لیست پرسشها (11,602 پرسش)
ح یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 406 مشاهده پرسش
باعرض سلام خدمت آقای دکتر جوان ۲۷ ساله ومجردهستم سال ۸۸عمل واریکوسل چپ وراست انجام دادم حالا بعداز عمل هردوبیضه وآلت کوچک شده ودر بیضه چپ وراست هنوز درد دارم مخصوصا بیضه چپ وتمایل به نزدیکی ندارم وزود انزالی دارم ودرضمن زیر جای عمل درد دارم لطفا راهنمایی کنید-
ح چهارشنبه ۱۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
M - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام. بنده 28 ساله و متاهل هستم و سال گذشته عمل واریکوسل چپ انجام دادم. چندروزی است که وقتی روی صندلی می نشینم درناحیه بیضه چپ احساس درد خفیفی میکنم که تا کمرم ادامه می یابد و بعداز مدتی ازبین میرود. افتادگی بیضه چپ هم بعداز عمل تغییری نکرد و مقداری پایین تر است.سوالم این است که این میتواند از علائم عود بیماری باشد؟؟
- سلام من حدود 2 هفته ای میشه که درد بیضه سمت چپ دارم دردم اولین بار درخواب شروع شد تیر شدید می کشید بعد از یک هفته مراجعه کردم به پزشک گفتن سنو گرافی بگیر داخل جواب سونو زده هیچ مشکلی نیست نه واریکسل و هیچ مشکل دیگه ای دکتر هم چیزی متوجه نشد الان درد من کمی کم تر شده ولی داعما بیضه چپم و در زیر شکمم درد دارم نمیدونم برای چی هست دکتر هم متوجه نشده البته گفته باشم که 2 هفته پیش اسباب کشی داشتیم سرپا زیاد ایستادم و وسایل کمی سنگین بلند کردم مشکل از کجا میتونه باشه من خودم معاینه کردم در هر 2 بیضه یک رگ بزرگ تر و کلفت تر از رگ های دیگر است ایا این طبیعی می باشد
- سلام آقای دکتر کرمی...امیدوارم حالتون خوب باشه...من 22 سال سن دارم و واریکوسل دارم...پارسال که دکتر رفتم و معاینه شدم گفتن که نیاز به عمل نداره و برام آزمایش منی هم نوشتن که اسپرم هام خداروشکر مشکلی نداشت...ولی الان که این پستاتون رو تو کانال میبینم بازم نگران میشم که نکنه خدایی نکرده نابارور بشم...میشه کمکم کنید؟؟؟آیا عمل لازم دارم یا خیر؟...و خودم به شخصه فهمیدم که ورزش کردن به خصوص دویدن در بهبود واریکوسل تاثیرگذاره...مرسی😊
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
باید معاینه کنم
-
- با سلام خدمت آقاي دكتر
پسر من در ٣6 هفتگي با وزن ٣٣٠٠ بدنيا امد و الان هفت ماهه است ولي متاسفانه بيضه سمت چپش نزول نكرده ميخواستم بدونم نظر شما نسبت به اين مساله چيست و ايا احتمال پايين امدن بيضه وجود دارد و ما بايد فعلا صبر كنيم يا بايد جراحي شود؟
و اگر توصيه به جراحي داريد در چند ماهگي؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
اگر تا سه ماهنزول نکرد باید عمل کنید
-
- سلام.دكترعزيز من 7ماه پيش عمل واريكوسل دوطرفه انجام دادم بعداز3ماه ونيم آزمايش اسپرم دادم هم تعداد عالي بود جهش هم مجموع 70درصد بود توآزمايشگاه رويان مقداري شكل اسپرمام مشكل داشت.ولي بعد ازيك ماه بعد اون آزمايش دوباره آزدادم جهش نصف شده بود حدود40درصد وجديدا آزدادم دوباره جهش 20شده.درضمن يه سونوجديددادم بيضه چپم حدود2ميل واريكوسلش عودكرده دكترسونوگراف گفتن طبيعيه.توروخدا كمكم كنيد چرا اسپرمهاي من اينجورين.درضمن حدو 6تا سيفيكسيم خوردن جديدا با 6تاآزيترومايسين.
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
از نظر من طبیعی است نگران نباش
-
- سلام وقتتون بخیر جناب آقای دکتر کرمی.
سی ساله مجرد.از اردبیل.پنجم مرداد96جراحي واريکوسل دوطرفه داشتم.آزمایش اسپرم هم نرمال بود.سمت راست گرید 1 سمت چپ گرید 2 به دليل شدت درد جراحی انجام شد.بعدازگذشت سه ماه شروع به ورزش بدنسازی کردم و بعدازگذشت یک ماه ازورزش هنگام تمرین پایین تنه درد شدیدی از بیضه ها و کشاله ران و کمرم احساس کردم که هنوز هم ادامه دارد با معاينه شخصی بیضه ها طرف راستم که گريد 1 بود لخته احساس میکنم به دکتر مراجعه کردم که بدون سونوگرافی گفتن بايد دوباره جراحي بشم.
خواستم نظر شمارو بپرسم.
بعد از عمل جراحي حالت نعوظ بسيار متفاوت تر از قبل شده بود که با ايجاد درد دوباره به حالت قبل جراحي برگشته آيا واريکوسل یا درد ربطي به شدت یا کاهش نعوظ دارد?
يعني بااين وضعيت ديگه نميتونم ورزش رو ادامه بدم?
طناب زدن چند دقيقه ای هم نبايد انجام بدم?
بعضی مواقع هنگام استفاده از سرویس بهداشتی درد شديدي درناحیه زیر شکم و کشاله ران و کمرم احساس ميکنم. - سلام اقای دکتر
بنده 20 سال سن دارم و بیضه سمت راستم حدود 1 سانت بالا تر و جلو تر از چپ قرار داره و وقتی که زور میزنم یا سرفه میکنم یا وقتی سر پا ایستادم این فاصله بیشتر میشه و بیضه سمت راستم تقریبا نزدیک شکمم میاد بطوری که وقتی سر پا ایستادم بیضه سمت راست رو میتونم ببینم ولی چپ رو نه.
تا چند وقت پیش چون دردی نداشت نادیده گرفته بودمش تا اینکه جدیدن صبح ها وقتی هوا سرده و من از خونه بیرون میرم یه دردی تو بیضه سمت راستم حس میکنم و وقتی بهش دست میزنم درد بیشتر میشه(درد شدید نیست میشه تحمل کرد) این درد حدودا نیم ساعتی ادامه داره تا اینکه بشینم یا دراز بکشم تا اینکه خوب بشه. این مسئله خیلی نگرانم کرده میخواستم ببینم مشکلم جدی اقای دکتر؟
ببخشید که سوالم طولانی شد منتظر جوابتون هستم دکتر.-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلا و عرض پوزش
درخصوص سوال قبلی که پاسخ دادید فقط فرمودید که حرکت کم است آزمایشگاه هم گفت که حرکت کم است اگه ممکنه بیشتر توضیح بدید آیا درست میشود؟ آیا میتونم بچه دار بشم؟ لطفا راهنمایی بفرمائید . ممنون-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
باید یک سال اقدام کنید تا مشخص شود
-
- سلام جناب دکتر پیرو سوال قبلی که کرده بودم راجب به احساس درد در بیضه ها و درد زیر شکم ، شما به بنده گفتید یه سونو تهیه کنم و براتون ارسال کنم این هم نتیجه سونو خدمت شما بزرگوار .با سپاس از شما
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
خوب است کیست نیاز به درمان ندارد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

