لیست پرسشها (11,602 پرسش)
بدون سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
سلام جناب دکتر کرمی؛ خسته نباشید
من 28 سالمه و مجرد از بچکی یه رگ بزرگ و برجسته روی آلتم بوده الان احساس می کنم وقتی که آلتم به نعوظ میرسه این رگ خیلی بزرگتر و برجسته تر میشه، یه جورایی انگار داره میترکه
توی یک ماه اخیر تعدادی رگ قرمز شبیه واریس هم بهش اضافه شده دو تا سوال خدمتتون داشتم
سوال اول: آیا میشه اون رگ بزرگ برجسته رو برداشت؟ و سوال دوم: آیا این رگ های نازک که شبیه واریس هستنو میشه از بین برد؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سلام اين را ديتكاري وكنيد مهم نيست
-
- با سلام و عرض خسته نباشید خدمت آقای دکتر کرمی. آقای دکتر بنده چند وقت پیش در مورد نا متقارن بودن بیضه ها از شما سوال نمودم و عکس ارسال کردم که فرمودید به نظر مشکلی نداره اما برای اطمینان سونو گرافی انجام بدهید که بنده سونو گرافی را انجام دادم و نتیجه را خدمت شما ارسال میکنم. بنده خودم به شخصه احساس میکنم مشکلی مثل واریکوسل دارم اما سونو گرافی گفت مشکلی نداره حالا خواستم نظر شما را نیز بدونم درضمن آقای دکتر من به علت زگیل تناسلی به دکتر مراجعه کردم البته خیلی کم و کوچک هست اما در سایت شما متوجه شدم که بهترین روش کریو برای از بین بردن زگیل میباشد در یکی از عکس ها چیزی که پزشک برای من نوشته رو براتون ارسال کردم خواستم بدونم این همون روش کریو هست یا نه و این که به من گفته جلسه ی 200 هزار تومن و تا 7 یا 8 جلسه باید انجام بدی خواستم بدونم گرون نگفته و واقعا این تعداد جلسه لازمه؟ ممنون ببخشید که طولانی شد
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۷ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سونو نرمال است زگيل بهترين درمانش كرايو است فيلم كن را ببينيد
-
- سلام وقت بخیر
جسارتا بنده دقیقا یک ماه پیش در تبریز جراحی واریکوسل دو طرف انجام دادم، الان مشکلی که هست یک کیست یا غده ۲ یا۳ سانتی خیلی سفت بالای بیضه راست،پایین برش عمل وجود داردکه درد جزئی نیز دارد، طبیعیست یا خیر؟ به علت خدمت سربازی و دوری از تبریز، نمیتوانم فعلا به تبریز برگردم، راهنمایی از جنابعالی میخواهم ممنون - با سلام
بنده یکساله برای بچه دار شدن اقدام کردم و هرماه دقیقا یک هفته پریود خانمم تاخیر میفته ولی بعد پریود میشه
خانومم پیش متخصص رفت دکترش گفته شما هیچ مشکلی نداری و برای همین واسه من ازمایش سنو دادن
سنوگرافی که رفتم بیضه چپ ورید ۳.۳ داشتم و ازمایش اسپرم هم دادم که عکسشو واستون پیوست کردم
ازتون خواهشمندم ازمایش اسپرممو بررسی بفرمایید ببینید اسپرم در چه وضعیتی
ضمن اینکه مدتیه درد خفیفی در کشاله ران و بیضه سمت چپم دارم
سپاسگذارم-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
اول بايد معاينه شويد حركت كم است
-
- با سلام
بنده 31 سال سن دارم و 1 ساله ازدواج کردم
مبتلا به واریکوسل با اندازه ی 3.2 هستم همچنین مدتیست احساس میکنم در مساله نعوظ نسبت به قبل توانم کم شده،طبق آزمایش خون پرولاکتین خونم 541.2 میباشد
آززمایش اسپرموگرامم نیز بدین شرح است:
vitality : 92%
sperm count 67.4 m/ml
progressive A+B : 68.4
motile A+B+V : 88.9
round cell 0.6 m/ml
بنده قصد دارم حدود 4 سال دیگه پدر شوم
خواستم بپرسم آیا من لازم هست حتما عمل واریکوسل انجام بدم یا نه؟
یک متخصص گفت اگر عمل نشه تا چندسال دیگه کیفیت اسپرم کاهش پیدا میکنه،متخصص دیگری گفت نه لازم نیست عمل بشه، لطفا راهنماییم کنید.
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
از نظر من عمل نميخواهد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام دكتر كريمي خسته نباشيد ممنون كه وقتتون رو ميزارين و جواب ميدين.
آقاي كريمي من سه هفته پيش خواستم خود ارضايي كنم بعد يه دفعه متوجه شدم اختلال نعوظ دارم و زياد تحريك نميشم زود انزال هم شدم اون موقع، بعد درد بيضه چپ داشتم سه چهار روز صبر كردم گفتم شايد بخاطر استمنا هست، بعد دردم نرفت، رفتم پيش متخصص كليه مجاري. بهم گفت واريكوسل خفيف گريد يك داري در بيضه سمت چپ.
و قبل اينكه واريكوسل نداشتم حالت نعوظم خوب بود و آلت تناسليم خوب نعوظ پيدا ميكرد
ميخواستم بدونم الان چرا حالت نعوظ كامل ندارم و شل هست آلت تناسليم؟-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
بايد از نظر نشت وريدي بررسي شويد
-
- جناب اقاي دكتر
سلام عليكم
هفته پيش به جهت بچه دار شدن (فرزند دوم -فرزند اولم 2/5ساله است) آزمايش اسپرم دادم و بعداز مراجعه به متخصص اورولوژي ايشان فرمودن واركوسل داريد و عفونت (مورفولوژي=26 و موتتيليتي يا همان حركت پيشرونده =40و wbc=4-6) و برام دارو تجويز نمودند (تاموكسيفن 10و افلوكساسين 200 و امپول hcg)
لطفا بفرماييد بدون عمل قابل درمان است و ايا با همين وضعيت ميتوانم اقدام به بچه دارشدن نمايم
در ضمن بقيه موارد آزمايش نرمال بود
تسريع در پاسخ موجب امتنان است
باتشكر فراوان-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
بايد معاينه كنم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام اقای دکتر من سه ماه قبل بیوپسی و عمل واریکوسل انجام دادم که اسپرم هام تو مراحل اولیه نتیجش شد و اسپرم بالغی نبود تا فریز کنن حالا بعد سه ماه که ازمایش دادم نتیجش این شده ایا اصلا اسپرم چه بالغ یا مرده یا زنده یا هر ... باشه وجود داره یا همش round cell هستش؟ایا امیدی هست اسپرم سالم تولید بشه اگه اسپرم مرده یا کم تحرک تو ازمایشم باشه؟
سلام اقای دکتر من سه ماه قبل که ازو اسپرم بودم نمونه برداری و عمل وارکوسل انجام دادم که نتیجش منفی بود و اسپرم بالغ ندیدن بعد از سه ماه که ازمایش اسپرم دادم نتیجش این شد که مینویسم
Sperm count 0.5 (density
Progressive)a+b =0
Motile=0)a+b+c
Round cell 0.5
Wbc,rbc=0
Class a,b,c=0
Class d. Or immotile=100%
میکرومتر بر ثانیه Vap= 32
میکرومتر بر ثانیهVSL=0.1
میکرومتر بر ثانیهVCL=3.7
Bcf=11.6HZ
حالا ایا اقای دکتر من اصلا اسپرم دارم حالا چه مرده یا زنده فرقی نمیکنه یا کم تحرک ؟کدومشو دارم ؟ایا همه اسپرم ها که نیم دهمه همش round cell هستش؟-
امیر دوشنبه ۱ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
<ادامه سوال بالا>
اقای دکتر من سه ماه قبل همه اسپرمام صفر بود الان که شده نیم ملیون حالا چه مرده یا ..... ایا نشانه پیشرفت نیست؟ یابازم امیدی نیس؟ - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- با عرض سلام و خسته نباشید ، بنده ۲۴ سالمه و مجرد - و مدت ۶ سال آرایشگرم - تیر ماه سال گذشته به تشخیص پزشک عمل واریکوسل درجه ۲/۵ الی ۳ سمت چپ انجام دادم و درد و تورم بیضه ام خیلی کم شد ، اما طی ۱ ماه اخیر مجدد تورم و درد دارم - سوالم اینه مجدد باید عمل کنم ؟ استمنا باعث عود شدن میشه ؟ هزینه عمل چقدره ؟ و اینکه من هرگونه فعالیت که باعث تشدید عود واریکوسل شده باشه رو ، قطع کردم - بنظرم تنها موضوعی که ممکنه باعث عود شدن باشه ، سرپا وایسادن هنگام کارم هست به مدت ۶-۷ ساعت در روز -- بی نهایت ممنون میشم جواب ۳ پرسشم رو بدید متشکر
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
يك بار عمل كافي است عمل ديگر مطلقا نميخواهد تورم طبيعي است
-
- با سلام خدمت شما
آقای دکتر بنده 2 سال پیش آزمایش اسپرموگرام دادم که درصد اسپرم های متحرک نوع اول 11 درصد بود 2 ماه بعد از عمل 24 درصد شد, حالا بعد از 2 سال که آزمایش دادم دوباره نتیجه بدین شرح است :
Volume: 3/5 ml
Color : grey
Viscosity : normal
Liquifaction time : 20
Ph: 8
Rapid progressive (class A):10.1
Progressive (class B):26.8
Non progressive :53.3
Immotile(classD):9.8
Ejaculate sperm count :137 million
Normal morphology : 54
میخواستم بدونم الآن این آزمایش نتیجش چطوره ؟!-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
كلا خوب است از نظر حركت پائين ميباشد - نمایش سایر 7 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

