اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر هادی سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 490 مشاهده پرسش
    سلام بر دکتر عزیز جواب دادین که نیازی به شیمی درمانی نیست و فقط رادیو تراپی نیاز هست من سی یکم شهریور عمل تخلیه بیضه کردم و پاتولوژی رو مشاهده کردید سی اتی اسکن هم جواب منفی بود زمان دقیق رادیو تراپی کی هست یعنی کی برم بهتره
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر میثم پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
    سلام،امروز رفتم سونوگرافی، نگران شدم، فکر کنم سرطان بیضه دارم، عکس رو براتون فرستادم میخواستم راهنمایی بفرمایید. ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤بيائيد ببينم
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 454 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ۲۸ سالمه و یکساله ازدواج کردم بچه دار نمیشیم و سونو دادم میگه واریکوسل گرید یک بیضه چپ داری و نیازی به عمل هست یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      باييد معاينه كنم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر 09195279374 چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 811 مشاهده پرسش
    سلام من ساکن قم هستم دکتر رفتم واریکوسل دوطرفه گرید سه دارم
    میزان اسپرم هم تقریبا صفر هست قرار بود اینجا عمل باز کنم ولی
    فیلمهای شمارو که دیدم دوست دارم لاپراسکوپی بشم ولی اینجا امکانش نیست سه ماهه درگیرم دکتر، خواهش میکنم کمکم کنید؟ امکانش هست شما عملم کنید؟ خییییلی عجله دارم
    خواهش میکنم زود بهم وقت بدید، من تمام کارهامو کردم
    اماده عمل هستم
    هزینشم لطفا بهم بگید چقدر میشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر منصورفتحی سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    سلام ببخشیددوباره مزاحم شدم.این متن رودیروزبراتون فرستادم ولی عکس جواب سونوبیضه دانلودنشده بودبه دستتون نرسیده.حالابعدازمتن ودیدن جواب سونولطفاراهنماییم کنید که بگیددقیقاچه مشکلی دارم چه ازمایشاتی انجام بدم وایاعمل جراحی میخوام یافعلالازم نیست مجردوبیست وشش سالمه..شرمنده قبل بحثم استمناع زیاد ورابطه جنسی دوبارداشتم ....حدود شش سال است ازاوایل فشاربه مثانه ام اومدوتندتنددستشویی میرفتم وادرارم خوب خالی نمیشد تاالان که فشارزیادبه مثانه وکلیه موقع ادرارمیاد.اخرادرارم قطره قطره وبادردوسوزشه همیشه بایدده دقیقه بشینم تاخالی بشه سوزش .تکرروشب ادراری دارم.دردناحیه لگن.بیضه اطراف مقعد.بیضه هام سنگین وبزرگ شده ورم دارن درددارن رگ بزرگی بیضه راستمه .وداخل بیضه راستم پرمایع است.اذیت میشم.دوبارسیتوسکوپی وبالای بیست بارسونوگرافی وازمایش ازکلیه هامثانه وپروستات دادم همش میگن سالمی وقرص تامسولوسین وسیپرودادن.وچندروزپیش تب ولرز ودردکلیه وبیضه .وجریان ادرارضعیف داشتم.تبم زیادشده بودطی دوروزچندبارخون دماغ گرفتم ااین باردکتربرام سونوکامل نوشت (((((.برای اولین بارازمایش بیضه برام نوشته)))))) وجوابوپیشش بردم دیگه چیزخاصی نگفت تامسولوسین دیگه ای برام نوشت.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر دانا پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 499 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر
    من پارسال واريكوسل دو طرفه عمل كردم عمل لاپراسكوپي و بعد نه ماه ازمايش اسپرم و هورمون و سونوگرافي دادم كه همه چيز نرمال و خوب بود
    و حدود ٢٠روز ازدواج كردم و بعد نزديكي درد بيضه دارم بخصوص سمت چپ
    وخيلي پايين ميان بيضه هام
    وقتي با دست بيضه م رو گرفتم حالت ي نقطه سفت دردناك بالاي بيضه چپم بود كه نسبت با بيضه راستم بزرگتر و دردناكتر بود
    ميشه بگيد او چيه
    و چه احتمالي ميديد؟
    1. تصویر کاربر دانا یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اقاي دكتر لطفا به سوال من جواب بديد
    2. تصویر کاربر دانا سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اقاي دكتر چرا جواب نميديد
      من سونو گرفتم بيضه چپم هيدروسل خفيف با واريكوسل گريد يك داشت با ٢.٥mm
      و بيضه راستم مشكلي نداشت
      و قطر بيضه چپ و راست هر دو ٣٩mm
    3. تصویر کاربر دانا سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      لطفا جوابتون رو برام تايپ كنيد
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام يك بار عمل كافي است٢-درد طبيعي است بعد از عمل٣-هيدروسل خفيف درمان نميخواهد٤-بيضه ها طبيعي است
    5. تصویر کاربر دانا چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      ممنون از راهنمايتون
      اقاي دكتر با زالو انداختن رو بيضه چپ تاثيري داره كه واريكوسل گريد يك رفع شه ؟؟
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اصلا فايده ندارد
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر میثم یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2644 مشاهده پرسش
    با سلام .بنده مدت یک سال هست که مشکل واریکوسل سمت راست دارم.با مراجعه به متخصص اورولوژی و تجویز یک سری دارو ها تا الان نتیجه آخرین ازمایشم به شرح زیر می باشد.می خواستم بدونم با توجه به وضعیت بنده آیا مشکلی در باروری بنده هست؟یا باید عمل انجام بدم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام حركت پائين است بيائيد معاينه٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر حامد چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 420 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    جناب دکتر من حدود 3 ماه پیش این نتایج اسپرموگرام رو براتون فرستادم و پرسیدم ازتون که مشکلی برای بارداری دارم یا نه.
    (جناب دکتر
    بنده 31 سالمه و بیماری واریکوسل دارم.
    میخوام اقدام به بچه دار شدن، کنم.
    قبلش آزمایش اسپرم دادم که نتیجه ش به شرح زیر میباشد؛
    semen volume(ml)= 4.5
    semen oH= 8
    sperm count (Milml)= 21.54
    Motile sperm (%)= 49.58
    progressive sperm (%)= 47.50
    Round cell (Millml)= 0.55
    Normal Morphology (%)= 62)


    در حال حاضر جناب دکتر، سوالم اینه که من برای بچه دار شدن اقدام کردم و خانمم حامله شدن، اما بعد از 2 ماه سقط جنین داشتم، آیا دلیل سقط میتونه واریکوسل بنده باشه؟؟
    اگه واریکوسل بنده دلیل سقط باشه، درمانش چیه و باید چکار کنم؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد بيائيد معاينه كنم٢-سقط ارتباطي به شما نداردص
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 370 مشاهده پرسش
    با سلام
    مدتي است درد بيضه دارم
    زمان هايي كه زياد راه ميروم
    يا زمان هايي كه در حالت نعوظ قرار ميگيرم
    و زمان هايي اب بي رنگي از الت من خارج ميشود
    بيضه ها حالت طبيعي بدون ورم يا هرگونه بزرگي هستند
    بيضه سمت راست درد ميگيرد
    با لمس آن جوري است كه انگار دوقسمت شده يا له شده ( يا من همچين حسي دارم)
    طبيعي است يا بايد به پزشك متخصص مراجعه كنم؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      حتما مراجعه نمائيد
  • تصویر کاربر منصورفتحی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 433 مشاهده پرسش
    سلام.زیادتحقیق کردم تاشماروپیداکردم..شرمنده قبل بحثم استمناع زیاد ورابطه جنسی دوبارداشتم ....حدود شش سال است ازاوایل فشاربه مثانه ام اومدوتندتنددستشویی میرفتم وادرارم خوب خالی نمیشد تاالان که فشارزیادبه مثانه وکلیه موقع ادرارمیاد.اخرادرارم قطره قطره وبادردوسوزشه همیشه بایدده دقیقه بشینم تاخالی بشه سوزش .تکرروشب ادراری دارم.دردناحیه لگن.بیضه اطراف مقعد.بیضه هام سنگین وبزرگ شده ورم دارن درددارن رگ بزرگی بیضه راستمه .وداخل بیضه راستم پرمایع است.اذیت میشم.دوبارسیتوسکوپی وبالای بیست بارسونوگرافی وازمایش ازکلیه هامثانه وپروستات دادم همش میگن سالمی وقرص تامسولوسین وسیپرودادن.وچندروزپیش تب ولرز ودردکلیه وبیضه .وجریان ادرارضعیف داشتم.تبم زیادشده بودطی دوروزچندبارخون دماغ گرفتم ااین باردکتربرام سونوکامل نوشت .برای اولین بارازمایش بیضه برام نوشته وجوابوپیشش بردم دیگه چیزخاصی نگفت تامسولوسین دیگه ای برام نوشت.نیازبه کمک فراوان دارم لطفانجاتم بدید ازت ممنونم عکساشوبرات میفرستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام جهت جوابگوئي به همه سوالات بايد نوار مثانه انجام دهيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب