لیست پرسشها (11,602 پرسش)
بهزاد چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 7790 مشاهده پرسش
میکرولیتیازیس بیضه قابل درمان هست؟ سونوگرافی انجام دادم. جوابش به صورت زیر هست- شما آقای دکتر عمل وارکوسل را انجام میدهید. کدوم بیمارستان
- سلام خدمت اقای دکتر شوهر من 35 ساله هستن و یه ساله عمل واریکوسل کردن گرید سه سمت چپ که حرکت نداشتن اسپرمشون و تعدادشون 5 میلیون بود بعد سه ماه رفت رو شش میلیون و حرکتش یکم بهتر شد دوباره بعد سه ماه ازمایش داد با کلی داروی گیاهی و شیمیایی بازهم همون 6 میلیون بود انگار ازمایش قبلی رو دوباره چاپ کرده بودن بعد چهار ماه که هفته قبل رفت ازمایش یه میلیون دیگه بالا رفته و رفته رو هفت میلیون a+b19
c10
d71
a+b+c28
norm31
patology69
head88
neck0
tail12
ph 7.5
dilution 25
الان کپسول پروفرتیل دکترش داده گفت اگه دیگه بالا نرفت ای وی اف کنین گفتم ببینم نظر شما چیه خیلی ناراحتم خودمم 25 سالمه چون همش تو کلیپها می گین واریکوسل قابل درمانه امیدی به من می دین اگه لازمه حضوری بیایم حتما اعلام کنین و نحوه نوبت دهیتون بفرمایین-
عبدالعزیز دوشنبه ۲۲ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
چرا جوابم نمی دین ؟ - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام-من سنم 26 -چند سال پیش سونوگرافی دادم واریکسل سمت چپ با دیامتر وریدی2/5میلیمتردارم وبیضه سمت راست به ابعاد16*34میلیمتر نسبتا کوجکتر از حد طبیعی با اکوی نرمال است . با عمل کردن واریکسل ایا بیضه سمت راست درست می شود یا مشکل از چیز دیگری است هیچ دردی هم در بیضه سمت راست ندارم خواهش میکنم کمکم کنید
- سلام دکتر
5سال قبل عمل واریکوسل سمت چپ انجام دادم
مجدد سونو دادم هر دو طرف واریکوسل دارن تنها مشکلم بعد ارضا شدن احساس درد در ناحیه بیضه چپ جا عمل هست قبلیم هست و شما توصیه به عمل مجدد بنده دارید ؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- در بيضه راست احساس درد دارم تا بالاي لگن راست درد ميگيره جهشه مني هم ندارم موقع دويدن درد بيشتر ميشه
- پسری دارم پنج ماه ویازده روزه که روز اول تولد پزشک متوجه شد بیضه سمت چپش نزول نکرده وکیسه بیضه نسبت به کیسه کناری کوچکتر .بعداز چند روز متوجه شدیم که یک برجستگی در کیسه گاهی هست وگاهی نیست الان همیشه هست ولی کوچکتر ونرمتر از بیضه کناری میخواستم بدانم ایا این بیضه نزول کرده یا نکرده وتشکیل شده وایا درمان دارد وراه درمان چیست ودر چه سنی؟متشکرم از توجه تان
- سلام خسته نباشید ببخشید به نظرم اندازه بیضه هام بزرگه مشکل از چیه ؟چیکار باید انجام ردم؟
- درود بر شما..بنئه بعد از یکسال که از عمل واریکوسلم گذشته چندروز پیش در مرکز ناباروری اصفهان ازمایش اسپرم دادم که نتیجه اون خیلی برام عجیب بود چون ضعیف ترین نتیجه تاحال بوئه...آیا احتمال اینکه عملم ناموفق بوئه و قصور پزشکی صورت گرفته؟
total count sperm 110mil-----abnormal 97---progressive 25---immotile 60-volu2.3 wbc 1------motiliy 40 - درود وخسته نباشید خدمت جناب دکتر. بنده 5 سال ازدواج کردم دچار ناباروری هستیم در طول این 5 سال پیشگیری نکردیم.اخیرا متوجه شدم واریکسل دارم تاکنون روی همسرم تمرکز ناباروری داشتیم.باتوجه به ازمایش اسپرمو گرام که فرستادم ایا باید عمل کنم ؟ ممنون
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

