اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر علی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 508 مشاهده پرسش
    سلام و عرض،ادب اقای دکتر غرض،از مزاحمت من قبلا هم سوالما پرسیده بودم که گفته بودم:

    حدود 4سالی،هست که هر چند،وقت یکبار وقتی که زور میزنم بالای بیضه هام ورم کرده و درد زیادی،رو تحمل میکنم ورم ایجاد شده هم در بیضه راست و هم چپ بوجود می اید ممنون میشم راه درمانش،را بگید

    و شما با ویس جواب دیدین که یه سونوگرافی از بیضه هام بگیرم و بفرستم امروز رفتم سونوگرافی رو گرفتم
    جواب سونوگرافی رو بصورت فال با فرمتjpgفرستادم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      نشان دهنده واريكوسل است
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد حضوري معاينه شويد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر امید شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 413 مشاهده پرسش
    به من گفتن واریکوسل درجه 2 دارم و جواب آزمایش من رو که دیدن گفتن درحال به هم خوردن هست وقصد بچه دار شدن هم فعلا ندارم ،باید عمل کنم تا بتونم چند سال بعد بچه دار بشم ،لطفا راهنمایی کنین که حداکثر فرصت برا جراحی چقدر؟اصلا نیازی به جراحی هست؟ممنون کدوم روش جراحی واریکوسل بهتره؟آزمایشات من چی رو نشون میدن و باید چیکار کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمايش خوب است بايد معاينه هم بكنم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 511 مشاهده پرسش
    با سلام آقاي دكتر براي ٢٢ همين ماه وقت كرفتم از منشي تون ..من چند سالي هست كه بيضه سمت راستم گاهي اوقات باد ميكند و تير مكشد و در كنار بيضه سمت راستم يه چيز گرد ديگه مثل بيضه ولي نرمتر و چند تا رگ هست كه لمسش ميكنم پرس و جو كردم گفتن واريكوسل هست اما من ٧ ماه پيش تشكيل بچه دادم و موفقيت آميز بود و الان جنين سالمه ... من بعدا مطلع شدم كه كساني كه واريكوسل دارند عقيم ميشوند ميخواستم بدونم من واريكوسل دارم يا مشكل ديگه اي هست؟؟ از منشي ميخواستم وقت بگيرم گفتن مشكلتون چيه گفتم واريكوسل گفتن بايد سونوگرافي بديد اما من نميدونم مشكلم چيه... ممنون ميشم جواب بنده رو كامل بدهيد..
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤بيائيد ببينم ومعاينه كنم
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    سلام، مرد 24 ساله هستم.از چند ماه پیش احساس سوزش شدید در التم داشتم که در زمان ادرار شدت می گرفت و همیشه در قسمت نوک التم یک ماده ای مثل پرز به رنگ مشکی جمع می شد. سوزش تقریبا بهبود یافت تا اینکه چند شب پیش در خواب احساس درد در بیضه راست کردم و 2 شب بعد متوجه باد کردن بیضه راستم شدم.تب لرز، درد در پهلو و کمر و ران (همه سمت راست) داشتم و به بخش ارژانس بیمارستان مراجعه کردم، ازمایش ادرار دادم و میزان wbc برابر با 14-16 بود که یک سرم شامل انتی بیوتیک های قوی زدم.بعد از ان درد کمر و پهلو خوب شد. دکتر قرص سیپروفلوکسیزین هر 12 ساعت. باد بیضه ام هنوز خوب نشده و هنگام لمس متوجه یک بخش بسیار سفد می شوم که از پایین بیضه راستم ورم کرده.خواستم ببینم روند این بیماری چند وقت هست و اسمش چیست اگر قابل تشخیص می باشد.(رابطه جنسی داشتم)
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر مجید یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 7224 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید، من از بدو تولد بیضه ها داخل شکمم بودن به دلیل آگاهی نداشتن از این موضوع در سن 9 سالگی عمل کردم هر دو تا بیضه هارو ،ولی بیضه چپ در کیسه قرار نگرفت ودر کنار ریشه آلت تناسلی قرار دارد و بیضه راست درون کیسه هست، الان من 30 سال سن دارم و ازدواج کردم و مشکل تعداد اسپرم دارم دو میلیون هست به همین خاطر نابارور هستم ،سوالات من اینه که

