اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر روح چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 464 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    بنده 8 سال است که ازدواج کردم، شش ماه اول زندگی جلوگیری کردیم بعد از اون تصمیم به بچه دار شدن گرفتیم ولی تا کنون جوابی نگرفتیم، دو ماه پیش توی شهر خودمون دکتر ارولوژی رفتم گفتم واریکوسل خفیف داری یکسری دارو بهم داد گفت دو ماه استفاده کنم و بعد از دو ماه آزمایش اسپرم بدم، دیروز آزمایش دادم:
    Volume:2
    Color:milky
    Viscosity : Normal
    Liquid rime:45
    Ph:8
    Sperm count : 15 (L)
    به نظر شما برای بارداری عمل واریکوسل رو انجام بدم؟
    یه موضوع دیگه من دوران مجردی خودارضایی هم داشتم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر حسن جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    سلام مردی 44 ساله میخام واریکوسلم را با لیزر عمل کنم راهنمای کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      بیایید من در خدمتم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 928 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشین
    بنده چن ماهی دچار بیماری تب مالت بودم و متوجه نشدم.اما بعد از هشت ماه متوجه این بیماری شدم که در طول این دوره احساس سوختگی شدید در داخل مجرای الت بودم و بیضه ها هم دچار داغی و اسپاسم شدید بود(گ گاهی خیلی شدید)
    در طول این طوره بنده سونوگرافی انجام دادم قطر ورید سمت راست حد اکثر ۳میلی متر و سمت چپ کمتر از ۲میلیمتر
    بنده به دنبال این بیماری دچار کیست ۶میلی متری در بالای اپیدیدیم راست شده ام
    دو ماه است داروی ریفامپین و داکسی مصرف میکنم کمی داغی بیضه چپ و سوزش ماده است.عایا این دردها هم از بین میرود؟؟
    نیاز ب انتی بیوتیک تراپی بیشتری است؟؟
    بنده واریکوسل دارم ؟؟(در هنگام زور زدم ورید راست کمکی با معاینه دو انگشت ورم میکند.بعضی پزشکان میگویند واریکوسل نداری یک موردم گفته داری؟؟؟)
    کیست من اسپرماتوسل است یا کیست بوسلایی؟؟
    درد تب مالتی من بعد از درمان هم باقی میماند یا تا رفع کامل درد من باید دارو مصرف کنم؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر بدون پنجشنبه ۳۰ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1821 مشاهده پرسش
    با سلام کانون اکوژن متعدد وریز05_1میلیمتری به صورت پراکنده در پارانشیم هردو تسیتس رویت می شودنمای سونگرافیک (starryskay(؛کانون اکوژن شناور با سایه آکوستیک خلفی به سایز3×15م م به نفعstoneدرحفره اسکروتال چپ رویت می شود آیا باعث سرطان می شوند؟ واز کدام دسته میکروکلسیفیکاسیون میباشد نوع خطرناکش است چون تو اینترنت نوشته نوع نامنظمش باعث سرطان می شود
    1. تصویر کاربر بدون یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      چرا سوال من رو جواب ندادید چهار روز گذشته
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    3. تصویر کاربر بدون چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      با تشکر وممنون از اینکه جوابمرو دادید
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    5. تصویر کاربر بدون چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      با سلام آقای دکتر برای این کانون اکوژن ها هیچی درمانی نیست؟
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳۰ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر حسینی پنجشنبه ۲۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 688 مشاهده پرسش
    سلام.مجرد دارایی سنگ کلیه در قسمت پایین کلیه هستم. گاهی بیضه چپ درد خفیفی میگیره. وقت کشیدن قلیان یا پیپ درد خفیفی به وجود میاد. در حالت عادی درد نیست اما گهگاه درد میاد. دکتر متخصص نظر دادن چیزی نیس اما این درد خفیفی که گاهی میاد باعث شد پیام بدم.
    علت؟ و جای نگرانی دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر یاسین پنجشنبه ۲۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 397 مشاهده پرسش
    من رفتم پیش متخصص اورولوژوازبیضه هام سونوگرافی گرفتم وعکس ازسونوگرافی روبراتون می فرستم.
    سوالام اینه
    1.تفسیرسونوگرافی من چیه؟
    2.باتوجه به جواب سونوگرافی من احتمال اینکه سرطان بگیرم هست؟
    3.وجودکانون های اکوژن فراوان دربیضه باعث سرطان میشه؟
    4.برای ازبین بردن این کانون های اکوژن بایدچیکارکنم؟
    دکتروقتی جواب سونوگرافیه منودیدگفت هیچی نیست.
    خواهشن زودجواب بدید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر حامد پنجشنبه ۲۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 483 مشاهده پرسش
    میخواستم لطفا تفسیر ازمایش را بیان کنید ممنون و اینکه ازمایش با فاصله 5 روز از انزال قبلی صورت گرفته است
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر اشرف چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    با سلام وخسته نباشید پسرم28 سال سن داره و برای بچه دار شدن آزمایش داده و آزمایش تعداد اسپرم رو صفر نشان داده به متخصص کلیه در شهر ما مراجعه کرده و اقای دکتر گفتن که به هیچ عنوان بچه دار نمیشه و باید اهدای جنین انجام بده .سوالم اینه آقای دکتر ما باید چکار کنیم و آیا راهی هست برای بچه دار شدن پسرم؟ در ضمن سونوگرافی اندازه بیضه ها رو کوچیک نشان داده.ممنون از پاسخگویی شما.تندرست باشید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      زمانی قطعی میشود که نمونه برداری داخل بیضه انجام شود اگر در نمونه برداری نطفه باشد امید است
  • تصویر کاربر سیما چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 433 مشاهده پرسش
    سال 90همسرم به دلیل ناباوري عمل واریکوسل انجام داد،حدود 6ماه بعد باردار شدم و شکر خدا ی دختر دارم،الان تصمیم به بارداری دوم دارم،و دوست داریم پسر باشه،ولی آزمایش اسپرمی که همسرم داد نرمال نیست،با توجه به اینکه که الان حدود 4ماه رژیم غذایی پسر دار شدنو گرفتم و با وجود این آزمایش آیا احتمال حاملگی و پسر داشت هست یا باید از روشهای ديگه استفاده کنیم؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر مجید چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 490 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام خدمت دکتر کرمی بزرگوار. سال 94 با درد واریکوسل خدمتتون رسیدم . با دیدن آزمایشات فرمودین احتیاج بعمل نیست ولی مدتی هستش دردم بسیار طاقت فرسا شده لطف کنید راهنمایی کنید من چه کار باید بکنم آیا دوباره بیام مطب یا بیمارستان. از درد بسیار کرج رفتم دکتر آقای دکتر گفتن سریع باید عمل کنم اما چون پدرم هم از بیماران شماست و شما بسیار حاذق هستید خواستم نظر شما را بدونم . خیلی خیلی بزرگواری می کنید من را راهنمایی کنید. عزتتون مستدام . مجید زارع کهن
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب