اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر ح یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 406 مشاهده پرسش
    باعرض سلام خدمت آقای دکتر جوان ۲۷ ساله ومجردهستم سال ۸۸عمل واریکوسل چپ وراست انجام دادم حالا بعداز عمل هردوبیضه وآلت کوچک شده ودر بیضه چپ وراست هنوز درد دارم مخصوصا بیضه چپ وتمایل به نزدیکی ندارم وزود انزالی دارم ودرضمن زیر جای عمل درد دارم لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر ح چهارشنبه ۱۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      M
    2. تصویر کاربر ح چهارشنبه ۱۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      جوابی دریافت نکردم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    با سلام. بنده 28 ساله و متاهل هستم و سال گذشته عمل واریکوسل چپ انجام دادم. چندروزی است که وقتی روی صندلی می نشینم درناحیه بیضه چپ احساس درد خفیفی میکنم که تا کمرم ادامه می یابد و بعداز مدتی ازبین میرود. افتادگی بیضه چپ هم بعداز عمل تغییری نکرد و مقداری پایین تر است.سوالم این است که این میتواند از علائم عود بیماری باشد؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر علیرضا شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 510 مشاهده پرسش
    سلام من حدود 2 هفته ای میشه که درد بیضه سمت چپ دارم دردم اولین بار درخواب شروع شد تیر شدید می کشید بعد از یک هفته مراجعه کردم به پزشک گفتن سنو گرافی بگیر داخل جواب سونو زده هیچ مشکلی نیست نه واریکسل و هیچ مشکل دیگه ای دکتر هم چیزی متوجه نشد الان درد من کمی کم تر شده ولی داعما بیضه چپم و در زیر شکمم درد دارم نمیدونم برای چی هست دکتر هم متوجه نشده البته گفته باشم که 2 هفته پیش اسباب کشی داشتیم سرپا زیاد ایستادم و وسایل کمی سنگین بلند کردم مشکل از کجا میتونه باشه من خودم معاینه کردم در هر 2 بیضه یک رگ بزرگ تر و کلفت تر از رگ های دیگر است ایا این طبیعی می باشد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر کرمی...امیدوارم حالتون خوب باشه...من 22 سال سن دارم و واریکوسل دارم...پارسال که دکتر رفتم و معاینه شدم گفتن که نیاز به عمل نداره و برام آزمایش منی هم نوشتن که اسپرم هام خداروشکر مشکلی نداشت...ولی الان که این پستاتون رو تو کانال میبینم بازم نگران میشم که نکنه خدایی نکرده نابارور بشم...میشه کمکم کنید؟؟؟آیا عمل لازم دارم یا خیر؟...و خودم به شخصه فهمیدم که ورزش کردن به خصوص دویدن در بهبود واریکوسل تاثیرگذاره...مرسی😊
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید معاینه کنم
  • تصویر کاربر منير شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقاي دكتر
    پسر من در ٣6 هفتگي با وزن ٣٣٠٠ بدنيا امد و الان هفت ماهه است ولي متاسفانه بيضه سمت چپش نزول نكرده ميخواستم بدونم نظر شما نسبت به اين مساله چيست و ايا احتمال پايين امدن بيضه وجود دارد و ما بايد فعلا صبر كنيم يا بايد جراحي شود؟
    و اگر توصيه به جراحي داريد در چند ماهگي؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر تا سه ماهنزول نکرد باید عمل کنید
  • تصویر کاربر محمداسدزاده دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 480 مشاهده پرسش
    سلام.دكترعزيز من 7ماه پيش عمل واريكوسل دوطرفه انجام دادم بعداز3ماه ونيم آزمايش اسپرم دادم هم تعداد عالي بود جهش هم مجموع 70درصد بود توآزمايشگاه رويان مقداري شكل اسپرمام مشكل داشت.ولي بعد ازيك ماه بعد اون آزمايش دوباره آزدادم جهش نصف شده بود حدود40درصد وجديدا آزدادم دوباره جهش 20شده.درضمن يه سونوجديددادم بيضه چپم حدود2ميل واريكوسلش عودكرده دكترسونوگراف گفتن طبيعيه.توروخدا كمكم كنيد چرا اسپرمهاي من اينجورين.درضمن حدو 6تا سيفيكسيم خوردن جديدا با 6تاآزيترومايسين.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من طبیعی است نگران نباش
  • تصویر کاربر حامدجعفری شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 507 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر جناب آقای دکتر کرمی.
    سی ساله مجرد.از اردبیل.پنجم مرداد96جراحي واريکوسل دوطرفه داشتم.آزمایش اسپرم هم نرمال بود.سمت راست گرید 1 سمت چپ گرید 2 به دليل شدت درد جراحی انجام شد.بعدازگذشت سه ماه شروع به ورزش بدنسازی کردم و بعدازگذشت یک ماه ازورزش هنگام تمرین پایین تنه درد شدیدی از بیضه ها و کشاله ران و کمرم احساس کردم که هنوز هم ادامه دارد با معاينه شخصی بیضه ها طرف راستم که گريد 1 بود لخته احساس میکنم به دکتر مراجعه کردم که بدون سونوگرافی گفتن بايد دوباره جراحي بشم.
    خواستم نظر شمارو بپرسم.
    بعد از عمل جراحي حالت نعوظ بسيار متفاوت تر از قبل شده بود که با ايجاد درد دوباره به حالت قبل جراحي برگشته آيا واريکوسل یا درد ربطي به شدت یا کاهش نعوظ دارد?
    يعني بااين وضعيت ديگه نميتونم ورزش رو ادامه بدم?
    طناب زدن چند دقيقه ای هم نبايد انجام بدم?
    بعضی مواقع هنگام استفاده از سرویس بهداشتی درد شديدي درناحیه زیر شکم و کشاله ران و کمرم احساس ميکنم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر علیرضا جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2332 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    بنده 20 سال سن دارم و بیضه سمت راستم حدود 1 سانت بالا تر و جلو تر از چپ قرار داره و وقتی که زور میزنم یا سرفه میکنم یا وقتی سر پا ایستادم این فاصله بیشتر میشه و بیضه سمت راستم تقریبا نزدیک شکمم میاد بطوری که وقتی سر پا ایستادم بیضه سمت راست رو میتونم ببینم ولی چپ رو نه.
    تا چند وقت پیش چون دردی نداشت نادیده گرفته بودمش تا اینکه جدیدن صبح ها وقتی هوا سرده و من از خونه بیرون میرم یه دردی تو بیضه سمت راستم حس میکنم و وقتی بهش دست میزنم درد بیشتر میشه(درد شدید نیست میشه تحمل کرد) این درد حدودا نیم ساعتی ادامه داره تا اینکه بشینم یا دراز بکشم تا اینکه خوب بشه. این مسئله خیلی نگرانم کرده میخواستم ببینم مشکلم جدی اقای دکتر؟
    ببخشید که سوالم طولانی شد منتظر جوابتون هستم دکتر.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر علیرضا شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر رفتم دکتر گفت عفونت ویروسیه ولی آنتی بیوتیک و دارو نداد گفت با استراحت خوب میشه الان بهتر شده، بنظرتون لازمه که برم سونوگرافی یا نه دیگه؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      نیازی نیست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر sh.nasri پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 422 مشاهده پرسش
    با سلا و عرض پوزش
    درخصوص سوال قبلی که پاسخ دادید فقط فرمودید که حرکت کم است آزمایشگاه هم گفت که حرکت کم است اگه ممکنه بیشتر توضیح بدید آیا درست میشود؟ آیا میتونم بچه دار بشم؟ لطفا راهنمایی بفرمائید . ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید یک سال اقدام کنید تا مشخص شود
  • تصویر کاربر حمید دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 414 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر پیرو سوال قبلی که کرده بودم راجب به احساس درد در بیضه ها و درد زیر شکم ، شما به بنده گفتید یه سونو تهیه کنم و براتون ارسال کنم این هم نتیجه سونو خدمت شما بزرگوار .با سپاس از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      خوب است کیست نیاز به درمان ندارد
    2. تصویر کاربر حمید دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      مرسی دکتر جان
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      تشکر
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب