اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر حسین شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 414 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقت بخیر .
    چند روز پیش سوالی مطرح کرده بودم مربوط به درد بیضه ، که همراه اون عکس سونوگرافی و آزمایش اسپرم فرستاده بودم . شما در جواب گفته بودید من نیاز به عمل ندارم ولی در مورد برطرف شدن درد بیضه چیزی نگفتید . البته دکتری که من مراجعه کردم یه سری دارو مثل کپسول بالکفن و چند تای دیگه تجویز کرد ولی من بعد از سه هفته هنوز درد دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      ددرمان همان دارواست
  • تصویر کاربر مجیدسعیدی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
    Majid:
    سلام خسته نباشید آقایی دکتر.
    من سنوگرافی دادم دکتر کفته واریکسل داری وباید ازمایش اسپرم انجام بدی.رفتم برای ازمایش اسپرم چندین مرتبه ولی هر کاری کردم نشد .نمیشه بدون ازمایش اسپرم عمل کنم.
    سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید بیایید معاینه کنم
  • تصویر کاربر حامد پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 484 مشاهده پرسش
    با سلام. آیا برای فردی که واریکوسل دارد ولی هنوز آزمایش نطفه او مناسب است (total progressive=54) عمل جراعی ضروری هستش؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      بچه دارید یانه۲-شدتش چه قدر وسن چقدر است وحرف اخر با معاینه مشخص میشود بیایید ببینم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      فیلمهای عمل من در سایتم را ببینید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر فرهاد دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 482 مشاهده پرسش
    سلام اقای کتر،من2 سال پیش عمل واریکوسل انجام دادم،از روز بعده عمل اپیدیدیم چپو پای چپم بشدت درد میکنه ،عملم هم با بیهوشی انجام شد،این درد ها ب صورتی هس ک نمیتونم کارای عادیو هم انجام بدم، دو سال هس ک هر روز این دردو تحمل میکنم هر دارویی هم خکردم خوب نشدم.سونو هم انجام دادم واریکوسل چپم عود کرده اپیدیدم هم کاملا عادی هس ،میگن درد ب واریکوسل ربط نداره،ازمایش اسپرم هم انجام دادم کاملا نرمال هس،لطف کنین منو راهنمایی کنین ک درده پا و اپیدیدیم از چی هس و چیکار کنم ک خوب بشم.بعضی از دکتر ها هم میگک عمل لازم نیس منم نمیتونم تحمل کنم این دردو.میخام عمل کنم تا شاید خوب بشم چون ب هیچ وجه خوب نمیشه این دردم. اقای دکتر کیست روی اپیدیدیم چپ دو تا هس ک دست هم میزنم درد داره طرف راست درد نداره.میشه اون کیست هارو برداشت.اگه کیست ها برداشته بشن تو کاره اسپرم تداخلی میشه؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید ک عمل کنم من یا ن
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید بیایید معاینه کنم
  • تصویر کاربر ناشناس شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید
    من پارسال برج 8 عمل واریکوسل چپ انجام دادم یکسال بعد رفتم پیش دکترم معاینه کرد گفت عود کرده یه ازمایش اسپرم دادم گفت متوسطه باید دوباره عمل بشی در تاریخ 96/08/20 عمل کردم ( سنتی )بعد از سیزده روز زیر بیضه سمت چپم رگ جمع شده ایا دوباره عود کرده ؟؟؟ باید دوباره عمل کنم؟؟؟ اگه عمل کنم بهترین روش عمل برای من چیه؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      یک بار عمل کافی است نیاز به درمان نیست عمل نکنید
  • تصویر کاربر sh_nsri شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 570 مشاهده پرسش
    SH_nasri:
    با سلام و خسته نباشید خدمت جناب دکتر
