اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر حسن یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 435 مشاهده پرسش
    سلام.
    ۱۰ روزه بعد از عمل بیضه سمت چپ که پایین بود رو پایین آوردم .
    میخواستم ببینم چه مدت بعد از عمل میتونم س کس داشته باشم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر امین یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    دکتر عزیز بنده فردی هستم ۳۵ ساله . حدود دوساله پیش دردی در پهلوی چپ خود احساس کردم . این درد کم کم به بیضه چپ سرایت کرد . به دکتر مراجعه کردم . سونو گرافی از تمام لگن و پروستات گرفتم . حتی سیتی اسکن هم کردم . به دکتر نشون دادم . گفت چیزی نیست . حتی بیضه هام هم برسی کردن . خودم هم چیز غیر عادی در بیضه ها و کیسه بیضه ها هس نمیکنم و نمی بینم . خلاصه درد پهلوی من از بین رفت . ولی درد بیضه چپم همچنان هر چند ماه یک بار به سراغم میاد . و به تازگی به کشاله رانم هم کشیده میشه . هر چند درد بیضه چپم مثل سابقیه نیست . ولی خیلی میترسم . به نظر شما مشکل بنده چه چیز میتونه باشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر والح یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید...
    من بیضه هام طوریه که یکیش کمی بزرگتر از دیگره،بعبارتی بعضی وقتها بیضه چپم بزرگتر از راست و بعضی وقتها هم بیضه راستم بزرگتر از چب میشود،ولی در حالت کلی بیضه سمت چپم،بزرگتر از راست هست،میخاستم بپرسم این طبیعیه یا نه مشکلی وجود دارد؟
    1. تصویر کاربر والح سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      لطفا سریعتر جواب بدهید.ممنون
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمدجواد یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید. ده روز از عمل واریکوسل و اسپرماتوسل ام گذشته ولی درد بیضه و امتداد ورید آن و همچنین ناحیه شکافت عمل با بیش از یک کف دست هنوز اجازه راه رفتن را به من نمی‌دهد . قرمزی پوست اطراف محل عمل و تورم آن و همچنین گسترش روزافزون درد و سفتی زیر پوست نگرانم کرده . ممنون میشم راهنماییم کنید که آیا این علایم عادی است یا خیر
    متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      این علایم طبیعی است
  • تصویر کاربر خدایار یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید جناب دکتر کرمی
    دکتر تقریبا 3 ماهه، بالای بیضه سمت چپ پدرم یک برآمدگی شبیه زایده کوچک پدید اومده و با مراجعه نزد 2 متخصص کلیه در شهر ارومیه، گفته شد که پدرم آپاندیس بیضه دارد.
    این قضیه با قرص هایی که از سمت این 2 پزشک تجویز شده بود ،حل نشد
    و هم اکنون قسمت بالایی بیضه چپ پدرم به شدت درد می کند و نظر این 2 پزشک هم اینست که با عمل خوب نمیشود.
    نظر شما دکتر در این باره چیه ؟
    1. تصویر کاربر خدایار پنجشنبه ۲۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      من این سوال رو ۵ روز پیش پرسیدم
      جوابی ندادین جناب دکتر
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      با پورش از تاخیرلطفا سونوگرافی بیضه کنید بفرستید ببینم
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    با سلام من ده روزی هست که عمل واریکوسل درجه 3 انجام دادم ولی الان دردی در کشاله ی ران بالای جای عمل شده دارم موقعی که صاف میشم هم درد داره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      این درد طبیعی است
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید صبر کنید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر وحید یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 520 مشاهده پرسش
    باسلام عرض ادب جوانی 27ساله هستم متاهل نزدیک به دوسال میشه ازدواج کردم وصاحب فرزند نشدم به دکتر مراجعه کردم تست آنالیز اسپر دادم نه میلیون بود بعد سنوگرافی دادم متوجه شدم واریکوسل گرید سه دارم عمل کردم سه ماه بعد ازمایش اسپرم دادم اسپرم به پنج میلیون کاهش داده بود البته وقت مقاربت ولحظه به انزال رسیده حجم منی من نسبت به قبل عمل هم کاسته شده اگر جواب منو بدین ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      یک سال صبر کنید اگر نشدید باید ای وی اف کنید
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 482 مشاهده پرسش
    Ma Av:
    سلام اقای دکتر من از جزیره لاوان در جنوب کشور مزاحم میشم. نزدیک به یک ماه است که سمت چپ بیضه تا بالای کشاله ران دردی حس میکنم. کارم طوری هست که روزی 12 ساعت پشت میز هستم. ضمنا یک بچه دارم 16 سال داره. نزدیک 8 سال است اقدام نموده ایم ولی متاسفانه دیگه بچه دار نشدیم. ایا دردی که دارم نشانه واریکوسل می باشد شب که دراز میکشم و میخوابم دردی ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      دکتر جان سلام . ممنون از پاسخ شما . تو اولین فرصت که من تهران امدم خدمت میرسم فقط نوبت های شما مدت دار هست . اگر ایرادی نداره برای معاینه من یکروز قبل از اینکه بیام تهران هماهنگ میکنم شما دستور بدهید در یه معاینه به ما نوبت بدهند . چون واقعا مسیر زیاده و طولانی است . ارادتمند شما محمد آواره
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      به منشی بفرمایید از انجا میایید ومن وقت دادهام
    4. تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      متشکر دکتر جان
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سپاس
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر آرمین سه شنبه ۵ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 525 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    28 ساله و مجرد هستم.
    سه سال پیش واریکوسل گرید 3 داشتم. به روش میکروسرجری عمل کردم.

