لیست پرسشها (21,575 پرسش)
محمد چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 422 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر. 4 سال پیش یه رابطه بدون کاندم داشتم و تنها رابطه پرخطرم بود. بعد چند مدت که نمیدونم زیر مجرای تناسلیم یه زخم جزیی شده بود. چند وقت پیش در مورد تبخال تناسلی مطلبی خوندم که الان میترسم که این زخم تبخال تناسل بوده باشه. فقط یک بار زخم شد و دیگه اتفاق نیفتاد. 4 سال پیش ازدواج کردم و زنم هیچ علایمی نداشت تا حالا. فرض میکنیم که این موضوع تبخال تناسلی بوده باشه. من میخوام برای بچه دار شدن اقدام کنم. آیا غذا خوردن در ظرف مشترک یا استفاده از حوله مشترک یا بوسیدن بچه یا حمام بردنش توسط پدر یا مادری که هیچ علایمی ندارند ولی این ویروس تو بدنشون باشه به بچه منتقل میشه؟ یا فقط فقط از طریق رابطه جنسی منتقل میشه؟
خواهش میکنم جواب دققیق و کامل بدید. متشکرم-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
شما دچار وسواس نشوید وراحت زندهگی بکنید
-
- دکتر سلام من در مایع منی خودم تکه های ژلاتینی به رنگ قهوه ای میبینم میشه گفت که رنگ کل مایع تیره هست نزدیک به یک هفس که اینطوریه خواستن بدونم علتش چی ممکنه باشه و خطر ناک هست یا نه؟
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
ازمایش وکشت بدهید بفرستید ببینم
-
- الت من رو به پایین هستش و ایا کامل صاف خواهد شد؟و بعد از عمل مشکلی از نظر توانایی جنسی نخواهم داشت و تاثیر عمل و صاف شدن بر توانایی و لذت جنسی چند برابر است؟
لطفا هزینه عمل وتوضیحات اضافی رو بگید
تشکر-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
عکسش را بفرستید ببینم - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- سلام آقاي دكتر
من ٣١ سال دارم و مشكل نعوظ دارم و حتماً قبل سكس بايد سيدنافيل استفاده كنم ٢ سالي هست اين مشكلو دارم اصلاً بي حس آلت تناسليم زود انزال هم هستم ممنون ميشم راهنماييم كنيد چون اصلاً سر اين موضوع ديگه نميتونم با كسي ارتباط برقرار كنم-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
بیشتر عصبی است با دکتر روانکاو صحبت کنید
-
- سلام من چند عکس دارم از الت که گاهی دارای خارش هست و انواعی از زواید دانه مانند روی کیسه بیضه و الت وجود دارد. ایا زگیل هستن و نیاز به اقدام درمانی دارند؟
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
اینه زگیلتد وبهترین درمان کرایو است فیلم من پر وب سایتمwww.drkarami.comرا ببینید
-
- دکتر سلام عرض ادب و احترام
من ۲ ماه پیش فهمیدم چندتا زگیل دور آلت تناسلیم زده که ریز بود و نوع ۱۶
و کرایو انجام دادم وقتی رفتم پیش پزشک بعد یک ماه برای معاینه دید و گفت خدارو شکر خوب شده ولی باید شربت ایمونس رو ادامه بدی
حالا چند روز پیش اتفاقی ته زبون و کناره های زبون رو دیدم که یه سری مثل جوش هست که عکسش رو براتون میفرستم میخوام ببینم دهنم زگیل داره تو رو خدا راهنمایی کنید استرس دارم
دعاگوی شما هستم-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
اینها زگیل نیستند - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام دكتر من پيش خودتون كرايو كردم ولي بازم داره مشاهده ميشه وتكثير ميشه راهم هم دوره چه كار بايد بكنم باسركه سيب هم نرفت عكس هم براتون ميفرستم
-
مسعود یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
دكتر جواب بدين - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام دكتر من كرايو كردم ولي داره بازم تكثير ميشه چه كار كنم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
بهترین درمان باز کرایو است
-
- سلام
من يكسال نيم پيش شما كرايو كردم
٣ ماه پيشم ويزيت كردين عود نداشتم و گفتين سالمم
حين اصلاح اندازه نوك انگشت از روى التم بوسيله ماشين كنده شد
دو شب بعد با نامزدم
رابطه لاپايى در حين اينكه شورتش هم تنش بود داشتم
ميخاستم ببينم ايا احتمال انتقال ويروس از قسمت كنده شده پوستم هست ؟
ممنونم-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
عکسش را بفرستید ببینم
-
- 💖₣£ℜ₤$Ħt£💖:
با سلام
من دختر مجردی هستم
طی روابطی زگیل تناسلی و دهانی گرفتم ،
اما نمیدونم دچار زگیل معقدی هستم یا نه...چون رابطه معقدی هم داشتم..
رابطه ی من یک ماه پیش بوده برا اولین بار ومن ده روزه متوجه این مریضی شدم و در پی درمان آن رفتم یه بار فریز تناسلی انجام دادم وفردا بازم نوبت فریز دوم من هستش و مدتی قرص آسیکلوویر خوردم اما بدنم ب لرزش افتاد وقرص رو قطع کردم و قرصایی مثل آزیترومایسین وسفالکسین استفاده کردم و میکنم
داخل گلوی من زگیل زده این منو خیلی نگران کرده
واین که چند تایی برآمدگی رو صورتم ب وجود اومده واینکه
گوشه ی چشمم مدام خارش داره...
البته سفیدک هایی داخل دهانم بود که ب مرور پاک شد
که اگه اشتباه نکنم تبخال دهانی بود
خواهش میکنم کمکم کنید میخام این بیماری از بدنم خارج بشه
واینو بدونم آیا برا همیشه میتونم اینو از بدنم خارج بکنم یا نه ؟! 💖₣£ℜ₤$Ħt£💖:
خیلی نگران ایندم هستم یا وقتی بخوام ازدواج کنم واین سلامتیم رو بخطر انداخته و اینکه مجبورم از خونواده پنهانش کنم ولی در پی درمانش هستم
و اینکه نمیتونم فعلا تست پاپسمیر یاسرطان بدم چون هنوز دخترم واین منو بیشتر نگران میکنه...راه دیگه ای برای تشخیص نوع این ویروس هست؟!؟!
واین که خواستم بپرسم آیا برا تحریک شدن جنسی یا سرما خوردن یا هر چیزی دیگه ای بازم این ویروس فعال میشه؟!
آیا اصلا میشه برا همیشه اینو بیرون کرد از بدن چون من در اینترنت خوندم که داروی قطعی نداره...
به هر دکتری ام نمیتونم اعتماد کنم
ازتون خواهش میکنم راهنمایی کامل و واضح رو بهم بگید چون خیلی آشفته ام-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
بهترین درمان ان کرایو است۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴ - نمایش سایر 5 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