    1. آیا من باید عمل کنم بیضه چپ رو و در داخل میشه قرار دهم ؟

    2.آیا بعد از عمل امکان افزایش اسپرم یا کاهش اسپرم هست ؟

    3.برا عمل روش لاپراسکوپی هم وجود دارد ؟

    4.هزینه عمل رو هم اگه بگید ممنون میشم
    1. تصویر کاربر مجید پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      جواب کن رو چرا نمی دید ؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      كيفيت خيلي پائين است اگر بعد از يك سال اقدام موفق نشديد بيائي معاينه كنم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
    3. تصویر کاربر مجید جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام آقای دکتر پس بقیه سؤالاتم رو جواب ندادید ،میدونم پایین هست ،دو سال هست اقدام کردیم
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر واريكوسل داريد بايد عمل كنيد وگرنه اي وي اف بايد بكنيد
    5. تصویر کاربر مجید شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      واریکسول ندارم دکتر جان، میخوایم اقدام کنیم واسه ای وی اف یا میکرو ،از آنجایی که دکترا میگن باید بیضه ای که بالاست احتمال سرطان و پروستات هست باید عمل کنی ،منم میترسم عمل کنم همین دو میلیون هم ار بین بره ،به نظر شما چیکار کنم ؟
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اقدام كنيد
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر دانیال جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 467 مشاهده پرسش
    سلام.قبلا واریکوسل دو طرفه عمل کردم ک سمت راست هیدروسل گرفتم و واریکوسل سمت چپم عود کرد.الان (5 ) روزه ک عمل هیدروسل و واریکوسل انجام دادم بیضهام ورم دارن خیلی .ایا این ورم طبیعیه ؟ تا چند روز بگذرد ورمم خوب نشد ب دکترم مراجعه کنم ؟تهران عمل کردم شهرستانیم . بزرگ واری کنید راهنمایم کنید ممنون دستتونو میبوسم
    1. تصویر کاربر دانیال پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اقای دکتر میشه جواب سوالمو بدید ممنون میشم
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      ورم طبيعي است وفقط بايد صبركنيد بهتر شود فعلا اقدامي لازم نيست
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر آکام جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    سلام خدمت شما
    پسر 19 ماهه دارم که تقریبا یک ماهه متوجه شدیم بیماری هیدروسل دارد. به این صورت که بیضه سمت راستش باد کرده. او را نزد متخصص مجاری ادراری بردیم فورا گفتند احتیاج به عمل دارد. ازش آزمایش و سونوگرافی گرفتیم که نتیجه اش هیدروسل خفیف است.
    نتیجه رانزد متخصص اطفال بردیم گفتند یک ماه و نیم دیگر صبر کنیم احتمال دارد خودش خوب شود و در جراحی عجله نکنیم.
    عکس سونو و آزمایش را هم برایتان می فرستم.
    حالا ممنون می شوم تشخیص شما رو هم بدانم.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      چون خفيف است درمان نميخواهد
  • تصویر کاربر حسین جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    سلام...یه تومور در بیضه چپ دارم...درد دارم..سونوگرافی میگه کانون حاوی کلسیفیکاسیون است...چکار کنم...دکتر جراح رفتم میگه بیضه ی چپم باید کامل برداشته بشه...ساکن اهواز هستم...
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد بيائيد معاينه كنم
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علي جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 476 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر خسته نباشيد
    بنده ١٢ تير امسال يعني تقريبا سه ماه پيش خدمت شما عمل واريكوسل دوطرفه كردم
    دو سوال داشتم
    ١.بعد از عمل مطمئنا مشكلم حل شده؟
    ٢.ميتونم بدنسازي انجام بدم؟مشكلي پيش نمياد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر وقت داشتيد بيائيد ببينم ولي ميتوانيد شروع كنيد
    2. تصویر کاربر علي پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اقاي دكتر يك ماه بعد از عمل اومدم خدمتتون گفتيد همه چيز طبيعيه نيازه بازم بيام؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      پس شروع كنيد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر فرشید پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 557 مشاهده پرسش
    با سلام
    چند سال پیش درد خفیفی در بیضه چپ و همچنین زیر شکم (ناحیه چپ) احساس کردم که با مراجعه پزشک مشخص شد واریکوسل بسیار خفیفی دارم. دکترفرمودن نیازی به جرای نیست توصیه های ذیل را نمودن:
    1- لباس تنگ نپوشید.
    2- ورزش سنگین انجام ندهید ، وسیله سنگین بلند نکنید.
    3-پیاده روی طولانی مدت انجام ندید. به مدت طولانی روی صندلی نشینید.
    4- ادرار خود را نگه ندارید
    همچنین داروی "ملوکسیکام 7.5" را تجویز نمودن.
    الان مدتیه بصورت مقطعی درد خفیف رو احساس میکنم ( بعضا این درد به ناحیه ران پای چپ نیز سرایت میکند) این درد مدت حدودا 7 روز ادامه داره و شاید چندین ماه مشکلی ندارم.
    بیضه ها حالت طبیعی دارند و رگ ها ی متورمی مشاهده نمیکنم.
    بعد از بیدار شدن از خواب اصلا دردی احساس نمیکنم ولی مدتی که از روز میگذره درد احساس میشه
    سال پیش هم نزد پزشکم رفتم که باز توصیه های چندین سال قبل را صادر کردند (دکتر کاملا بیضه ها رو معاینه نمود و دستور سونوگرافی رو هم برای اطمینان دادن (سونو بصورت کالر داپلر نیست).)
    بنظر شما این امر طبیعی ست.؟ توصیه میکنین نزد پزشک دیگری برم؟ برای ساکت شدن درد چیکار کنم؟
    به پیوست تصویر سونو رو هم گذاشتم
    ممنون از راهنماییتون و تشکر فراوان از اینکه خالصانه و بی چشمداشت بیماران رو راهنمایی میکنین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من شما مشكلي نداريد نياز به دكتر ديگر نيست
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب