لیست پرسشها (11,602 پرسش)
شهاب جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 377 مشاهده پرسش
سلام من پنج سال قبل به خاطر توده خوش خیم بیضه چپم برداشته شد الان از لحاظ سلامت بیضه مشکلی ندارم ولی تو ازمایش اسپرم کم تحرکی اسپرم نشون میه یه دوره قرصال کارتنین خوردم زیاد تاثیر یه دوره هم موتیلیتی بوست خوردم که کمی تغیر کرد یه دوره همفرتیل اید فر من خوردم اما هنوز تحرک اسپرم پایین هست-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
کاری نمیتوان کرد اگر متاهلی اقدام به باروری کنید
-
- با سلام
وقتتون بخیر.
من از شهر تبریز مزاحمتون شدم.
آقای دکتر بنده به تازگی رفتم دکتر و سونوگرافی، نتیجه این شد ک واریکوسل 2 طرفه دارم ک سمت چپ شدتش بیشتره.
میخواستم بدونم اگر من بیام مطبتون و عمل بشم.
هزینه این عمل برام چقدر میشه
بصورت میکروسرجری.
و بیمه ندارم بصورت آزاد.
ممنون میشم ک به سوالم جواب بدین.-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
شماره تان را بفرستید تماس میگیریم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر . خسته نباشین
من 21 سالمه مجرد و الان تقریبا حدود 4 یا 5 ساله که واریکوسل دارم . به همراه یه توده نرم .
چند سال پیش سونگرافی هم رفتم گفتن کیست اپیدیدیم بیضه دارم و مشکلی نیس. و هنوز هم هست به همراه واریس ها . الان واریسها باعث کوچیک شدن بیضهام شده و هیچ احساس دردی هم ندارم . فقط از اون شبی که احساس گرفتگی در قسمت ران و کشاله ران کردم روز بعدش دچار واریکوسل شدم .
الان که 21 سالم هس هنوز هم هس و تغییری نکرده .
چند روزی هست که میرم باشگاه و از دیشب احساس گرفتگی دوباره کردم تویه همون قسمتها .
می خواسم بدونم که باید چکار کنم ؟
و اینکه بدنسازی واسه من که واریکوسل دارم مشکلی ایجاد نمیکنه ؟؟
ممنون میشم چند راهکار بدین . خیلی ممنونم . خدانگدار-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
تشریف بیاورید معاینه کنم
-
- در کودکی 2 بار عمل فتق بیضه انجام دادم
و الان اوکی هست و سر جاشه
فقط اینکه یک بار مایع منی من شفاف هست و یک بار دیگه غلیظ به رنگ سفید
دلیلش چی هست دکتر جان؟ و 2 ماهی هست که پوست بیضه ی سمت راستم خارش داره
به حدی خارش داره که زخمش میکنم
ممنون از زحمات شما-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سلام اینها تغییرات طبیعی است
-
- میخواستم بدونم مبتلا به واریکوسل هستم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
با معاینه مشخص میشود
-
- سلام یه چندروزیه احساس یه درد خیلی خفیف در ناحیه بیضه دارم گه گاهی میخوابه گه گاهی هی هست ولی بطور کل یچیزی بین حس شدن و نشدنه دردش و یچیزی بقولی ذوق ذوق کردنه ، نمیدونم ازچیه ضربه هم نخورده ایا میتونه از فیناستراید باشه؟ من حدود ۳سال هست مصرف میکنم ولی نه بطور مدام بنا بدستور پزشک یمدت کمش هی میکردم یمدت قطع ... یا از چیز دیگه میتونه باشه چون نگرانم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سونوگرافی کنید مشخص میشود
-
- سلام آقای دکتر ، خسته نباشین، ببخشین آقای دکتر اگه واریکوسل رو درمان نکنیم منجربه ناباروری میشه؟ و اینکه آیا شخصی که عمل واریکوسل کرده موقع نزدیکی درد یا عوارض دیگه ای رو خواهد دید؟ و یه سوال دیگه اینکه آیا اختلالات ناشی از فعالیت جنسی بالا و مکرر خود به خود در طول زمان درمان میشن و آیا واریکوسل هم از این نوع اختلالاته؟ یعنی میخوام بگم آیا این اختلالاتو بدون عمل یا دارو درمانی میشه درمان کرد؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
شایعترین علت ناباروری مردان واریکوسل است درمانش جراحی است مطلب سایت من را بخوانید
-
- سلام دکتر،
حقیقتش من آلتم به سبب دلالیلی نامعلوم کمی انحراف به سمت راست داره، درضمن احساس میکنم بیضه هام یکم کوچیکه مخصوصا بیضه چپ وکمی احساس یا نمیدونم اینا شاید وسواس باشه، میخواستم طبق تصاویر کلی نظر بدید، و من رو از نگرانی دربیارید.
دوماه دیگه عروسیمه
طول آلت 13
قطر 11 سانتی متر است.
باتشکر فراوان نظر کلی درباره درصورت وجود واریکوسل و انحراف آلت.-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
نیاز به جراحی ندارد
-
- حدود شش ماه است بیضه سمت راستم کمی بزرگتر یا متورم میشود که درد نسبتا قابل تحمل ولی دایمی را بهمراه دارد که برخی مواقع حدود 5 تا 6 ساعت روزانه درد می گیرد و نشانه های مذکور را بهمراه دارد و با یک استراحت خواب یا درازکش پس از مدتی درد قطع می شود و روز یا روزهای بعد همین روند تکرار میشود
در زمان درد بیضه راستم بزرگتر یا متورم تر از زمانی میشود که درد قطع میشود و بیضه راست داخل کیسه حالت آویزانتر و سنگینتر از بیضه چپ میشود.
لطفا راهنمایی کنید مشکلم چیست و چکار باید بکنم.
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سونوگرافی بیضه کنید بفرستید ببینم
-
- سلام آقای دکتر پسرم 2سالشه و یکی از بیضه نزول نشده ما در 4ماهگی سونوگرافی گرفتیم هر دو بیضه بود وای یکی از بیضه. کوچک بودن ما الان دوباره سونوگرافی کردیم الان بیضه نیست فقط طنابش بیضه مشاهده شد آیا بیضه هنوز وجود دارد؟آیا بیضه به حالت اول باز میگردد؟
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
با لاپاروسکوپی مشخص میشود
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