    بنده 33 سال سن دارم و دو ساله که ازدواج کردم و متاسفانه بارداری اتفاق نیافتاد تا اینکه 6 ماه پیش بعد از مراجعه به دکتر و سونوگرافی و آزمایش منی مشخص شد که واریکوسل گرید 3 دارم . دکتر گفت الزاما برای بارداری باید جراحی انجام بشه و جراحی کردم(دکتر استیفایی سنندج) و گفت 6 ماه بعد دوباره آزمایش و تکرار کن و بیار ببینم . من تو 4 ماهگی آزمایش و گرفتم و دکتر خانمم که دیده بود علائم یه مقدار بهتر شده بود ولی حجم مایع منی کم شده بود . (ماه بعد 6 ماه میشود) حقیقتا خیلی نگران بچه دار شدن هستم به نظر جنابعالی چکار کنم؟ آیا میتونم بچه دار بشم ؟ آیا دکترهای تهران و امکاناتشان بهتره لطفا راهنمایی بفرمائید. (خانمم هم آزمایش داده بود دکتر گفته که شما میتونی باردار بشی)
    بسیار سپاسگذارم
    عکس آزمایش را براتون فرستادم:
    دو خط قرمز آزمایش اول 9637
    سه خط قرمز آزمایش دوم 96716 عکس اول 96716 بعد از جراحی واریکوسل
    عکس دوم 9637 قبل از جراحی ( اینم اضاف کنم که در حالت عادی زود انزالی دارم)
    بسیار سپاسگذار از پاسخ شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      حرکت کم است
  • تصویر کاربر علی شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 419 مشاهده پرسش
    سلام. هر دو بیضه بنده واریکوسل دارد. سمت راست به قطر 2.4 و دیگری 3 میلیمتر. بند مجرد هستم و 34 سال سن دارم. آیا انجام جراحی ضروری است؟ پرسش دوم این است که ایا روش های درمانی (مثلا طب سنتی) در درمان واریکوسل موثر است؟ آیا باید جراحی کنم یا صبر کنم اگر مشکلی بعد از ازدواج در باروری پیش آمد جراحی کنم. سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید ازمایش اسپرم دهید وبیایید معاینه کنم
  • تصویر کاربر Omid دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 498 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید
    من تقریبا هفت ماه پیش عملیات واریکوسل داشتم. بعد از عملیات هنوز هم احساس درد میکنم در بیضه چپ و تغییرات اندک در اسپرم به وجود آمده است.
    بعد از عملیات سنوگرافی کردم گفتند واریکوسل خفیف داری هنوز و معاینه اسپرم نیز انجام دادم که تغییرات اندک به وجود امده است.
    معیانه اسپرم و نتایج سونو گرافی را ضمیمه کردم برایتان.
    لطفا بگویید این درد عادی است؟
    و در اسپرم تغییرات به وجود خواهد آمد یا به همین حالت باقی می ماند؟
    خواهشا جواب مرا کامل بدهید چون از افغانستان به تماس میشوم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      درد ارتباطی به واریکوسل ندارد ومهم نیست
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      ارمایش خوب است
    3. تصویر کاربر Omid یکشنبه ۱۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر آیا اسپرم روز به روز در حال بهبود است؟
      و آیا نیازی به داروهای تقویتی دارم؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      نیازی نیست
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر Mohamad شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 505 مشاهده پرسش
    با سلام
    اخیرا توده ای به اندازه تخمه افتابگردان در سمت چپ التم و در بالای بیضه چپم مشاهده کردم ک وقتی فشارش میدم درد داره .
    لطفا راهنمایی کنید .۱۹ ساله ام.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو‌کنید بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر زهراتولایی شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    باسلام اقای دکتر یک ساله ک اقدام به بارداری کردیم وباردار نشدیم باتوجه ب اینکه من فولیکول های خوب ومتعدد داشتم...دیشب شوهرم راضی شد ک ازمایش اسپرموگرام بده دکتر گفت اسپرمهاش ضعیفه وباید عمل واریکوسل کنه...نظرشما چیست؟؟ینی باید عمل کنیم؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمایش خوب است
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب