لیست پرسشها (11,602 پرسش)
محمدرجایی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 422 مشاهده پرسش
عذرمیخام اقای دکتر من چند روزه که بیضه هام دردمیکنه وهمش حس ارضاشدن دارم ودرضمن خونریزی هم دارم یعنی منی که خارج میشه کمی خونیه.ساکن اصفهان هستم.به پزشک مراجعه کردم گفته التهاب پروستات داری و قرص استرومارین 125تجویز کرده روزی یک عدد.ازمایشم قبل از این مشکلم دادم که گفته التهاب داری.بنظرتون مشکل من چی میتونه باشه بااین توضیحی که دادم؟قرصو که مصرف کردم 5روزه هیچ تفاوتی نکردم-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
خون در منی جای نگرانی ندارد اغلب به علت مرم پروستات است وخود بخود خوب میشود
-
- سلام من 4 ماهه عمل واريكوسل گريد2 سمت چپ انجام دادم
چند تا سوال ذهن منو درگير كرده ممنون ميشم جواب بدين
اول اين كه چرا بيضم يكم سنگين شده و حس ميكنم گرم شده
؟
شب ها موقع خواب مثل يه بار سنگين هستش
البته بعضي اوقات
دوم اين ك يكم درد دارم بعد از اين ك عمل واريكوسل انجام دادم
نميدونم طبيعي هستش يا ن
همه چيم خوب هستش اما بعضي وقتا يكم درد دارم البته هنوز ازمايش اسپرمً ندادم
مخصوصا وقتي كار زياد انجام ميدم
سنم ٢٣ هستش
بعد از عمل واريكوسل حس ميكنم يكم بيضه چپم بزرگ شده
امكان داره هيدروسل گرفته باشم؟؟؟
بعد از عمل بايد بيضه چپ كوچك شود يا بزرگ ؟؟
البته من ٢ بار تماس گرفتم و منشي شما محبت كردن و وقت ندادن به من ☹️
ممنون ميشم جواب بدين - سلام دکتر جان من 19سالمه بیضه چپم پایین نیامده رفتم پیش دکتر گشتاسبی متخصص شیراز گفت الان مشکلی نداری اگه همین جای عمل ک یکم سفت شد باید درش بیاری اینو بگم 6سال پیش رفتم یزد عمل کردم اوردن پایین دوباره رفته بالا حالا رفتم تو شهر خودم دکتر گفت باید درش بیاری ایا درش بیارم بچه دار میشم یا نه ازمایش اسپرم دادم جواب یکم ضهیف بود دکتر گفت با دارو درست میشه حالا زنگ زدم نوبت گرفتم پیش شما 10بهمن جواب بدین دکتر جان منتظرم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
جوابتان را دادم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴بیایید خارج از نوبت
-
- سلام دکتر جان من 19سالمه بیضه چپم پایین نیامده رفتم پیش دکتر گشتاسبی متخصص شیراز گفت الان مشکلی نداری اگه همین جای عمل ک یکم سفت شد باید درش بیاری اینو بگم 6سال پیش رفتم یزد عمل کردم اوردن پایین دوباره رفته بالا حالا رفتم تو شهر خودم دکتر گفت باید درش بیاری ایا درش بیارم بچه دار میشم یا نه ازمایش اسپرم دادم جواب یکم ضهیف بود دکتر گفت با دارو درست میشه حالا زنگ زدم نوبت گرفتم پیش شما 10بهمن جواب بدین دکتر جان منتظرم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
به مظر من باید تین لیضه را بردارید میتوانید خارج از نوبت بیایید ببینم بفرمایید دکتر گفته است
-
- باسلام
اقاي دكترمن٢٢سالمه ومجردم واريكوسل چپ گريد٣داشتم وراست ١سمت چپو6ماه پيش عمل كردم ازمايش اسپرمم همه نرمال بودوهيچ مشكلي نداشت ميخواستم بدونم سمت راست روي اسپرمم دراينده مشكلي ايجاد ميكنه؟؟؟براي بچه دار شدن؟؟ميتونم ورزش كنم؟؟قبلابدنسازي كارميكردم
ممنونم🙏-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 3 پاسخ
-
- باسلام.من حدود 6 سال قبل که مجرد بودم به تشخیص پزشک خود واریکوسل درجه دوم داشتم که جراحی نمودم.حدودا 4 ماه قبل جهت بچه دار شدن اقدام نمودم ولی متاسفانه جنین در هفته دوازدهم فاقد رشد کافی بوده و ضربان قلب نیز نداشت وطبق نظر پزشک همسرم باید سقط شود در صورتی که در هفته ششم ضربان قلب شنیده شده ، حال نگرام که آیا می توان به دلیل وجود مشکلات جنسی در من برای جنین چنین مشکلی به وجود آمده باشد? البته همسر من بدلیل عدم اطلاع از باردار بودن در مسافرت از قرص سلکسیب، استامینیفون کودئین، ال دی و آموکسی سیلین نیز مصرف نموده.لطفا راهنمایی فرمایید.
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
شما دوباره اقدام به باروری کنید نگران نباشید
-
- سلام آقای دکتر در سونوی بیضه همسرم همه چی خوب بود اما واریکوسل دو طرف یک و دو داشت در انتها هم نوشته شده در مجاورت baseپنیس یک ساختمان بیضوی شکل با حدود شارپ و مشخص ونسبتا هیپراکوئیک به ابعاد کلی ۱۸×۸ در نسج زیر جلدی دیده شده که احتمال وجود لیپوما یا سایر توده های نسج نرم را مطرح مینماید.
لطفا نظرتون رو بفرمایید-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام غده چربی وخطرناک نیست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر سونو گرافی بیضه همسرم همه چی نرمال بود فقط در انتها نوشته شده در مجاورت baseپنیس در سمت چپ تصویر یک ساختمان بیضوی با حدود شارپ و مشخص و نسبتا هیپراکوئیک به ابعاد کلی ۱۸×۸ در نسج زیر جلدی دیده میشود که احتمال وجود لیپوما یا سایر توده های نسج نرم را مطرح مینماید
خواستم نظرتون و بدونم.متشکرم.در ضمن همسرم واریکوسل یک و دو هم در دو طرف دارن و وازکتومی هم انجام دادن.-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام این اصلا جای نگرانی ندارد - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- 1- دكتر اگ وقت بخوام بگيرم كي نوبتم ميشه؟
2- رگهاي بزرگ شده قابل مشاهده هستن يني امكان عدم باروريه من هست؟
3- آزمايش اسپرم با آب ميتونه تا حدودي وجود نطفه رو مشخص كنه حداقل خيالم راحت بشه ك نطفه رو دارم چون اول دي ماه اعزام سربازيم كلا روحيم ريخته به هم - سلام مدتیه احساس میکنم یه چیز جوش مانندی روی بیضه سمت چپم ایجاد شده که ریز هست صبح ها که معمولا سفتگی آلت هست از بین میره اما بعدش بوجود میاد
آیا نیاز به سونوگرافی هست ؟
آیا هر گونه تورم و جوش مانندی ارتباط به سرطان بیضه دارد ؟
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

