لیست پرسشها (11,602 پرسش)
حسن یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 435 مشاهده پرسش
سلام.
۱۰ روزه بعد از عمل بیضه سمت چپ که پایین بود رو پایین آوردم .
میخواستم ببینم چه مدت بعد از عمل میتونم س کس داشته باشم ؟- دکتر عزیز بنده فردی هستم ۳۵ ساله . حدود دوساله پیش دردی در پهلوی چپ خود احساس کردم . این درد کم کم به بیضه چپ سرایت کرد . به دکتر مراجعه کردم . سونو گرافی از تمام لگن و پروستات گرفتم . حتی سیتی اسکن هم کردم . به دکتر نشون دادم . گفت چیزی نیست . حتی بیضه هام هم برسی کردن . خودم هم چیز غیر عادی در بیضه ها و کیسه بیضه ها هس نمیکنم و نمی بینم . خلاصه درد پهلوی من از بین رفت . ولی درد بیضه چپم همچنان هر چند ماه یک بار به سراغم میاد . و به تازگی به کشاله رانم هم کشیده میشه . هر چند درد بیضه چپم مثل سابقیه نیست . ولی خیلی میترسم . به نظر شما مشکل بنده چه چیز میتونه باشه
- با سلام و خسته نباشید...
من بیضه هام طوریه که یکیش کمی بزرگتر از دیگره،بعبارتی بعضی وقتها بیضه چپم بزرگتر از راست و بعضی وقتها هم بیضه راستم بزرگتر از چب میشود،ولی در حالت کلی بیضه سمت چپم،بزرگتر از راست هست،میخاستم بپرسم این طبیعیه یا نه مشکلی وجود دارد؟-
والح سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
لطفا سریعتر جواب بدهید.ممنون - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام و خسته نباشید. ده روز از عمل واریکوسل و اسپرماتوسل ام گذشته ولی درد بیضه و امتداد ورید آن و همچنین ناحیه شکافت عمل با بیش از یک کف دست هنوز اجازه راه رفتن را به من نمیدهد . قرمزی پوست اطراف محل عمل و تورم آن و همچنین گسترش روزافزون درد و سفتی زیر پوست نگرانم کرده . ممنون میشم راهنماییم کنید که آیا این علایم عادی است یا خیر
متشکرم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
این علایم طبیعی است
-
- با سلام و خسته نباشید جناب دکتر کرمی
دکتر تقریبا 3 ماهه، بالای بیضه سمت چپ پدرم یک برآمدگی شبیه زایده کوچک پدید اومده و با مراجعه نزد 2 متخصص کلیه در شهر ارومیه، گفته شد که پدرم آپاندیس بیضه دارد.
این قضیه با قرص هایی که از سمت این 2 پزشک تجویز شده بود ،حل نشد
و هم اکنون قسمت بالایی بیضه چپ پدرم به شدت درد می کند و نظر این 2 پزشک هم اینست که با عمل خوب نمیشود.
نظر شما دکتر در این باره چیه ؟-
خدایار پنجشنبه ۲۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
من این سوال رو ۵ روز پیش پرسیدم
جوابی ندادین جناب دکتر - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام من ده روزی هست که عمل واریکوسل درجه 3 انجام دادم ولی الان دردی در کشاله ی ران بالای جای عمل شده دارم موقعی که صاف میشم هم درد داره
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
این درد طبیعی است - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- باسلام عرض ادب جوانی 27ساله هستم متاهل نزدیک به دوسال میشه ازدواج کردم وصاحب فرزند نشدم به دکتر مراجعه کردم تست آنالیز اسپر دادم نه میلیون بود بعد سنوگرافی دادم متوجه شدم واریکوسل گرید سه دارم عمل کردم سه ماه بعد ازمایش اسپرم دادم اسپرم به پنج میلیون کاهش داده بود البته وقت مقاربت ولحظه به انزال رسیده حجم منی من نسبت به قبل عمل هم کاسته شده اگر جواب منو بدین ممنون میشم
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
یک سال صبر کنید اگر نشدید باید ای وی اف کنید
-
- Ma Av:
سلام اقای دکتر من از جزیره لاوان در جنوب کشور مزاحم میشم. نزدیک به یک ماه است که سمت چپ بیضه تا بالای کشاله ران دردی حس میکنم. کارم طوری هست که روزی 12 ساعت پشت میز هستم. ضمنا یک بچه دارم 16 سال داره. نزدیک 8 سال است اقدام نموده ایم ولی متاسفانه دیگه بچه دار نشدیم. ایا دردی که دارم نشانه واریکوسل می باشد شب که دراز میکشم و میخوابم دردی ندارم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر
28 ساله و مجرد هستم.
سه سال پیش واریکوسل گرید 3 داشتم. به روش میکروسرجری عمل کردم.
1) با وجود مصرف ویتامین هایی از قبیل E، زینک، سلنیوم و فولیک اسید، حرکت و شکل اسپرم ها بهبود پیدا نمی کند. باید چه کار کنم؟ ضمنا طی ماه های گذشته، هر ماه یک عدد آمپول تستسترون 100 زده ام.
2) آیا کیست غیرطبیعی دارم؟ لازم است مجدد عمل واریکوسل انجام بدهم؟
تصاویر لازم را ضمیمه کرده ام.-
آرمین پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
جناب دکتر
پیوست 1 و 4 مربوط به سال 93 و پیش از عمل واریکوسل هستند.
پیوست 2 و 5 مربوط به سال 96 هستند. - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- با عرض سلام من یک ماه پیش به وجود واریکوسل در خود مشکوک شدم که به دکتر اورولوژیست در آمل دکتر ابراهیم حجازی مراجعه کردم ایشون گفت وارکوسل گرید 3 (شدید در بیضه چپ ) و واریکوسل گرید 1(خفیف در بیضه راست)ایشون ارجاع به آزمایش دادن که با انجام تمامی شرایط قبل آزمایش که از 3 روز بیشتر واز 3 روز کمتر نباشد آزمایش انجام دادم که جوابش به این صورت آمد میخواستم بدانم در جواب آزمایشم کل اسپرم هام تمرکز در میلی لیتر و حرکت رو به جلو چند تا میباشد آیا نرمال است یا خیر لطفا همه این موارد جز به جز برام بگین با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
ازمایشتان را دوباره چک کنید حجم در اینجا با تعداد کم است - نمایش سایر 2 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

