لیست پرسشها (11,602 پرسش)
کورش دوشنبه ۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 449 مشاهده پرسش
با سلام ..خیلی وقته ک هم در رگهای بیضه چپ و هم راست احساس سفتی میکنم..تقریبا هر طرف یکی دوتا از رگها سفت شدن مثل سنگ..ازطرف دیگه منی هم اگه زیاد بمونه سفت میشه و بصورت کرم شکل بیرون میاد خودم فک میکنم اسپرمام دارن کند میشن خیلی میترسم خیلی ذهنم مشغوله..ی دکتر هم رفتم گفت خاک شیربخور..خوردم بهتر شدم ولی قطع کردم..میخواستم بدونم واریکوسل دارم؟میشه با گیاه دارویی خوب بشم اگه میشه کمکم کنید..درضمن بنظر خودم رگهای بیضه بزرگ نشدن و تورم ندارن فقط سفت شدن...با تشکر اگه خیلی حاد هست و توی بچه دار شدن تاثیر داره خواهش میکنم کمکم کنید-
کورش سه شنبه ۳۰ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سلام.آقای دکتر سوال ما جواب نداره..از48ساعت گذشت - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر .
بنده بصورت اتفاقی به دکتر کلیه مجرای ادرار مراجعه کردم جهت بیضه درد خیلی خفیف که بعضی وقت ها تا ماه ها ان درد خفیف رو هم نداشت خوب میشد در حین درد نداشتن هم به دکتر مراجعه کردم و گفتم قضیه این هست برام سونوگرافی بیضه نوشتن انجامش دادم و به دکتر مراجعه کردم بهم گفتن واریکوسل دو طرفه گرید 1 دارم گفتن باید عمل کنم و چون از عمل ترس دارم به دکتر دیگری مراجعه کردم گفتم شاید راه حلی به غیر از عمل وجود داشته باشد کمکم کند ایشون ازمایش اسپرم نوشتن من ازمایش اسپرم را انجام دادم همه چیز خوب بود ولی یک مشکلی وجود داشت اون هم کندی اسپرم بود 28 . و ایشون هم پیشنهاد عمل رو دادن و من دیگر به دکتر 4 سال مراجعه نکردم تا الان که خدمت شما این پیام را میفرستم اکنون میخواهم ازدواج کنم باید حتما عمل کنم یا راه دارویی وجود ندارد ؟ که عمل نکنم اقای دکتر و اگر هم این عمل باید انجام شود شما انجامش بدید چقدر هزینه این عمل می شود و اقای دکتر زود انزالی هم دارم به 2 دقیقه نمیرسه و نوجوانی استمنا داشتم .
با تشکر فراوان.-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴ بیایید معاینه کنم در خدمتم
-
- سلام دکتر.من همل واریکوسل انجام دادم.امروز بخیه ام رو کشیدم.چرا چندسانت زیر بخیه رو فشار میدم سفت هست و یه خرده درد داره؟ابتدای التم هم ورم کرده مثل اینکه اب یا چربی زیرش جمع شده و در زمانهای مختلف کوچک و بزرگ میشه علتش چیه.با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
طبیعی است با زمان بهتر میشود - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام
حدود 4 روز پیش چند بار خودارضایی پشت سر هم انجام دادم و شب درد احساس کردم توی بیضه چپ و بعد از ادرار درد خیلی خفیف شد و بعد از 1 تا 2 روز کاملا برطرف شد ولی بعد که خودارضایی انجام دادم تو بیضه راست درد احساس کردم ولی این بار درد خفیف بود از اولش می خواستم بدونم درد برای خودارضاییه هست یا علت دیگه ای داره چون بیضه ها بدون تورم و تغییر رنگ و ... هستن درد هم بیشتر حالت گرفتگی و بالای بیضه هست (درد نیست حالت گرفتگی مانند)-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سونو کنید بفرستید ببینم
-
- سلام بنده 40 ساله هستم کمی درد در بعیضه داشتم گاهی اوقاتکه دکتر تشخیص وارکوسل خفیف داد و با ترساندن من از عقیمی. تشویق به عملم کرد از راه جراحی باز الان یک هفته عمل کردم و با کوچکترین حرکت بیضه سمت چپم که روش عمل شده درد میگیرد در ضمن دکتر گفته برای عود نکردن 6 ماه ورزش نباید کنم و یکماه استراحت خیلی کلافه ام از. کار و زندگی افتادم چکار کنم الان؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۷ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
باید صبر کنید تا بهتر شود
-
- من احساس میکنم روی بیضه چپ یه چیز برجسته هست .هیج درد خاصی نداره فقط دست که میزنم جس میکنم شاید چیر خوبی نباشه .ایا این برجستگی بیماریه؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سونو کنید بفرستید ببینم
-
- سلام اقای دکتر تورو خدا دقیق ج بدید من 31 سالمه پارسال وازکتومی کردم و امسال وازووازستومی دو روز بعد از جراحی وازووازستومی به صورت غیر ارادی و در خواب از من انزال صورت گرفت ایا این مسئله میتونه باعث عدم موفقیت جراحی وازووازستومی بشه در کل من چند درصد شانس برگشت دارم؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
نه نگران نباشید
-
- Ka:
چندروزیش به بیضه سمت چپ آسیب میرسه همون لحظه درد شدید داشت که از 10 دقیقه درد ازبین رفت ولی بعدش بیضه سمت چپ سفت شد و ورم کرده دست میزنم درد نداره مگر خیلی دستکاری بشه فشار بیشتری بیارم درد داره اما سفتی و بزرگتر شدن همچنان داره و گاهی اوقات زمان ایستادن تیر کشیدن از ران پاها به سمت بالا و پشت دارم با دراز کشیدن خوب میشه سونو گرافی انجام دادم هیدوسل و عیره نیست و توده هایی ریز که پخش هستند نشون میده که اطرافش گرفتن .قبلا این سفتی و ورم نداشتم-
علی جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
پاسخ چی شد - نمایش سایر 9 پاسخ
-
- سلام. مدتی هست که بیضه سمت راستم درد وقتی بهش فشار وارد میشه درد میکنه.
وقتی بهش دست میزنم کنار بیضه سمت راستم یه چیز کوچیک اندازه یه بند انگشت حس میشه که وقتی لمسش میکنم درد میکنه و همه درد از اونه. اگه اصلا بهش فشار وارد نشه دردی نداره ولی وقتی به اون چیز کوچیک فشار وارد بشه درد میکنه.
میخواستم بدون علتش چیه و آیا عادی هست یا نه؟
ممنون میشه جواب بدید-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سونوگرافی کنید مشخص میشود
-
- کیسه بیضم به قد الت تناسلیم چسپیده و این باعت شده که کیسه بیضه بسیار کوچک و چسپان بشه و حتی قد الت تناسلی در حالت نعوظ هیچ پوستی ندارد که بخواهد بالاو پایین کنه و کیسه بیضه به قد الت تناسلی میچسپه و این خود باعث میشه که الت تناسلیم کوچک نشون بده و مشکل دوم من اینه که تخمم پرت نمیشه و از سر الت مستقیم به پایم می ریزه و اصلا هم پرت نمیشه حالا این مریضی من چی اسمشه ؟ایا به دست شما درمان میشه و آلت تناسلیم زیبا میشه ؟
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

