اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مرتضی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقت بخیر...
    من 30 اردیبهشت 95 جراحی واریکوسل دو طرفه انجام دادم عمل که ظاهرا خوب بود 6 ماه بعد هم آزمایشش خوب بود فقط من یه مشکل پیدا کردم به دکترم بی اعتماد شدم چون قبل عمل به یه آزمایشگاه نوشت بعد عمل به یکی دیگه... مشکل دوم و اصلی این که 2 ماه میشه گاهی وقتا درد دارم هم تو بیضه ها هم محل برش ها ... مجرد بودم دو هفته میشه عقد کردم دیگه دارم نگران میشم حتی یه دکتر دیگه رفتم نوشت سونوگرافی که بازم واریکوسل نشون داد ... آقای دکتر خواهش میکنم کمک کنین مشکلی برام پیش نیاد اگه نیاز باشه دوباره میشه جراحی کرد ؟
    میشه تو تبریز یه دکتر خوب معرفی کنین یا این که پیش خودتون بیام ..
    30 سالمه از مراغه
    لطفا مشخصاتم عمومی نشه
    تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام يك بار عمل كافي استو نياز به عمل مجدد نداريد ودرد دليل عود نميباشد
  • تصویر کاربر اکبر شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 501 مشاهده پرسش
    واریکوسل متوسط با قطر وریدی 2.9mm در سمت چپ واریکوسل متوسط با قطر وریدی 2.9mm در سمت چپ رویت شده نیاز به عمل داره یا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر فرهاد شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2145 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    خلاصه وضعیت: من در سال 89 سابقه عفونت بیضه چپ داشتم که 6 عدد جنتامایسین قرص آنتی بیوتیک و بعد از 1 ماه یک عدد اسپکتینومایسین زدم و خوب شدم. در سال 91 پس از تشخیص تومور بیضه چپ جراحی ارکیدکتومی چپ انجام دادم. جواب پاتولوژی سمینوما بود که زود تشخیص داده شده بود و به جایی نزده بود. بین شیمی درمانی یا رادیوتراپی یا پیگیری، من پیگیری رو انتخاب کردم. که در ابتدا هر 3 ماه یک بار و اکنون هم همچنان سالی 1 بار سی تی اسکن انجام میدم. در سال 94 با شکایت از احساس سنگینی در بیضه سمت راست و همچنین احساس گرفتگی در کشاله ران و کمی هم در لگن به دکتر مراجعه کردم که تشخیص ایشان بزرگی خوش خیم پروستات بود. گفتند چون مجرد هستم و رابطه جنسی کم دارم این مشکل پیش میاد. باید رابطه جنسی منظمی داشته باشم تا پروستاتم مشکلی نداشته باشه. که 3 ماه فرص تامسولوسین مصرف کردم. در سال 95 هم با همین شکایت مراجعه کردم ، معاینه انگشتی از راه مقعد انجام شد و دکتر فرمودند موردی ندارم و دو ماه تامسولوسین خوردم. چند ماه پیش هم دوباره مراجعه کردم که این بار هم قرص تامسولوسین (امنیک) به همراه قرص باکلوفن تجویز شد برای اطمینان سونوگرافی (دو ماه پیش)، آزمایش خون و سی تی اسکن با و بدون تزریق شکم و لگن (7 روز پیش) انجام شد که موردی نبود. فقط این مورد توی سونوگرافی بود:
    Few small cysts up to 7mm cyst are seen in right epidydymal head
    و اندازه پروستات در سونوگرافی این هست:
    40*31*36 mm and 22cc Volume
    Bladder is normal and after voiding 24cc reside were seen
    Right kidney 113mm and left kidney 114 mm and both normal
    Fatty liver grade 2
    بقیه چیزها نرمال بود،
    جواب آزمایش خون هم این هست:
    PSA: 1.24
    AFP (Serum): 1.02
    Beta HCG (Titration): Less than 0.1
    ESR 1st hr: 6 mmhr
    بقیه فاکتور ها هم همگی نرمال بودند
    سی تی اسکن هم کاملا نرمال بود
    البته بعضی روزها هم احساس دفع ادرار دارم با اینکه مثانه خالی هست
    جواب متخصص اورولوژی و همینطور متخصص آنکولوژی این بود که من هیچ موردی ندارم، ولی چون استرس شدید دارم و عصبی هستم، این استرس روی روانی دفع ادرار و احساس سنگینی بیضه اثر میذاره
    البته من واقعا استرس خیلی شدید دارم و سریعا عصبی میشم
    من الان 39 سالم تموم شده و وارد 40 سالگی شدم
    .....
    همچنان بعضی وقتها احساس سنگینی بیضه دارم. البته وقتی بیضه رو لمس میکنم دردی نداره، ولی یک دردی هست که توی بیضه میپیچه و من اونجا احساسش میکنم، بیشتر میشه گفت احساس سینگینیه تا درد . بعضی وقتها خوب هستم بعضی روزها این احساس سنگینی هست
    توضیح: نمیدونم این مسئله به احساس سنگینی ربط داره یا نه ولی من سال گذشته زگیل تناسلی در قیمت انتهایی آلت تناسلی داشتم که با اسید سالیسیلیت در آزمایشگاه کیوان سوزانده شد و دیگه هم عود نکرد
    خواستم مراجعه کنم خدمتتون ولی وقت درمانگاه تا 1 ماه پر بود، میخواستم در صورت امکان بنده رو راهنمایی بفرمایید یا اگر راهی برای مراجعه حضوری در زمان خیلی زودتر هست بفرمایید
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر کریم شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من یک سال پیش بطور ناخواسته ادرارم رو نگه داشتم بعد از چند لحظه یه درد خفیفی از بیضه سمت چپم بلند شد یعنی غیر قابل تحمل بود به دکتر متخصص مراجعه کردم معاینه کرد سونو گرفتم آزمایش ادرارم دادم دکتر گفتش مجاری ادرات التهاب داره برام دارو نوشت مصرف کردم یکم بهتر شده اما الان یک ساله از این اتفاق میگذره هنوز بیضه سمت چپم درد میکنه احساس ناراحتی میکنم بعضی موقعه ها تغیر شکل هم میده. ممنون میشم اگه راهنماییم کنین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد سونو بكنيد تا مشخص شود الته با معاينه
  • تصویر کاربر هادی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 544 مشاهده پرسش
    دستور فرمودید برای دیدن آزمایش پاتولوژی رد براتون ارسال کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اين راديو تراپي ميخواهد نه شيمي درماني
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید.
    من چند وقتی است که در بعضی روزها کشاله ران پای چپ درد شدید احساس میکنم که حتی به بیضه هم میزند و‌بیضه سمت چپ کوچکتر از سمت راست است.
    علت این درد چیست.
    قبلا این مشکل را نداشته ام جدیدا 3 هفته ای میشود که درد دارم تقریبا 2 روز در هفته
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو گرافي كنيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر هادی پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 500 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما دکتر یک‌ماه پیش به علت داشتن توده در بیضه عمل جراحی کرد و پس از عمل و آزمایشات متوجه شد توده خالی و سی تی اسکن هم چیز ی نشون نداد حالا مرحله بعدی چیه ایشون میگن شیمی درمانی در صورتی که آزمایشات توده تشخیص داده شد نه تومور
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر ب،ع شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    سلام وخسته نباشيد خدمت دكتر بزرگوار آقاي كرمي
    يه سوالي داشتم اونم اين كه من يه ماه ونيم ميشه عمل واريكوسل دوطرفه انجام دادم تا دو سه هفته بعد عمل تو هردوطرف هم درد داشتم هم سوزش جاي عمل
    سومين هفته كه گذشت تقريبا خوب شده بود ولي الان فقط طرف راستم هم درجاي عمل سوزش دارم و هم رگ بيضه راستم درد ميكنه.
    بنظرتون عملم اود كرده؟؟؟؟؟؟
    البته يه ماه بعداز عمل چن بار هر سكس داشتم
    احساس ميكنم سكس باعث اين علائم شده
    بعد سكس درد بيشتر ميشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      بعد از عمل واريكوسل ٢يافته سونو گرافي هميشه غلط است١-كشادي رگها وعود واريكوسل٢-اب اوردهگي بيضه ولذا شما از نظر من مشكلي نداريد
  • تصویر کاربر عباس یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 483 مشاهده پرسش
    من یک هفته هست عمل کردم جای عمل تورم کرده درد فروان دارد و کیسه بیضه‌ها هم تورم شدید همراه با درد دارد با توجه به اینکه استراحت کامل داشته و بعد 3 روز از عمل حمام نیز رفته ام سمت چپ کیسه بیضه افتاده تر و درد در آن ناحیه بیشتر وی باشد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام همه اينها بعد از عمل طبيعي است
    2. تصویر کاربر عباس شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام ممنونم امروز هم از محل زخم خونریزی کرده
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      مهم نيست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 520 مشاهده پرسش
    باسلام
    اقای دکتر بنده در قسمت اپیدیدیم بیضه که یک کیست دارم احساس درد شدید دارم و همزمان در کشاله ران درد. شدید دارم و همچنین بعضی وقتا در زیر. شکم طرف چپ درد دارم...من واریکوسل داشتم چند. سال پیش عمل کردم ...یه مدت پیش رفتم دکتر که عملش کرده بود گفت هیچ مشکلی نداری از اورولوژی و بیضه باید بری دکتر مغز و. اعصاب برای درد کشاله ران شاید. از اون باشه منم رفتم دکتر ام ار ای نوشت و واسش انجام دادم اونم گفت مشکل نداری فقط کشیدگی داری رفتم فیزیوتراپی بازم همون درد رو دارم...لطفا کمکم کنین من چکار کنم مشکلم ماله چیه؟؟ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      چون بررسيها طبيعي تست اين درد را بيخيال شويد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      بيشتر عصبي است
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب