لیست پرسشها (21,575 پرسش)
k شنبه ۲۹ دی ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 409 مشاهده پرسش
سلام اقای دکتر. من 19 سالمه و التم ب سمت پایین کجه . نمیدونم واقعا درمان میخاد یا ن . رابطه هم نداشتم ک ببینم دخول میشه کرد یا ن . از کجا بدونم برا دخول مشکل دارم یا ن .. عکسارم فرستادم ....جواب بدین لطفا تشکر- سلام وقت بخیر،مدتی است که روی آلت تناسلی لکه های سفید رنگ ایجاد شده و به مرور دارن بزرگتر میشن.
لطفا راهنمایی کنید.
ممنون و سپاسگزارم.-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۹ دی ۹۷( 7 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام بنده بعد از یک حادثه تصادف دچار سوزش آلت شدم درست در نوک و بیرون آلتم احساس سوزش دارم همه جور آزمایش دادم همش سالمه به نظرم از اعصاب و استرس و... باشه التماست میکنم یه دارو برام بگو استفاده کنم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۹ دی ۹۷( 7 سال پیش)
- نمایش سایر 7 پاسخ
-
- سلام دکتر عزیز 25سالمه و متاهل چند سالی هست یه توده در سمت چپ آلتم (طبق عکسایی که میفرستم) میبینم شایدم از اول بوده که آلتم کمی به سمت راست انحنا دارد و در زمان شل و نعوظ دردی ندارد پیش دو متخصص که رفتم اولی گفت یک طرف التت بیشتر رشد داشته و دومی میگه چیزی نیس رسوب کلسیمه و میگه پیرونی نیس اما خودم میترسم آقای دکتر پیرونی باشه لطفا کمکم کنید چون بسته به کارم واینکه شهرستانم نمیتونم حضوری بیام با تشکر از شما..
- سلام خدمت اقای دکتر خسته نباشی من 25سال سنم هستش ودچار کجی آلت تناسلی هستم میخواستم منو راهنمایی کنید
- سلام دکتر.. من 1 هفته از جلسه دوم کرایو ام گذشته و دگ به جز جای زگیل های قبلی دیگه زگیلی نمیبینم.مرحله اول واکسن رو هم تزریق کردم. میخواستم بدونم امکانش هست با شریک جنسیم که ویروس رو ازش گرفتم دوباره رابطه امو شروع کنم؟ یا ممکنه خطرناک باشه و دوباره عود کنه؟
- سلام من جوان 28 ساله هستم 8 ماه ازدواج کردم . هنگام سکس بدون دخول مشکل. ندارم و نعوظ به خوبی انجام میشه . اما در هنگام دخول نعوظ از بین میره و دوباره ایجاد نمیشه و متاسفانه نتوانسته ام دخول انجام دهم. میخواستم بدانم تهیه قرص های تادافیل روی حل مشکل من تاثیر دارد؟؟ بخصوص مشکلم براب باره اوله
خیلی ممنون میشم جواب بدهید سپاس فراوان - چن سالی است که کیسه بیضه هام خال داشت ب هر دکتری رفتم گفتند چیزی نیست ولی الان زیاد شده خجالت میکشم ب نظر شما چکار کنم
- سلام بیماری پیرونی دارم پلاکهای لیفی دربافت الت می باشد تاحالا 6تا امپول به الت زدم الت ازبیخ باریک شده فعلا قرص ویتامین ای 400وقرص موداسین یک هر 12ساعت مصرف می کنم لطفا راهنمایی بفرمائید
- سلام. وقتتون بخیر. بابت راه اندازی این ربات ازتون ممنونم . بنده حدود دو هفته قبل از اسپری تاخیری استفاده کردم. در یکی از دفعاتی که پاشش اسپری رو انجام میدادم اسپری زیاد به آلتم نزدیک شد و تو ناحیه ای که پاشش انجام شد احساس خنکی بیش از حدی کردم. امروز که اون ناحیه رو دیدم (از اونجایی که اون ناحیه ی زیری آلت بود زود تر متوجه نشدم) یک لکه ی خیلی سفید که مرکز اون کمی قرمز شده بود رو دیدم و نگران شدم که این چیه. میشه راهنمایی بفرمایین؟ ضمنا آلتم تیرگی و پاپول مروارید و اثرات زخم های ختنه زیاد روش هست . آیا راهی برای رفعش وجود داره؟ اگه مشاوره در این زمینه نیاز به هزینه ی بیشتری داره در خدمتم
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

