لیست پرسشها (11,602 پرسش)
امین شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2651 مشاهده پرسش
آیا عمل لاپراسک.پی بیضه در شیراز هم انجام میشه؟ اگر هست کدام بیمارستان یا کدام متخصص؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
بله نمیدان
-
- سلام آقای دکتر. خسته نباشید.
حدودا سال 92 بیضه سمت چپم باد کرد و کل کیسه رو گرفت. دکتر گفت عفونت کرده. دارو داد بعد بیضه ام از حالت اولش کوچکتر شد. به دکتر گفتم گفت عوارض عفونته. حالا میخوام نظر شما رو بدونم. برا ازدواج مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
بیضه سمت چپ کوچکتر از سمت راسته. یه سوال دیگه هم دارم.
آلت تناسلی ام در حالت عادی حدود 3 سانت میشه.احساس میکنم کوچیکه.. ضمنا زیر آلت تناسلی ام کنار مجرا ادرار یک غده ریزی مثل لپه وجود داره. آیا این غده جلو رشد آلتمو گرفته؟؟؟
سنم 25 سال-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سونوکنید بفرستید ببینم
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشید .. خیلی وقت بود رنگ منی زرد همراه با دانه های برنجی شکل داشتم ..ازمایش دادم از و اسپرم نشان داد.. ازمایش هورمون دادم تستسترون و همه نرمال بودن ... جز fsh و lh که بیشتر از حد بود .و پیش یک دکتر رفتم گف کاری نمیشه کرد ..23 سال سنم هست .. نا امید شدم تا پیج شما رو دیدم ..یک بار هم عفونت در ازمایش های قبلم گذارش شده بود ... ایا امکان داره که با کشت اسپرم یا ... راهی باشه ... ؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
نمونه برداری بیضه کمک کننده است۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشید ، آقای دکتر من پسری 19 ساله هستم دو هفته و 3 روز پیش عمل واریکوسل بیضه سمت چپ رو انجام دادم اقای دکتر من قبلا سوالم رو در سایتتون خدمتتون مطرح کرده بودم اما متاسفانه چون سایتتون فرمت عکس من رو نمیشناخت مجبور شدم که در تلگرام مزاحمتون بشم اقای دکتر دکترم قبل از عملم هیچ توضیحی به من در مورد روش های عمل و عوارض هرکدوم به من نداد و اینکه هر کدوم چه حسنی بر دیگری دارد و من متاسفانه تحت جراحی باز قرار گرفتم ، از وقتی وارد سایتتون شدم یعنی بعد از عمل دلشوره خیلی زیادی گرفتم یک مقدار هم وسواس فکری دارم و قتی فهمیدم که بد ترین نوع عمل جراحی باز است خیلی حالم دارد بد میشود خواستم بدونم اگر دکترم خوب باشد امکان ریسک این نوع جراحی باز هم اینقدر زیاد است من بعد از این مدت یک چیزی شبیه نخد در زیر بیضه سمت چپم نزدیک مقعدم کنار اپیدیدم وجود دارد و بیضه سمت چپم سنگین شده وقتی بدنم گرم میشود و یا بیشتر از نیم شاعت میشینم به طوری که بیضه کاملا در کیسه خود قرار میگیره اون برامدگی و سنگینی خودش رو بهتر نشون میده دکتر جراحم گفتند که سه ماه بعد از عمل دوباره بروم پیششان اما من خیلی استرس دارم لطفا قوت قلب بهم بدید ایا نتیجه عمل جدا از غوارض در هر سه نوع عمل یعنی باز و میکرو و لاپروسکوپی با هم خیلی متفاوت هست ، اگر اینطوره خودم هم تعجب میکنم دکترم خیلی معروف هستند و سهامدار چند بیمارستان هستند و عضو انجمن اورولوژی امریکا چطور به من هیچکدوم از شرایط رو قبل از عمل نگفتند من از اون برامدگی عکس گرفتم خدمتتون میفرستم خواهش میکنم کمکم کنید به نظرتون سه ماه نشده برم دکترم رو دوباره ببینم یا مزاحم شما بشم به خدا حالم اصلا خوب نیست چون خودشون من رو عمل کردم فکر اول باید بروم پیششون و بپرسم که چرا بدون گفتن به من نوع عمل رو انتخاب کردند
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
این عمل عالی است بیخودی نگران نباش
-
- سلام آقای دکتر وقتتون بخیر
من جراحی واریکوسل داشتم حدود 2ماه پیش و به تازگی آزمایش اسپرم دادم می خواستم اگه مقدور باشه جواب این آزمایشو براتون بفرستم و نظرتونو بگین و اینکه آیا مشکلی هست بابت باروری , مشکل نازایی دارم چون در شرف ازدواج هستم می خواستم اگه مشکلی بدونم ممنون میشم با سپاس فراوان-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
ازمایش خوب است بله
-
- سلام دکتر خسته نباشید
بنده به دکتری در تبریز مراجعه کردم گفتند واریکوسل دارم میزان اسپرم حدود35میلیون بود ولی سرعتش یکم کم بود .بعدا مرا به دکتری معرفی کردند عمل شدم و میزان بهبودی از نطر دکتر خوب بود.در ماه اول عمل همسرم حامله شد ولی دوماه بعد سقط شد.حال بعد یکسال به دکتری دیگر مراجعه کردم میگه واریکوسل دارم وعمل نیازه.من موندم چکار کنم دوسال هم هست ازدواج کردم بچه ندارم.جای عمل یک ماه پیش ملتهب بود و یخ گذاشتم خوب شده الان .نظر جنابعالی چیه؟ - با سلام خدمت شما آقای دکتر
خواستم بگم بنده ۳۰سالمه و در سن ۱۰ سالگی بیضه چپ بالا بود و عمل انجام شد و پایین اومد خواستم بدونم واسه بچه دار شدن مشکلی پیش نمیاد ممنونم اگر زود بهم جواب بدید-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
ازمایش اسپرم دهید مشخص میشود
-
- سلام آقای دکتر. من مشکلی که دارم اینکه بعد از نعوظ درد نسبتا شدیدی در بیضه سمت چپ دارم در ضمن خودم نمیخوام ارضا بشم این درد فقط زمانی هست که از خارج شدن منی جلو گیری میکنم ولی زمانی که منی خارج شود هیچ دردی ندارم
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
بیشتر عصبی است اهمیت ندهید
-
- باسلام.احتمال داره واریکوسل داشته باشم ونمیدام.گاهی اوقات وقتی ادرار خود رانگه میدارم بیضه ها شروع به درد میکنن وبه درد به کمرم تٵثیر میگذارد.انگار بادی در کمرم به وجود می آید.ودرد به مثانه ام هم وارد میشود.همیشه این درد وجود ندارد.گاهی اوقات به مدت یه ساعت یا کمتر بعد خوب میشم.آیا واریکوسل دارم.درمانش چیست؟؟ شاید دردوماه یا سه ماه یک بار اینطور دردی به وجود می آید.آیا لازم است عمل جراحی کنم.یا میتوان خود درمانی کنم بدون عمل جراحی؟؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴ بیایید معاینه کنم
-
- دکتر من دیگه مطمئن شدم که واریکوسل دارم چون خیلی زیر مثانم تیر میکشه و احساس میکنم بیضه هام کوچیکتر شده،من اهوازم میخاستم بدونم امکانش هست بیام تهران پیش شما عمل کنم؟بعد از عمل نیاز نیست دوباره برای چکاپ پیشتون بیام؟
اگر که نیازه بعد عمل چند بار بیام تهران واسه ویزیت پس لطفا یه دکتر توی اهواز اگه میشناسید و کارشو قبول دارید بهم معرفی کنید.
در ضمن تقریبا 2ماه هست که وقتی خونه هستم مخصوصا شبها زود به زود مثانم درد میگیره و باید برم ادرار کنم ولی تا میام بیرون بعد 10 دقیقه دوباره باید برم ادرار کنم،این مشکل ربطی به واریکوسل نداره؟
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

