اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر شهاب جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 377 مشاهده پرسش
    سلام من پنج سال قبل به خاطر توده خوش خیم بیضه چپم برداشته شد الان از لحاظ سلامت بیضه مشکلی ندارم ولی تو ازمایش اسپرم کم تحرکی اسپرم نشون میه یه دوره قرصال کارتنین خوردم زیاد تاثیر یه دوره هم موتیلیتی بوست خوردم که کمی تغیر کرد یه دوره همفرتیل اید فر من خوردم اما هنوز تحرک اسپرم پایین هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      کاری نمیتوان کرد اگر متاهلی اقدام به باروری کنید
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    با سلام
    وقتتون بخیر.
    من از شهر تبریز مزاحمتون شدم.
    آقای دکتر بنده به تازگی رفتم دکتر و سونوگرافی، نتیجه این شد ک واریکوسل 2 طرفه دارم ک سمت چپ شدتش بیشتره.
    میخواستم بدونم اگر من بیام مطبتون و عمل بشم.
    هزینه این عمل برام چقدر میشه
    بصورت میکروسرجری.
    و بیمه ندارم بصورت آزاد.
    ممنون میشم ک به سوالم جواب بدین.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      شماره تان را بفرستید تماس میگیریم
    2. تصویر کاربر علی جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      09148050085
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      تماس میگیرم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر امین جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 442 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر . خسته نباشین
    من 21 سالمه مجرد و الان تقریبا حدود 4 یا 5 ساله که واریکوسل دارم . به همراه یه توده نرم .
    چند سال پیش سونگرافی هم رفتم گفتن کیست اپیدیدیم بیضه دارم و مشکلی نیس. و هنوز هم هست به همراه واریس ها . الان واریسها باعث کوچیک شدن بیضهام شده و هیچ احساس دردی هم ندارم . فقط از اون شبی که احساس گرفتگی در قسمت ران و کشاله ران کردم روز بعدش دچار واریکوسل شدم .
    الان که 21 سالم هس هنوز هم هس و تغییری نکرده .
    چند روزی هست که میرم باشگاه و از دیشب احساس گرفتگی دوباره کردم تویه همون قسمتها .
    می خواسم بدونم که باید چکار کنم ؟
    و اینکه بدنسازی واسه من که واریکوسل دارم مشکلی ایجاد نمیکنه ؟؟
    ممنون میشم چند راهکار بدین . خیلی ممنونم . خدانگدار
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      تشریف بیاورید معاینه کنم
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 380 مشاهده پرسش
    در کودکی 2 بار عمل فتق بیضه انجام دادم
    و الان اوکی هست و سر جاشه
    فقط اینکه یک بار مایع منی من شفاف هست و یک بار دیگه غلیظ به رنگ سفید
    دلیلش چی هست دکتر جان؟ و 2 ماهی هست که پوست بیضه ی سمت راستم خارش داره
    به حدی خارش داره که زخمش میکنم
    ممنون از زحمات شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام اینها تغییرات طبیعی است
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    میخواستم بدونم مبتلا به واریکوسل هستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      با معاینه مشخص میشود
  • تصویر کاربر میمندی جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 522 مشاهده پرسش
    سلام یه چندروزیه احساس یه درد خیلی خفیف در ناحیه بیضه دارم گه گاهی میخوابه گه گاهی هی هست ولی بطور کل یچیزی بین حس شدن و نشدنه دردش و یچیزی بقولی ذوق ذوق کردنه ، نمیدونم ازچیه ضربه هم نخورده ایا میتونه از فیناستراید باشه؟ من حدود ۳سال هست مصرف میکنم ولی نه بطور مدام بنا بدستور پزشک یمدت کمش هی میکردم یمدت قطع ... یا از چیز دیگه میتونه باشه چون نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سونوگرافی کنید مشخص میشود
  • تصویر کاربر حسین جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 497 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ، خسته نباشین، ببخشین آقای دکتر اگه واریکوسل رو درمان نکنیم منجربه ناباروری میشه؟ و اینکه آیا شخصی که عمل واریکوسل کرده موقع نزدیکی درد یا عوارض دیگه ای رو خواهد دید؟ و یه سوال دیگه اینکه آیا اختلالات ناشی از فعالیت جنسی بالا و مکرر خود به خود در طول زمان درمان میشن و آیا واریکوسل هم از این نوع اختلالاته؟ یعنی میخوام بگم آیا این اختلالاتو بدون عمل یا دارو درمانی میشه درمان کرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      شایعترین علت ناباروری مردان واریکوسل است درمانش جراحی است مطلب سایت من را بخوانید
  • تصویر کاربر علی جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 447 مشاهده پرسش
    سلام دکتر،
    حقیقتش من آلتم به سبب دلالیلی نامعلوم کمی انحراف به سمت راست داره، درضمن احساس میکنم بیضه هام یکم کوچیکه مخصوصا بیضه چپ وکمی احساس یا نمیدونم اینا شاید وسواس باشه، میخواستم طبق تصاویر کلی نظر بدید، و من رو از نگرانی دربیارید.
    دوماه دیگه عروسیمه
    طول آلت 13
    قطر 11 سانتی متر است.
    باتشکر فراوان نظر کلی درباره درصورت وجود واریکوسل و انحراف آلت.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      نیاز به جراحی ندارد
  • تصویر کاربر رضا چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 422 مشاهده پرسش
    حدود شش ماه است بیضه سمت راستم کمی بزرگتر یا متورم میشود که درد نسبتا قابل تحمل ولی دایمی را بهمراه دارد که برخی مواقع حدود 5 تا 6 ساعت روزانه درد می گیرد و نشانه های مذکور را بهمراه دارد و با یک استراحت خواب یا درازکش پس از مدتی درد قطع می شود و روز یا روزهای بعد همین روند تکرار میشود
    در زمان درد بیضه راستم بزرگتر یا متورم تر از زمانی میشود که درد قطع میشود و بیضه راست داخل کیسه حالت آویزانتر و سنگینتر از بیضه چپ میشود.
    لطفا راهنمایی کنید مشکلم چیست و چکار باید بکنم.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سونوگرافی بیضه کنید بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر بهنام چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 455 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر پسرم 2سالشه و یکی از بیضه نزول نشده ما در 4ماهگی سونوگرافی گرفتیم هر دو بیضه بود وای یکی از بیضه. کوچک بودن ما الان دوباره سونوگرافی کردیم الان بیضه نیست فقط طنابش بیضه مشاهده شد آیا بیضه هنوز وجود دارد؟آیا بیضه به حالت اول باز میگردد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      با لاپاروسکوپی مشخص میشود
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب