اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر m.j پنجشنبه ۷ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید
    من در کنار بیضه سمت چپم یک چیزی شبیه به خود بیضه ولی کوچک تشکیل شده و تازه متوجه این موضوع شدم و احساس درد هم ندارم میخواستم از دکتر بخوام منو راهنمایی کنند و علت اون چیست.
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر m.j چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دکتر
      سونوگرافی انجام دادم نتیجه رو خدمتتون میفرستم .
      ممنون
    3. تصویر کاربر m.j شنبه ۲ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      نتیجه سونوگرافی
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۷ دی ۹۶( 8 سال پیش)
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 526 مشاهده پرسش
    سلام
    من سه ماه قبل(96.5.11) جراحی واریکوسل داشتم
    امروز بعد از 3 ماه آزمایش دادم
    در کمال تعجب همه فاکتورها به شدت افت کردن
    هفته قبل از آزمایش بعلت سرماخوردگی قرصهای آدولت کلد و آزیترومایسین مصرف کردم آیا مصرف این ها میتونه تاثیر گذار باشه؟


    این تصویر هردو آزمایش
    http://i68.tinypic.com/dh7b52.jpg
    آیا امکان بازگشت هست؟
    متشکرم
    1. تصویر کاربر محمد شنبه ۲۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      اقای دکتر لطفا جواب سوال من را هم بدهید
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    3. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      متشکرم
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      تسکر
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر احسان سه شنبه ۲۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 468 مشاهده پرسش
    سلام دکتر. رفتم پیش دکتر خسرو حق شناس که ارولوژیست نزدیکمون هست، برای نشان دادن نتیجه آزمایش اسپرموگرام.. ایشان معاینه کردند گفتند واریکوسل دارم. در صورتی که در چند سال اخیر چند بار معاینات سنگین استخدامی وزارت دفاع و وزارت اطلاعات قبول شدم و هیچ مشکلی نداشتم. ممکنه ایشون اشتباه کرده باشه؟ چیکار باید بکنم الان؟ جناب دکتر من خیلی متاثر و نگران شدم. لطفا راهنمایی کنید. چون من برای بحث بارداری میخواستم آزمایش اسپرموگرامم رو نشون دکتر بدم که اینجوری شوکه شدم..
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 953 مشاهده پرسش
    سلام قبلا نتیجه پاتولوژی عمل ارکیکتومی بیضه سمت چپ براتون فرستادم اینم نتیجه سی تی اسکن نظرتون چیه ؟رادیو تراپی یا شیمی درمانی یا هردو ؟؟و اینکه غدد لنفای صفاق شکم درگیر هستن یا ورم غدد کشاله ران در اثر عمل ؟؟سی تی روز 5 ام بعداز عمل بوده که آبسه و ورم داشتم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر مرتضي سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 484 مشاهده پرسش
    سلام.بنده جواب آزمايش ژنتيك(sdfi)ام ٣٢درصد ميباشد آيا بنده نياز به عمل واريكوسل دارم؟ تحرك اسپرمم كمه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام باید کل ازمایش را ببینم۲-معاینه شوید تا نظرم را عرض کنم
  • تصویر کاربر ارش سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 500 مشاهده پرسش
    با سلام.حدودا 3 هفته پیش به دلیل واریکسل درجه 3 در بیضه چپ و کم بودن تعداد اسپرم و کم بودن جهش در اسپرم مورد عمل جراحی قرار گرفتم و الان بعده 3 هفته وقتی برای چندین بار رابطه برقرار کردم، در هنگام آمدن مایع منی هیچ‌گونه جهشی در آن وجود ندارد و خیلی آرام میاید.ارام آمدن ‌مایع به حدی می باشد که حس کردنه خارج شدن آن از بدن خیلی سخت است.در صورتی که قبلا جهش زیادی داشته است .آیا این عادی است یا دچار مشکل حاد تری شده ام؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام این جهش با حرکت اسپرم ازمایشگاه فرق دارد وبه هم ارتباطی ندارند
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      بازمان بهتر میشود
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر سلام دوشنبه ۲۰ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 403 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر غلامرضا احمدی 66 سالمه داخل بیضه ام شن هست وسمت چپ بیضه ام درد شدیدی دارم وپروستاتم(42CC)وواریکوسلم گرید 2ونورلار3.5در سمت چپ دیده شده آیا عمل نیاز است واگر هست هزینه عمل چقدر است درضمن من بیمه جانبازان هستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۰ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر سمیه سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 550 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.پسرم دوماهشه.سه روزش بودکه فهمیدیم بیضه هاش داخل کیسه بیضه اش نیست.بعدازبردن پیش دکترغددوپیگیری ازطریق آزمایش ژنتیک جنسیتش پسربودوتوی سونوگرافی گفتن بیضه هاش داخل کانال هستش حالا بایدچیکارکنم.پسرم هیپوسپادیاس هم هستش آیاعمل داره.عملش سخت هست یانه.عمل هیپوسپادیاسش چه جوریه.کدوم بیمارستان هابرای جراحی میرین.جراحیاش باهم انجام میشه چقدرطول میکشه وهزینه اش اگرخودتون جراحی کنیدودرچندماهگی جراحی میشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      عکس از الت بفرستید ببینم
    2. تصویر کاربر سمیه سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      چه جوری عکس بفریتم
    3. تصویر کاربر سمیه سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      چه جوری عکس بفریتم
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
    5. تصویر کاربر سمیه سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکترتوروخداکمک کنید.من نمیتونم بفرستم.اگه امکانش هست بیشترراهنماییم کنید.من تابحال ازاین جورچیزانفرستادم.میخوام زودترازحال پسرم باخبربشم توروخداکمک کنید
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      دكتر نزديك محل خود برويد
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 578 مشاهده پرسش
    سلام سونوگرافی کردم عمل جراحی بیضه سمت چپ خارج کردن نتیجه پاتولوژی و سی اسکن براتون میفرستم نظرتون چی هست اینکه غدد لنفای درگیر هستن یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر جواب سی تی اسکن شکم و لگن براتون فرستادم نوشته دوتا غدد لنفاوی اونا چی نیاز به شیمی درمانی داره اینجا بهم گفتن رادیو تراپی و شیمی درمانی باید بشم خواهش میکنم بررسی کنید من یک شهرستان دورافتادم و محروم
    3. تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای سی اسکن انجام دادم جوابش براتون فرستادم 3تا فایل فرستادم یکیشون جواب سی تی اسکن شکم و لگن هست
    4. تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر درپاتولوی نوشته تهاجم عروقی و لنفاوی دیده شده اون چی خطرناک نیست و اینکه من روز 5 عملم رفتم سی اسکن و جای عملم ورم داشت اینا غدد لنفاوی که تو سی تی نوشته چی هستن درگیر شدن؟؟
    5. تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر منتظر پاسخ تون هستم
    6. تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      بخشی از جواب سی تی اسکن شکم و لگن
    7. تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر اینکه بهم گفتن هم رادیو تراپی هم شیمی درمانی باید بشم درسته به نظرتون ؟؟من مقاله ای خوندم که گفته در سمی نوما رادیو تراپی درمان استاندارد هستت و شیمی درمانی در 3 دوره میتونه سمی باشه یعنی چی ؟؟چیکار کنم
    8. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    9. نمایش سایر 7 پاسخ
  • تصویر کاربر ع سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 729 مشاهده پرسش
    اگر در هنگام معاینه بیضه توسط دکتر دچار درد شویم نشانه چیست؟
    ایا این شیوه معاینه که در ان دکتر بیضه های بیمار را هنگام لمس میفشارد و بیمار دچار درد میشود مشکلی برای بیمار ایجاد نمیکند.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب