اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
    ولایت:
    سلام دکتر؛خسته نباشید_بنده از شهرستان مزاحمتان میشم به تازگی کانال شما را پیدا کردم استاد بنده متاهل هستم و واریکوسل دارم ولی واقعیتش چون فعلا بچه ندارم احتیاط میکنم شهرستان جراحی کنم وبه علت دوری راه و نبود فرصت به خاطرنظامی بودنم وخدمت عملیاتی درشمال غرب کشور نمیتونم خدمت شما برسم لذا اگه لطف کنید ازهمکاراتون در تبریز یا ارومیه که مورد قبول حضرتعالی برای جراحی واریکسول می باشدمعرفی کنید ممنون میشم انشاالله همیشه سر بلند ومورد الطاف الهی باشید.یاحق
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      همكار ارولوگ زيادند
  • تصویر کاربر سعید یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 405 مشاهده پرسش
    قبلا عمل هیدروسل انجام دادم.چند روز پیش ازمایش اسپرم هم دادم که میگن مشکل باروری دارم اسپرمهای باروری شکلش یا ناقص یا دم کج هسنت
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      همه صفرند بايد بررسي شويد
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1468 مشاهده پرسش
    با سلام من تقریبا 10 روز پیش عمل جراحی باز واریکسل دو طرفه با گرید 3 در چپ و گرید 2 در راست را انجام دادم ... بعد از این مدت جراحی که حدودا 10 روز هست در خواب به صورت ناخواسته ارضا شدم (هیچ عمدی در تخلیه نداشتم ولی موقع خروج منی بیدار شدم و کاملا حس کردم) آیا امکانش هست که مشکلی برای من ایجاد شود ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اصلا نگران نباشيد
    2. تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سپاس بیکران از لطف و مرحمت جنابعالی
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      تشكر
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر شیدا یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 569 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید شوهرم در کودکی دربازی بیضش پاره شده وبخیه شده وازهمون اول یکی ازبیضه ها پایین تر از اون یکیه البته به صورت خیلی کم واصلن دردی یا مشکلی نداره..آلتش هم یه کوچولو کجه.الان مدتیه سیگار میکشه که میدونم روی نطفش تاثییر داره وما دراقدام هستیم ولی بارداری رخ نمیده.البته2سال پیش بارداری داشتم که سقط شد.حالا بنظرتون آزمایش اسپرم یا واریکوسل بدیم؟ راه تشخیص خونگی نداره که بفهمیم سالمه یا اسپرمش مشکلی نداره؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      معاينه وازمايش اسپرم ضروري است
  • تصویر کاربر فخرالدین سه شنبه ۲۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 394 مشاهده پرسش
    @#@:
    یکسال پیش آزمایش اسپرم دادم از لحاظ تعداد اسپرم مشکلی نداشتم یعنی سه برابر حد نصاب که فک کنم 20 میلیون باشد بود ... ولی از لحاظ تحرک پایین بود ‌... و دکتر بهم گفت که واریکوسل دارین که خودم هم با آزمایش دستی فهمیده بودم چون رگهای اطراب بیضه ی چپم کرم مانند شده است . بنظر جنابعالی عمل اگر به تعویق بیافته مشکلی پیش میاد ... از لحاظ هزینه مشکل داشتم . البته دفترچه تامین اجتماعی دارم ... لطفا راهنمایی های لازم را به بنده بفرمایید ... خدا ازتون راضی باشه جناب استاد ...
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد بيائيد معاينه كنم
    2. تصویر کاربر فخرالدین یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      با عرض سلام ؛ اگه بعد از دی ماه بیام مشکلی که نداره ... چون الان شرایط مالی و ... جور نیست !
    3. تصویر کاربر فخرالدین یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      در ضمن قبل از اینکه خدمتتون برسم لزومی برای آزمایش اسپرم مجدد هست ؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      در خدمتم اگر دفترچه داريد بيايئد
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر حامداصلاني یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 422 مشاهده پرسش
    سلام واريكوسل با معاينه تسخيص داده ميشه يا سونوگرافي و عكس برداري٢هزينه تقريبي عمل چقد هست و محل عمل روي بيضه است يا زير ناف بالاي الت .تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      فيلم عمل من در سايتم را ببينيد
  • تصویر کاربر مرتضی شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 796 مشاهده پرسش
    بنده 60 ساله و واریکوسل دارم مدتی است درد شدیدی در ناحیه لگن سمت چپ ازجلو وپشت دارم ایا این در مربوط به واریکوسل است یا منشا دیگری دارد.
    ممنون از توجهتان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      در سن شما عمل نميخواهد مسكن استفاده كنيد
  • تصویر کاربر امیر یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر جواب سونوی واریکوسل واضخ مشاهده نمیشود. در کانال اینگواینال دو طرف با و بدون مانوروالسالوا دیفکت و mass effect واضحی مشاهده نشد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سونوگرافي كنيد بفرستيد ببينم
    2. تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اقای دکتر بالا نوشتم عکس سونوگرافی هم فرستادم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      گزارشش وا بفرستيد ببينم
    4. تصویر کاربر امیر جمعه ۲۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اقای دکتر فقط همین دادن ب من.۱.هردو بیضه اکو و اندازه نرمال دارند۲.واریکوسل واضحی مشاهده نمیشود۳.در کانال اینگواینال دو طرف با و بدون مانوروالسالوا دیفکت وmass effect واضحی مشاهده نشد
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      پس نرمال است
    6. تصویر کاربر امیر شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      پس کوچک شدن بیضه سمت چپ علتش چی هست یا جا بجا شدن؟
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      مهم نيست
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدی شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 414 مشاهده پرسش
    سلام من حدودیک ماه پیش عمل واریکوسل دوطرفه داشتم والان سه روز شده که دردخفیفی دربیضه چپ دارم وبیضه هام گاهی اوقات بالا وگاهی اوقات پایین میان ایااینهاعلتش چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      طبيعي است ومسكن بخوريد
  • تصویر کاربر Ahmad یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1615 مشاهده پرسش
    با عرض سلام خدمت اقای دکتر
    بنده حدودا هشت ماه پیش مشکوک به واریکوسل شدم و به پزشک مراجعه کردم سونو داد و هم پزشک سونو و هم پزشک خودم گفتند واریکوسل نداری ،ورید سه میل دیده شده ولی واریکوسل نیست و مشکلی ایجاد نمیکنه از شما هم پرسیدم همین پاسخ رو دادید من از اون روز همیشه بیضه هام رو معاینه میکنم و طناب های بیضوی عادی و اندازه ی بیضه هام تغییری نکرده و عادیه ولی یه رگ زیر بیضه چپم هست به قطر 4 تا پنج میکرون ک وقتی حمام میرم خوب قابل مشاهده هستش من خودم احتمال دادم که رگ وابران باشه اگه میشه کمکم کنید ببینم درسته یا نه چون امکان ویزیت حضوری ندارم اگه میشهداینترنتی پاسخمو بدید ایا عادیه که زیر بیضه رگی وجود داشته باشه چون واریکوسل مربوط به طناب بیضه هست و من اونو معاینه کردم و مشکلی نبود
    با تشکر
    1. تصویر کاربر Ahmad جمعه ۲۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      لازم به ذکر هست که این رگ ها زیر بیضه میباشند و به طناب بیضوی متصل نیستند بنده ازمایش واریکوسل دادم که گفتند تنها یک ورید با قطر 3 میل دیده شده که بیانگر واریکوسل نمیباشد
      اقای دکتر لطفا کمکم کنید بدجور این مساله فکرمو مشغول کرده افسرده شدم
      سپاس
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر سونو نرمال است پس بيخيال شويد
    3. تصویر کاربر Ahmad شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      پس این رگ زیر بیضه ی چپ چیه!؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      مهم نيست
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب