لیست پرسشها (11,602 پرسش)
مصطفی پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 450 مشاهده پرسش
سلام اقای کرمی خسته نباشید
من 18 سالمه و بیضه سمت چپم دوبرابر سمت راستیه و بعضی وقت ها شلوار تنگ که میپوشم بیضه چپم درد تیر مانند ولی نه شدید به سمت شکمم میکشه. و بعد از چند ساعت خوب میشه و سمت چپ بدنم در کل فعال تره مثلا دندون عقل سمت چپ بالا در اومده و دندون های عقل پایین ولی سمت راست بالا هیچ اثری نیست و اینکه سمت چپ صورتم بیشتر ریش داره. خواهش میکنم راهنماییم کنید. مسئله ی مهمی هست؟ و باید چیکار کنم. ممنون-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سونو گرافي كنيد بفرستيد ببينم
-
- سلام آقای دکتر
بنده یکبار 8 سال پیش درد بیضه سمت چپ گرفتم دفعه بعد 3 سال بعدش بود....دفعه بعدم همین چند وقت پیش بود ک انقد شدید شد ک مجبور شدم ترامادول بزنم. رفتم سنوگرافی و دکتر گفت واریکوسل 1 داری و نیازی به عمل نیس. هر وقت درد گرفت مسکن بخور، آزمایش اسپرم هم دادم مشکلی نداشتم....الان باز از درد عاجزم و میخوام عمل کنم بنظرتون اگه عمل کنم مشکلی برای اسپرمام پیش نمیاد!؟-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
عمل كنيد بدتر ميشود به اين دردها اهميت ندهيد
-
- Mahdi:
سلام
ببخشید من درد پشت بیضه و کناره های کیسه بیضه داشتم و گاهی اوقات قسمت انتهای مثانه نزدیک الت هم درد میگیره. سونوگرافی کردم در بیضه چپ واریکوسل ضعیف داشتم به دکتر متخصص مراجعه کردم و متخصص بم گفت التهاب پروستات داری و قرص افلوکساسین و ناپروکسن نوشته و فقط از نشانه های التهاب پروستات درد بیضه رو دارم
به نظر شما نظر پزشک درست بوده؟
البته بعد از گذشت دو هفته درد خیلی کمتر شده ولی کامل فروکش نشده
خیلی ممنون از لطفتون - سلام یکسالونیمه اقدام بارداری داریم.خانمم زیرنظرمتخصصهخودم تورویان آزاسپرم دادم سرعت وتعداد نرمال.مورفولوژیزیرنرمال 8بود.ولی نرمال10بود6ماه کارنتین و وسلن پلاس خوردمآزضعیفترشدمورفولوژی شد7سنم38سالهواریکوسل دارم ولی درجه ش روهرمتخصص یه چیزگفتتوسونوهم نوشت گرید2بیضه هام شل وآویزانهوقتی شل میشه خودم رگهای بزرگ کرمی شکل روزیربیضه میبینم.نه بالاشباتوجه به پرونده خانم چندبارخواستیم آی یوآی بکنیم امادکتربراش انجام ندادوگفت ضعیفیآخرش دکترش اینماه گفت 3ماه دیگه آی وی اف بکنین تواین مدت من اگرعمل بکنم به نظرتون باتوجه به اینکه اسپرم بعدازچندماه شروع میکنه بهترشدن تواین3ماهه کیفیت اسپرم نمیادپایینتر؟باتوجه به اینکه جای دورافتاده هستیم ونمیخایم درمانمون عقب بیفته به نظرشماباهمین آزمایش بریم آی وی اف؟اگه عمل نکنم واریکوسل بدترنمیشه؟
- سلام و عرض ادب خدمت شما.
آقای دکتر من یک مدت درد خفیفی توی بیضه ها در دوطرف حس کردم و به دکتر مراجعه کردم که دکتر پس از معاینه بیضه هام گفت همه چی نرماله!
اما برای اینکه من استرسم کم بشه یک آزمایش نوشت که با دستگاه "نسج نرم سطحی" انجام شد و اون آزمایش نوشته شد که من واریکوسل دارم با ورید چپ 2.9 و راست 2.7 در مانور والساوا!
پزشکمو تغییر دادم و رفتم پیش یکی از پزشکای حاذق و ایشون گفت برم آزمایش اسپرم بدم و ایشونم گفت طبق معاینه شما مشکلی نداری.
حالا سوال من اینه که آیا من واقعا مشکلی دارم با این قطر وریدها؟
الان هم چون دکترم سفر رفته وایستادم تا برگرده و بعد برم آز اسپرم بدم.
الان همون درد خفیف هم نیست دیگه.
من واقعا نگرانم و شبا خواب ندارم و میترسم برای فرزندآوریم مشکل ایجاد بشه.
کمکم کنید - T سلام. اقای دکتر 7 سالی است درد بیصه سمت راست دارم. به چند نفر دکتر از جمله شما مراجعه داشتم. وبعضا میگفتن واریس دارم و از جمله شما گفتید ندارم. ولی همچنان درد دارم. لطفا کمک بفرمایین
- با سلام میخواستم بگم که بنده از 92 تشخیص واریکوسل در سونو گرافی برام داده شد ولی الان چند وقته سایز آلتم و قطرش کم شد حالت نعوذ سفتی نداره موقع ارضا درد دارم و حسم برای سکس کم شد هم چنین علاوه بر درد شدید هنگام فعالیت و راه رفتن در بیضه موقع ادرار بوی منی احساس میکنم حاج سهیل:
خواستم بدونم آیا این مشکلات برای واریکوسله و اگر هست هزینه جراحی چقد و طول در مان و اینکه آیا بیمه خاصی رو شما قبول میکنید با تشکر-
سهیل چهارشنبه ۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
راستی ۲۶ سالمه و تازه میخوام ازدواج کنم دکتر - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام
اینجانب واریسیکول درجه 3 دارم
برای جراحی چه عملی پیشنهاد میکنید از لحاظ دقت و صحت و دوران بعد از عمل
میکروسرجی یا لاکروسکوپی یا عمل باز؟
و ایا اقای دکتر این عمل را در بیمارستان میلاد انجام میدهند و چگونگی وقت برای عمل چگونه است؟ در مورد عمل واریکوسل در هفته اینده وقت هست؟ - سلام آقای دکتر شوهرم آزمایش اسپرم دادن نتیجه آزمایشش این بوده perms count
23.30 -motile sperms 16.06 -progressive sperms 14.60-normal morphology 18 round cell 16 درصد - semen ph 7.50-semen volume 3.50 نشون داده دکتر براش سونو گرافی نوشتن اونم گفت واریکوسل درجه یک در بیضه راست و درجه دو در بیضه چپ داره میخواستم بدونم بدون عمل امکان بار دار شدن برای تغییر کیفیت اسپرم با دارو وجود داره یا حتما باید عمل بشه لطفا راهنمایی کنید - سلام یک ماه بیضه سمت راستم شدید درد میکنه ولی هیچ تورم یا حالت خاصی نداره باید چه کار کنم ممنون
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

