوزش ، خارش ، درد و داشتن جوش های ریز سفید شده است لطفا مرا زود تر راهنمائی کنید که چکار بکنم ممنون
- سلام ببخشی آقای دکتر،4 ماه پس رابطه سکس،این ضایعه گوشتی،سفید رنگ اطرافش ملتهب ،همراه با خارش وسوزش بوجود آمد ،دورش را خط کشیدم آیا زگیله؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۸ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
تب خال است
-
- m. p:
باسلام، پنج جلسه کرایو نزد دکتر پوست انجام دادم و نتیجه نداد برای درمان زگیل و شکل بدی جای کرایو موند، بعد از اون با مراجعه به متخصص زنان با محلول تا حدود زیادی بهتر شدم، حالا سوالم این یک جای کرایو و ضایعاتش چطور ببرم، با توجه به داشتن کیس ازدواج آیا باید ایشون رو در جریان این مسئله بزارم2-
چیکاری باید برای درمان قطعی و عدم بازگشت مجدد زگیل انجام بدم-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۴ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
درمان همان کرایو است اطلاع بدهید بهتر است
-
- سلام.اقای دکتر باتوجه به عکس ارسالی ایا بنده نیاز به عمل دارم.بنده جوانی21 ساله هستم.
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۴ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
اکر مشکل دخول داشتید حلش میکنم
-
- سلام اقای دکتر من التم اصلا کامل راست نمیشه . سریع هم میخوابه ، مشکل کجاست اقای دکتر ؟
اصلا نمیتونم سکس داشته باشم - سلام.من یک سال و نیمه ازدواج کردم.خودم 37وهمسرم27سالشه.دچار بیمیلی جنسی هستم تاجایی که واقعا همسرم نسبت به من مشکوک شده.برای رابطه جنسی هیچ میلی ندارم.لطفا راهنمایی کنید کجا برم چکار کنم
ممنون
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

