اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر علی جمعه ۱۲ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 362 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر،برجستگیهایی که عکشو براتون فرستادم شش ماه که ظاهر شده آیا زگیل هست؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۲ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      اینها زگیلند بهترین درمان کرایو است تماس02122642744
  • تصویر کاربر مهران چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 3663 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید خدمت دکتر گرامی
    پدرم که 54 ساله هستن اظهار می کنند در 8 ماه گذشته رگی در ناحیه سمت راست آلت تناسلی خود حالت برجسته بودن(اندازه 4 یا 5 چوب کبریت کنارهم) دارد و ابتدا خیلی کم بوده ولی اکنون پس از 8 ماه دچار برجستگی بیشتری شده است و نیز مقداری درد در بین ناحیه کشاله ران(دقیقا محل وصل ران به ناحیه کمری-لگنی کنار قسمت عضله مثلثی، بالای آلت وزیرشکم، عضله addoctur longus سمت راست) دارد.
    لازم به ذکر است هیچ گونه جسم سنگینی بلند نکرده اند و سابقه پریدن از ارتفاع بلند هم ندارد فقط بهمن ماه سال 96 که به مطب شما جهت پیرونی مراجعه کرده بودیم فرموده بودین مشکلی به نفع پیرونی دارند و درمان دارویی خاصی توصیه نکردید و اکنون در مورد پیرونی اظهار می کنند که اون توده سفتی که در ناحیه آلت که سال پیش لمس می‌کردند اکنون وجود ندارد و نیز آلت دیگر دچار کجی نشده است(فقط کجی خیلی جزئی ذکر می‌کنند که آن هم در حالت نعوظ برطرف می شود).
    اکنون مشکل اصلی برجسته شدن و ورم رگ آلت بصورت غیرعادی و درد های هرازگاهی مخصوصا بعداز نعوظ که فقط در ناحیه سمت راست بین کشاله ران و عضله مثلثی راست دارند و نیز با نشستن طولانی مدت در ماشین احساس خواب رفتگی در قسمت رانی پای راست و لگنی دارند.در ناحیه های بیضه درد ندارند و کیسه بیضه حالت طبیعی قبلی دارد.
    جهت بررسی بیشتر سونوگرافی ها را نیز ضمیمه می کنیم.
    آیا این مشکل هم ربطی به پیرونی دارد یا مشکل دیگری می باشد و پیرونی بهبود یافته است؟
    خیلی ممنون میشیم توضیح درمورد بیماری ودرمانش بفرمایین چون پدرم خیلی در رابطه با پیرونی نگران هستش.
    با تشکر از وقتی که می‌گذارید. بعنوان یک همشهری از شهر اردبیل به داشتن همشهری عزیز و موفقی مثل شما به خودمان میبالیم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      این بیماری پیرونی میباشد که درمان ندارد ومطالب وب سایت من را بخوانید کاملا توضیح داده امwww.drkarami.com سوال اضافه داشتید در خدمتم
  • تصویر کاربر said چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 452 مشاهده پرسش
    سلام دكتر من زگيل تناسلي داشتم و كرايو كردم ديگه چيزي مشاهده نشد ايا ممكن كه شريك جنسيم از الان به بعد مبتلا بشه و ايا خطري داره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      بعد از درمان شدیدا الودهگی کاهش پیدا میکند
  • تصویر کاربر سارا چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 297 مشاهده پرسش
    من امروز از خواب بیدار شدم یک جوش ته گلوم درآورده میخواستم نظر شما بدونم ممکنه سرطان یازگیل باشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      این اصلا جای نگرانی ندارد الوده کننده نیست دکتر گوش حلق بینی بروید
  • تصویر کاربر نیما چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 383 مشاهده پرسش
    سلام
    کمی در سکس مشکل دارم
    با توجه به عکس با پلیکاسیون مشکلم برطرف میشه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      اگر میتوانید دست نزنید بهتر است یعنی کمتر از ۳۰ درجه است
  • تصویر کاربر احسان چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 449 مشاهده پرسش
    28ساله هستم اولا اندازه آلت نرمال درحالت نعوظ نرمال چقد باید باشه؟ و من برای اولین بار در رابطه نعوظی شکل نگرفت و چندروز بعد دوباره همچنین دیگه رابطه نداشتم، ازمایش دادم پیش پزشک ارولوژی درچند نوبت همه چی مث هیپوفیزو تیروئید وچربی خون وقندخون وکم خونی سالم و نرمال بود فقط وفقط تیریگلیسیریدم 280 بود بقیه همه چیز نرمال، خواستم ببینم مشکل چیه؟؟؟ و به لحاظ خلقی یکم ادم حساسی هستم و شاید یکم ته وجودم ی افسردگی ای باشه اما طوری نیس ک کارای روزانمو انجام ندم و مختل بشه زندگیم، وبعداز اون رابطه ک نعوظ شکل نگرفت کمتر هم شده میل جنسیم قبل ازراون نعوظ صبگاهی ومیل جنسی درذهن خودم زیاد داشتم وخیلی خواستارسکس بودم اما بعد از اولین رابطه ک شرح دادم نعوظ صبگاهی خیلی کمتر و میل کمتری دارم،خواستم راهنماییم کنید و ایا نیازی هست ازمایشی درجهت قلب وعروق بدم؟ یا که مشکل چیه؟؟؟ لطف راهنمایی کنید ک نیازمند کمک شمام ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      بالای ۱۰ سانت نرمال است چکاب همرمون جنسی انجام دهید به نظر من بیشتر روحی است
  • تصویر کاربر حامد جمعه ۱۲ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    باسلام ووقت بخیر
    من 31ساله ومجرد هستم احساس میکنم بعد ازمطالعاتی که دراینترنت داشتم احتمال مشکل زاویه آلت داشته باشم درحالت نعوظ کامل زاویه ای که با شکم میسازه حدودا مابین145تا140هست متاسفانه عکس که فرستادم علی رغم تلاشم درحالت نعوظ کامل نیست
    لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      این نیاز به عمل ندارد
    2. تصویر کاربر حامد چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      پوزش میخام من شرف متاهلی هستم بخاطرهمین سوال میپرسم شما با دیدن عکس نظرتون رو دادید یا زاویه ای حدودی که نوشتم؟
    3. تصویر کاربر حامد چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      پوزش میخام نظرتون رو بعد ازدیدن تصویر بیان کردید یا با زاویه حدودی که خودم نوشتم؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۲ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      بر اساس تجربه عرض کردم اقدام کنید اگر مشکل داشتید من درست میکنم
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر بردیا جمعه ۱۲ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    سلام دکتر مدتی هست که روی آلتم یه دایره کوچیک زیر پوست از رو چیزی نیست از زیر مثله یه تیکه کوچیک سنگ (منظور اندازه سنگ کوچیک اما نرم هستش )که زیر پوست آلتم هست میخواستم ببینم این چیه اصلا بد جوری نگرانم کرده سکسی هم نداشتم که بگم از اون منتقل شده عکس رو هم فرستادم ببنید ممنون دکتر عزیز
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      این چیز مهمی نیست
    2. تصویر کاربر بردیا چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      اقای دکتر این چیه پس الان یه مدت طولانیه که هست ؟
    3. تصویر کاربر بردیا چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام دکتر عزیز این مدت طولانی و موقع نعوظقشنگ معلوم میشه و برجستگی داره
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۲ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      حساس نشوید وبیخیال
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر سعیدم سه شنبه ۹ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 389 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید، بنده ۳۰ سالمه،کجی آلت من مادرزادیه. رو به پایین و منحنی است، چند تا عکس ضمیمه پیام شده است، لطفا ملالحظه بفرمایید.ولطفا نظرتون رو اعلام بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۹ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر فرناز سه شنبه ۹ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 447 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من میخواستم واکسن گارداسیل بزنم ولی چند ماه پیش که آزمایش دادم C3 و C4 من از اون چیزی که باید باشه خیلی پایین تر بود و الان قرص مداسین میخورم آیا با این مشکل میتونم واکسن بزنم یا خیر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۹ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب