لیست پرسشها (11,602 پرسش)
سعید شنبه ۲۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
تیرماه 95عمل واریکوسل کردم 22ساله هستم مجدد عود کرده جواب ازمایش جدیدم اینه ازمایشم را لطفا تفسیر کنید ایا نیاز به جراحی مجدد دارم.سپاس-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
نياز به عمل مجدد نيست
-
- با سلام.چن سالیه ک وقتی میشینم ادرار میکنم نزدیک اخرای ادرار شکمم جمع میشه ادرارم میره تو بعدش منی خارج میشه بعدش بقیه ادرارم میاد یا وقتی مدفوعمو قیچی کنم شکمم جمع میشه منی میاد.بعدش تا 30دقیقه بیضهام درد میگیرن باید دراز بکشم .موقع ارضا شدن مشکلی ندارم دردی نمیاد.تازه گیام عمل واریکوسل انجام دادم ایا مشکلی برام پیش نمیاره؟چ قبل عمل چ بعد عمل همین مشکلو داشتم.راهنمایم کنید27 سالمه
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سونوگرافي كنيد سالم باشد مهم نيست
-
- سلام آقای دکتر، وقت بخیر
واریکوسل گرید 3 که حدودا سه سال پیش جراحی شده اما بعد از عمل عود کرده و نتیجه مطلوبی به دست نیومده، طبق برگه آزمایشاتی که براتون ارسال میشه ، آیا امیدی به بهبودی کامل و فرزنددارشدن در آینده وجود داره؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام دکتر وقت بخیر.
من 25 سالمه . و اینکه قصد ازدواج دارم.
من پارسال تابستون جراحی واریکوسل کردم. گرید 3 بود. الان که کلا رگها خیلی گشاد شده شما گفتین مشکلی نداره.
ولی من واقعا ذهنمو درگیر کرده که من برای بچه دار شدن با این آزمایش مشکلی ندارم؟؟؟
تو رو خدا جوابمو بدین-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
ازمايش خوب است
-
- سلام اقای دکترکرمی عزیز
بنده 26سال سن دارم از بچگی نزول بیضه داشتم درسن بیست سالگی عمل کردم بیضه هامو اوردن پایین بیضه هام کوچیکه .سال90
آزمایش اسپرم دادم گفتن اسپرم وجود داره ولی از همه نظر ضعیفه امسال دوباره ازمایش دادم دکتر واسعی گفتن در حد متوسطه یعنی از قبل بهترشدی و گفتن کمی واریس بیضه داری ولی نیاز به عمل نیست و برام قرص تاموکسیفن ویتامین ای تجویز کرد گفتن تا سه ماه مصرف کن درمورد قرص و جواب ازمایش اسپرمم در چه وضعیتیم توضیح بدین مجردم تازه میخام ازدواج کنم راهی هست بصورت طبیعی بارداری صورت گیره اجرتون باخدا دکترجان
Volume,ml 2 >1.5
Color > milky milky
Viscosity > normal
Liquefaction time>30 20_40
pH 8 7.2 _ 8
Mucus
..........motility.........
Count, millml 14.64 >15
(Class A) %2.6
(Class B) %28.2
(Class A+B) 30.8 >32
(Class C) %30.8
(Class A+B+C) %61.6 >40
(Class D) %38.4
Ejaculate volume,ml2 Ejaculate sperm count,m:29.28>39
.........microscopy........
WBC.hpf 3_4
RBC.hpf 1_2
lmmature cells.hpf 0
Epithelial cells.hpf 0_1
Aggregatin not seen none
Agglutination not seen none
............morphology...........
Normal morphology.% 65 >20%
Pathology . % 35 سلام اقای دکترکرمی عزیز
بنده 26سال سن دارم از بچگی نزول بیضه داشتم درسن بیست سالگی عمل کردم بیضه هامو اوردن پایین بیضه هام کوچیکه .سال90
آزمایش اسپرم دادم گفتن اسپرم وجود داره ولی از همه نظر ضعیفه امسال دوباره ازمایش دادم دکتر واسعی گفتن در حد متوسطه یعنی از قبل بهترشدی و گفتن کمی واریس بیضه داری ولی نیاز به عمل نیست و برام قرص تاموکسیفن ویتامین ای تجویز کرد گفتن تا سه ماه مصرف کن درمورد قرص و جواب ازمایش اسپرمم در چه وضعیتیم توضیح بدین مجردم تازه میخام ازدواج کنم راهی هست بصورت طبیعی بارداری صورت گیره اجرتون باخدا دکترجان
Volume,ml 2 >1.5
Color > milky milky
Viscosity > normal
Liquefaction time>30 20_40
pH 8 7.2 _ 8
Mucus
..........motility.........
Count, millml 14.64 >15
(Class A) %2.6
(Class B) %28.2
(Class A+B) 30.8 >32
(Class C) %30.8
(Class A+B+C) %61.6 >40
(Class D) %38.4
Ejaculate volume,ml2 Ejaculate sperm count,m:29.28>39
.........microscopy........
WBC.hpf 3_4
RBC.hpf 1_2
lmmature cells.hpf 0
Epithelial cells.hpf 0_1
Aggregatin not seen none
Agglutination not seen none
............morphology...........
Normal morphology.% 65 >20%
Pathology . % 35 - سلام و با عرض خسته نباشید خدمت شما
بنده الان 28 سالمه و تقریبا در سن 10 تا 13 سالگی یه روز بیضه سمت چپم درد گرفت و وقتی رفتم بیمارستان بیضه رو در آوردن و از همون زمان بیضه سمت چپ ندارم.
الان میخام یه بیضه مصنوعی بزارم تا حداقل از لحاظ ظاهری کسی متوجه نشه.
میخاستم ببینم که هزینه این عمل چقدر تموم میشه و آیا خودتون تا بحال این کار رو انجام دادید که بیام پیش خودتون. در کل راجب این عمل یکم توضیحات میخاستم.
ممنونم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
بايد بيائيد ببينم
-
- با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت اقاي دكتر من 29 سالمه و مجردم از خوزستان تيرماه خدموتون رسيدم مطب اقاي دكتر من يه خورده بيضه هام درد داشتن اومدم خدمتون معاينه كردين گفتيد بيضه سمت چپ واريكسل درجه ٢و٣ وبيضه سمت راست واريكسل خفيف داريد گفتيد كه دو راه داريد يا وقتي ازدواج كردي و اقدام به باروري كردين اگر بچه دار نشدين بعد ميتونيد عمل كنيد يا اگر ميخواي خيالت راحت بشه همين الان عمل كنيد. كه من برگشتم خوزستان بيضه درد نداشتم تا الان يه چند روزيه يه مقدار باز بيضه درد دارم و حس ميكنم زير بيضم تقريبا درد ميكنه دردش زياد نيست اقاي دكتر دارويي نيست بخورم دردش خوب شه؟ مال فكر و اعصاب نيست من زياد فكر ميكنم؟ دردش مال واريكسل اقاي دكتر؟ و من خودارضايي هم دارم ايا خود ارضايي عوارضي داره ؟ و ربطي به اين درد بيضم داره ؟ سنوگرافي هم انجام دادم اينم جوابش دكتر جان سنوگرافي هم و نسخه خودتون هم فرستادم براتون دكتر جان عوارض خود ارضايي چيه من خود ارضايي هم دارم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
من روي روي حرف خودم هستم بيخيال درد شويد
-
- دكتر درد كمي روي بيضه سمت راست داشتم دكتر نامداري ويزيت شدم ، مورد مشكوكي نديد ، سونو كردم واريكسول سمت راست ٢.٢٥ داشتم ، ازمايش اسپرم دادم نرمال بود ... ازمايش فرستادم براتون . احتياج به عمل دارم براي بچه دار شدن ، بعد ٥ ماه هنوز نتيجه نداده ... سپاسگذارم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
بايد ٦ماه ديگر صبر كنيد
-
- سلام آقای دکتر من عمل واریکوسل دوطرفه انجام دادم میخواستم بپرسم همچنان درد در زیر شکم و ناحیه کشاله ران دارم در زیر شکم به طوری هست که وقتی موهای این ناحیه رو لمس میکنم درد میکنه آیا فعلا خونرسانی به رگها درست انجام نمیشه پاهام یه طوریه باید همش بخوارونم لطفا جواب بدین آقای دکتر خیلی نگرانم ممنون تقریبا سه هفته میشه عمل کردم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
درد طبيعي است يك بار عمل كافي است نگران نباشيد
-
- سلام در یک جا فرمودید بعداز عمل واریکوسل رگ ها گشادتر میشن چون بالای رگها رو بریدیم و بستیم سوال من اینه آیا اون رگها باز هم گرما ایجاد نمیکنن؟ دوم اینکه آیا جای رگهای بریده شده رگهای جدید به وجود میاد ؟ سوم اینکه آزمایش من نشان داد دو درصد از اسپرمهای من سالم بود چقدر امید هست که بعد از عمل اسپرمهای سالم من بیشتر بشه آیا میزان اسپرمهای سالم من به پنجاه درصد هم برسه احتمال پدر شدنم هست یا پنجاه درصد کمه؟
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
اگر ازمايش اسپرمتان طبيعي است عمل نميخواهد بايد ١٢ماه اقدام كنيد تا مشخص. شود
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

