لیست پرسشها (11,602 پرسش)
m.j پنجشنبه ۷ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
با عرض سلام و خسته نباشید
من در کنار بیضه سمت چپم یک چیزی شبیه به خود بیضه ولی کوچک تشکیل شده و تازه متوجه این موضوع شدم و احساس درد هم ندارم میخواستم از دکتر بخوام منو راهنمایی کنند و علت اون چیست.
ممنون-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام
من سه ماه قبل(96.5.11) جراحی واریکوسل داشتم
امروز بعد از 3 ماه آزمایش دادم
در کمال تعجب همه فاکتورها به شدت افت کردن
هفته قبل از آزمایش بعلت سرماخوردگی قرصهای آدولت کلد و آزیترومایسین مصرف کردم آیا مصرف این ها میتونه تاثیر گذار باشه؟
این تصویر هردو آزمایش
http://i68.tinypic.com/dh7b52.jpg
آیا امکان بازگشت هست؟
متشکرم-
محمد شنبه ۲۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
اقای دکتر لطفا جواب سوال من را هم بدهید - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام دکتر. رفتم پیش دکتر خسرو حق شناس که ارولوژیست نزدیکمون هست، برای نشان دادن نتیجه آزمایش اسپرموگرام.. ایشان معاینه کردند گفتند واریکوسل دارم. در صورتی که در چند سال اخیر چند بار معاینات سنگین استخدامی وزارت دفاع و وزارت اطلاعات قبول شدم و هیچ مشکلی نداشتم. ممکنه ایشون اشتباه کرده باشه؟ چیکار باید بکنم الان؟ جناب دکتر من خیلی متاثر و نگران شدم. لطفا راهنمایی کنید. چون من برای بحث بارداری میخواستم آزمایش اسپرموگرامم رو نشون دکتر بدم که اینجوری شوکه شدم..
- سلام قبلا نتیجه پاتولوژی عمل ارکیکتومی بیضه سمت چپ براتون فرستادم اینم نتیجه سی تی اسکن نظرتون چیه ؟رادیو تراپی یا شیمی درمانی یا هردو ؟؟و اینکه غدد لنفای صفاق شکم درگیر هستن یا ورم غدد کشاله ران در اثر عمل ؟؟سی تی روز 5 ام بعداز عمل بوده که آبسه و ورم داشتم
- سلام.بنده جواب آزمايش ژنتيك(sdfi)ام ٣٢درصد ميباشد آيا بنده نياز به عمل واريكوسل دارم؟ تحرك اسپرمم كمه
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام باید کل ازمایش را ببینم۲-معاینه شوید تا نظرم را عرض کنم
-
- با سلام.حدودا 3 هفته پیش به دلیل واریکسل درجه 3 در بیضه چپ و کم بودن تعداد اسپرم و کم بودن جهش در اسپرم مورد عمل جراحی قرار گرفتم و الان بعده 3 هفته وقتی برای چندین بار رابطه برقرار کردم، در هنگام آمدن مایع منی هیچگونه جهشی در آن وجود ندارد و خیلی آرام میاید.ارام آمدن مایع به حدی می باشد که حس کردنه خارج شدن آن از بدن خیلی سخت است.در صورتی که قبلا جهش زیادی داشته است .آیا این عادی است یا دچار مشکل حاد تری شده ام؟؟؟
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام این جهش با حرکت اسپرم ازمایشگاه فرق دارد وبه هم ارتباطی ندارند - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام جناب دکتر غلامرضا احمدی 66 سالمه داخل بیضه ام شن هست وسمت چپ بیضه ام درد شدیدی دارم وپروستاتم(42CC)وواریکوسلم گرید 2ونورلار3.5در سمت چپ دیده شده آیا عمل نیاز است واگر هست هزینه عمل چقدر است درضمن من بیمه جانبازان هستم
- سلام آقای دکتر.پسرم دوماهشه.سه روزش بودکه فهمیدیم بیضه هاش داخل کیسه بیضه اش نیست.بعدازبردن پیش دکترغددوپیگیری ازطریق آزمایش ژنتیک جنسیتش پسربودوتوی سونوگرافی گفتن بیضه هاش داخل کانال هستش حالا بایدچیکارکنم.پسرم هیپوسپادیاس هم هستش آیاعمل داره.عملش سخت هست یانه.عمل هیپوسپادیاسش چه جوریه.کدوم بیمارستان هابرای جراحی میرین.جراحیاش باهم انجام میشه چقدرطول میکشه وهزینه اش اگرخودتون جراحی کنیدودرچندماهگی جراحی میشه
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
عکس از الت بفرستید ببینم - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- سلام سونوگرافی کردم عمل جراحی بیضه سمت چپ خارج کردن نتیجه پاتولوژی و سی اسکن براتون میفرستم نظرتون چی هست اینکه غدد لنفای درگیر هستن یا نه
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 7 پاسخ
-
- اگر در هنگام معاینه بیضه توسط دکتر دچار درد شویم نشانه چیست؟
ایا این شیوه معاینه که در ان دکتر بیضه های بیمار را هنگام لمس میفشارد و بیمار دچار درد میشود مشکلی برای بیمار ایجاد نمیکند.
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