    1) با وجود مصرف ویتامین هایی از قبیل E، زینک، سلنیوم و فولیک اسید، حرکت و شکل اسپرم ها بهبود پیدا نمی کند. باید چه کار کنم؟ ضمنا طی ماه های گذشته، هر ماه یک عدد آمپول تستسترون 100 زده ام.

    2) آیا کیست غیرطبیعی دارم؟ لازم است مجدد عمل واریکوسل انجام بدهم؟

    تصاویر لازم را ضمیمه کرده ام.
    1. تصویر کاربر آرمین پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      جناب دکتر
      پیوست 1 و 4 مربوط به سال 93 و پیش از عمل واریکوسل هستند.
      پیوست 2 و 5 مربوط به سال 96 هستند.
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    3. تصویر کاربر آرمین یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      جناب دکتر ممنون که لطف کردید و پاسخ دادید.

      آمپول های تستوسترون رو برای ایجاد میل به جنس مخالف دکتر بهم دادن. 6 عدد بود که تمام شد و به فرمایش شما دیگه هم نمی زنم.
      اما همون طور که خدمت تون گفتم جدای از اون ها انواع ویتامین ها رو به من دادن و مصرف کردم اما شکل و حرکت اسپرم ها تغییری نکرده.

      به نظرتون برای تقویت اسپرم چه چیزی مصرف کنم که وضعیت بهتر بشه؟
      راهکار شما برای بهبود چیه؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۵ دی ۹۶( 8 سال پیش)
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر امیرحسین یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 520 مشاهده پرسش
    با عرض سلام من یک ماه پیش به وجود واریکوسل در خود مشکوک شدم که به دکتر اورولوژیست در آمل دکتر ابراهیم حجازی مراجعه کردم ایشون گفت وارکوسل گرید 3 (شدید در بیضه چپ ) و واریکوسل گرید 1(خفیف در بیضه راست)ایشون ارجاع به آزمایش دادن که با انجام تمامی شرایط قبل آزمایش که از 3 روز بیشتر واز 3 روز کمتر نباشد آزمایش انجام دادم که جوابش به این صورت آمد میخواستم بدانم در جواب آزمایشم کل اسپرم هام تمرکز در میلی لیتر و حرکت رو به جلو چند تا میباشد آیا نرمال است یا خیر لطفا همه این موارد جز به جز برام بگین با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمایشتان را دوباره چک کنید حجم در اینجا با تعداد کم است
    2. تصویر کاربر امیرحسین پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      منظورتان این است که دوباره آزمایش بدهم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب