اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر حامد پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 3824 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    من 28 سالمه و یک بیضه نزول نکرده دارم ، بیضه چپ ، چند روز پیش سنوگرافی گرفتم گفتن تو لگن هستش و سایز 40 * 18 هست ، چند تا سوال داشتم ، با یک دکتر مشورت کردم میگفت حتما عمل میخواد اگر لوله رسید تو کیسه میندازیمش اگر نه که ورمیداریم
    میخواستم بدونم 1- امکانش هست برسه به کیسه؟
    2 - اگر وردارم احتمال اینکه بچه دار نشم هست؟( منظورم اینه اگر بیضه باشه بهتره واسه بچه دار شدن یا اینکه وردارم؟)
    3- از کجا میشه فهمید که بیضه سالم هست یا نه؟(تو سونوگرافی نوشته مشکلی دیده نشد)
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید سریعا به روش لاپاراسکوپی بردارید ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴ تماس خارج از نوبت
    2. تصویر کاربر حامد دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      دکتر من این همه سوال پرسیدم ، هیچکدومو جواب ندادین؟؟؟؟؟!!!!!!
      لاپاراسکوپی برای چی هست؟و چرا؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      چون شانس سرطانی شدن بیضه زیاد است۲-از نظر باروری پوسیده وزاید است باید برداشته شود حضوری من در خدمتم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
    4. تصویر کاربر حامد دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      دکتر شما این سایت رو برای خدمات غیر حضوری زدین درسته؟
      لاپاراسکوپی بهتره یا جراحی باز؟با شرایط خودم رو میگم
    5. تصویر کاربر حامد دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      نقاهت هر کدوم چند روزه؟کدوم عمل سبک تره؟
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر داخل شکم باشد لاپاروکوپب بهتر است
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      لاپاروسکوپی
    8. تصویر کاربر حامد دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      تو شکم نیست، سنوگرافی رو دیدین؟واسه سونو زده داخل لگن هست
      تو لگن کدوم بهتره؟
    9. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      بیایید ببینم
    10. نمایش سایر 8 پاسخ
  • تصویر کاربر امید شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 377 مشاهده پرسش
    سلام یه نوزاد داریم بیست روزه یکی از بیضه هاش نزول نکرده فقط یه بیضه درکیسه هست اگه لطف کنید بگویید چکار باید کرد بنده از اذربایجانغربی تماس میگیرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر تا یه ماه نزول نکرد باید عمل کنید
  • تصویر کاربر محسن شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
    با سلام ،بنده 29سال زارم اما هنوز بیضه هام در فرم کودکی باقی مانده ،در حال حاضر زیر نظر دکتر غدد(تستوسترون ماهی دو عدد)مصرف میکنم که ظاهرم از نظر رشد مو صورت و بدن بهتر شده اما برای رشد بیضه هام هفته ای چهار نوبت امپولهای HmgوHcg ترریق میکنم اما متاسفانه نتیجه نگرفتم که پرشکان تاکید کردن که دیگر امکان ازدواج نداری نظر شما رو هم مبخواستم جویا شم. در ضمن آزمایش کاریوتایپ گرفتم که از نطر پزشکان مشکلی نداشت.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      دکتر غدد مراجعه کنید
  • تصویر کاربر علی شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 509 مشاهده پرسش
    باسلام،من چند روزی هست، بیضه هام درد خیلی کوچیکی گرفته،به طوری که درد میگیره و ول میکنه،حدود یک ماه پیش کمی خون داخل ادرار دیدم، موقع خروج منی هم درد خیلی کمی حس میکنم،احتمال اینکه انگل کرمک هم داشته باشم هست، باید چیکارکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمایش وسونو کنید وبفرستید
  • تصویر کاربر صادقی جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 426 مشاهده پرسش
    باعرض سلام بنده جوان۲۷ساله ومجردهستم سال ۸۷عمل واریکوسل چپ وراست انجام دادم هنوز درد بیضه چپ وراست رادارم بعداز عمل چندبار آزمایش اسپرم انجام دادم علت درد زیاد چیست لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      این درد درمان ندارد اهمیت ندهید
    2. تصویر کاربر صادقی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      خب علت این درد چیست درد بیضعه به کمروپا چپ میزنه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      اسپاسمهای عصبی است اهمیت ندهید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 358 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید
    آقای دکتر تو رو خدا من از بس فکر کردم دارم میمیرم دیگه،،من سال ۹۲ بیضم ضربه خورد و رگاش ورم کردن و بعداز ۲ سال متوجه شدم که باعث واریکوسل شده بود و عمل کردم بعد از عمل خوب شده بودم ،ولی دوباره امسال داخل دوره آموزشی سربازی واریکوسل عود کرده و حدود ۲ ماه درد شدید داشتم بعد از دوره رفتم و عمل کردم دکترم بهم گفته بیضه سمت چپ کوچیک شده ولی داخل سونو میگه ابعاد و اندازه نرمال و خودم حس میکنم که بیضه سمت چپم کوچیکه
    حالا میخوام بدونم که سونو میگه اندازه نرمال منظورش اینه که یعنی در محدوده نرمال هستش یا نه؟؟چون حس میکنم کوچیکه
    خواهشا جوابمو بدین
    چون از شهرستان پیام میدم و نمیتونم بیام پیش شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      معیار سونوگرافی است
  • تصویر کاربر زین شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 500 مشاهده پرسش
    با سلام اقای دکتر بنده 23سالمه و خودارضایی میکنم و چن سالی هست دچار این مشکلم و بارها سعی به ترک این مرض کردم ولی نتونسستم و فک میکنم بیضه هام کوچیک شده التم در حالت عادی 9و قطرش 11هست ولی در حالت نعوظ13هست و در دو یا 4دقیقه بعضی موقع ها هم کمتر ارضا میشم لطفا راهنمایی کنید تا دیگه خود ارضایی نکنم پیش دکتر هم رفتم ولی جز قرص چبزی ندادن ک اونم فایده نداشت
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      درمان این مشکل ونرک ان به دست خودتان است
  • تصویر کاربر علیرضا پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 399 مشاهده پرسش
    سلام من حدود ۲ هفته ای میشه که درد بیضه سمت چپ دارم دردم اولین بار درخواب شروع شد تیر شدید می کشید بعد از یک هفته مراجعه کردم به پزشک گفتن سنو گرافی بگیر داخل جواب سونو زده هیچ مشکلی نیست نه واریکسل و هیچ مشکل دیگه ای دکتر هم چیزی متوجه نشد الان درد من کمی کم تر شده ولی داعما بیضه چپم و در زیر شکمم درد دارم نمیدونم برای چی هست دکتر هم متوجه نشده البته گفته باشم که ۲ هفته پیش اسباب کشی داشتیم سرپا زیاد ایستادم و وسایل کمی سنگین بلند کردم مشکل از کجا میتونه باشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      این درد از کلیه نیست باید مال گرفتهگی عضله باشد
  • تصویر کاربر مسعود پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 6379 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ...
    من حدودا دو ماه پیش با مراجعه به مطب و معاینه توسط پزشک ، متوجه شدم که واریکوسل خفیف دارم . تست اسپرم هم(درمرکزناباروری) دادم . در تست انجام شده ، تعداد اسپرم 58میلیون ، و درصد اسپرم های نرمال 2 درصد بودند . میخواستم بدونم که آیا انجام تمرینات بدنسازی(با وزنه) ، احیانا تاثیر منفی در تشدید واریکوسل بنده دارد یا خیر ؟ و اینکه آیا تمرینات بدنسازی می تواند در افزایش کیفیت اسپرم تاثیر مثبت داشته باشد ؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر هورمون نزنید ضرری ندارد اینستاگرام من به ادرس drkarami و تلگرام کانال سلامتی مردان به ادرسirdarman@ را پیگیری وبهدوستانتان اطلاع دهید
  • تصویر کاربر حامدابراهیم پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر،خوب هستین؟ ببخشید مزاحمتون شدم.من وقتی که متولد شدم بیضه راستم سر جاش بود ولی تو یک سالگیم یه بار شدید گریه کرده بودم بیضه راستم رفته بود بالا(شکمم)، وقتی 13سالم بود با عمل جراحی آوردنش پایین،ولی متاسفانه 5 ساله خودارضایی میکنم احساس میکنم بیضه راستم کوچک مونده. واینکه تو یکی از سایتها میخوندم که احتمال ابتلا به سرطان بیضه برای همچین بیمارانی وجود دارد.آقای دکتر به نظرتون چکار کنم؟خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      برای کسانی خطر دارد که بیضه برداشته نشده ولذا بهتر است بیایدد معاینه کنم ضمنا سونوگرافی کنید بفرستید ببینم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب