اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر م.شیروانی یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 460 مشاهده پرسش
    باسلام خانمی 34ساله هستم که 12 ازدواج کردم ویک پسر11ساله دارم هشت سال جلوگیری داشتم والان سه سال اقدام به بارداری کردم ولی متاسفانه باردارنشدم پارسال برای بررسی ومداوابه یزدمراجعه کردم آزمایش شوهرم مشکلی نداشت خودم باسنومشخص شدآندومتریوزدارم اسفندماه لاپاراسکوپی شدم ولی بازهم باردارنشدم شهریورماه به زاهدان مراجعه کردیم من وهمسرم هردوسنودادیم برای من تخمدانهاضعیف که گفتن باداروبرطرف میشه وبرای شوهرم واریکوسل تشخیص دادن یک دوره سه ماهه دارودادن واستفاده کردن ولی هنوزهم باردارنشدم
    پیشنهادشماچیست؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ماشهرستان ایرانشهرسیستان وبلوچستان زندگی میکنیم حاملگی اولمون هم فقط دوماه بعدازازدواج بود،
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      ای وی اف کنید در کرکز ناباروری
  • تصویر کاربر شهرام یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 534 مشاهده پرسش
    سلام من در استان ايلام ازمايش وسنو دادم دكترا بهم گفتن واريكوسل دارم در واريكوسل من نوشته 5.٢ وازمايش اسپرم هم كه دادم دكتر گفت كندي اسپرم دارم لطفا من رو راهنمايي كنيد با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر شدید است باید عمل کنید فیلم میکرو سرجری من را ببینید
  • تصویر کاربر mohamad چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 500 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشید اقای دکتر من 19 ساله هستم و دو هفته ای هست که عمل واریکوسل بیضه چپ رو انجام داده ام نوع جراحی من عمل باز بود اما الان خیلی استرس دارم چون فهمیدم عارضه این نوع جراحی بیشتر هست متاسفانه دکتری که من رو عمل کردند هیچ توضیحی راجبه نوع عمل و عوارض ان نگفت خواهش میکنم کمکم کنید اصلا حالم خوب نیست و استرس دارم بعد از دو هفته که عمل شدم مشکلاتی برام پیش اومده اما به دکتر جراحم که گفتم فرمودند طبیعیه و گفت سه ماه دیگر بروم پیششون من یک چیزی شبیه نخود در زیر بیضه سمت چپم در اومده در نزدیکی انتهای اپیدیدیمم یعنی پایین بیضم بیشتر هم وقتی میشینم یا بدنم گرم میشه و بیضم از بدنم خارج میشه و داخل کیسه بیضه قرار میگیره لمسش میکنم وقتی که راه میرم پاهام بهش میخوره یک درد خفیفی داره و در انتهای بیضم قرار دارد همچنین بیضه سمت چپم خیلی افتاده و سنگین شده و روی راه رفتنم تاثیر گذاشته و همش باید باز راه بروم و همچنین کشاله رانم سمت چپ حالت کشیدگی حس میکنم. خواستم کلا بدونم اگر پزشکم ماهر باشه برای عمل باز هیچ نگرانی نباید داشته باشم کلا خیلی تفاوت چشمگیری داره نوع عمل یعنی باید دوباره عمل بشم . خیلی لطف میکنید اگر پاسخ بدهید متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      شما بیخودینگرانی عملتان خوب است ونیاز به عمل تکرتری نیست
  • تصویر کاربر علیان چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1710 مشاهده پرسش
    با سلام
    بنده 25 سالمه مجرد هستم رفتم دکتر بهم گفتن واریکوسل داری از بیضه ها سونوگرافی کردم نوشته حداکثر قطر شبکه وریدی پمپنی فرم در طرف راست در حالت خوابیده 1.8 میلیمتر و در حالت ایستاده ودر حین مانور والسالوا 2.1 میلیمتر ء حداکثر قطر شبکه وریدی پمپنی فرم در طرف چپ در حالت خوابیده 2.4 میلیمتر و در حالت ایستاده ودر حین مانور والسالوا 4.5 میلیمتر میباشد. (واریکوسل گرید 2) .
    آیا نیاز به عمل دارد؟
    مشکلی در ناباروری بوجود نمی آید؟
    شما چه پیشنهاد میکنید؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر احمد چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1188 مشاهده پرسش
    درود بر شما جناب دکتر کرمی. اینجانب اصفهان هستم و فرزندی 18 ساله دارم که حدود دو هفته بود که در بعضی مواقع در ناحیه بیضه سمت چپ احساس درد می کرد. پس از سونوگرافی معلوم شد که واریکوسل گرید 3 دارد. آیا جنابعالی سن ایشان را برای جراحی مناسب میدانید و آیا با عمل جراحی امکان ناباروی در آینده از بین می رود؟ من در این مورد بسیار نگرانم. ممنون می شوم راهنمائی بفرمانید. ضمنا نتیجه سونوگرافی را خدمت جنابعالی ارسال کردم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر حمید چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 473 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما
    بنده در انتهای بیضیه راست خودم احساس میکنم یک زائده کوچک وجود داره که بعضی وقتا خود به خود باعث درد در قسمت بیضه راست تا زیر شکمم میشه و موقعی هم که به این قسمت دست میزنم تا زیر شکمم درد میکنه حالا می خواستم برای چکاپ خدمتتون برسم اما می خواستم بدونم اگر نیاز به سونوگرافی هست من از قبل انجام بدم و خدمتتون برسم .ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 387 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقت بخیر .
    چند وقت پیش من دردی در ناحیه بیضه سمت چپ احساس میکردم از اونجایی ساکن اهواز هستم به متخصص توی شهرمون مراجعه کردم که با معاینه و سونوگرافی واریکوسل بیضه سمت چپ تشخیص داده شد البته گفت چون واریس خفیف هستش فعلا نیازی به جراحی نیست و دارو برای من تجویز کردن . الان دو هفته هستش دارم دارو میخورم ولی هنوز درد من تسکین پیدا نکرده . همچنین آزمایش اسپرم هم دادم که فقط آیتم motilityسر مرز بود حالا اگه خواستین آزمایشات رو براتون میفرستم.
    پیشاپیش از راهنمایی شما سپاسگذارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمایش خوب است عمل نمیخواهد
  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب و خسته نباشید
    آقای دکتر بنده طی سونوگرافی مشخص شد که اندازه بیضه سمت راست 2.2×4.8 و اندازه بیضه سمت چپ 1.8×4.7 می باشد.آیا اندازه بیضه ها کوچک است؟
    متشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید معاینه کنم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 481 مشاهده پرسش
    هزینه ی عمل لاپراسکوپی و میکروسرجری برای واریکوسل دو طرفه چقدر است؟ بیمه سلامت مورد قبول هست یا خیر؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      اول معاینه است ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
  • تصویر کاربر رضا چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 953 مشاهده پرسش
    Reza Ahmadi:
    سلام سال 90 در حین رفتن به خدمت سربازی دکتر سپاه من را معاینه کرد گفت شما واریکوسل داری هیچ درد و نشانه ای نداشتم پیگیر شدم رفتم دکتر ،دکتر من رو اول فرستاد آزمایش اسپرم آزمایش گرفتم نتیجه آزمایش صفر درآمد بهم گفتن عمل کنی احتمالا خوب میشی عمل کردم و در حین عمل بیوپسی بیضه ازم گرفتن بهم گفتن تمام سلول هاش سالمه اما اسپرم تولید نمیکنه بعد از عمل هم آزمایش دادم دوباره نتیجه صفر در آمد بهم گفتن بعد از مدتی دوباره آزمایش بده الان 6 سال گذشته آزمایش دادم اما هنوز صفره من نه از نظر ظاهری بیضه ها کوچک نه مشکلی داره درد من چیه تشکر هیچ مشکل ظاهری هم ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید نمونه برداری بیضه کنید
    2. تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام یعنی برای دومین بار و بعد ۶ سال دوباره نمونه برداری بشه فقط هم از سمت چپ نمونه برداری شده امکانش هست درمان شوم ۰
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      نتیجه نمونه برداری را بفرستید ببینم
    4. تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      فقط این نمونه برای سمت چپ بیضه بوده بعد سایز بیضه کاملا نرماله تشکر فراوان
    5. تصویر کاربر رضا یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام نمیدونم عکسی که از بیوپسی سال ۹۰ که گرفتم تونستم برای شما ارسال کنم یا نه اما آنرا با دیکشنری معنی کردم برای شما مینویسم شما نتیجه گیری بفرمایید
      میکروسکوپ: بخش بافت شناسی قطعه بافت بیضه را نشان میدهد
      ساختار غددلنفاوی به طور منظم با مرزهای طبیعی است
      فعالیت اسپرماتوژنیک ضعیف با سلول های سرتولی وجود دارد
      هیچگونه فعال اسپرمیوژن دیده نمیشود
      تماس های leydig در محدودهای طبیعی قرار دارد
      تشخیص : بیوپسی بیضه های چپ دستگیری جزیی از بلوغ
      جناب دکتر من اصلا از نظر ظاهری هیچ مشکلی ندارم همه چیم طبیعی است منتظر جواب شما هستم تشکر فراوان
    6. تصویر کاربر رضا یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام نمیدونم عکسی که از بیوپسی سال ۹۰ که گرفتم تونستم برای شما ارسال کنم یا نه اما آنرا با دیکشنری معنی کردم برای شما مینویسم شما نتیجه گیری بفرمایید
      میکروسکوپ: بخش بافت شناسی قطعه بافت بیضه را نشان میدهد
      ساختار غددلنفاوی به طور منظم با مرزهای طبیعی است
      فعالیت اسپرماتوژنیک ضعیف با proliferationسلول های سرتولی وجود دارد
      هیچگونه فعال اسپرمیوژن دیده نمیشود
      تماس های leydig در محدودهای طبیعی قرار دارد
      تشخیص : بیوپسی بیضه های چپ دستگیری جزیی از بلوغ
      جناب دکتر من اصلا از نظر ظاهری هیچ مشکلی ندارم همه چیم طبیعی است منتظر جواب شما هستم تشکر فراوان ببخشید یه proliferation جا انداخته بودم ببخشید
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    8. تصویر کاربر رضا چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام تشکر
    9. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سپاس
    10. نمایش سایر 8 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب