اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر بدون سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر کرمی؛ خسته نباشید
    من 28 سالمه و مجرد از بچکی یه رگ بزرگ و برجسته روی آلتم بوده الان احساس می کنم وقتی که آلتم به نعوظ میرسه این رگ خیلی بزرگتر و برجسته تر میشه، یه جورایی انگار داره میترکه
    توی یک ماه اخیر تعدادی رگ قرمز شبیه واریس هم بهش اضافه شده دو تا سوال خدمتتون داشتم
    سوال اول: آیا میشه اون رگ بزرگ برجسته رو برداشت؟ و سوال دوم: آیا این رگ های نازک که شبیه واریس هستنو میشه از بین برد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام اين را ديتكاري وكنيد مهم نيست
  • تصویر کاربر رضا یکشنبه ۷ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 574 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت آقای دکتر کرمی. آقای دکتر بنده چند وقت پیش در مورد نا متقارن بودن بیضه ها از شما سوال نمودم و عکس ارسال کردم که فرمودید به نظر مشکلی نداره اما برای اطمینان سونو گرافی انجام بدهید که بنده سونو گرافی را انجام دادم و نتیجه را خدمت شما ارسال میکنم. بنده خودم به شخصه احساس میکنم مشکلی مثل واریکوسل دارم اما سونو گرافی گفت مشکلی نداره حالا خواستم نظر شما را نیز بدونم درضمن آقای دکتر من به علت زگیل تناسلی به دکتر مراجعه کردم البته خیلی کم و کوچک هست اما در سایت شما متوجه شدم که بهترین روش کریو برای از بین بردن زگیل میباشد در یکی از عکس ها چیزی که پزشک برای من نوشته رو براتون ارسال کردم خواستم بدونم این همون روش کریو هست یا نه و این که به من گفته جلسه ی 200 هزار تومن و تا 7 یا 8 جلسه باید انجام بدی خواستم بدونم گرون نگفته و واقعا این تعداد جلسه لازمه؟ ممنون ببخشید که طولانی شد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۷ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو نرمال است زگيل بهترين درمانش كرايو است فيلم كن را ببينيد
  • تصویر کاربر عطا جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 402 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    جسارتا بنده دقیقا یک ماه پیش در تبریز جراحی واریکوسل دو طرف انجام دادم، الان مشکلی که هست یک کیست یا غده ۲ یا۳ سانتی خیلی سفت بالای بیضه راست،پایین برش عمل وجود داردکه درد جزئی نیز دارد، طبیعیست یا خیر؟ به علت خدمت سربازی و دوری از تبریز، نمیتوانم فعلا به تبریز برگردم، راهنمایی از جنابعالی میخواهم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      طبيعي است
  • تصویر کاربر علی جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    با سلام
    بنده یکساله برای بچه دار شدن اقدام کردم و هرماه دقیقا یک هفته پریود خانمم تاخیر میفته ولی بعد پریود میشه
    خانومم پیش متخصص رفت دکترش گفته شما هیچ مشکلی نداری و برای همین واسه من ازمایش سنو دادن
    سنوگرافی که رفتم بیضه چپ ورید ۳.۳ داشتم و ازمایش اسپرم هم دادم که عکسشو واستون پیوست کردم
    ازتون خواهشمندم ازمایش اسپرممو بررسی بفرمایید ببینید اسپرم در چه وضعیتی
    ضمن اینکه مدتیه درد خفیفی در کشاله ران و بیضه سمت چپم دارم
    سپاسگذارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      اول بايد معاينه شويد حركت كم است
  • تصویر کاربر حامد شنبه ۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    با سلام
    بنده 31 سال سن دارم و 1 ساله ازدواج کردم
    مبتلا به واریکوسل با اندازه ی 3.2 هستم همچنین مدتیست احساس میکنم در مساله نعوظ نسبت به قبل توانم کم شده،طبق آزمایش خون پرولاکتین خونم 541.2 میباشد
    آززمایش اسپرموگرامم نیز بدین شرح است:
    vitality : 92%
    sperm count 67.4 m/ml
    progressive A+B : 68.4
    motile A+B+V : 88.9
    round cell 0.6 m/ml
    بنده قصد دارم حدود 4 سال دیگه پدر شوم
    خواستم بپرسم آیا من لازم هست حتما عمل واریکوسل انجام بدم یا نه؟
    یک متخصص گفت اگر عمل نشه تا چندسال دیگه کیفیت اسپرم کاهش پیدا میکنه،متخصص دیگری گفت نه لازم نیست عمل بشه، لطفا راهنماییم کنید.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من عمل نميخواهد
    2. تصویر کاربر حامد جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      ممنون
      آیا لازم هست آزمایش اسپرم رو هرچند وقت انجام بدم جهت کنترل اینکه آیا کیفیت اسپرم افت پیدا میکنه یا نه؟
      بالا بودن پرولاکتین مساله مهمی هست؟ برای درمانش با دارو اقدام بکنم؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      دكتر غدد برويد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ميثم جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2714 مشاهده پرسش
    سلام دكتر كريمي خسته نباشيد ممنون كه وقتتون رو ميزارين و جواب ميدين.
    آقاي كريمي من سه هفته پيش خواستم خود ارضايي كنم بعد يه دفعه متوجه شدم اختلال نعوظ دارم و زياد تحريك نميشم زود انزال هم شدم اون موقع، بعد درد بيضه چپ داشتم سه چهار روز صبر كردم گفتم شايد بخاطر استمنا هست، بعد دردم نرفت، رفتم پيش متخصص كليه مجاري. بهم گفت واريكوسل خفيف گريد يك داري در بيضه سمت چپ.
    و قبل اينكه واريكوسل نداشتم حالت نعوظم خوب بود و آلت تناسليم خوب نعوظ پيدا ميكرد
    ميخواستم بدونم الان چرا حالت نعوظ كامل ندارم و شل هست آلت تناسليم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد از نظر نشت وريدي بررسي شويد
  • تصویر کاربر سيد چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 489 مشاهده پرسش
    جناب اقاي دكتر
    سلام عليكم
    هفته پيش به جهت بچه دار شدن (فرزند دوم -فرزند اولم 2/5ساله است) آزمايش اسپرم دادم و بعداز مراجعه به متخصص اورولوژي ايشان فرمودن واركوسل داريد و عفونت (مورفولوژي=26 و موتتيليتي يا همان حركت پيشرونده =40و wbc=4-6) و برام دارو تجويز نمودند (تاموكسيفن 10و افلوكساسين 200 و امپول hcg)
    لطفا بفرماييد بدون عمل قابل درمان است و ايا با همين وضعيت ميتوانم اقدام به بچه دارشدن نمايم
    در ضمن بقيه موارد آزمايش نرمال بود
    تسريع در پاسخ موجب امتنان است
    باتشكر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد معاينه كنم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر امیر شنبه ۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 683 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من سه ماه قبل بیوپسی و عمل واریکوسل انجام دادم که اسپرم هام تو مراحل اولیه نتیجش شد و اسپرم بالغی نبود تا فریز کنن حالا بعد سه ماه که ازمایش دادم نتیجش این شده ایا اصلا اسپرم چه بالغ یا مرده یا زنده یا هر ... باشه وجود داره یا همش round cell هستش؟ایا امیدی هست اسپرم سالم تولید بشه اگه اسپرم مرده یا کم تحرک تو ازمایشم باشه؟
    سلام اقای دکتر من سه ماه قبل که ازو اسپرم بودم نمونه برداری و عمل وارکوسل انجام دادم که نتیجش منفی بود و اسپرم بالغ ندیدن بعد از سه ماه که ازمایش اسپرم دادم نتیجش این شد که مینویسم
    Sperm count 0.5 (density
    Progressive)a+b =0
    Motile=0)a+b+c
    Round cell 0.5
    Wbc,rbc=0
    Class a,b,c=0
    Class d. Or immotile=100%
    میکرومتر بر ثانیه Vap= 32
    میکرومتر بر ثانیهVSL=0.1
    میکرومتر بر ثانیهVCL=3.7
    Bcf=11.6HZ
    حالا ایا اقای دکتر من اصلا اسپرم دارم حالا چه مرده یا زنده فرقی نمیکنه یا کم تحرک ؟کدومشو دارم ؟ایا همه اسپرم ها که نیم دهمه همش round cell هستش؟
    1. تصویر کاربر امیر دوشنبه ۱ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      <ادامه سوال بالا>
      اقای دکتر من سه ماه قبل همه اسپرمام صفر بود الان که شده نیم ملیون حالا چه مرده یا ..... ایا نشانه پیشرفت نیست؟ یابازم امیدی نیس؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد در مركز ناباروري رويان ازمايش بدهيد تا قطعي مشخص شود
    3. تصویر کاربر امیر چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام اقای دکتر من درستسی به م کز ناباروری ندارم حالا با تو جه به این ازمایش بگید لطفا اقای دکتر
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بايد نمونه برداري از بيضه كنيد
    5. تصویر کاربر امیر جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      اقای دکتر من یبار میکرو تسه انجام دادم ، بعدش الان امپول میزنم که بعد سه ماه نیم ملیون اسپرم عدم تحرک یا مرده تو ازمایش بوده که
      الان ازامیش هرمون ها هم دادم اف ال اچم سه درجه افزایش پیدا کرده و یک درجه بالا تر از حد نرماله که شاید تاثیر امپول سینال اف هستش
      الان میخواستم بهم بگید که ایا نیازی به امپول هست که بزنم نتیجه برعکس نشه با افزایش بیشتر اف اس اچ ،،، چون یک درجه بیشتر ار حد نرماله؟؟؟؟؟
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام فايده ندارد نزنيد
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید ، بنده ۲۴ سالمه و مجرد - و مدت ۶ سال آرایشگرم - تیر ماه سال گذشته به تشخیص پزشک عمل واریکوسل درجه ۲/۵ الی ۳ سمت چپ انجام دادم و درد و تورم بیضه ام خیلی کم شد ، اما طی ۱ ماه اخیر مجدد تورم و درد دارم - سوالم اینه مجدد باید عمل کنم ؟ استمنا باعث عود شدن میشه ؟ هزینه عمل چقدره ؟ و اینکه من هرگونه فعالیت که باعث تشدید عود واریکوسل شده باشه رو ، قطع کردم - بنظرم تنها موضوعی که ممکنه باعث عود شدن باشه ، سرپا وایسادن هنگام کارم هست به مدت ۶-۷ ساعت در روز -- بی نهایت ممنون میشم جواب ۳ پرسشم رو بدید متشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      يك بار عمل كافي است عمل ديگر مطلقا نميخواهد تورم طبيعي است
  • تصویر کاربر حمیدرضا شنبه ۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 454 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما
    آقای دکتر بنده 2 سال پیش آزمایش اسپرموگرام دادم که درصد اسپرم های متحرک نوع اول 11 درصد بود 2 ماه بعد از عمل 24 درصد شد, حالا بعد از 2 سال که آزمایش دادم دوباره نتیجه بدین شرح است :
    Volume: 3/5 ml
    Color : grey
    Viscosity : normal
    Liquifaction time : 20
    Ph: 8
    Rapid progressive (class A):10.1
    Progressive (class B):26.8
    Non progressive :53.3
    Immotile(classD):9.8
    Ejaculate sperm count :137 million
    Normal morphology : 54
    میخواستم بدونم الآن این آزمایش نتیجش چطوره ؟!
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      كلا خوب است از نظر حركت پائين ميباشد
    2. تصویر کاربر حمیدرضا یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اقای دکتر من باید تحت درمان دارویی قرار بگیرم یا به طور طبیعی میتوانم بچه دار شم
      ایا بعدا به مرور زمان تحرک پایین تر می اید
    3. تصویر کاربر حمیدرضا یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      من الان 22 سالم هست بابت این موضوع خیلی نگرانم به نظر شما چی کار باید کرد
    4. تصویر کاربر حمیدرضا یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      ایا ممکن هست به مرور زمان تحرک بالا برود
    5. تصویر کاربر حمیدرضا چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      اقای دکتر میشه جوابمو بدید
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      شما بايد ١٨ ماه اقدام كنيد تا مشخص شود فعلا صبر كنيد
    7. تصویر کاربر حمیدرضا جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر من فقط میخوام بدونم با توجه به این آزمایش از نظر باروری سالم هستم یا نه ؟ میدونم قطعی نمیشه گفت فقط تشخیص احتمالی شما بر اساس این أزمایش رو میخوام بدونم
      با سپاس
    8. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      بله خوب است
    9. نمایش سایر 7 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب