لیست پرسشها (21,575 پرسش)
پارسا چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 450 مشاهده پرسش
سلام دکتر خسته نباشین من هشت سال متاهلهستم، در دوران قاعدگی از نوار بهداشتی که افتاد رو زمین خیسدستشویی استفاده کردم لایه رویه نوار بهداشتی مشبک بود و خیس نشد اما از زمان استفاده نوار بهداشتی خارششدیدی گرفتم جاهایی که نوار بهداشتی تماس با پوست داشت. بعداز دوهفته ضایه های گوشتی در ناحیه کناره های واژن و نزدیکی مقعد دراومدن بعضی به اندازه دونه انجیر و سفید رنگ و بعضی کمی بزرگتر دکتر رفتم گفتن زگیل تناسلی ولی نه خودم نه همسرم شریک جنسی دیگه نداریم همچنین همسرم هیچ زگیلی ندارن،امکان داره ضایعه های من زگیل نباشن خواهش میکنم جواب بدین زندگیمداره خراب میشه😔😔-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
اینها زگیلند بیایید کرایو کنم در اینستاگرامdrkarami فیلم کرایو را ببینید - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام
چند ماهی میشه که چند ضایعه روی آلت تناسلی بنده به وجود اومده. میخواستم بدونم زگیل تناسلی هست؟ و برای درمان چه مراحلی رو باید طی کنم؟ با تشکر-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
این زگیل است بیایید کرایو غیلم من در اینستاگرامم drkarami را ببینید ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
- سلام آقای دکتر من بر روی کشاله رانم البته بیخ آن ضایعاتی بوجود آمد که زیاد شده البته فقط در آن نقطه و در روی آلت و بیضه ام چیزی نیست . به دکتر پوست مراجعه کردم گفت اسکین تگ هست می خواستم نظر حضرتعالی را بدانم .
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
موافقم درمانش هم کرایو است۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
- سلام آقای دکتر من اهواز هستم یه دونه زگیل داشتم چندین ماه بودش با سیگار سوزوندمش ۷ تا شدن بعد لیزر کردم الان دو هفتس تقریبا ولی هنوز احساس میکنم برجستگی دارن دو سه تاش میشه روی همونا کرایو کرد یا نیازی نیست؟ و اینکه آیا قارچ گاندورما تاثیری در درمان زگیل تناسلی یا پاکسازی بدن از ویروس داره یا خیر در ضمن مجردم و میترسم بعد از درمان اگر ازدواج کنم طرفم رو آلوده کنم چون میگن ویروسش تا ابد تو خون میمونه
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
عکسش را بفرستید ببینم
-
- سلام . از حدود یک سال پیش با ایجاد درد آلت من از بیخ چرخیده و از طرفی که چرخیده حس کمتری دارد. دلیل چیست و چه کنم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
عکسش را بفرستید ببینم
-
- سلام من مدت چهار ماه درگیر بیماری پیرونی هستم.البته فقط یه دکتر رفتم ک این تشخیص داده.داروهای ال کارنتین هزار و ویتامین ای و مداسین دادن بهم.چهار ماه خوردم تاثیری نداشته.انحرافش بیشتر نشده ولی قسمت پایین الت دور تا دورش پلاک وجود داره .29سال دارم و تازه ازدواج کردم.تورو خدا چ راه درمانی هست تا بدتر نشده باید چکار کنم.
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
- نمایش سایر 8 پاسخ
-
- من سوال 150357 و150380 را پرسيدم گفتي زگيل نداريد وبايد عكس بفرستم كه متخصص پوست اونو برداشته وداده آزمايشگاه پاتولوژي وديگه نمي تونم عكس بفرستم ولي آزمايشگاه پاتولوژي گفت زگيل هست عكس جواب رو بهتون فرستادم.
1-آيا زگيل خيلي خطرناكه
2-من و خانمم اصلا رابطه خارج از برنامه نداشتيم چطور ميتونه زگيل باشه
3-آيا بچه هام كه دو تا دختر هستند ممكنه بگيرند
4-آيا براي گرفتن زگيل تناسلي بايد حتما با hpv در تماس بوده باشيم مثلا حتي افراد ي كهسيستم ايمني ضعيفي دارد مثل افرادhiv كه ميگن زگيل در اونا شايع است اونا هم براي گرفتن بايد در تماس با hpv باشند كه زگيل تناسلي بگيرند يا بدون تماس با hpv ميگيرند
5-من اهدا كننده مستمر خون هستم و سالها دو بار در سال خون ميدم حالا كه زگيل تناسلي داشتم ديگه مي تونم خون اهدا كنم يا
خير-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام و عرض ادب
شرمنده دکتر عزیز واقعیتش در خصوص درمان زگیل تناسلی خواستم صحبت کنم،بهترین درمان برای این کار چکاری هست من یکبار فریز کردم ولی مجدد اضاف شد . در این خصوص چه دستوری میفرمائین 🙏-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
تکرار کرایو بهترین درمان است
-
- باسلام وعرض ادب واحترام خدمت دکترعزیز.38سالم هست ومجردم و17سال است به دیابت نوع1 مبتلاهستم.چندسال پیش متوجه شدم که اندازه آلتم حدود4یا5 سانت کوتاهترشده وهم اینکه حالتش درحال نعوظ عوض شده ودرقسمت وسط آلت نیزبه حالت ساعت شنی درآمده.هیچ گونه دردی هم ندارم درحالت نعوظ.فقط انتهای آلتم وزیربیضه هام سفت شده قسمت مربوط به آلتم ودرناحیه ساعت شنی هم همینجوره.ناگفته نباشدیکباردرحالت نعوظ به آلتم فشاراومددرهمان سمتی که الان درحالت نعوظ آلتم به همان سمت میرود.یعنی به سمت شکمم وبالا.حالا عاجزانه ازتون خواهش دارم کمکم کنیدوبگید آیا راهی هست که آلتم ازاین حالت خشکی وسفتی دربیادوبین حالت نعوظ وغیرنعوظش مثل قبل فرق زیادی دراندازه داشته باشه?حالت ساعت شنی آیابرطرف میشه?آیا آلتم حداقل به اندازه قبلش برمیگرده?محتاج کمک ویاریتون هستم بزرگوار
- سلام اقاي دكتر من نزديك مقعدم زگيل زدم سه هفته ميشه فريز كردم انگار همشون رفتن فقط هنوز جاشون زخمه تست پاپ اسمير مقعد هم انجام دادم ي ماه پيش.اگه اين زگيلا برن بعد با كسي رابطه جنسي داشته باشي باز ميگيره اون طرف مقابل؟اگه لباسامو تو لباسشويي بشورم امكانش هست بقيه اعضا خانواده هم بگيرن؟لازمه دوباره تست پاپ اسمير مقعد بدم؟مجردم هستم.لازمه واكسن بزنم؟
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

