لیست پرسشها (11,602 پرسش)
مهدی یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
ولایت:
سلام دکتر؛خسته نباشید_بنده از شهرستان مزاحمتان میشم به تازگی کانال شما را پیدا کردم استاد بنده متاهل هستم و واریکوسل دارم ولی واقعیتش چون فعلا بچه ندارم احتیاط میکنم شهرستان جراحی کنم وبه علت دوری راه و نبود فرصت به خاطرنظامی بودنم وخدمت عملیاتی درشمال غرب کشور نمیتونم خدمت شما برسم لذا اگه لطف کنید ازهمکاراتون در تبریز یا ارومیه که مورد قبول حضرتعالی برای جراحی واریکسول می باشدمعرفی کنید ممنون میشم انشاالله همیشه سر بلند ومورد الطاف الهی باشید.یاحق-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
همكار ارولوگ زيادند
-
- قبلا عمل هیدروسل انجام دادم.چند روز پیش ازمایش اسپرم هم دادم که میگن مشکل باروری دارم اسپرمهای باروری شکلش یا ناقص یا دم کج هسنت
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
همه صفرند بايد بررسي شويد
-
- با سلام من تقریبا 10 روز پیش عمل جراحی باز واریکسل دو طرفه با گرید 3 در چپ و گرید 2 در راست را انجام دادم ... بعد از این مدت جراحی که حدودا 10 روز هست در خواب به صورت ناخواسته ارضا شدم (هیچ عمدی در تخلیه نداشتم ولی موقع خروج منی بیدار شدم و کاملا حس کردم) آیا امکانش هست که مشکلی برای من ایجاد شود ؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
اصلا نگران نباشيد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام خسته نباشید شوهرم در کودکی دربازی بیضش پاره شده وبخیه شده وازهمون اول یکی ازبیضه ها پایین تر از اون یکیه البته به صورت خیلی کم واصلن دردی یا مشکلی نداره..آلتش هم یه کوچولو کجه.الان مدتیه سیگار میکشه که میدونم روی نطفش تاثییر داره وما دراقدام هستیم ولی بارداری رخ نمیده.البته2سال پیش بارداری داشتم که سقط شد.حالا بنظرتون آزمایش اسپرم یا واریکوسل بدیم؟ راه تشخیص خونگی نداره که بفهمیم سالمه یا اسپرمش مشکلی نداره؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
معاينه وازمايش اسپرم ضروري است
-
- @#@:
یکسال پیش آزمایش اسپرم دادم از لحاظ تعداد اسپرم مشکلی نداشتم یعنی سه برابر حد نصاب که فک کنم 20 میلیون باشد بود ... ولی از لحاظ تحرک پایین بود ... و دکتر بهم گفت که واریکوسل دارین که خودم هم با آزمایش دستی فهمیده بودم چون رگهای اطراب بیضه ی چپم کرم مانند شده است . بنظر جنابعالی عمل اگر به تعویق بیافته مشکلی پیش میاد ... از لحاظ هزینه مشکل داشتم . البته دفترچه تامین اجتماعی دارم ... لطفا راهنمایی های لازم را به بنده بفرمایید ... خدا ازتون راضی باشه جناب استاد ...-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
بايد بيائيد معاينه كنم - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام واريكوسل با معاينه تسخيص داده ميشه يا سونوگرافي و عكس برداري٢هزينه تقريبي عمل چقد هست و محل عمل روي بيضه است يا زير ناف بالاي الت .تشكر
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
فيلم عمل من در سايتم را ببينيد
-
- بنده 60 ساله و واریکوسل دارم مدتی است درد شدیدی در ناحیه لگن سمت چپ ازجلو وپشت دارم ایا این در مربوط به واریکوسل است یا منشا دیگری دارد.
ممنون از توجهتان-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
در سن شما عمل نميخواهد مسكن استفاده كنيد
-
- سلام اقای دکتر جواب سونوی واریکوسل واضخ مشاهده نمیشود. در کانال اینگواینال دو طرف با و بدون مانوروالسالوا دیفکت و mass effect واضحی مشاهده نشد
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سونوگرافي كنيد بفرستيد ببينم - نمایش سایر 6 پاسخ
-
- سلام من حدودیک ماه پیش عمل واریکوسل دوطرفه داشتم والان سه روز شده که دردخفیفی دربیضه چپ دارم وبیضه هام گاهی اوقات بالا وگاهی اوقات پایین میان ایااینهاعلتش چیه؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
طبيعي است ومسكن بخوريد
-
- با عرض سلام خدمت اقای دکتر
بنده حدودا هشت ماه پیش مشکوک به واریکوسل شدم و به پزشک مراجعه کردم سونو داد و هم پزشک سونو و هم پزشک خودم گفتند واریکوسل نداری ،ورید سه میل دیده شده ولی واریکوسل نیست و مشکلی ایجاد نمیکنه از شما هم پرسیدم همین پاسخ رو دادید من از اون روز همیشه بیضه هام رو معاینه میکنم و طناب های بیضوی عادی و اندازه ی بیضه هام تغییری نکرده و عادیه ولی یه رگ زیر بیضه چپم هست به قطر 4 تا پنج میکرون ک وقتی حمام میرم خوب قابل مشاهده هستش من خودم احتمال دادم که رگ وابران باشه اگه میشه کمکم کنید ببینم درسته یا نه چون امکان ویزیت حضوری ندارم اگه میشهداینترنتی پاسخمو بدید ایا عادیه که زیر بیضه رگی وجود داشته باشه چون واریکوسل مربوط به طناب بیضه هست و من اونو معاینه کردم و مشکلی نبود
با تشکر-
Ahmad جمعه ۲۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
لازم به ذکر هست که این رگ ها زیر بیضه میباشند و به طناب بیضوی متصل نیستند بنده ازمایش واریکوسل دادم که گفتند تنها یک ورید با قطر 3 میل دیده شده که بیانگر واریکوسل نمیباشد
اقای دکتر لطفا کمکم کنید بدجور این مساله فکرمو مشغول کرده افسرده شدم
سپاس - نمایش سایر 3 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

