اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر بهزاد چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 7790 مشاهده پرسش
    میکرولیتیازیس بیضه قابل درمان هست؟ سونوگرافی انجام دادم. جوابش به صورت زیر هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر سید چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 525 مشاهده پرسش
    شما آقای دکتر عمل وارکوسل را انجام میدهید. کدوم بیمارستان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر عبدالعزیز سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 432 مشاهده پرسش
    سلام خدمت اقای دکتر شوهر من 35 ساله هستن و یه ساله عمل واریکوسل کردن گرید سه سمت چپ که حرکت نداشتن اسپرمشون و تعدادشون 5 میلیون بود بعد سه ماه رفت رو شش میلیون و حرکتش یکم بهتر شد دوباره بعد سه ماه ازمایش داد با کلی داروی گیاهی و شیمیایی بازهم همون 6 میلیون بود انگار ازمایش قبلی رو دوباره چاپ کرده بودن بعد چهار ماه که هفته قبل رفت ازمایش یه میلیون دیگه بالا رفته و رفته رو هفت میلیون a+b19
    c10
    d71
    a+b+c28
    norm31
    patology69
    head88
    neck0
    tail12
    ph 7.5
    dilution 25
    الان کپسول پروفرتیل دکترش داده گفت اگه دیگه بالا نرفت ای وی اف کنین گفتم ببینم نظر شما چیه خیلی ناراحتم خودمم 25 سالمه چون همش تو کلیپها می گین واریکوسل قابل درمانه امیدی به من می دین اگه لازمه حضوری بیایم حتما اعلام کنین و نحوه نوبت دهیتون بفرمایین
    1. تصویر کاربر عبدالعزیز دوشنبه ۲۲ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      چرا جوابم نمی دین ؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 462 مشاهده پرسش
    سلام-من سنم 26 -چند سال پیش سونوگرافی دادم واریکسل سمت چپ با دیامتر وریدی2/5میلیمتردارم وبیضه سمت راست به ابعاد16*34میلیمتر نسبتا کوجکتر از حد طبیعی با اکوی نرمال است . با عمل کردن واریکسل ایا بیضه سمت راست درست می شود یا مشکل از چیز دیگری است هیچ دردی هم در بیضه سمت راست ندارم خواهش میکنم کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    5سال قبل عمل واریکوسل سمت چپ انجام دادم
    مجدد سونو دادم هر دو طرف واریکوسل دارن تنها مشکلم بعد ارضا شدن احساس درد در ناحیه بیضه چپ جا عمل هست قبلیم هست و شما توصیه به عمل مجدد بنده دارید ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر امیر سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      اقای دکتر میدونم وقتتون میگیرم
      من دغدغه دردی ندارم بعدا چندین سال دیگه من بچه خواستم
      این واریکوسل مشکل ساز نمیشه برام ؟
      ممنون میشم ۳۰ ثانیه دیگه برام وقت بذارین‌ممنون
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      اصلا قابل پیشگویی نیست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدي سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
    در بيضه راست احساس درد دارم تا بالاي لگن راست درد ميگيره جهشه مني هم ندارم موقع دويدن درد بيشتر ميشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر فرنگیس سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 469 مشاهده پرسش
    پسری دارم پنج ماه ویازده روزه که روز اول تولد پزشک متوجه شد بیضه سمت چپش نزول نکرده وکیسه بیضه نسبت به کیسه کناری کوچکتر .بعداز چند روز متوجه شدیم که یک برجستگی در کیسه گاهی هست وگاهی نیست الان همیشه هست ولی کوچکتر ونرمتر از بیضه کناری میخواستم بدانم ایا این بیضه نزول کرده یا نکرده وتشکیل شده وایا درمان دارد وراه درمان چیست ودر چه سنی؟متشکرم از توجه تان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر م.ب سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید ببخشید به نظرم اندازه بیضه هام بزرگه مشکل از چیه ؟چیکار باید انجام ردم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 420 مشاهده پرسش
    درود بر شما..بنئه بعد از یکسال که از عمل واریکوسلم گذشته چندروز پیش در مرکز ناباروری اصفهان ازمایش اسپرم دادم که نتیجه اون خیلی برام عجیب بود چون ضعیف ترین نتیجه تاحال بوئه...آیا احتمال اینکه عملم ناموفق بوئه و قصور پزشکی صورت گرفته؟
    total count sperm 110mil-----abnormal 97---progressive 25---immotile 60-volu2.3 wbc 1------motiliy 40
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 452 مشاهده پرسش
    درود وخسته نباشید خدمت جناب دکتر. بنده 5 سال ازدواج کردم دچار ناباروری هستیم در طول این 5 سال پیشگیری نکردیم.اخیرا متوجه شدم واریکسل دارم تاکنون روی همسرم تمرکز ناباروری داشتیم.باتوجه به ازمایش اسپرمو گرام که فرستادم ایا باید عمل کنم ؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب