لیست پرسشها (11,602 پرسش)
یاسمن یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
با سلام
من برادرم 23 سالشه یک هفته پیش وجود یک توده حس کرده بود دوبار سونوگرافی انجام داد که جواباشو میزارم و یک آزمایش خون گفتن اوژانسی باید عمل بشه
روز یکشنبه عمل شد و بیضه چپ کاملا برداشته شد و نمونه رو تحویل بخش پاتیولوژی دادیم
با توجه به اینکه بسیار نگران هستیم تا جواب پاتیولوژی آماده بشه میخواستم بپرسم طبق سونوگرافی ها و آزمایش خون تا چند درصد احتمال بدخیم بودن سرطان وجود داره-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
اين بيضه سريعا بايد برداشته شود٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام دکتر کرمی ببخشید مزاحم شدم . من خیلی وقته این بیماری وارکوسل رو دارم و یکبار عمل کردم ولی دوباره به طور خیلی شدید و سریع رگهای خیلی زیادی دوره بیضه سمت چپ جمع شد و الان جدیدا بیضه سمت راست رو هم دربر میگیره و بیضه سمت چپ همچنین یه جورایی احساس میکنم کوچک شده و چیزی که اون دکتر گفت بهم گرید 3 هست و خیلی زیاده . اقای دکتر من باید چکار کنم . یعنی اقیم شدم و تنها مسأله ایی که دارم پول هست. من همیشه فیلمهایی که ضبط میکنید رو نگاه میکنم. ببخشید وقتتونو گرفتم ولی فکر کنم برای من یکی بی فایده است چون کار از کار گذشته و دیر شده . اینده ایی دیگه نیست. ممنون اقای دکتر شبتون بخیر.
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 1 پاسخ
-
- 45 سال سن دارم.3 سال پیش برای بچه دار شدن اقدام کردیمخانمم 37 سالشه.وقتی به بیضه هام دست میزنم سمت چپ چند تا کیست کوچولو قابل لمسه..سونوگرافی داپلر در بیمارستان فوق تخصصی ابن سینا انجام دادم گفتند واریکوسل بسبار خفیف دارید و اندازه بیضه ها یه مقدار از نرمال کوچکتر هستند...
تعداد اسپرم ها متغیر هستند یه بار 10 میلیون یه بار 3 میلیون یه بار میشه 300 هزار یه بار به تعداد انگشتان
جناب دکتر وضعیت روحیم خیلی خرابه مستاصل شدم
یکی میگه جراحی واریکوسل خوبه یکی میگه بده این تعداد اسپرم هم از بین میره یکی میگه طب سنتی برو یکی میگه نرو بخدا نمیدونم چیکار کنم بیمار دکتر امیر جنتی هستم میگه این واریکوسل نیست میگم جناب دکتر شما رییس مرکز ناباروری ابن سینا هستید به هر حال به من بگید چه مرگمه
آزمایشات هورمونی سالم
آزمایشات ایدز و هپاتیت سالم
عفونت های ادراری سالم
آزمایش ها پر هزینه ژنتیک از جمله کاریوتایپ و .........سالم
پس چه مرضی دارم
مشکل جنسی هم ندارم
شهوت هم عالیه
اریون هم مبتلا نشدم
سرما هم بندرت میخورم
جناب دکتر کمکم کن شما رو به جان امام حسین
فقط این پیام رو به نام من منتشر نکن مدت 3 ساله داروهای
سلن پلاس
زینک پلاس
کیوتن پلاس
الکارنیتین 2 گرم در روز
ویتامین سی
ویتامین e
فولیک اسید
بصورت مرتب میخورم دیگه خسته شدم بخدا
3 بار هم میکرواینجکشن انجام دادیم
دکتر جان بگو من چیکار کنم-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
تشريف بياوريد معاينه كنم وصحبت كنيم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام عرض کوچکی داشتم خدمت آقای دکتر چند وقتی هست که در بیضه ها احساس خنکی ویا به بیان دیگر چه طور لیدوکاین مصرف کردم بیضه سمت چپ ای حالتی هست لطفا راهنمای کنید ممنون میشم
- سلام و خسته نباشید خدمت دکتر بزرگوار.اقای دکتر بنده بیست روز پیش به علت واریکوسل گرید 3 در بیضه چپ به روش لاپاراسکوپی تحت عمل قرار گرفتم.ولی الان در بیضه چپ درد دارم هم به صورتی که خود به خود درد شروع میشه و هم موقع لمس بیضه .مشکل از چی میتونه باشه .در ناحیه مثانه هم احساس درد دارم پهلوی سمت چپ که با فشار در ان منطقه درد بیشتر میشه .
- با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز ...دکتر من دانشجوی سال اخر کارشناسی هستم.....و 6ماه قبل با مراجعه به دکتر متخصص متوجه شدم واریکوسل گرید 3 دارم....با توجه به این که امسال کنکور ارشد دارم ...نمیتوانم تا اردیبهشت عمل کنم....دکتر هم به من گفت بعد از کنکور عمل کن و مشکلی نیست....خواستم ببینم چون من والیبال بازی میکنم...میتونم تا قبل از عمل باز هم بازی کنم....یا خیر ...یعنی ایا مشکلی برایم پیش نمی اید؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
مانعي براي ورزش نيست سر فرصت عمل بايد كنيد
-
- سلام دكتر
من مشكلم اينه كه يكم بيضه هام نسبت به قبل كوچيك شدن و يه بار هورمون زدم كه مال ٢ سال پيش هست و بازم دو سال پيش عمل فتق كردم-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام سونوگرافي كنيد بفرستيد ببينم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر
1)بنده واریکوسل گرید 2 دارم.اگر بخواهم با بیمه تامین اجتماعی به روش میکروسرجری عمل کنم کداو بیمارستان باید مراجعه کنم؟ هزینه این عمل چقدر هست؟
2) در ناحیه عانه چربی اضافه دارم.به اندازه طول یک انگشت عمق چربی هست؟ باید به متخصص ارولوژی مراجعه کنم یا جراح پلاستیک؟ جراحی مناسب است یا لیپوماتیک؟ محدوده هزینه آن چقدر است؟
3) برای زود انزالی چه تجویزی دارید؟
باتشکر-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
١-مراجعه حضوري٢-جراح عمومي٣-مطلب سايت من در مورد زود انزالي كامل است بخوانيد
-
- با سلام بنده 6 سال پیوند کلیه کردم والان برای بچه دار شدن اقدام کردم میگم دی اف آی من شکننده است آیا راه حل وجود دارد یا خیر
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
نه ولي اقدام كنيد
-
- باعرض سلام.بنده 23 ساله هستم.مدتی است دردی مبهم در بیضه چپ دارم. درد به پای سمت چپ نیز سرایت کرده است.به نظر شما موردی وجودداهر یامشکل از کشاله رانم هست
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سونو كنيد از بيضه
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

