لیست پرسشها (11,602 پرسش)
هادی سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 490 مشاهده پرسش
سلام بر دکتر عزیز جواب دادین که نیازی به شیمی درمانی نیست و فقط رادیو تراپی نیاز هست من سی یکم شهریور عمل تخلیه بیضه کردم و پاتولوژی رو مشاهده کردید سی اتی اسکن هم جواب منفی بود زمان دقیق رادیو تراپی کی هست یعنی کی برم بهتره
ممنون- سلام،امروز رفتم سونوگرافی، نگران شدم، فکر کنم سرطان بیضه دارم، عکس رو براتون فرستادم میخواستم راهنمایی بفرمایید. ممنون
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤بيائيد ببينم
-
- سلام آقای دکتر ۲۸ سالمه و یکساله ازدواج کردم بچه دار نمیشیم و سونو دادم میگه واریکوسل گرید یک بیضه چپ داری و نیازی به عمل هست یا نه
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
باييد معاينه كنم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام من ساکن قم هستم دکتر رفتم واریکوسل دوطرفه گرید سه دارم
میزان اسپرم هم تقریبا صفر هست قرار بود اینجا عمل باز کنم ولی
فیلمهای شمارو که دیدم دوست دارم لاپراسکوپی بشم ولی اینجا امکانش نیست سه ماهه درگیرم دکتر، خواهش میکنم کمکم کنید؟ امکانش هست شما عملم کنید؟ خییییلی عجله دارم
خواهش میکنم زود بهم وقت بدید، من تمام کارهامو کردم
اماده عمل هستم
هزینشم لطفا بهم بگید چقدر میشه - سلام ببخشیددوباره مزاحم شدم.این متن رودیروزبراتون فرستادم ولی عکس جواب سونوبیضه دانلودنشده بودبه دستتون نرسیده.حالابعدازمتن ودیدن جواب سونولطفاراهنماییم کنید که بگیددقیقاچه مشکلی دارم چه ازمایشاتی انجام بدم وایاعمل جراحی میخوام یافعلالازم نیست مجردوبیست وشش سالمه..شرمنده قبل بحثم استمناع زیاد ورابطه جنسی دوبارداشتم ....حدود شش سال است ازاوایل فشاربه مثانه ام اومدوتندتنددستشویی میرفتم وادرارم خوب خالی نمیشد تاالان که فشارزیادبه مثانه وکلیه موقع ادرارمیاد.اخرادرارم قطره قطره وبادردوسوزشه همیشه بایدده دقیقه بشینم تاخالی بشه سوزش .تکرروشب ادراری دارم.دردناحیه لگن.بیضه اطراف مقعد.بیضه هام سنگین وبزرگ شده ورم دارن درددارن رگ بزرگی بیضه راستمه .وداخل بیضه راستم پرمایع است.اذیت میشم.دوبارسیتوسکوپی وبالای بیست بارسونوگرافی وازمایش ازکلیه هامثانه وپروستات دادم همش میگن سالمی وقرص تامسولوسین وسیپرودادن.وچندروزپیش تب ولرز ودردکلیه وبیضه .وجریان ادرارضعیف داشتم.تبم زیادشده بودطی دوروزچندبارخون دماغ گرفتم ااین باردکتربرام سونوکامل نوشت (((((.برای اولین بارازمایش بیضه برام نوشته)))))) وجوابوپیشش بردم دیگه چیزخاصی نگفت تامسولوسین دیگه ای برام نوشت.
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام اقاي دكتر
من پارسال واريكوسل دو طرفه عمل كردم عمل لاپراسكوپي و بعد نه ماه ازمايش اسپرم و هورمون و سونوگرافي دادم كه همه چيز نرمال و خوب بود
و حدود ٢٠روز ازدواج كردم و بعد نزديكي درد بيضه دارم بخصوص سمت چپ
وخيلي پايين ميان بيضه هام
وقتي با دست بيضه م رو گرفتم حالت ي نقطه سفت دردناك بالاي بيضه چپم بود كه نسبت با بيضه راستم بزرگتر و دردناكتر بود
ميشه بگيد او چيه
و چه احتمالي ميديد؟-
دانا یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
اقاي دكتر لطفا به سوال من جواب بديد - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- با سلام .بنده مدت یک سال هست که مشکل واریکوسل سمت راست دارم.با مراجعه به متخصص اورولوژی و تجویز یک سری دارو ها تا الان نتیجه آخرین ازمایشم به شرح زیر می باشد.می خواستم بدونم با توجه به وضعیت بنده آیا مشکلی در باروری بنده هست؟یا باید عمل انجام بدم؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام حركت پائين است بيائيد معاينه٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- با سلام و احترام
جناب دکتر من حدود 3 ماه پیش این نتایج اسپرموگرام رو براتون فرستادم و پرسیدم ازتون که مشکلی برای بارداری دارم یا نه.
(جناب دکتر
بنده 31 سالمه و بیماری واریکوسل دارم.
میخوام اقدام به بچه دار شدن، کنم.
قبلش آزمایش اسپرم دادم که نتیجه ش به شرح زیر میباشد؛
semen volume(ml)= 4.5
semen oH= 8
sperm count (Milml)= 21.54
Motile sperm (%)= 49.58
progressive sperm (%)= 47.50
Round cell (Millml)= 0.55
Normal Morphology (%)= 62)
در حال حاضر جناب دکتر، سوالم اینه که من برای بچه دار شدن اقدام کردم و خانمم حامله شدن، اما بعد از 2 ماه سقط جنین داشتم، آیا دلیل سقط میتونه واریکوسل بنده باشه؟؟
اگه واریکوسل بنده دلیل سقط باشه، درمانش چیه و باید چکار کنم؟؟-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
بايد بيائيد معاينه كنم٢-سقط ارتباطي به شما نداردص
-
- با سلام
مدتي است درد بيضه دارم
زمان هايي كه زياد راه ميروم
يا زمان هايي كه در حالت نعوظ قرار ميگيرم
و زمان هايي اب بي رنگي از الت من خارج ميشود
بيضه ها حالت طبيعي بدون ورم يا هرگونه بزرگي هستند
بيضه سمت راست درد ميگيرد
با لمس آن جوري است كه انگار دوقسمت شده يا له شده ( يا من همچين حسي دارم)
طبيعي است يا بايد به پزشك متخصص مراجعه كنم؟؟-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
حتما مراجعه نمائيد
-
- سلام.زیادتحقیق کردم تاشماروپیداکردم..شرمنده قبل بحثم استمناع زیاد ورابطه جنسی دوبارداشتم ....حدود شش سال است ازاوایل فشاربه مثانه ام اومدوتندتنددستشویی میرفتم وادرارم خوب خالی نمیشد تاالان که فشارزیادبه مثانه وکلیه موقع ادرارمیاد.اخرادرارم قطره قطره وبادردوسوزشه همیشه بایدده دقیقه بشینم تاخالی بشه سوزش .تکرروشب ادراری دارم.دردناحیه لگن.بیضه اطراف مقعد.بیضه هام سنگین وبزرگ شده ورم دارن درددارن رگ بزرگی بیضه راستمه .وداخل بیضه راستم پرمایع است.اذیت میشم.دوبارسیتوسکوپی وبالای بیست بارسونوگرافی وازمایش ازکلیه هامثانه وپروستات دادم همش میگن سالمی وقرص تامسولوسین وسیپرودادن.وچندروزپیش تب ولرز ودردکلیه وبیضه .وجریان ادرارضعیف داشتم.تبم زیادشده بودطی دوروزچندبارخون دماغ گرفتم ااین باردکتربرام سونوکامل نوشت .برای اولین بارازمایش بیضه برام نوشته وجوابوپیشش بردم دیگه چیزخاصی نگفت تامسولوسین دیگه ای برام نوشت.نیازبه کمک فراوان دارم لطفانجاتم بدید ازت ممنونم عکساشوبرات میفرستم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام جهت جوابگوئي به همه سوالات بايد نوار مثانه انجام دهيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

