لیست پرسشها (21,575 پرسش)
محمد جمعه ۳ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 406 مشاهده پرسش
سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم کجی آلت تناسلی من در حدی است که نیاز به عمل جراحی دارد؟؟-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
اگر مشکل در یکس دارید باید درست شود وگرنه نه - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام
وقت بخیر
یک ماهی است تعدادی جوش کوچک شبیه زگیل کوچک اطراف الت تناسلی ام و همچنین سه جوش دیگر مشابه بر روی ران پای چپم شکل گرفته.
ایا این جوش ها زگیل تناسلی است؟ خطرناک هستند که نیاز به درمان داشته باشند؟!
عکس هم فرستادم
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
اینها زگیل نیستند ودرمان نمیخواهد
-
- عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما پزشک محترم
من و همسرم مشکوک به اچ پی وی شدیم
همسرم به دکتر زنان مراجعه کردن و دکتر با یک بررسی مختصر اچ پی وی تشخیص دادن
اما به دلیل اینکه هیچکدام ما ٬هرگز رابطه ی دیگه ای نداشتیم نتونستیم بپذیریم
خصوصا که ایشون گفته بودن نیازی نیست تا رفع زگیلهای همسرم از رابطه جلوگیری کنیم و گفتن برای آقایون مشکلی ایجاد نمیکنه!
اما شرایطی که ما رو مشکوک کرده به این شرحه
۱. ۶ماهه ازدواج کردیم و هرگز رابطه ای خارج از ازدواج نداشتیم .(هرگز اپیلاسیون خارج از منزل نداشتیم ولی
من قبلا چند همخانه داشتم که ممکنه از تیغ یا لیف من استفاده کرده باشن.)
۲. دو هفته ی پیش هر دو در پرایوت اریا دچار موارد بی سابقه ای شدیم ؛به این صورت که من روی کلاهکم یک جوش با سر سفید مشاهده کردم که دردناک بود و بدون دخالت من سفیدی از بین رفت ولی جاش باقی مونده که سوزش و خارش نداره ولی تحت فشار کمی آزاردهندست. وضعیت همسرم به شکل عکس هستش که ابتدا نرمتر و شاید کمتر برجسته بود ولی حالا زبر تر شده و تحت فشار آزاردهندس . همسرم ابتدا فکر میکنه جوش هست و از پوست جداش میکنه اما چیزی جاش یا کنارش
درنمیاد.
۳. همسرم لیزر کندلا انجام میدن اما سر مخصوص خودشون رو دارن و هربار با الکل استریل میکنن.
۴.ما هرگز رابطه آنال نداشتیم.
۵. برای همسرم دکتر کپسول فلوکلونازول ٬ قرص آسیکلوویر، پماد آلوویر و پماد کلوتریمازول تجویز کردن . ایشون از اثر مثبت داروها هنوز اطمینان ندارن اما بنظرشون بعد از استعمال داروها ناحیه حساس و خشن شده.
با توجه به موارد و عکس بیصبرانه منتظر پاسخ شما هستیم.
باسپاس از وقت ارزشمند شما-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
این زگیل است باید کرایو کنید - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- با سلام
من 32 ساله هستم و متاهل و جز با همسرم هیچ رابطه ی غیرمشروعی نداشتم. به تازگی روی آلتم توده های ریزی دیدم که فقط به زگیل تناسلی فکر کردم. نگران هستم و میخواستم نظر شمارو بدونم با تشکر-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
این زگیل است باید کرایو کنید
-
- سلام و خسته نباشید🙏🏿
آقای دکتر من حدود 5،6 ماه پیش بعد از اینکه عفونت قارچی گرفتم متوحه ضایعات پرز مانندی روی دهانه ی واژنم شدم. به 3 متخصص مختلف مراجعه کردم تو فواصل مختلف گفتن بافت طبیعی بدنته. بعد چندبار رابطه احساس کردم تکه تکه تر شدن و 3 بار دیگه که آخریش یه ماه پیش بود به دکتر خودم مراجعه کردم گفت هنوزم میگم بافت طبیعی بدنته.امروز ولی چک کردم به نظرم بلند تر و بیشتر شده ضایعات و باز هم نگران شدم. وقتی همع گفتن بافت طبیعیه منظر بودم بگن vestibular papiloma هست ولی هیچکدوم نگفتن! نظر شما چیه آقای دکتر؟ به نظر شما hpv هست؟
عکس رو میفرستم خدمتتون. ضایعات گاهی شفاف و گاهی مثل عکس این رنگین. در ضمن با دست صاف هم میشن و دیگه به این حالت ایستاده نیستن! - بنده سالها قبل مبتلا به زگیل در ناحیه تناسلی شدم و به پزشک پوست مراجعه کردم ایشان دو یا سه زگیل را سوزاندند.وبرطرف شد....الان مجددا به دلیل تیغ زدن در همان ناحیه دو عدد رشد کرده..مالیدن پماد هم چاره ساز نشد..لطفا مرا راهنمایی فرمایید.تشکر
- سلام اقای دکتر عزیز.من زیگیل تناسلی تایپ 16 دارم.الان یه چیزی دیدم روی پای پسرم که 3 سالشه خواستم ببینم زیگیله یا نه امکان داره اونم مبتلا شده باشه؟خیلی میترسم
- ایا زیگیل تناسلی از بین میرود ایا شریک جنسی هیچ علایمی از hpvندارد و آزمایش هم منفی است ممکن است دچار نشده باشد
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
پس جای نگرانی نیست
-
- با عرض أدب و احترام
بعد از انجام آزمايش Hpv مشخص شد كه من در قسمت لبياي مينور Hpv 6 و داخل واژن Hpv 6 53 و 58 دارم. آزمايش پاپ اسمير كاملا سالم بود .. براي زگيل هاي قسمت بيروني كرايو را انجام دادم و دكتر برام سفكسيم و پمادي براي أوم زگيل ها تجويز كرد ..
همچنين توصيه كردن براي اينكه به نوع خطرناك Hpv مبتلا نشوم بهتره واكسن گارداسيل رو بزنم
سوال من اينه آيا زدن واكسن الان براي جلوگيري از ابتلا به نوع پر خطر Hpv لازم است ؟؟
و آيا اين ويروس در بدن من هميشه باقي مي ماند و در صورت إيجاد رابطه با يك فرد سالم به او منتقل ميشود؟؟
آيا الان كه هر دو مبتلا هستيم ميتونيم به رابطه مون البته با كاندوم ادامه بديم يا بايد درمان كامل شود ؟
با سپاس-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
نیاز به واکسن نیست۲-رابطه طبیعی را ادامه دهید۳-اتفاق جدید نمیافتد
-
- سلام آقای دکنر خسته نباشید
واقعا ببخشید اینجا مزاحم شدم
نامزد بنده نسبت به زواید باقی مونده از پوست آلت تناسلی به هنگام ختنه حساس شده و اونا رو از قدیم بزرگتر میدونه و حتی تو اینترنت که گشته شبیه زگیل تناسلی. هر چقدر من میگم ایناها به صورت حلقه دور تا دور آلت هست و حتی بچه که بودم سوراخ نخ بخیه اطرافشون دیده میشد و حتی به خودم میگفتم چرا با بخیه زدن پوست رو اینجوری و پاپیونی کردن قبول نمیکنه. 35 سالمه و چهار ماه هست که نامزدیم . آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی م بفرمایید. اگر لازم باشه هر آزمایشی میدم تا خیالش راحت بشه. شما بفرمایید کجا برم. نزدیک مشهدیم. واقعا سپاسگزارم از وقتی که میگذارید-
محمد دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
تصاویر ضمیمه - نمایش سایر 1 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

